Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 21.02.2017 o 07:35, Fjubens napisał:

KS7000 nie chcę zachwalać jakoś zbytnio, bo się Grundig zaraz zleci

Dobre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,
poczytałem recenzje tego modelu w różnych miejscach, obejrzałem w sklepie, zapoznałem się z możliwymi wadami i uznałem że warto.
Po czym przeczytałem też recenzję 55KS7500 na hdtvpolska z której wynika że HDR jest jednak mocniejszy w modelu zakrzywionym (przynajmniej porównując wartości które wyszły w tescie HDR).
Myślałem że różnią się tylko kształtem ekranu, a tak poza tym to to samo.
Chcę kupić telewizor 4k HDR głównie do gier i ewentualnie filmów. To na dobrym HDR(w cenie ok 5tyś za 55") właśnie najbardziej mi zależy. 
Ktoś miał okazję prównać ks7000 vs ks7500? Nie do końca jestem przekonany do zakrzywionych, ale jeśli w zblizonej cenie jest lepszy od płaskiego to może być i taki.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są dwa różne modele jak sam wiesz jeden płaski drugi zakrzywiony, ja bym brał płaski porównanie masz tu , w sklepach coraz mniej widzi się krzywulców  podejrzewam że za dwa lata wszystkie TV zostaną wyprostowane monitory mogą się dłużej utrzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakim sklepie najlepiej kupić telewizor RTV EURO AGD czy MEDIA EXPERT? Gdzie są lepsze przywileje z ewentualnym zwrotem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
23 minuty temu, Leszek83 napisał:

W jakim sklepie najlepiej kupić telewizor RTV EURO AGD czy MEDIA EXPERT? Gdzie są lepsze przywileje z ewentualnym zwrotem?

O Euro to mnostwo watkow jest w internecie. Uproszczajac sprawe:

W Euro przy zakupie na miejscu, a takze przy zakupie (zarezerwowaniu) przez internet nie ma zwrotow. Ewentualne zwroty sa mozliwe tylko przy zamowieniu internetowym do domu, bo tutaj prawo jest przeciwko Euro i cale szczescie. Natomiast nawet na zamowienie internetowo do sklepu powoluja sie i maja punkt w regulaminie, ze to tylko rezerwacja, a zakup jest w sklepie i po odejsciu od kasy nie ma zwrotow. A jesli chodzi o zakup na miejscu, to nawet rzecznik praw konsumenta tu nie pomoze, jedynie musi Euro przestrzegac w pelni tych praw przy zamowieniu do domu.

W takim MM czy Saturn masz 30 dni na zwrot, nawet przy zakupie w sklepie. Niebo, a ziemia.

W ME szczerze mowiac nie wiem jak teraz jest, kiedys mialem dobre doswiadczenia przy zwrocie, ale to bylo z 3 lata temu.

--

Euro poza tym jeszcze ma chore warunki tego swojego programu 'Zakupy bez obaw. Uwaga, punkt pierwszy:

Jakie warunki musi spełniać towar, aby go zwrócić lub wymienić?

Towar nie może nosić śladów użytkowania. Opakowanie fabryczne powinno być nieuszkodzone. W opakowaniu powinny się znajdować wszystkie zabezpieczenia towaru (np. styropiany mocujące, fizeliny), karta gwarancyjna i instrukcja obsługi oraz kompletne wyposażenie. Na zwracanym lub wymienianym towarze muszą być oryginalne folie zabezpieczające, plomby i naklejki producenta.

Edytowane przez Fjubens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli najlepiej udać się do Media Markt lub Saturna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jurto mam zamówiony Samsung 55ks7000 do odbioru, jak sprawdzić martwe piksele i na co jeszcze zwrócić uwagę (oprócz obudowy oczywiście)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W końcu zakupiłem SUHD 49KS7000S oraz odtwarzacz UHDBD Samsung UBD - K8500 i już jutro przekonam się, jak wygląda upscaling treści FHD do "UHD" oraz gra na zwykłym PS4 bez PRO w nazwie ;) Wrażenia opiszę.

 

P.S: Ja zakupiłem w Saturnie, z Euro RTV AGD miałem już niemiłe zdarzenia w związku z poprzednim tv.

Edytowane przez lis22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, lis22 napisał:

W końcu zakupiłem SUHD 49KS7000S oraz odtwarzacz UHDBD Samsung UBD - K8500 i już jutro przekonam się, jak wygląda upscaling treści FHD do "UHD"

a jak włączyć ten upscaling? jest on natywnie włączony? mam KS8000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie mam sprzętu. TV ma sam upscalować materiał do około UHD, a odtwarzacz UHDBD sam ma w sobie scalowanie, tylko nie wiem jak wybrać z którego scalera chcę korzystać?

Wiadomo, programy z kablówki i gry z konsol będzie scalował procesor tv, ale filmy z BD powinien już scalować odtwarzacz UHDBD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uff ... programy z cyfrowej kablówki wyglądają ok, Blu-Ray z PS4, także, a nawet nowa Zelda z Nintendo Swith, więc obawa przed upscalingiem była niepotrzebna ;) Już się nawet powoli przyzwyczajam do tego dziwnego pilota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam poważny problem. Otóż, tv nie chce się włączyć ... W przypadku nowego pilota, po naciśnięciu dowolnego klawisza, miga czerwona dioda na pilocie, w przypadku pilota ze starszego tv, miga dioda na tv ... Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Proszę o szybką odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było nie kupować tego bubla, wszyscy ci mówili. Nie słuchałeś to masz. Dzwon na serwis SAMSUNGA - będzie naprawa.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej namawiali i mówili, żeby nie kupować Sony.

Trzeba było odłączyć i ponownie podłączyć tv do kontaktu. Mimo wszystko, objaw niepokojący.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, lis22 napisał:

Mam poważny problem. Otóż, tv nie chce się włączyć ... W przypadku nowego pilota, po naciśnięciu dowolnego klawisza, miga czerwona dioda na pilocie, w przypadku pilota ze starszego tv, miga dioda na tv ... Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Proszę o szybką odpowiedź.

Miałem to dwa razy, za każdym razem pomogło wyjęcie i ponowne włożenie baterii w pilocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomogło odłączenie tv od gniazdka, a używałem dwóch pilotów - nowego i zr starego modelu i tam wyjmowałem baterie.

Mógłby ktoś z dobrym wzrokiem opisać, jak powinien działać HDR w grach na PS4, np. w "Uncharted 4" czy "Horizon Zero Dawn"?

Myślałem, że w tym trybie obraz będzie jaśniejszy, tzn. ciemne miejsca, jak jakieś loch, podziemia czy ogólnie noc, będą jaśniejsze a szczegóły w takich miejscach będą lepiej widoczne ale nic takiego nie zaobserwowałem. Grać należy w normalnym trybie (np. "film") czy używać trybu "Gry"? W tym drugim trybie obraz jest dla mnie znacznie lepszy ale podczas ruchu występuje swoiste migotanie obrazu.

W kwestii jakości obrazu to mam wrażenie, że w trybach "naturalny" i "Film" jest on jakiś taki mało nasycony kolorystycznie, jakby trochę wyblakły i inny niż ten sam tryb w starszym modelu FHD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W teście, na pierwszej stronie tego wątku masz napisane jak włączyć u ustawić HDR.

Do tego opcje HDR musił skonfigurować na PS4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, wilos napisał:

Było nie kupować tego bubla, wszyscy ci mówili. Nie słuchałeś to masz. Dzwon na serwis SAMSUNGA - będzie naprawa.

Dobrze kolega napisal.W tej cenie mozna  kupic   cos lepszego.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HDR to akurat włącza się sam kiedy tv dostanie taki sygnał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, a jak pytałem czy brać Samsunga czy np. Sony to wybór padał na Samsunga i nie polecaliście nic innego, a do kupna tego modelu przymierzałem się od maja ub. roku.

HDR załącza się sam, konsola informuje, że gra ów efekt obsługuje i pyta, czy go włączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Lis22

Nie przejmuj się wpisami kolegów Grundig i Wilos. Pierwszy to lokalny "wiejski głupek", szukający wad Samsunga po całym internecie, drugi to zwykły pieniacz zmieniający pampersa z nerwów kiedy tylko widzi słowo "Samsung" w internecie. Rzuć okiem na zestaw ich wpisów to będziesz wiedział z kim masz do czynienia.

:)

7 godzin temu, wilos napisał:

Było nie kupować tego bubla, wszyscy ci mówili. Nie słuchałeś to masz. Dzwon na serwis SAMSUNGA - będzie naprawa.

Wszyscy? Znasz tych "wszystkich", Wilos? :)  I co? Zwykłe odłączenie od sieci pomogło i żadnej naprawy nie było, pieniaczu :)

 

Edytowane przez X-Rite
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, lis22 napisał:

No tak, a jak pytałem czy brać Samsunga czy np. Sony to wybór padał na Samsunga i nie polecaliście nic innego, a do kupna tego modelu przymierzałem się od maja ub. roku.

Ale zupełnie spokojnie. Samsung do grania w tej cenie jest defacto bezkonkurencyjny -nikt nie daje tyle w takim pieniądzu min. niski lag, mocny HDR, 10bit panel. Sony cóż pewnie jakbys dołożył z +- tysiaka to bys cos znalazl podobnego do ks7000. Każdy TV ma jakieś wady, włącznie z tymi co kosztują 2-3 razy tyle co Samsung :( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...