X-Rite 51 Napisano 28 Marca 2017 2 godziny temu, lis22 napisał: Fjubens Puściłem sobie Disneyowską "Zootopię" z podświetleniem 10 i w ciemnych scenach 9noc0 było po prostu za ciemno, a co dopiero na 4. Dodaj trochę jasności a nie podświetlenia. Ciemne sceny powinny być bardziej czytelne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 31 Marca 2017 (edytowane) Jest już recenzja MU8000 na rtings i...też gorzej niż najniższy z KSów: http://uk.rtings.com/tv/reviews/samsung/mu8000 + "Samsung MU8000 LED TV vs Samsung KS8000 LED TVThe 2016 KS8000 performs better than the MU8000 overall.The KS8000 has a higher native contrast ratio for dark scenesThe KS8000 gets significantly brighter for HDR and SDRThe KS8000 has a wider color gamut, and can display a larger color volumeThe KS8000 is better at handling reflectionsThe MU8000 has better motion handling due to the faster response timeIf you can find it, the KS8000 performs better and is available at a lower price." ---- @lis22, właśnie nie zmniejszałeś czasem jasności (Brightness) z 45 na jakąś inną? Może przez to nie widzisz tego co oczekujesz w ciemnych scenach. Generalnie jeśli masz XONE, to tam jest niezła ta aplikacja do ustawienia kontrastu i jasności, prawda, że to z kalibracją profesjonalną nic wspólnego nie ma, ale mi w ustaleniu kontrastu i jasności pomogło. Ewentualnie z pomocą tego zobacz na ile powinieneś mieć ustawioną jasność (brightness): 16 ma być idealnie czarne, nie migać (tak jak pozostałe niższe wartości 2-15), a od 17 już miganie Edytowane 31 Marca 2017 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Davidoff01 2 Napisano 31 Marca 2017 Mam mały problem, a mianowicie po naciśnięciu na pilocie przycisku "home" (nie wiem jak się fachowo nazywa) nie wyświetlają mi się żadne aplikację np. youtube, player, netflix, ipla. Można je jakoś utworzyć, przywrócić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hennepin 41 Napisano 1 Kwietnia 2017 (edytowane) Recenzja MU8000 http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/mu8000 Wypada zdecydowanie gorzej od KS7000, wygląda na to, że nie posiada kropek kwantowych, nie otrzyma też certyfikatu UHD Premium. Cytat Samsung MU8000 LED TV vs Samsung KS8000 LED TV The 2016 KS8000 performs better than the MU8000 overall. The KS8000 has a higher native contrast ratio for dark scenes The KS8000 gets significantly brighter for HDR and SDR The KS8000 has a wider color gamut, and can display a larger color volume The KS8000 is better at handling reflections The MU8000 has better motion handling due to the faster response time If you can find it, the KS8000 performs better and is available at a lower price. Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez hennepin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 6 Kwietnia 2017 Kurcze, nagminnie występuje problem braku połączenia z internetem (router) - mam połączenie z siecią lokalną ale nie z internetem ... Odłączenie tv od sieci zadziałało tylko za pierwszym razem ... co zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Davidoff01 2 Napisano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) 13 godzin temu, lis22 napisał: Kurcze, nagminnie występuje problem braku połączenia z internetem (router) - mam połączenie z siecią lokalną ale nie z internetem ... Odłączenie tv od sieci zadziałało tylko za pierwszym razem ... co zrobić? Mam ten sam problem. tv łączy mi się bezprzewodowo z internetem, ale po jakimś czasie połączenie zostaje zrywane... np. jak oglądam coś na youtube albo na ipli. Dzwoniłem do samsunga, to powiedzieli żebym zresetował tv, ale nie pomogło, więc zaproponowali wgranie najnowszej aktualizacji i to powinno pomóc i również nie pomogło. Dzisiaj będę znowu dzwonił ciekawe co mądrego powiedzą. Dodam, że zmiana serwera DNS też nic nie daję. Ostatnio gdy chciałem zaktualizować tv online, to wyskoczył błąd CURL28. Dzwoniłem do dostawcy internetu i sprawdził sygnał i wszystko jest w porządku, dodał jeszcze, że błąd który się wyświetlił nie należy do nich i jest to błąd samsunga. Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez Davidoff01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalmisiek 4 Napisano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) Panowie mam prośbę. Może jak więcej osób zacznie ich męczyć o implementacje auto motion plus w trybie PC to może dopracują go i wstawią w nowych firmware do KS7000. Pisałem na ten temat na oficjalnym forum samsunga. U mnie po wyłączeniu tych wszystkich wodotrysków niby działa to ale nie jest obraz na tyle płynny jak na starym TV. Za to z włączonym auto motion plus chodzi ładnie ale co jaiś czas są szarpnięcia obrazu. Tu jest mój temat. https://eu.community.samsung.com/t5/Sprzęt-Audiowizualny/Auto-motion-plus-tryb-PC/m-p/177695/highlight/false#M236 Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez kowalmisiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 7 Kwietnia 2017 U mnie występuje jeszcze jeden problem: tv nie przestawił się samoczynnie na czas letni (trzyletni Samsung FHD zrobił to automatycznie) w związku z czym wszystkie programy w przewodniku nie wyświetlają się prawidłowo. Ponowne ręczne ustawienie daty i godziny nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 9 Kwietnia 2017 Zastanawiam się czemu spora liczba gier zakłada, że ekran użytkownika (TV/Monitor) jest bardzo ciemny? Mam na myśli to, że np. w NieR Automata na PS4 muszę ustawić 'In-Game Brightness' na absolutne zero, a i tak widać jeszcze trochę grafikę na kwadracie z lewej, która ma być totalnie czarnym kwadratem bez szczegółów w środku. Z Wiedźminem 3 mam ten sam problem, muszę ustawić przyciemnienie praktycznie na najniższą wartość jeśli zostawię 45 Brightness w ustawieniach TV. Niezależnie od tego czy jest ustawienie: PS4 Full + HDMI Black Level Normal czy PS4 Limited + HDMI Black Level Low. Brightness: 45 domyślne (Wg plansz kalibracyjnych i aplikacji w Xboxie 44 to za mało, a 46 to już za dużo) Contrast: 90-95 bez większego znaczenia w tym wypadku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DexMorgan 0 Napisano 11 Kwietnia 2017 Witam. Mam mały problem z tym TV w sensie, że w menu nie mogę zmienić języka angielskiego na żaden inny. Wybór ten jest na szaro i po kliknięciu w napis ENG, pojawia się komunikat, że inne języki nie są obsługiwane. Co to kurde jest? Ktoś coś? Pewnie to jakaś pierdółka ale z góry wielkie dzięki. p.s. TV zakupiony w UK i podczas pierwszego włączenia ustawiłem kraj oczywiście UK, ale nie sądziłem, że wyłączy to wybór pozostałych języków (tak sądzę). Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 12 Kwietnia 2017 Przywróć TV do ustawień fabrycznych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 21 Kwietnia 2017 Zaobserwowałem dziś dziwne zjawisko: Mam wyłączone wszelkie ulepszenia, typu czysty obraz cyfrowy i auto motion plus i jeżeli mam tryb "film' to jest ok ale jak np. przejdę na tryb "standardowy' to obraz a dokładnie ruch na ekranie przechodzi w tryb "teatralny", coś a la 48 kl/s w "Hobbitach" i auto motion plus, choć ta opcja jest wyłączona, dlaczego tak się dzieje? Ok, już zauważyłem swój głupi błąd Każdy z czterech trybów wyświetlania ma własne ustawienia i dla każdego z nich trzeba osobno wyłączyć czysty obraz cyfrowy, auto motion plus, itp. ale oczywiście wyleciało mi to z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, lis22 napisał: Zaobserwowałem dziś dziwne zjawisko: Mam wyłączone wszelkie ulepszenia, typu czysty obraz cyfrowy i auto motion plus i jeżeli mam tryb "film' to jest ok ale jak np. przejdę na tryb "standardowy' to obraz a dokładnie ruch na ekranie przechodzi w tryb "teatralny", coś a la 48 kl/s w "Hobbitach" i auto motion plus, choć ta opcja jest wyłączona, dlaczego tak się dzieje? Ok, już zauważyłem swój głupi błąd Każdy z czterech trybów wyświetlania ma własne ustawienia i dla każdego z nich trzeba osobno wyłączyć czysty obraz cyfrowy, auto motion plus, itp. ale oczywiście wyleciało mi to z głowy Nie musisz rezygnować z Auto Motion Plus, w ten sposób zresztą nie robisz w ogóle użytku z matrycy 120Hz. Tak naprawdę szkoda taką kasę na TV 120Hz wydawać jeśli się z tego nie korzysta, Blur nie spowoduje Ci efektu teatru, Judder jak najbardziej. Jeśli nie chcesz efektu teatru, bo też tego nie lubię to po prostu Judder ustaw na 0, ale Blur (Rozmycie) na 10. Zobacz czy ten efekt Ci pasuje, Auto Motion Plus -> 10 / 0 a LED Clear Motion pod nimi oczywiście na 'Off'. Co do kwestii zapytania, to sam sobie odpowiedziałeś, więc nie ruszam. Sprawdź też czy w ustawieniach eco powyłączałeś wszystko (System -> ECO Solution -> Wszystko na 'Off') Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keermit 0 Napisano 22 Kwietnia 2017 Panowie udalo mi się wyrwać jeden z ostatnich 55ks7000 w MM, rzekomo nowy, ale wiadomo jak to jest Nie chciałbym trafić po prostu na ekspozycje z innego miasta (bo tv ma byc dopiero w poniedziałek). Na co zwrócić uwagę w takim przypadku, da się to jakoś sprawdzić? Słyszałem też o rozklejających się obudowach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 22 Kwietnia 2017 9 minut temu, keermit napisał: Panowie udalo mi się wyrwać jeden z ostatnich 55ks7000 w MM, rzekomo nowy, ale wiadomo jak to jest Nie chciałbym trafić po prostu na ekspozycje z innego miasta (bo tv ma byc dopiero w poniedziałek). Na co zwrócić uwagę w takim przypadku, da się to jakoś sprawdzić? Słyszałem też o rozklejających się obudowach. Pendrive ze sobą weź, a na nim po prostu to co chętnie oglądasz w jakości 1080p, 4K dema niekoniecznie polecam, bo później nawet jak 4K oglądasz np. z Netflixa, to jakościowo nie będzie to tak wyglądać jak te 'wypolerowane' dema. Oprócz tego koniecznie biała plansza pod kątem bad pixeli. (Nos w TV i sprawdź dokładnie po fragmencie) Czerni i cloudingu raczej nie sprawdzisz w sklepie, za duże oświetlenie. No i z obudową tak, zerknij z każdej strony czy nie odstaje, to już po prostu taki ogląd trzeba zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 24 Kwietnia 2017 Witam wszystkich! Od czerwca zeszłego roku jestem posiadaczem KS7000 49" i ogólnie jestem zadowolony, przeczytałem wszystkie wątki na temat tego modelu i nawet dałem się namówić na pro kaliibracje. Efekt jest naprawdę super i nie żałuję ani złotówki jednak jest coś co mnie irytuje. Wieczorami zauważalne jest bardzo mocne prześwietlenie w dolnym lewym roku. Może jest ktoś wstanie mi powiedzieć czy to normalne zjawisko? Załączam zdjęcia. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi ale znajomemu wydało się to dziwne. Z prawej strony efekt nie występuje. Tv jest na gwarancji więc najwyżej... :/Z góry dziękuję za zainteresowanie. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 24 Kwietnia 2017 To typowy kłopot z podświetleniem matrycy, warto zgłosić na gwarancji żeby serwis zweryfikował - ze zdjęć ciezko jednoznacznie ocenić bo są mega przeswietlone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 24 Kwietnia 2017 Niestety ciężko jest zrobić dobre zdjęcie, najgorzej jest przy ciemnych scena scenach filmu. Z prawej strony prześwietlenie jest niewidoczne, z lewej jak widać. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Zgłoś na gwarancję, zobaczymy co powiedzą, chociaż niezależnie od firm to często tego typu przypadki są zasłaniane 'cechą' LCD LED i gwarancja tego nie uwzględnia. No ale lepiej zgłosić i mieć pewność jaka odpowiedź będzie. Czym zdjęcia robisz? Są strasznie niewyraźne, a ostatnie to jakby ręka latała na wszystkie strony, znaczek na dole aż się rozpłynął góra-dół na sporą odległość. Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś na gwarancję, zobaczymy co powiedzą, chociaż niezależnie od firm to często tego typu przypadki są zasłaniane 'cechą' LCD LED i gwarancja tego nie uwzględnia. No ale lepiej zgłosić i mieć pewność jaka odpowiedź będzie. Czym zdjęcia robisz? Są strasznie niewyraźne, a ostatnie to jakby ręka latała na wszystkie strony, znaczek na dole aż się rozpłynął góra-dół na sporą odległość. Spróbuję zrobić zdjęcie nie telefonem tylko lustrzanką. Tak jak wspominałem ciężko uchwycić moment prześwietlenia. Jak wygląda kwestia gwarancyjna? Ktoś przyjedzie po telewizor? Muszę go jakoś opakować? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Perspektywa odkręcania tv od ściany średnio mi odpowiada ale co zrobić. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keermit 0 Napisano 25 Kwietnia 2017 Panowie KS7000 ma mirracast? Mój laptop nie widzi mojego TV, telefon również. Chodzi o cały pulpit, mogę np. odpalić YT z poziomu kompa. Nie mogę zrobić jednak z TV typowego monitora. Pulpit mogę za to zrobić z telewizora sąsiada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 25 Kwietnia 2017 15 godzin temu, Fjubens napisał: chociaż niezależnie od firm to często tego typu przypadki są zasłaniane 'cechą' LCD LED i gwarancja tego nie uwzględnia. Zastanawia mnie to iż cuda na kiju rozkminiają, w Japonii już dożą do 16K a nie mogą się uporać z tym problemem? Wydaję mi się że jak by chcieli to mogli by się z tymi ,,wadami LCD LED'' się uprać. Halo! Halo! Inżynier proszony do działu informacji, Dziękuję. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 26 Kwietnia 2017 Dnia 24.04.2017 o 22:36, Floras napisał: Spróbuję zrobić zdjęcie nie telefonem tylko lustrzanką. Tak jak wspominałem ciężko uchwycić moment prześwietlenia. Jak wygląda kwestia gwarancyjna? Ktoś przyjedzie po telewizor? Muszę go jakoś opakować? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Perspektywa odkręcania tv od ściany średnio mi odpowiada ale co zrobić. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Zgłoś reklamację z tytułu rękojmi do sprzedawcy z żądaniem usunięcia usterki w podświetleniu matrycy TV lub wymiany TV na nowy. Sprzedawca przyśle Ci serwis. Procedura będzie trwała dłużej (niż zgłoszenie bezpośrednie do serwisu), ale przy kolejnej usterce będziesz mógł żądać od sprzedawcy zwrotu pieniążków za TV lub - jeśli będziesz wolał - wymiany produktu na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 26 Kwietnia 2017 Zgłoś reklamację z tytułu rękojmi do sprzedawcy z żądaniem usunięcia usterki w podświetleniu matrycy TV lub wymiany TV na nowy. Sprzedawca przyśle Ci serwis. Procedura będzie trwała dłużej (niż zgłoszenie bezpośrednie do serwisu), ale przy kolejnej usterce będziesz mógł żądać od sprzedawcy zwrotu pieniążków za TV lub - jeśli będziesz wolał - wymiany produktu na nowy. Czyli jeśli kupowałem w euro rtv to zgłosić się do nich i działać? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 26 Kwietnia 2017 Jasne, że tak. Uprawnienie konsumenta do roszczeń z tytułu rękojmi wobec sprzedawcy wynika z ustawy i każdy sklep działający na terenie RP ma bezwzględny obowiązek respektować jej uregulowania prawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach