grundig 498 Napisano 15 Lutego 2017 Czyli uwazasz ze wszystkie zdjecia i negatywne komentarze sa wymslone i wszystko jest ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 15 Lutego 2017 (edytowane) 2 minuty temu, grundig napisał: Czyli uwazasz ze wszystkie zdjecia i negatywne komentarze sa wymslone i wszystko jest ok? Wskaż proszę gdzie ja coś takiego napisałem. Ja tylko twierdzę, że albo bierzesz kasę za czarny PR albo masz problemy z osobowością bo normalny człowiek takich krucjat nie odstawia. Edytowane 15 Lutego 2017 przez X-Rite 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 498 Napisano 15 Lutego 2017 (edytowane) Napisales ze jestem porabany, oplacany i troll.Czyli wszystkie osoby ktore pisza negatywne komentarze to trolle , porabani i oplacani. Edytowane 15 Lutego 2017 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 15 Lutego 2017 1 minutę temu, grundig napisał: Napisales ze jestem porabany Tak. Jest to jedna z dwóch możliwości. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 498 Napisano 15 Lutego 2017 A druga mozliwosc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 15 Lutego 2017 To, że bierzesz pieniądze za negatywne wpisy dotyczące Samsunga. To nie jest z mojej strony atak personalny tylko zwykłe stwierdzenie faktu. Mam wrażenie, że nie tylko ja tak odbieram twoje wpisy. Na serio przemyśl to co piszesz bo być może jakiś psycholog może ci pomóc o ile twoja działalność nie ma charakteru zarobkowego. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 498 Napisano 15 Lutego 2017 Nie dostaje zadnych pieniedzy.Nie pomyslales np ze ktos moze szukac sprzetu ktory jest najmniej awaryjny.? 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekWML 107 Napisano 15 Lutego 2017 W takiej sytuacji: Cytat produkt A, który jest sprzedany w ilości 10000 sztuk, z czego 200 to buble i użytkownicy skarżą się na forach, czy produkt sprzedany w ilości 100 sztuk, a bubli jest 5. mimo wszystko mniej awaryjny jest produkt pierwszy - 2% kontra 5% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 15 Lutego 2017 (edytowane) Grundig Kiedy sam szukam sprzętu to z pewnością nie bazuję tylko na opiniach w sieci. To raz. Dwa. Twoje posty bardzo różnią się od postów osób, które faktycznie szukają sprzętu. W tej sytuacji albo czeka cię psycholog albo kolejne szkolenie z tematyki czarnego PR. Czytając ten wątek czasem siedzę przed moim 60KS7000 z nadzieją, że to "koreańskie g..... " w końcu się zepsuje, zgubi z 500 pikseli lub odpadnie mu obudowa. Siedzę i siedzę a to bydle, jak na złość, nie chce się zepsuć. Jeżeli ma nastąpić taki jakościowy armagedon o jakim czytam na forach internetowych to przynajmniej niech nastąpi przed końcem gwarancji :-) Edytowane 15 Lutego 2017 przez X-Rite 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RHJG 104 Napisano 15 Lutego 2017 Kolego Grundig w takiej formie jak Ty piszesz,to tutaj ani na żadnym innym Forum nikt tak nie pisze.Sorry ale Kolego Grundig to jest chore,to jest obsesja,to się leczy...Z przymrużeniem oka jesteś Misiewiczem tego Forum,tylko co na to Admin ? Pozdrawiam RH 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 741 Napisano 15 Lutego 2017 (edytowane) 11 godzin temu, Pepka napisał: Ale zdajesz sobie sprawę, że w sieci, w znakomitej większości piszą ludzie niezadowoleni? Zakładam, że tego modelu Samsunga sprzedało się w Polsce dziesiątki tysięcy. Negatywne opinie są nieuniknione. Zadowoleni wlasciciele nie pisza, bo szkoda im czasu na jalowe dyskusje.Sam do nich naleze. Nie zauwazylem zadnego badpixela, ani odchodzacej ramki w moim egzemplarzu. Byc moze mialem szczescie, albo modele na rynek UK podlegaja lepszej kontroli, czy raczej innym rygorom podczas montazu. Z takim podejsciem producenta spotkalem sie w praktyce wiec wcale bym sie nie zdziwil, gdyby taka praktyka miala miejsce. Dostrzegam natomiast wszystkie typowe wady telewizora LCD, ktorych mozna sie spodziewac w kazdym telewizorze LCD i ktorych wiekszosc wystepuja rowniez u "krola telewizorow LCD" jakim tu zostal okrzykniety Panasonic DX90x. Dodatkowo poza lepszym UI (dla mnie i moich domownikow to podstawa) 55KS7000 jest wolny od wad Panasonica, o ktorych Ci rzekomo oczytani zachodnich forow Koledzy jakby zapomnieli albo moze je przegapili. Polecam w takim razie uwadze forum brytyjskie (model DX902). Nie ma telewizorow idealnych, czy pozbawionych wad..Zdarzaja sie natomiast modele oferujace lepszy stosunek wartosci do ceny, niz pozostale modele z tej polki cenowej. IMHO KS7000, ze swoimi realnymi wadami i niedociagnieciami nalezy do tej grupy, Osobiscie uwazam, ze jego parametry, funkcjonalnosc i estetyka, przy tak niskiej cenie (zaplacilem za niego ponizej 1000e) i swiadomosc, ze w ciagu 2 lat zastapie go (tracac 50% ceny) czynia z niego najbardziej atrakcyjny cenowo zakup sposrod moich wszystkich telewizorow. Byc moze kluczem do rozumienia roznego podejscia konsumentow, jest wlasnie ocena wartosci. Dla mnie to telewizor tani, od ktorego niczego nie oczekuje niczego, poza wygodna obsluga. Ktos, kto uwaza, ze to jest drogi telewizor i wymaga niewiadomo czego, moze kipiec ze zlosci. Pozostaje tylko cieszyc sie, ze nie kupil modelu 3, czy 4x drozszego, bo tez by nie byl zadowolony, ze wzgledu na to, ze telewizory premium, tez nie sa wolne od wad indywidualnych i konstrukcyjnych. Ja sam niedawno bylem niezadowolony z 3x wiekszego wydatku i zwrocilem telewizor, a , w obiliczu zmian jakie przyniosly modele 2017, bylbym nieszczesliwy gdyby udalo mi sie kupic OLEDa za 3000e, jak planowalem. Cale szczescie nie zdolal zejsc do tej ceny, Uwazam kazda, nawet najmniejsza skarge uzytkownika/wlascicela, za uzasadniona, a niektore ( te nie wynikajace z charakterystyki przyjetego rozwiazania) za potrzebne, aby przestrzec potencjalnych nabywcow, czego moga sie spodziewac, czy na co maja zwrocic uwage podczas wybioru/zakupu. Uwazadm tez, ze mardurow nie posiadajacych modelu z linii KS, ktorzy co rusz zasmiecaja watek, powtarzajac w kolko podnoszone juz wielokrotnie tu skargi i swiadomie wywolujacych klotnie, nalezy pietnowac. Edytowane 15 Lutego 2017 przez binary 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 15 Lutego 2017 To, że ktoś ma obsesje nie jest jeszcze powodem do interwencji admina. Jeżeli kolega Grundig ma jakiś problem to raczej postarajmy się pomóc. Grundig. Trochę przyhamuj te swoje negatywy, niezależnie od marki, to przynajmniej będzie się lepiej i konstruktywniej dyskutować w sprawie wad, które mogą faktycznie występować w różnych TV w tym również w Samsungu KS. Jeżeli przesadziłem z tym "porąbanym" to przepraszam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 741 Napisano 15 Lutego 2017 (edytowane) Sam naglasnialem problem nieszczelnych matryc Samsunga poprzedniej generacji i jego poczatkowego NAGANNEGO podejscia do konsumentow, u ktorych wystapil wynikajacy z tej wady, problem i robilem to wszedzie, tak aby kazdy, skuszony atrakcyjnoscia serii 6400, potencjalny nabywca, sie o niej dowiedzial, PIsalem o tym, przy kazdej okazji, czyli WSZEDZIE, tylko nie w watku dotyczacym tego modelu, bo w nim bylo to napisane welokrotnie, wiec taki wpis nie dalby niczego, poza uczynieniem watku mniej czytelnym, a do czego przyczyniaje sie wlasnie niektorzy uzytkownicy tutaj, czy to w dobrej wierze, czy zupelnie innych pobudek. Jesli ktos zainteresowany modelem, czyta ten watek, to nie ominie negatywnych wpisow, opisujacych wady, czy problemy. nie trzeba tego zbierac do kupy i wielokrotnie powtarzac, Ja nie namawiam do interwencji admina, ale w tych klotniach trudno cos znalezc wartosciowego, na temat o ktorym jest watek. Dlaczego nie moze byc wzorem cywilizowanych (choc tak naprawde glupszych nacji), ze w watku dotyczacym konkretnego modelu, czy serii, doradza sie i pisze o realnych problemach jego uzytkownikow, a nie osob, ktore nie sa zainteresowane modelem wogole i go nie maja. Bo to sa wlasnie najbardziej aktywni uczestnicy dyskusji. Edytowane 15 Lutego 2017 przez binary 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frantix 2 Napisano 15 Lutego 2017 Ja sam w innej sprawie ale odniosę się do ostatniego wątku ,Binary ma w 100% rację, sam nie czytałbym ost kilku stron postów gdybym był zadowolony w 100% z tv. Nie zagłębiając się zbytnio to to co prezentuje grundig to czysty czarny pr nic innego. Do meritum kupilem 65ks7000 listopadzie głównie do ps4 i tv nc+ generalnie tv jest super i jestem b zadowolony ale zaczęła mnie denerować coraz bardziej pewna przypadłość mianowice: nie wiem czy to kwestia dekodera czy tv ale podczas ogladania nc+ raz cześciej raz rzadziej występuje przycinanie się obrazu- czy to mecz pilkarski wyraźnie widać jak pilka przeskakuje raz na jakiś czas czy to pasek na tvn24 co jakiś czas nie idzie plynnie tylko się przycina/tnie. Podczas grania na konsoli ani raz nie zauważyłem podobnego efektu. Nie jest to jakoś bardzo uciażliwe ale denerwuje mnie coraz bardziej, dodam, że nie ma innych problemów "typowych" czyli odchodzącej ramki czy bad pixeli. Pytanie wymieniać dekoder, reklamować tv. Wczesniej mialem Sony 50w656 i na tym samym dekoderze nie występowały podobne problemy, tylko tam byla matryca va 60hz tytaj jest ips 120... Ktoś, coś pomoże doradzi?? Please help:) Pozdrawiam nie trolli:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ik26 5 Napisano 15 Lutego 2017 Daję głowę że ponad 90% ludzi piszących na temat jakiegoś modelu tv go nie posiada.Czyli coś widzieli coś słyszeli albo czysta zazdrość bo nasz model odpukać jest fajny. A z takimi fanami- to cóż gdzieś swoją frustracje muszą upuścić .Pozdrawiam .O fajny mecz 23 minuty temu, Frantix napisał: Ja sam w innej sprawie ale odniosę się do ostatniego wątku ,Binary ma w 100% rację, sam nie czytałbym ost kilku stron postów gdybym był zadowolony w 100% z tv. Nie zagłębiając się zbytnio to to co prezentuje grundig to czysty czarny pr nic innego. Do meritum kupilem 65ks7000 listopadzie głównie do ps4 i tv nc+ generalnie tv jest super i jestem b zadowolony ale zaczęła mnie denerować coraz bardziej pewna przypadłość mianowice: nie wiem czy to kwestia dekodera czy tv ale podczas ogladania nc+ raz cześciej raz rzadziej występuje przycinanie się obrazu- czy to mecz pilkarski wyraźnie widać jak pilka przeskakuje raz na jakiś czas czy to pasek na tvn24 co jakiś czas nie idzie plynnie tylko się przycina/tnie. Podczas grania na konsoli ani raz nie zauważyłem podobnego efektu. Nie jest to jakoś bardzo uciażliwe ale denerwuje mnie coraz bardziej, dodam, że nie ma innych problemów "typowych" czyli odchodzącej ramki czy bad pixeli. Pytanie wymieniać dekoder, reklamować tv. Wczesniej mialem Sony 50w656 i na tym samym dekoderze nie występowały podobne problemy, tylko tam byla matryca va 60hz tytaj jest ips 120... Ktoś, coś pomoże doradzi?? Please help:) Pozdrawiam nie trolli:) Prawdopodobnie dekoder lub coś bardziej prozaicznego -kabel hdmi. A jaki masz dekoder 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frantix 2 Napisano 15 Lutego 2017 10 minut temu, ik26 napisał: Daję głowę że ponad 90% ludzi piszących na temat jakiegoś modelu tv go nie posiada.Czyli coś widzieli coś słyszeli albo czysta zazdrość bo nasz model odpukać jest fajny. A z takimi fanami- to cóż gdzieś swoją frustracje muszą upuścić .Pozdrawiam .O fajny mecz Prawdopodobnie dekoder lub coś bardziej prozaicznego -kabel hdmi. A jaki masz dekoder Thx zacznę od kabli, dodam, że tp jest multiroom i główny dekoder jest w innym pomieszczeniu. dekoder to ten model http://ncplus.pl/oferta/pozostale-dekodery/box-sagemcom-hd ale jak pisałem wcześniej przy tym dekoderze i Sony 50w656 nie było problemu. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karneol 0 Napisano 16 Lutego 2017 Dnia 14.02.2017 o 19:15, karneol napisał: Czy jak kupię telewizor z przypuśćmy 5 bad pikselami i mi nie przeszkadzają (rada eksperta Macieja jak nie przeszkadzają to odpuścić i nie reklamować) to czy po jakimś czasie gdy reklamacja się skończy mogę ich mieć bardzo dużo co zacznie już przeszkadzać . Czy może ktoś na to odpowiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 16 Lutego 2017 (edytowane) Kupiłem UE55KS7000 niecały miesiąc temu w sklepie na S z możliwością zwrotu w ciągu 30 dni. Kupiłem go specjalnie tam, żeby mieć możliwość sprawdzenia go na własnej skórze a nie przez fora gdzie bardzo często piszą opłaceni "forumowicze" którzy muszą robić zły pr. oraz wszyscy inni, którzy zwyczajnie trafili na tą gorszą sztukę. Bo tak jak już wczesniej napisaliście, zadowoleni klienci (których jest ogromna ilość) nie wchodzi na fora i nie pisze pozytywów. Po niecałym miesiącu nic się nie odkleiło, nie mam badpixeli, nic sie nie wiesza, nic nie denerwuje... czyli wszystko ok. Nie jestem mega wymagającym użytkownikiem, który dopatruje się każdego błędu, każdego problemu itd. Używam go zwyczajnie do TV (nie do gier). I jak dla mnie spełnia moje potrzeby. Po przesiadce ze starego 32 calowego Sharpa różnica jest kosmiczna. Obawiam się, że wielu ludzi za dużo oczekuje od tego telewizora. Kupuje go i czeka że zacznie sam gotować, zmywać i sprzątać. Włączam go, pięknie świeci, filmy fajne, nie doszukuję się na siłę wad, błędów, nie chodzę dookoła i nie patrzę czy ramka odchodzi na milimetr czy 5. Po prostu go używam Z tymi telewizorami to jest tak jak z Renault. Kurde, od zawsze mam Renault i nawet mam "królową lawet" Lagunę 2... i co ? I nic... śmiga jak głupia, nic nie trzeba przy niej robić a jak jadę odwiedzić kolegę który ma serwis samochodowy to same ople, bmw, fordy na parkingu czekają na swoją chwilę. Tu jest podobna sytuacja. Renault jest tańsze od innych więc więcej ludzi ją kupi wiec jest większe prawdopodobieństwo, że będą płacze na forum. Tak się zastanawiam czy może go oddać ale nie dlatego, że coś jest z nim nie tak, tylko dlatego żeby sprawdzić konkurencję, jak świecą, jak działają... tylko boję się, że inne mogą mi się nie spodobać a nie wiem czy uda mi się trafić taką dobrą sztukę (jak na tą chwilę) za taką cene (4700) ... Mam jeszcze z tydzień na zastanowienie Edytowane 16 Lutego 2017 przez rooland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 16 Lutego 2017 (edytowane) Karneol Nie przypuszczam aby ilość martwych pikseli znacząco się zwiększyła w czasie. Z mojego doświadczenia wynika, że martwe piksele są od samego początku. Bardzo rzadko przybywa ich póżniej. Dotyczy to zarówno matryc IPS jak i MVA, zarówno tych w telewizorach jak i w monitorach. Edytowane 16 Lutego 2017 przez X-Rite Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 16 Lutego 2017 Jak to jest z tymi zwrotami? Z tego co piszecie stosuję je tylko MM? Z tego co wiem i piszący na Forum w Euro RTV Agd nie ma mowy o zwrotach? Pytam bo ciut nie czaję tego przykładowo przychodzą klienci robią zakup, mają 30-sto dniowy czas na zwrot, bez podania przyczyny??? a wiem że ludzie zwracają, czyli co dalej taki Tv jest sprawdzany przez personel sklepu przy obecności zakupującego/zwracającego czy nie upierdzielił go niczym itp. Itd(...) Całe pudło musi być w komplecie, jedni mówią że nawet patrzą czy jest najmniejszy kawałek styropianu i czy jest zapakowany tak jak pakowali go w fabryce. Jeszcze inni że to pic na wodę. A końcowy rezultat jest taki że przychodzi klient który jest zainteresowany tym modelem, i się pyta czy owa Szt. Jest zapakowana fabrycznie co w tedy mówi sprzedawca że Panie tak nówka bo i jak ma ten klient sprawdzić czy wcześniej była ta Szt. U takiego Janka np. Bo raczej chyba nie mówią że nie Proszę Pana, jest to TV z zwrotu.. Idąc tym tokiem to MM nie sprzedaję nowych Szt. Jak by nie było używane. Inna sprawa jest jak sprzedający jest prywaciarzem i sprzedaję towar w tym przypadku mowa o TV, i mówi po odejściu z kasy ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY! Wyprostuje mi to ktoś? Jakiś regulamin? W tym wypadku MM. Jeszcze dodam że Nowa linia TV na 2017 r. Wjedzie na sklepowe półki wioną przykładowo Marzec.. Przychodzi 1 klient wiadomo nie pyta czy nówka bo dziewiczy karton pachnie jeszcze rękawiczkami z Fabryki Oddaję za 28/9 dni. Przychodzi następny kupuję i za 30 dni oddaję, i tak w kółko aż do grudnia.. Przychodzi Kowalski co ciułał z 5 lat na SUPER UHD 4K TV, i myśli Jezu nówka szt. Piękny i w ogóle >>> I TU WITA GO ,,MUKA'' BO TV W OBIEGU OD PREMIERY powiedzmy w 15 domach. Oczywiście mowa o zakup w sklepie stacjonarnym. _______________________________________ Pamiętacie jakoś nie dawno Temat.. Jeden z modeli Tp vision ,,PHILIPS'' gość zakupił tv z 6 serii, czy tam z 7? Za parę dni okazało się że plamisty syf, jakieś dzikie pasy w TV. Najlepsze teraz oddał go w MM bo tam go zakupił bez najmniejszego problemu wzięli z powrotem. SERWIS? WYPAD Z SKLEPU Z POWROTEM DO (PRODUCENTA)? KASACJA? A SKĄD! Wysłali do innego miasta na sklep, ktoś kupił go i co LIPA. Założył temat tu na FORUM co się okazało że pierwszy właściciel co oddawał tego bubla też wcześniej miał konto tu na Forum i to opisywał co robić itd. Ten pierwszy się skapnął że to ten co oddawał, i pisze do tego drugiego ,,szczęśliwego'' nabywcy że ALE JAJA ja go oddawałem zgadzała się nawet micro ryska i plamka na kartonie, oczywiście nr. I bubel matryca TEN SAM MODEL! Moim zdaniem MM idzie na rękę z zwrotami, ale też nie są uczciwi takimi zagraniami. Znalazł bym ten temat ale za cholerę nie będę szukał igły w stogu siana, przypomniał bym sobie tylko jak daleko go rzucili z pierwszego sklepu. Wiecie może czy Salony takie jak: sAMSUNG STORE czy SONY CENTRE na jakiej ZASADZIE działają..?? . Takie sprawy WARTO NAGŁAŚNIAĆ! ____________________________ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 16 Lutego 2017 Konkluzja jest taka, że trzeba dokładnie sprawdzać to czy kupujemy faktycznie telewizor nieużywany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 16 Lutego 2017 No cóż, jest takie powiedzenie, ze nic w przyrodzie nie ginie, tylko zmienia właściciela i to jest właśnie taka sytuacja. Chcesz mieć dobra sztukę i komfort zakupu z opcja zwrotu ale ryzykiem, ze nie jest to dziewiczy egzemplarz lub chcesz kupić niesmigany ale zapomnij, ze oddasz jak będzie z czymś kłopot. Ja nie ma wątpliwości co bym wybrał. Poza tym obecnie poziom obsługi posprzedaznej w Euro RTV AGD to jest dramat. 2 godziny temu, rooland napisał: Kupiłem UE55KS7000 (...)Po niecałym miesiącu nic się nie odkleiło, nie mam badpixeli, nic sie nie wiesza, nic nie denerwuje... czyli wszystko ok. (...)od zawsze mam Renault i nawet mam "królową lawet" Lagunę 2... i co ? I nic... śmiga jak głupia, nic nie trzeba przy niej robić Słowem masz szczęśliwa rękę i farta Zwłaszcza z Laguna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ambidark 71 Napisano 16 Lutego 2017 3 godziny temu, rooland napisał: Tak się zastanawiam czy może go oddać ale nie dlatego, że coś jest z nim nie tak, tylko dlatego żeby sprawdzić konkurencję, jak świecą, jak działają... tylko boję się, że inne mogą mi się nie spodobać a nie wiem czy uda mi się trafić taką dobrą sztukę (jak na tą chwilę) za taką cene (4700) ... Mam jeszcze z tydzień na zastanowienie Jeżeli wszystko Ci odpowiada, to po co oddawać? Jeżeli nie będziesz miał bezpośredniego porównania, każdy następny będzie wydawał Ci się gorszy, bo będziesz się skupiał na tym, co w nich gorsze niż w pierwszym, a nie na tym, co lepsze. Jeżeli masz taka możliwość - możesz wziąć drugi do porównania w tych samych warunkach, upewniając się, że będziesz go mógł zwrócić, a potem zostawić ten, który u Ciebie lepiej się sprawdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 16 Lutego 2017 Kolega powyżej dobrze gada, ponadto jeżeli trafiles udana sztukę to nie warto ryzykować zwrotu (drugi raz możesz nie mieć tyle szczęścia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 16 Lutego 2017 Hehe, tak też myślę, że będę wtedy porównywać na siłę i doszukiwać się wad a potem żałować że oddałem poprzedni model który w sumie jest ok. Wszystko jest przez to, że przed ostateczną decyzją lubię mieć porównanie na "własnej skórze" i tak jest ze wszystkim Tak czy siak mam jeszcze równy tydzień. Co od kupowania i oddawania przez 30 dni to jak sklep tak pozwala to w sumie czemu z tego nie korzystać. Ja jak kupowałem swój to widać było, ze był wyjmowany i sprawdzany, nawet mam przypuszczenie że już był używany bo potem jak zacząłem się nim bawić to były wyświetlone strony fb, onet, czy jakaś tam historia youtube. Czy tylko bawili sie nim w sklepie, czy ktoś go wziął do domu i coś mu nie pasowało (ciekawego co?) i oddał... niestety, jak ktos cwany jest i ma dużo czasu, samozaparcia to może co miesiąc mieć nowy telewizor... wystarczy że oryginalna fofia, wszystkie rzeczy sa na miejscu i da się oddać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach