Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy Samsung powinien w ogóle robić jakieś ale w kwestii serwisu, jeśli tv jest na gwarancji? Myślałem, ze po zgłoszeniu oni po prostu przyjeżdżają i odbierają sprzęt, a tymczasem po wysłaniu maila zgłoszeniowego przyszła mi już odpowiedź:

Cytat

Rozumiem Pana, lecz przesłane zdjęcia nie są miarodajne i na ich podstawie sprawa ta nie może być weryfikowana.

 

Proszę więc o dosłanie zdjęć wykonanych:

- na wprost TV, nie pod kątem,

- zdjęcia z testu diagnostycznego,

- zdjęcie w oświetlonym pomieszczeniu.

 

Po otrzymaniu tych danych sprawa zostanie w pełni zweryfikowana.

Zdjęcia były robione na wprost, tyle, że wieczorem a ja w ogóle nie oglądam tv w pełnym świetle, tylko przy zasuniętych żaluzjach. Co do usterki to dowiedziałem się, że to może być tzw. wyciek światła z podświetlenia LED, spowodowany prawdopodobnie rozszczelnieniem się listwy u dołu ekranu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lis22 to czesty problem w KS, u mnie wymienili na gwarancji matryce przy czyms takim na nowa gdzie aktualnie nie ma problemu

35857bfef54616demed.png

Dodatkowo pytanie do specjalistow, czy na taka nowa matryce z uwagi ze jest to kluczowy element tv mam gwarancje jak na nowa czesc czyli 2 lata?

Edytowane przez Esko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak zgłaszałeś usterkę do serwisu? Mi kazali słać tego maila a słyszałem, że wystarczy telefon i powinni przyjechać z serwisu. Do tego, fotki im się nie spodobały i każą robić nowe, czy nie powinni przyjąć zgłoszenia bez żadnych warunków wstępnych/ A może zadzwoniłem nie pod ten nr. telefonu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samsung dzisiaj mi jeszcze odpisał:

Cytat

W telewizorach LED mogą być widoczne jaśniejsze pola na ciemnym tle i nie koniecznie świadczy to o usterce TV.


Dlatego też proszę o dosłanie zdjęć w celu pełnej weryfikacji tej sprawy.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zgłaszałem bezposrednio w autoryzowanym serwisie Samsunga w mojej okolicy (telefonicznie i mailowo foto), pomijajac infolinie Samsunga.

Wczesniej juz inna wade tego tv naprawialem stad kontakt bezposrednio z serwisem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem bezpośrednio do serwisu ale ten odesłał mnie na infolinie.

W Saturnie w Katowicach jest salon Samsunga i serwis smartfonów, tabletów, itp. może spróbować tam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2017 o 11:21, lis22 napisał:

Czy Samsung powinien w ogóle robić jakieś ale w kwestii serwisu, jeśli tv jest na gwarancji?

Jeśli masz podstawową gwarancję to nic dziwnego, będą robić wszystko by przekonać cię że "ten typ tak ma" :)

U mnie po jakimś czasie też się to pojawiło, ale jest to na tyle drobne i nke zawsze widoczne (zależy od koloru tła, chyna najbardziej właśnie na jednolitym, niebieskim tle), że nie zawracam sobie tym głowy, a mam gwarancję rozszerzoną na 5 lat.

Co najciekawsze, to że... było gorzej. Jakiś czas temu wywaliło mi koszmarny clouding w dolnym lewym i prawym roku który zauważyłem oglądając scenę otwierającą Rogue One - w tym momencie z którego zdjęcie wrzuciłem pojawiły mi się paskudne, niemal świecące place i nie, nie jest to efekt wygaszania strefowego, bo w tym momencie mam w tej scenie całkiem niezłe czernie, a wtedy we wspomnianych rogach było w zasadzie mleko. (Żałuję że nie zrobiłem zdjęć!)

received_1570850179665525.jpeg

Nie miałem za bardzo czasu męczyć się z serwisem więc stwierdziłem że na razie to przeczekam i zobaczę co dalej i... zniknęły. Na forum neogaf bodajże ktoś pisał że takie jaja mogą mieć miejsce po aktualizacji softu. DZIWNE.

 

Edytowane przez Mierzwiak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja mam inne pytanie.
Czy da się coś zrobić z jasnością napisów? Chodzi o to, że rozświetlają, rozmydlają ciemny obraz na czas kiedy są na ekranie. Problem zauważyłem w serwisie Netflix podczas oglądania Stranger Things. Dodam, że korzystam z opcji HDR+.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach konta na Netfliksie jest możliwość zmiany wyglądu napisów. Ja mam takie ustawienie jak w załączniku, nie rozświetlają obrazu gdy wyświetlany jest HDR.

Podstawowe pytanie to dlaczego używasz tej koszmarnej opcji wypaczającej obraz? :)

Screenshot_20171103-230251.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W ustawieniach konta na Netfliksie jest możliwość zmiany wyglądu napisów. Ja mam takie ustawienie jak w załączniku, nie rozświetlają obrazu gdy wyświetlany jest HDR.
Podstawowe pytanie to dlaczego używasz tej koszmarnej opcji wypaczającej obraz?
Screenshot_20171103-230251.thumb.png.d59d4c0614b1e93ac3d3e40f7b730faf.png

Ano widzisz, bo jeszcze nie zabrałem się za konfiguracje manualną Jak masz w kilku słowach pomysł na alternatywny tryb HDR, który będzie lepszy, to byłbym rad skorzystać ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdefiniuj "alternatywny tryb HDR" bo nie rozumiem o co chodzi
ok inaczej- jeśli defaultowy tryb HDR+ jest do bani, to chętnie dowiem się jak prawidłowo skonfigurować ten właściwy.
Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc, tak:

Udało mi się zgłosić tv na gwarancje, przyjechał gość z serwisu, wszystko sprawdził i stwierdził usterkę. Miał mi wymienić matryce ale trwało to półtorej tygodnia i dzisiaj do mnie zadzwonił, że matryce są niedostępne, więc Samsung stwierdził, że zabierze tv i da mi jakiś dokument za który mam sobie w Saturnie wybrać inny tv Samsunga za równowartość ceny, lub za dopłatą . W takiej sytuacji, jaki inny tv Samsunga za 4 590 zł lub za jakąś dopłatą, byście polecili? Muszę się zdecydować do czwartku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W podobnej cenie jest tylko UE49MU8002T ale on nie jest SUHD, nie posiada też certyfikatu Ultra Premium, natomiast najtańszy QLED to koszt 6 500 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zwrot kasy albo zakup telewizora innej marki nie wchodzi w gre?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero wtedy, gdy Saturn nie będzie miał nic Samsunga, co mi przypadnie do gustu.

Czytałem Wasz test i UE49MU8002T nie tylko nie jest SUHD i nie ma certyfikatu UP ale ma też a matrycę 60Hz, zamiast 120 Hz, więc to nie jest dobra zamiana. QLED SAMSUNG QE55Q7F to koszt 6 500 zł. Z ubiegłorocznych modeli najtaniej mają SAMSUNG UE55KS8000L za 5  598 zł ale z ekspozycji.  Ewentualnie, co polecilibyście innej firmy do kwoty 5 000 zł i porównywalnego z KS7000?SUHD

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co, poradzicie coś?

Na razie serwisant chce mi dać dokument, z którym mogę zakupić w Saturnie inny tv Samsunga za kwotę 4 590 zł ale nie ma nic wartego uwagi w tej cenie.

Ewentualnie, oddadzą mi kasę ale nie wiem, jak długo potrwa taka procedura, a już we czwartek chcą mi zabierać tv i zostanę bez ... Zastanawiam się też, co ewentualnie kupić zamiast tego Samsunga - myślałem o jakimś Panasonicu ale HDR jest dosyć słaby. Kusi mnie też Sony KD-49XE9005 za 5 000 zł lub z dopłatą Sony KD-55XE9305 za 7 000 zł, który ma świetny HDR ale ponoć generuje jeszcze większe problemy z matrycą, niż Samsung (nierównomierność podświetlania matrycy, clouding, jakieś pasy, itp.) i tak na prawdę, nie wiem co zrobić ...

Znalazłem jeszcze mój tv za niecałe 4 tys. zł w Euro RTV AGD ale piszą, że to może być model z ekspozycji, więc podziękował, jeśli to na prawdę jest egzemplarz sklepowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wzial kase i kupil oleda LG B7, jakies w tym i w przyszlym tyg powinny jakies byc. 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, na OLEDa nie mam kasy - ba! nawet na XE 9305 nie mam kasy, bo musiałbym dołożyć aż 2 400 zł ... Stać mnie co najwyżej na XE905 za 5 000 zł.

W środę rano przed pracą wybiorę się jeszcze do Saturna i sprawdzę, czy nie będzie jakiś przecen na czarny piątek i zerknę jeszcze do firmowego salonu Samsunga, czy nie mają nówki KS7000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to lipa. W przyszlym roku beda sporo tansze 49". Moze wez na przeczekanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj chwilę, zaraz święta będą jakies promocje. Jak nie teraz to po nowym roku

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak, że serwis dostał nakaz od Samsunga, żeby jak najszybciej odebrać mój tv i odesłać go do magazynu. W zamian mają mi dać dokument, który upoważnia mnie do:

- Wyboru innego tv Samsunga do kwoty 4 590 zł lub droższego za dopłatą.

- Odbioru gotówki w wysokości 4 590 zł i zakupu innego tv, także za dopłatą.

Dokument ma być ważny przez sześć tygodni ale ja nie chcę czekać tyle czasu bez tv, bo jest sport, piłka nożna, sporty zimowe, wiadomości, seriale, filmy, itp. a u mnie tv gra przez cały czas, gdy nie pracuje.

Co mogę zrobić?

- Mogę zakupić jakiegoś Samsunga 49 MU 800 z matrycą 60 Hz lub sporo dopłacić do wersji 55 cali.

- Mogę poszukać mojego KS 700, co graniczy z cudem.

- Mogę zakupić Sony 49 XE 5002 i to jest, chyba najlepsza opcja.

Czytałem wczoraj i dzisiaj tematy o nowych Samsungach i o tym Soniaku, a także o Panasonicach i ludzie narzekają na Sony, przede wszystkim ze względu na system Android, clouding, oraz przebicie jasności na czarne pasy i na napisy, podczas oglądając filmy z HDR. Ta ostatnia wada byłaby dla mnie najbardziej uciążliwa.

Mój Samsung z systemem Tizen też nie jest niezawodny: często "myśli" i męczy się podczas przechodzenia do konkretnych opcji, czasami tv nie chce się włączyć a pilot nie działa.

Największą wadą, obok diod Smart LED, jest dziwne zachowanie czerni: weźmy np. TVN 24 i tamtejszą reklamę, która składa się z czarnej planszy z białym napisem "reklama". Gdy kończy się audycja i normalny obraz przechodzi w planszę z reklamą, to na tej czerni, nagle, jest takie, trwające ułamek sekundy, jasne mignięcie, czerń robi się jaśniejsza i znowu ciemniejsza. Serwisant stwierdził, że czegoś takiego jeszcze nie widział. Najgorsze jest to, że takie coś występuje podczas oglądania filmów na Blu-Ray i gdy scena przechodzi w czerń, to ta czerń też ma takie "mignięcia".

 

Teraz, jak wygląda ten Sony XE 5002, względem Samsunga KS 7000?

Ponoć czerń i HDR są lepsze a inne rzeczy/opcje?

Przykładowo: Samsung ma podświetlanie i diody SMART LED i gdy wkładam do odtwarzacza UHDBD płytę z filmem UHDBD, to Samsung automatycznie ustawia podświetlenie na maxa/20/ i DSL na 'wysokie". Sony nie ma podświetlania i diod, więc jak reaguje na płyty UHDBD i HDR? Czy na filmach z płyt Blu-Ray/UHDBD też występują te przebicia/podświetlenia na czarnych pasach i na napisach?

Czy wszystkie HDMI są "normalne", czy jak w wyższym modelu, dwa są lepsze, a dwa gorsze?

Dodam jeszcze, że serwis Samsunga stwierdził, ze nie ma żadnej różnicy pomiędzy matrycą 60 a 120 Hz, Ultra Premium to tylko taka nazwa, a i kwantowe kropki też nie są ważne i można brać tegoroczne modele, bo to "tylko telewizor" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do usunięcia ;)

 

Dobra, odpaliłem sobie "Guardiand of the Galaxy vol2" na UHDBD na jeszcze moim tv i tak:

- Obraz jest jasny, choć wyraźny i ostry, gdy siedzę na wprost. Gdy tylko się podniosę trochę do góry, robi się bardzo prześwietlony.

- Czuć tę jasność, kontrast i HDR (ciekawe, jak to czuć na tv z lepszym, większym HDR em?( np. promienie słoneczne, słońce odbijające się od szyby samochodu, itp.)

- Czarne pasy są trochę jaśniejsze ale nie ma żadnego przebicia. Podobnie napisy, które (wersja oryginalna) wyświetlają się na obrazie, nie na czarnym pasie. Mam nadzieje, ze w Sony będzie podobnie.

- Mam tylko zastrzeżenia co do czerni, bo gdy widzimy plecy Draxa, to czerń się trochę zlewa i rozlewa ;) Biel na białej planszy z napisem: "34 yers later" też jest dosyć ciemna, stonowana, chłodna.

Mam nadzieje, że na innym tv nie będzie gorzej.

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc, tak:

- Mogę wziąć mojego Samsung SUHD UE 49 KS7000 - powystawowy za 3700 - 3500 zł
- Sony KD-49XE9005 za 4999 zł
- SONY KD-55XE9305 - za 6499 zł
- Samsung OLED QE55Q7FAM - za 6499 zł
- LG OLED55B7V za 7999 zł

- W sklepie Samsunga jest jeszcze SUHD 49'' z zakrzywionym ekranem seria 9 (UE49KS9000) za 4200 zł

Do większości musiałbym bardzo dużo dołożyć. Przejadę jeszcze do Saturna, centrum Samsunga i Sony w Silesii w Katowicach, może jeszcze do MM.

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, lis22 napisał:

- SONY KD-55XE9305 - za 6499 zł
- LG OLED55B7V za 7999 zł

Brałbym pod uwagę, którąś z tych opcji. O wadach i zaletach obu TV poczytasz na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...