abart68 43 Napisano 21 Października 2018 10 minut temu, klaus71 napisał: czyli 65 calowe matryce wymieniają na takie co nie mają 3d ? Tak to wygląda , tylko że w moim przypadku nikt mnie o tym nie powiadomił a może zdecydowałbym się na reklamację z rękojmi to może miałbym cały TV a nie hybrydę 2D/3D tak czy inaczej znowu reklamuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 21 Października 2018 8 minut temu, klaus71 napisał: czyli 65 calowe matryce wymieniają na takie co nie mają 3d ? Tak, bo nie ma już matryc 3D do serii 6. 10 minut temu, klaus71 napisał: czyli 65 calowe matryce wymieniają na takie co nie mają 3d ? Na to wygląda, że LG jako takie nie dysponuje już "starymi" matrycami do serii 6, choć trafiłem na jedno czy dwa ogłoszenia z samą matrycą (nie wiem, czy ze sterownikiem) na Amazonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 21 Października 2018 18 minut temu, klaus71 napisał: czyli 65 calowe matryce wymieniają na takie co nie mają 3d ? Tak to wygląda , tylko że w moim przypadku nikt mnie o tym nie powiadomił a może zdecydowałbym się na reklamację z rękojmi to może miałbym cały TV a nie hybrydę 2D/3D tak czy inaczej znowu reklamuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 21 Października 2018 19 minut temu, klaus71 napisał: czyli 65 calowe matryce wymieniają na takie co nie mają 3d ? Tak to wygląda , tylko że w moim przypadku nikt mnie o tym nie powiadomił a może zdecydowałbym się na reklamację z rękojmi to może miałbym cały TV a nie hybrydę 2D/3D tak czy inaczej znowu reklamuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 21 Października 2018 15 minut temu, klaus71 napisał: czyli 65 calowe matryce wymieniają na takie co nie mają 3d ? Na to wygląda, że LG jako takie nie dysponuje już "starymi" matrycami do serii 6. Choć znalazłem jakis czas temu - nie wiem, czy jeszcze aktualne - jedno czy dwa ogłoszenia z samymi matrycami (nie wiem, czy ze sterownikiem) na Amazonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 21 Października 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, kobolko napisał: Tak, bo nie ma już matryc 3D do serii 6. no ale koledze @rick131 wymienili w 55 calach na taką z 3d ? te nowe matryce co dostaliście rzeczywiście już mają inny kolor (stare mają "odblask" taki "fioletowawy" - być może to jest polaryzator do 3d ) @rick131 twoja nowa matryca 3d też ma taką "fioletową" poświatę jak przed wymianą? Edytowane 21 Października 2018 przez klaus71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 21 Października 2018 5 minut temu, klaus71 napisał: no ale koledze @rick131 wymienili w 55 calach na taką z 3d Czy @rick131 może potwierdzić, że 3D u niego działa? Być może jeszcze dla 55" są matryce. Dla 65" ponoć oficjalnie już nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 21 Października 2018 49 minut temu, klaus71 napisał: no ale koledze @rick131 wymienili w 55 calach na taką z 3d ? te nowe matryce co dostaliście rzeczywiście już mają inny kolor (stare mają "odblask" taki "fioletowawy" - być może to jest polaryzator do 3d ) @rick131 twoja nowa matryca 3d też ma taką "fioletową" poświatę jak przed wymianą? Moja bark poświaty czyli 2D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 21 Października 2018 a elektronika pozostała bez zmian? bo jak matryca od B7 (czarna poświata) to chyba nie powinna być "kompatybilna" no chyba że zaczęli produkować je na cele gwarancji dostosowane do serii 6 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 21 Października 2018 1 godzinę temu, klaus71 napisał: a elektronika pozostała bez zmian? Bo matryce to razem ze sterownikiem (kalibracja kolejnych odcinków matrycy na produkcji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 21 Października 2018 Cały czas piszę że dół został ten sam a wymienili tylko matryce i nic a nic nie mówili o tym że to 2D teraz będzie. A poświaty fioletowej nie ma na 100 % więc to takie trochę oszustwo chyba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 21 Października 2018 3D ma się dobrze Co do fioletu jest ale mam wrażenie że jakby mniej. Ale to jest tylko moje odczucie tak jak większa ostrość na nowym ekranie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 21 Października 2018 3 godziny temu, kobolko napisał: Bo matryce to razem ze sterownikiem (kalibracja kolejnych odcinków matrycy na produkcji) czyli smart zostaje stary czy upgrade jest na ten z B7? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 23 Października 2018 Zrobiłem tak Wszedłem na stronę LG i zrobiłem zgłoszenie serwisowe na tą wymianę matrycy ze wskazaniem braku informacji że po wymianie stracę 3D. W odpowiedzi na mój adres email LG poprosiło o przesłanie pisma z ewentualnymi roszczeniami z mojej strony . Oczywiście zaproponowałem ponowna wymianę matrycy na taką z 3D lub wymianę na taki sam telewizor lub na inny model spełniający poziom premium bo za taki zapłaciłem . Czekam na odpowiedź ze strony LG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 24 Października 2018 13 godzin temu, abart68 napisał: Zrobiłem tak Wszedłem na stronę LG i zrobiłem zgłoszenie serwisowe na tą wymianę matrycy ze wskazaniem braku informacji że po wymianie stracę 3D. W odpowiedzi na mój adres email LG poprosiło o przesłanie pisma z ewentualnymi roszczeniami z mojej strony . Oczywiście zaproponowałem ponowna wymianę matrycy na taką z 3D lub wymianę na taki sam telewizor lub na inny model spełniający poziom premium bo za taki zapłaciłem . Czekam na odpowiedź ze strony LG Jeżeli nie wymienią Ci panelu na taki który wyświetla 3D to nie zgadzaj się na wymianę na nowszy model, tylko żądaj zwrotu kasy. Masz do tego pełne prawo, bo sprzedawca w razie awarii ma Ci naprawić rzecz albo wymienić na taką, która jest nie gorsza niż ta która Ci się zepsuła. Telewizor bez 3D jest ewidentnie gorszy niż taki z 3D. Jeżeli nie jest w stanie tego zrobić to musi oddać kasę. Nie zgadzaj się na wymianę na nowy model z prostego powodu: nie dostaniesz produktu premium, tylko najgorszy z możliwych egzemplarz, który pochodzi prawdopodobnie ze zwrotu w ciągu 14 dni i został tylko przepakowany w fabryce. Poczytaj tu na forum. Takie przypadki się zdarzają coraz częściej: najpierw user jest ucieszony informacją, że LG mu wymieni TV na nowszy model w ramach gwarancji, a później wraca tu wkurzony że ten nowy ma okropny banding albo zafarb, czego oczywiście gwarancja już nie obejmuje... 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 24 Października 2018 Brak możliwości wymiany na OLEDa 3D? Żądaj zwrotu kasy. Nalezy Ci sie zgodnie z prawem, na ich propozycje nie musisz się zgadzać. Za kase, którą dostaniesz bez łaski kupisz takiego OLEDa jaki będziesz chciał. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 24 Października 2018 9 godzin temu, efel napisał: Jeżeli nie wymienią Ci panelu na taki który wyświetla 3D to nie zgadzaj się na wymianę na nowszy model, tylko żądaj zwrotu kasy. Masz do tego pełne prawo, bo sprzedawca w razie awarii ma Ci naprawić rzecz albo wymienić na taką, która jest nie gorsza niż ta która Ci się zepsuła. Telewizor bez 3D jest ewidentnie gorszy niż taki z 3D. Jeżeli nie jest w stanie tego zrobić to musi oddać kasę. Nie zgadzaj się na wymianę na nowy model z prostego powodu: nie dostaniesz produktu premium, tylko najgorszy z możliwych egzemplarz, który pochodzi prawdopodobnie ze zwrotu w ciągu 14 dni i został tylko przepakowany w fabryce. Poczytaj tu na forum. Takie przypadki się zdarzają coraz częściej: najpierw user jest ucieszony informacją, że LG mu wymieni TV na nowszy model w ramach gwarancji, a później wraca tu wkurzony że ten nowy ma okropny banding albo zafarb, czego oczywiście gwarancja już nie obejmuje... Sytuacja jest trochę skomplikowana bo telewizor kupiłem w sklepie który nie jest własnością LG tylko prywatny ale telewizor jest z normalnego obiegu . Mogłem reklamować wypalenia z tytułu rękojmi ale zdecydowałem się na serwis a ten dość szybko wymienił matrycę na gwarancji tylko zapomniał poinformować mnie że to matryca bez 3D . Teraz odsyłają mnie do działu reklamacji LG a tam na razie cisza . Pomyślałem że warto by było reklamować u sprzedawcy ale nie do końca mam ten sam telewizor bo matryca jest inna a serwis pomimo mojej prośby na razie nie zajął stanowiska . Jeżeli dobrze rozumiem rękojmie to nie mogę chyba domagać się kasy od LG tylko od sprzedawcy ale muszę mieć opinię serwisu na papierze a na to chyba poczekam chwilę . Oczywiście napisałem do działu reklamacji LG ale o tym wspominałem już wcześniej . 4 godziny temu, pmcomp napisał: Brak możliwości wymiany na OLEDa 3D? Żądaj zwrotu kasy. Nalezy Ci sie zgodnie z prawem, na ich propozycje nie musisz się zgadzać. Za kase, którą dostaniesz bez łaski kupisz takiego OLEDa jaki będziesz chciał. Ale zwrotu kasy to muszę chyba domagać się od sprzedawcy a to akurat nie LG no chyba że są inne przepisy w ty względzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 24 Października 2018 Telewizor nie został naprawiony przez gwaranta. Zgłoś do LG brak naprawy telewizora tzn. niezgodnośc ze stanem przed naprawą. Zgłos sie do Rzecznika konsumenta. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 25 Października 2018 12 godzin temu, abart68 napisał: Sytuacja jest trochę skomplikowana bo telewizor kupiłem w sklepie który nie jest własnością LG tylko prywatny ale telewizor jest z normalnego obiegu . Co ma właścicielstwo sklepu do gwarancji? Faktycznie najlepiej się zapytaj rzecznika praw konsumenta w Twoim mieście co z tym teraz zrobić. Co do zwrotu kasy to i tak nie sklep będzie to płacił, tylko producent, sklep straci tylko swoją marżę. Jak to sprytnie rozegrasz to na bank dostaniesz kasę za którą kupowałeś i na spokojnie będziesz sobie mógł kupić nowy telewizor i pewnie jeszcze sporo kasy w kieszeni zostanie. bo oledy ciągle tanieją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 25 Października 2018 no wg mnie jednak sklep raczej będzie w to zaangażowany serwis musi wystawić informację o braku możliwości naprawy i kieruje do sklepu na wymianę na jakiś inny tv chyba że nie ma już odpowiednika to na zwrot kasy tak miałem z tv samsunga - z kwitem z serwisu gwarancyjnego pojawiłem się w sklepie i sklep mi oddał kasę (a dokładniej to dostałem ich kartę doładowaną na kwotę zakupu co nie było do końca fajne ale i tak byłem zadowolony bo tv w miedzyczasie mocno staniały więc się nie szarpałem) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 29 Października 2018 (edytowane) Dnia 25.10.2018 o 09:08, klaus71 napisał: no wg mnie jednak sklep raczej będzie w to zaangażowany serwis musi wystawić informację o braku możliwości naprawy i kieruje do sklepu na wymianę na jakiś inny tv chyba że nie ma już odpowiednika to na zwrot kasy tak miałem z tv samsunga - z kwitem z serwisu gwarancyjnego pojawiłem się w sklepie i sklep mi oddał kasę (a dokładniej to dostałem ich kartę doładowaną na kwotę zakupu co nie było do końca fajne ale i tak byłem zadowolony bo tv w miedzyczasie mocno staniały więc się nie szarpałem) Wysłałem list na dział reklamacji LG oraz do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta , zobaczymy co będzie . Serwis zasadniczo olał moją prośbę o wystawienie opinii i ponownie skierował sprawę do działu reklamacji z którego przychodzą tylko odpowiedzi automatyczne. Zastanawiam się czy nie wystąpić z poziomu prawnika bezpośrednio do siedziby LG Polska Edytowane 29 Października 2018 przez abart68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 29 Października 2018 3 godziny temu, abart68 napisał: Wysłałem list na dział reklamacji LG oraz do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta , zobaczymy co będzie . Serwis zasadniczo olał moją prośbę o wystawienie opinii i ponownie skierował sprawę do działu reklamacji z którego przychodzą tylko odpowiedzi automatyczne. Zastanawiam się czy nie wystąpić z poziomu prawnika bezpośrednio do siedziby LG Polska Stroną w takim przypadku nie jest LG, ale zawsze sprzedawca, bo to z nim zawarłeś umowę, a nie z LG. Wysyłając list do LG nic nie zdziałasz, bo gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem producenta, a Ty musisz w tej sytuacji skorzystać z opcji rękojmii, która daje Ci prawne możliwości ochrony. Musisz wysłać do sklepu oficjalne pismo w którym domagasz się doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową (czyli z opcją 3D, bo taka była umowa zawarta między Tobą a sklepem), a jeśli nie ma takiej możliwości to żądaj zwrotu pieniędzy. To sklep ma następnie sam w swoim zakresie ustalić z serwisem LG dlaczego zainstalowali Ci matrycę bez 3D. Jeśli odpowiedź sklepu będzie odmowna i nie będą mogli/nie będą chcieli zainstalować matrycy 3D lub zwrócić kasy, to konsultujesz się z UOKiK, który zapewne sam wyśle własne pismo do sklepu. Na końcu oczywiście pozostaje sądzenie się ze sklepem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 29 Października 2018 W moim 55 E6 wypalił się pasek informacyjny - serwis Lg bez problemu wymienił matrycę na nową i uwaga: Zaraz po wymianie matryca wyglądała jak na pierwszym zdjęciu (dramat) Po 2-3 automatycznych czyszczeniach wygląda tak Na dodatek matryca jest nieco jaśniejsza od poprzedniej a obraz mniej zaszumiony w okolicach czerni. Jednym słowem zmiana na plus. Zastanawiam się czy nie jest to matryca nowszej generacji. 3D działa bardzo dobrze. Jak widać do 55 cali matryce są dostępne. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 29 Października 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Subman napisał: Stroną w takim przypadku nie jest LG, ale zawsze sprzedawca, bo to z nim zawarłeś umowę, a nie z LG. Wysyłając list do LG nic nie zdziałasz, bo gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem producenta, a Ty musisz w tej sytuacji skorzystać z opcji rękojmii, która daje Ci prawne możliwości ochrony. Musisz wysłać do sklepu oficjalne pismo w którym domagasz się doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową (czyli z opcją 3D, bo taka była umowa zawarta między Tobą a sklepem), a jeśli nie ma takiej możliwości to żądaj zwrotu pieniędzy. To sklep ma następnie sam w swoim zakresie ustalić z serwisem LG dlaczego zainstalowali Ci matrycę bez 3D. Jeśli odpowiedź sklepu będzie odmowna i nie będą mogli/nie będą chcieli zainstalować matrycy 3D lub zwrócić kasy, to konsultujesz się z UOKiK, który zapewne sam wyśle własne pismo do sklepu. Na końcu oczywiście pozostaje sądzenie się ze sklepem. wg mnie sklep go odeśle do serwisu bo niby czemu ma być sklep winny za to że serwis spieprzył naprawę wg mnie powinno nastąpić ponowne zgłoszenie tv do serwisu (naprawa do naprawy) że po naprawie nie działa 3d Edytowane 29 Października 2018 przez klaus71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 1 Listopada 2018 Dnia 29.10.2018 o 22:38, klaus71 napisał: wg mnie sklep go odeśle do serwisu bo niby czemu ma być sklep winny za to że serwis spieprzył naprawę wg mnie powinno nastąpić ponowne zgłoszenie tv do serwisu (naprawa do naprawy) że po naprawie nie działa 3d Po pierwsze najpierw zgłosiłem sprawę wypaleń do sklepu a ten miga się do dziś. Następnie na prośbę sklepu zgłosiłem do serwisu Serwis wymienił panel na gwarancji ale bez uzgodnienia zemną na taki bez 3D Zgłosiłem jeszcze dwa razy sprawę do serwisu ale jestem ciągle przekierowywany do działu reklamacji a z z tego działu żadnej odpowiedzi . Obecnie sprawa jest u Rzecznika Praw Konsumenta który interweniuje w LG , ja osobiście koresponduję ze sklepem który dalej się miga w sprawie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach