lis22 13 Napisano 25 Października 2017 Czy Samsung powinien w ogóle robić jakieś ale w kwestii serwisu, jeśli tv jest na gwarancji? Myślałem, ze po zgłoszeniu oni po prostu przyjeżdżają i odbierają sprzęt, a tymczasem po wysłaniu maila zgłoszeniowego przyszła mi już odpowiedź: Cytat Rozumiem Pana, lecz przesłane zdjęcia nie są miarodajne i na ich podstawie sprawa ta nie może być weryfikowana. Proszę więc o dosłanie zdjęć wykonanych: - na wprost TV, nie pod kątem, - zdjęcia z testu diagnostycznego, - zdjęcie w oświetlonym pomieszczeniu. Po otrzymaniu tych danych sprawa zostanie w pełni zweryfikowana. Zdjęcia były robione na wprost, tyle, że wieczorem a ja w ogóle nie oglądam tv w pełnym świetle, tylko przy zasuniętych żaluzjach. Co do usterki to dowiedziałem się, że to może być tzw. wyciek światła z podświetlenia LED, spowodowany prawdopodobnie rozszczelnieniem się listwy u dołu ekranu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 25 Października 2017 (edytowane) lis22 to czesty problem w KS, u mnie wymienili na gwarancji matryce przy czyms takim na nowa gdzie aktualnie nie ma problemu Dodatkowo pytanie do specjalistow, czy na taka nowa matryce z uwagi ze jest to kluczowy element tv mam gwarancje jak na nowa czesc czyli 2 lata? Edytowane 25 Października 2017 przez Esko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 25 Października 2017 A jak zgłaszałeś usterkę do serwisu? Mi kazali słać tego maila a słyszałem, że wystarczy telefon i powinni przyjechać z serwisu. Do tego, fotki im się nie spodobały i każą robić nowe, czy nie powinni przyjąć zgłoszenia bez żadnych warunków wstępnych/ A może zadzwoniłem nie pod ten nr. telefonu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 26 Października 2017 Samsung dzisiaj mi jeszcze odpisał: Cytat W telewizorach LED mogą być widoczne jaśniejsze pola na ciemnym tle i nie koniecznie świadczy to o usterce TV. Dlatego też proszę o dosłanie zdjęć w celu pełnej weryfikacji tej sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 26 Października 2017 Ja zgłaszałem bezposrednio w autoryzowanym serwisie Samsunga w mojej okolicy (telefonicznie i mailowo foto), pomijajac infolinie Samsunga. Wczesniej juz inna wade tego tv naprawialem stad kontakt bezposrednio z serwisem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 26 Października 2017 Ja pisałem bezpośrednio do serwisu ale ten odesłał mnie na infolinie. W Saturnie w Katowicach jest salon Samsunga i serwis smartfonów, tabletów, itp. może spróbować tam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 28 Października 2017 (edytowane) Dnia 25.10.2017 o 11:21, lis22 napisał: Czy Samsung powinien w ogóle robić jakieś ale w kwestii serwisu, jeśli tv jest na gwarancji? Jeśli masz podstawową gwarancję to nic dziwnego, będą robić wszystko by przekonać cię że "ten typ tak ma" U mnie po jakimś czasie też się to pojawiło, ale jest to na tyle drobne i nke zawsze widoczne (zależy od koloru tła, chyna najbardziej właśnie na jednolitym, niebieskim tle), że nie zawracam sobie tym głowy, a mam gwarancję rozszerzoną na 5 lat. Co najciekawsze, to że... było gorzej. Jakiś czas temu wywaliło mi koszmarny clouding w dolnym lewym i prawym roku który zauważyłem oglądając scenę otwierającą Rogue One - w tym momencie z którego zdjęcie wrzuciłem pojawiły mi się paskudne, niemal świecące place i nie, nie jest to efekt wygaszania strefowego, bo w tym momencie mam w tej scenie całkiem niezłe czernie, a wtedy we wspomnianych rogach było w zasadzie mleko. (Żałuję że nie zrobiłem zdjęć!) Nie miałem za bardzo czasu męczyć się z serwisem więc stwierdziłem że na razie to przeczekam i zobaczę co dalej i... zniknęły. Na forum neogaf bodajże ktoś pisał że takie jaja mogą mieć miejsce po aktualizacji softu. DZIWNE. Edytowane 28 Października 2017 przez Mierzwiak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hipke 1 Napisano 2 Listopada 2017 To ja mam inne pytanie.Czy da się coś zrobić z jasnością napisów? Chodzi o to, że rozświetlają, rozmydlają ciemny obraz na czas kiedy są na ekranie. Problem zauważyłem w serwisie Netflix podczas oglądania Stranger Things. Dodam, że korzystam z opcji HDR+. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 3 Listopada 2017 W ustawieniach konta na Netfliksie jest możliwość zmiany wyglądu napisów. Ja mam takie ustawienie jak w załączniku, nie rozświetlają obrazu gdy wyświetlany jest HDR. Podstawowe pytanie to dlaczego używasz tej koszmarnej opcji wypaczającej obraz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hipke 1 Napisano 4 Listopada 2017 W ustawieniach konta na Netfliksie jest możliwość zmiany wyglądu napisów. Ja mam takie ustawienie jak w załączniku, nie rozświetlają obrazu gdy wyświetlany jest HDR. Podstawowe pytanie to dlaczego używasz tej koszmarnej opcji wypaczającej obraz? Ano widzisz, bo jeszcze nie zabrałem się za konfiguracje manualną Jak masz w kilku słowach pomysł na alternatywny tryb HDR, który będzie lepszy, to byłbym rad skorzystać ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 5 Listopada 2017 Zdefiniuj "alternatywny tryb HDR" bo nie rozumiem o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hipke 1 Napisano 5 Listopada 2017 Zdefiniuj "alternatywny tryb HDR" bo nie rozumiem o co chodzi ok inaczej- jeśli defaultowy tryb HDR+ jest do bani, to chętnie dowiem się jak prawidłowo skonfigurować ten właściwy.Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 20 Listopada 2017 Więc, tak: Udało mi się zgłosić tv na gwarancje, przyjechał gość z serwisu, wszystko sprawdził i stwierdził usterkę. Miał mi wymienić matryce ale trwało to półtorej tygodnia i dzisiaj do mnie zadzwonił, że matryce są niedostępne, więc Samsung stwierdził, że zabierze tv i da mi jakiś dokument za który mam sobie w Saturnie wybrać inny tv Samsunga za równowartość ceny, lub za dopłatą . W takiej sytuacji, jaki inny tv Samsunga za 4 590 zł lub za jakąś dopłatą, byście polecili? Muszę się zdecydować do czwartku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 20 Listopada 2017 W podobnej cenie jest tylko UE49MU8002T ale on nie jest SUHD, nie posiada też certyfikatu Ultra Premium, natomiast najtańszy QLED to koszt 6 500 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 741 Napisano 20 Listopada 2017 A zwrot kasy albo zakup telewizora innej marki nie wchodzi w gre? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 20 Listopada 2017 (edytowane) Dopiero wtedy, gdy Saturn nie będzie miał nic Samsunga, co mi przypadnie do gustu. Czytałem Wasz test i UE49MU8002T nie tylko nie jest SUHD i nie ma certyfikatu UP ale ma też a matrycę 60Hz, zamiast 120 Hz, więc to nie jest dobra zamiana. QLED SAMSUNG QE55Q7F to koszt 6 500 zł. Z ubiegłorocznych modeli najtaniej mają SAMSUNG UE55KS8000L za 5 598 zł ale z ekspozycji. Ewentualnie, co polecilibyście innej firmy do kwoty 5 000 zł i porównywalnego z KS7000?SUHD Edytowane 20 Listopada 2017 przez lis22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 20 Listopada 2017 To co, poradzicie coś? Na razie serwisant chce mi dać dokument, z którym mogę zakupić w Saturnie inny tv Samsunga za kwotę 4 590 zł ale nie ma nic wartego uwagi w tej cenie. Ewentualnie, oddadzą mi kasę ale nie wiem, jak długo potrwa taka procedura, a już we czwartek chcą mi zabierać tv i zostanę bez ... Zastanawiam się też, co ewentualnie kupić zamiast tego Samsunga - myślałem o jakimś Panasonicu ale HDR jest dosyć słaby. Kusi mnie też Sony KD-49XE9005 za 5 000 zł lub z dopłatą Sony KD-55XE9305 za 7 000 zł, który ma świetny HDR ale ponoć generuje jeszcze większe problemy z matrycą, niż Samsung (nierównomierność podświetlania matrycy, clouding, jakieś pasy, itp.) i tak na prawdę, nie wiem co zrobić ... Znalazłem jeszcze mój tv za niecałe 4 tys. zł w Euro RTV AGD ale piszą, że to może być model z ekspozycji, więc podziękował, jeśli to na prawdę jest egzemplarz sklepowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 741 Napisano 20 Listopada 2017 Ja bym wzial kase i kupil oleda LG B7, jakies w tym i w przyszlym tyg powinny jakies byc. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 20 Listopada 2017 Niestety, na OLEDa nie mam kasy - ba! nawet na XE 9305 nie mam kasy, bo musiałbym dołożyć aż 2 400 zł ... Stać mnie co najwyżej na XE905 za 5 000 zł. W środę rano przed pracą wybiorę się jeszcze do Saturna i sprawdzę, czy nie będzie jakiś przecen na czarny piątek i zerknę jeszcze do firmowego salonu Samsunga, czy nie mają nówki KS7000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 741 Napisano 20 Listopada 2017 No to lipa. W przyszlym roku beda sporo tansze 49". Moze wez na przeczekanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nionio.kj 2 Napisano 21 Listopada 2017 Poczekaj chwilę, zaraz święta będą jakies promocje. Jak nie teraz to po nowym rokuWysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 21 Listopada 2017 Sprawa wygląda tak, że serwis dostał nakaz od Samsunga, żeby jak najszybciej odebrać mój tv i odesłać go do magazynu. W zamian mają mi dać dokument, który upoważnia mnie do: - Wyboru innego tv Samsunga do kwoty 4 590 zł lub droższego za dopłatą. - Odbioru gotówki w wysokości 4 590 zł i zakupu innego tv, także za dopłatą. Dokument ma być ważny przez sześć tygodni ale ja nie chcę czekać tyle czasu bez tv, bo jest sport, piłka nożna, sporty zimowe, wiadomości, seriale, filmy, itp. a u mnie tv gra przez cały czas, gdy nie pracuje. Co mogę zrobić? - Mogę zakupić jakiegoś Samsunga 49 MU 800 z matrycą 60 Hz lub sporo dopłacić do wersji 55 cali. - Mogę poszukać mojego KS 700, co graniczy z cudem. - Mogę zakupić Sony 49 XE 5002 i to jest, chyba najlepsza opcja. Czytałem wczoraj i dzisiaj tematy o nowych Samsungach i o tym Soniaku, a także o Panasonicach i ludzie narzekają na Sony, przede wszystkim ze względu na system Android, clouding, oraz przebicie jasności na czarne pasy i na napisy, podczas oglądając filmy z HDR. Ta ostatnia wada byłaby dla mnie najbardziej uciążliwa. Mój Samsung z systemem Tizen też nie jest niezawodny: często "myśli" i męczy się podczas przechodzenia do konkretnych opcji, czasami tv nie chce się włączyć a pilot nie działa. Największą wadą, obok diod Smart LED, jest dziwne zachowanie czerni: weźmy np. TVN 24 i tamtejszą reklamę, która składa się z czarnej planszy z białym napisem "reklama". Gdy kończy się audycja i normalny obraz przechodzi w planszę z reklamą, to na tej czerni, nagle, jest takie, trwające ułamek sekundy, jasne mignięcie, czerń robi się jaśniejsza i znowu ciemniejsza. Serwisant stwierdził, że czegoś takiego jeszcze nie widział. Najgorsze jest to, że takie coś występuje podczas oglądania filmów na Blu-Ray i gdy scena przechodzi w czerń, to ta czerń też ma takie "mignięcia". Teraz, jak wygląda ten Sony XE 5002, względem Samsunga KS 7000? Ponoć czerń i HDR są lepsze a inne rzeczy/opcje? Przykładowo: Samsung ma podświetlanie i diody SMART LED i gdy wkładam do odtwarzacza UHDBD płytę z filmem UHDBD, to Samsung automatycznie ustawia podświetlenie na maxa/20/ i DSL na 'wysokie". Sony nie ma podświetlania i diod, więc jak reaguje na płyty UHDBD i HDR? Czy na filmach z płyt Blu-Ray/UHDBD też występują te przebicia/podświetlenia na czarnych pasach i na napisach? Czy wszystkie HDMI są "normalne", czy jak w wyższym modelu, dwa są lepsze, a dwa gorsze? Dodam jeszcze, że serwis Samsunga stwierdził, ze nie ma żadnej różnicy pomiędzy matrycą 60 a 120 Hz, Ultra Premium to tylko taka nazwa, a i kwantowe kropki też nie są ważne i można brać tegoroczne modele, bo to "tylko telewizor" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 21 Listopada 2017 (edytowane) Do usunięcia ;) Dobra, odpaliłem sobie "Guardiand of the Galaxy vol2" na UHDBD na jeszcze moim tv i tak: - Obraz jest jasny, choć wyraźny i ostry, gdy siedzę na wprost. Gdy tylko się podniosę trochę do góry, robi się bardzo prześwietlony. - Czuć tę jasność, kontrast i HDR (ciekawe, jak to czuć na tv z lepszym, większym HDR em?( np. promienie słoneczne, słońce odbijające się od szyby samochodu, itp.) - Czarne pasy są trochę jaśniejsze ale nie ma żadnego przebicia. Podobnie napisy, które (wersja oryginalna) wyświetlają się na obrazie, nie na czarnym pasie. Mam nadzieje, ze w Sony będzie podobnie. - Mam tylko zastrzeżenia co do czerni, bo gdy widzimy plecy Draxa, to czerń się trochę zlewa i rozlewa Biel na białej planszy z napisem: "34 yers later" też jest dosyć ciemna, stonowana, chłodna. Mam nadzieje, że na innym tv nie będzie gorzej. Edytowane 21 Listopada 2017 przez lis22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 22 Listopada 2017 (edytowane) Więc, tak: - Mogę wziąć mojego Samsung SUHD UE 49 KS7000 - powystawowy za 3700 - 3500 zł - Sony KD-49XE9005 za 4999 zł - SONY KD-55XE9305 - za 6499 zł - Samsung OLED QE55Q7FAM - za 6499 zł - LG OLED55B7V za 7999 zł - W sklepie Samsunga jest jeszcze SUHD 49'' z zakrzywionym ekranem seria 9 (UE49KS9000) za 4200 zł Do większości musiałbym bardzo dużo dołożyć. Przejadę jeszcze do Saturna, centrum Samsunga i Sony w Silesii w Katowicach, może jeszcze do MM. Edytowane 22 Listopada 2017 przez lis22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr.Hankey 224 Napisano 22 Listopada 2017 7 godzin temu, lis22 napisał: - SONY KD-55XE9305 - za 6499 zł - LG OLED55B7V za 7999 zł Brałbym pod uwagę, którąś z tych opcji. O wadach i zaletach obu TV poczytasz na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach