Xisiek 1 688 Napisano 10 Lipca 2017 23 minuty temu, ma_ko napisał: Tak sam zauważyłem,że ten tryb 1H wymuszony całkowicie rozwala ostrość i nasycenie kolorów... potrzeba plus minus 30H by to wróciło do normy.. Ma_ko duże dzięki za powyższe info, to cenna wiedza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 10 Lipca 2017 38 minut temu, ma_ko napisał: Jak poczytałem to niestety odmowy w UK biorą się z tego samego problemu jak w PL czyli wyłączaniu TV nie w tryb STANDBY tylko z "prądu"..., TV wtedy nie ma możliwości robić procesu. Podobnie problematyczne są krótkie włączenia typu 2 h i przerwa..., bo tryb załącza się po 4h... Oficjalny list od LG UK (5 maja 2017) było zgoła inne: Cytat Dear Mr Vallis, I hope you are well. Although we cannot be certain of the exact circumstances that caused the screen burn to your T.V and we have no way of knowing whether or not you regularly pause live T.V, we can be certain that the this issue has not been caused by a mechanical or electrical fault and is not the result of a manufacturing defect and therefore is not covered under the LG warranty. Any static image that is displayed on the screen for long a period of time can damage the screen, this includes the ‘banner’ or ‘news reel’ that is displayed at the bottom screen when watching any of the 24 hours news channels such as Sky News, BBC News 24 or Sky Sports News. Although I sypathise with your situation it is the opinion of the senior management and technical support teams within LG that you as a consumer are responsible for what you view on your T.V and that if your T.V is damaged as a result of the content that is being viewed we as a manufacturer will not rectify such damage under the warranty. I must stress at this point that your complaint has been escalated to the highest possible levels within LG and their final decision is to decline your request for a replacement T.V, refund or free of charge repair. Lastly I know you have run through a lot of diagnostics and troubleshooting with our technical agents but I would strongly advise you to continue to use the clear panel noise feature as this should eventually remove or at least reduce the severity of the screen burn on your T.V. Instructions for running clear panel noise 1. Press the ‘settings’ button on the remote 2. Select ‘all settings’ 3. Select ‘Picture’ 4. Select ‘OLED Panel’ 5. Select ‘clear panel noise’ 6. Please note that the clear panel noise function can take several hours to complete. Kind regards Richard Ellerbeck Team leader LG Resolutions Team LG Electronics UK Helpdesk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 10 Lipca 2017 56 minut temu, ma_ko napisał: Podobnie problematyczne są krótkie włączenia typu 2 h i przerwa..., bo tryb załącza się po 4h... Nie próbowałem wchodzić sam w tryb serwisowy bo szczerze nie wiem czy np? nie ma licznika wejść lub tego typu "smaczków" zapytam serwisanta , choć z tego co wiem nie ma z tym problemu.. Kompensacja matrycy włącza się po 4h sumarycznej pracy TV. W tym czasie możemy wyłączać go do woli. Co więcej ten parametr może być dowolnie zmieniony. W moim B6 czyszczenie mam ustawione co 3h. Tryb serwisowy nie ma żadnego licznika wejść, jeżeli tylko mamy odpowiedni pilot to śmiało możemy działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 11 Lipca 2017 Krótko - mieszkasz w UK, za żadne skarby nie kupuj OLEDa jeśli oglądasz dużo serwisów newsowych albo namiętnie grasz na konsoli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 11 Lipca 2017 Niestety nie prawda nie sumaryczna praca matrycy..., tylko jednostajny czas oglądania..., nie załączy się jeśli jest mniej niż 4H ciągiem...info od technika LG. W UK wymieniają..., to że komuś odmówiono to zawsze mają wygodniejsze wyjście wymiany przez sklep... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 11 Lipca 2017 Niestety nie prawda nie sumaryczna praca matrycy..., tylko jednostajny czas oglądania..., nie załączy się jeśli jest mniej niż 4H ciągiem...info od technika LG.Ja również mam info od serwisanta LG. Co więcej u mnie TV był włączany tylko na krótkie dystanse, a czyszczenie z automatu i tak startowało. Kompensacja tylko po dłuższym włączeniach wydaje się też kompletnie nielogiczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 12 Lipca 2017 To który serwisant ma rację ? Tak czy inaczej zdecydowanie bardziej logicznym zachowaniem jest sumaryczne zliczanie czasu od ostatniego czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 12 Lipca 2017 A nie czyszczenie wynikające z długiego 4h czasu oglądania jednorodnego kanału i ewentualnych powidoków? Czy wypaleń... Wypali ci się szybciej jak będziesz oglądał po 1-2 h kanały czy np? 4h jeden... Taka "logika"??? HAHAH.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 790 Napisano 12 Lipca 2017 Wersja z ciągłym czasem oglądania wydaje się jednak trochę mało prawdopodobna. Jak ktoś używa telewizora głównie do oglądania filmów to oznaczałoby to, że praktycznie w ogóle automatyczne czyszczenie by się nie włączało. Także ja też stawiam na to, że liczy się sumaryczny czas oglądania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 12 Lipca 2017 (edytowane) Marcin K.... Witam. Konsultantka LG Witamy, Marcin K..... Jak możemy Ci pomóc? Marcin K....Mam pytanie techniczne.. Marcin K..... dotyczące TV OLED i procesu automatycznego czyszczenia matrycy Marcin K..... czy proces uruchamia się po oglądaniu TV 4h Marcin K.... czy musi być TV włączony w ciągu Marcin K..... czy to się sumuje np kilka oglądań po 1 -2 h Konsultantka LG Nie sumuje się. Tv musi być włączony przynajmniej 4h, następnie wyłączony pilotem do stand by. Po wyłączeniu wykonuje się czyszczenie matrycy Marcin Kosela OK dziękuję bardzo za info. Konsultantka LG Nie ma problemu Konsultantka LG Dziękuje bardzo za rozmowę i życzę miłego dnia! Bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, która pojawi się po wybraniu opcji "Zakończ Czat", co pozwoli na poprawę jakości świadczonych przez nas usług. A wiecie czemu byłem pewny "procedury" 4H w ciągu? bo mam włożony USB który sobie świeci..., widzę kiedy się załącza proces kiedy nie... I kiedy słychać takie charakterystyczne "pyknięcie" po około 7 minutach... Choć przyznam że sumarycznie powinno być...,bo wtedy były by szanse na mniejszą skalę ewentualnych błędów na ekranach..., ale jest jak jest. Jedyne pocieszenie że LG staje na wysokości zadania w Polsce i nie ucieka od problemu. To duży plus dla Firmy. Edytowane 12 Lipca 2017 przez ma_ko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxkorzen 48 Napisano 12 Lipca 2017 Dnia 10.07.2017 o 22:26, ma_ko napisał: Jeśli są zachowane te procesy to LG nie robi problemów z wymianą Paneli lub TV (serwisant nie wiedział jak będzie w tym wypadku bo miał 2 wypadki gdzie wymienił 2 panele i padło na nowy TV i miła przypadek gdzie od razu przyszedł nowy TV. To ja jestem przypadkiem ze nastąpiła wymiana na nowy. Najpierw była decyzja ze wymiana panelu a po kilku dniach pytanie czy zgadzam sie na wymianę z 65b6 na 65b7 bo serwis nie dysponuje panelem do 65b6. powod reklamacji : nierówność podświetlenia panelu na tablicy 5% szarości. Przebieg przy wizycie serwisu 300 h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 12 Lipca 2017 Trzeba (póki co)pochwalić profesjonalizm polskiego serwisu LG przy oledach. Ponadto też docenić rozsądek osoby/osób na szczeblu zarządczym, które taką procedurę zaakceptowały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 12 Lipca 2017 Ja się zastanawiam jak LG ocenia, czy matryca nadaje się już do wymiany i uznać roszczenia klienta, czy też nie. Generalnie bowiem niemal każda matryca OLED ma banding/winiety/niejednorodność na 5% jasności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 12 Lipca 2017 Subman zgoda, ale kilka matryc było tak "zwalonych" że banding i winietowanie waliło po oczach przy normalnym użytkowaniu.., więc szczerze LG w Polsce jest bardziej rozsądne i profi niż Sony czy Panas... Ja mam czekać na decyzję na o formie załatwienia problemu kilka dni dłużej... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 12 Lipca 2017 Zrobiłem zdjęcia swojego E6. Czy myślicie że jest to powód do reklamacji? Tych pasów na środku ekranu nie widać na kolorowych planszach, ani też na normalnym obrazie. Widoczne są na planszach szarych 5%, 10% i 15%, boki zwłaszcza na planszach 5% i 10% są widocznie jaśniejsze niż środek ekranu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 12 Lipca 2017 Wymuś ręczne czyszczenie 1H z 2-3 razy co kilka dni..., jeśli się nie wyrówna można próbować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 12 Lipca 2017 Czyściłem, ale to nic nie zmienia. Masz na myśli 2-3 razy pod rząd co kilka dni, czy 2-3 razy w odstępach kilku dni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 12 Lipca 2017 2 godziny temu, Xisiek napisał: Trzeba (póki co)pochwalić profesjonalizm polskiego serwisu LG przy oledach. Ponadto też docenić rozsądek osoby/osób na szczeblu zarządczym, które taką procedurę zaakceptowały. Boją się i tyle. LG postawiło wszystko na produkcje OLEDów i można powiedzieć że wygrali drugie ''życie'' inaczej zostając przy i aż tylko LCD skończyli by jak inni kiedyś dużo znaczący w produkcji TV. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxkorzen 48 Napisano 12 Lipca 2017 @tommor u Ciebie w porównaniu do mojego jest równo. niestety jestem poza domem i nie moge zamieścić zdjec mojego panelu ale u mnie były trzy pionowe pasy , przy krawędziach i na srodku, rozlewające sie na boki jak maźnięcia pędzlem. W mojej ocenie na tych pasach było natężenie ok 1% a na szarym polu 5%. (Na tablicy 5%) w białych scenach tez było widać, ze w miejscach pasów jest bardziej szaro. 1 godzinę temu, Subman napisał: Ja się zastanawiam jak LG ocenia, czy matryca nadaje się już do wymiany i uznać roszczenia klienta, czy też nie. Generalnie bowiem niemal każda matryca OLED ma banding/winiety/niejednorodność na 5% jasności. W trakcie wizyty serwisant sprawdzał logi czy tv było podłączone cały czas do zasilania, pokazałem mu plansze 5% szara i nawet w jasno oświetlonym pokoju w ciagu dnia to zauważył. Zrobił zdjęcie, poprosił mnie o przesłanie zdjecia jakie kiedyś robiłem nocą i decyzja była po dwóch dniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 790 Napisano 12 Lipca 2017 55 minut temu, tommor napisał: Zrobiłem zdjęcia swojego E6. Czy myślicie że jest to powód do reklamacji? Tych pasów na środku ekranu nie widać na kolorowych planszach, ani też na normalnym obrazie. Tego typu zjawisko jest charakterystyczne dla wyświetlaczy OLED i nie kupisz telewizora pod tym względem idealnego. Ważne, że nic nie widać podczas normalnego oglądania. Poza tym u Ciebie nie jest jakoś bardzo źle, widziałem znacznie gorsze egzemplarze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 12 Lipca 2017 (edytowane) @tommor Zrób pls zdjęcie 5% w nocy. Tylko wtedy można jednozacznie porównywać obrazy. Ja też nie mam równomiernego obrazu na moim 65" C7- choć u mnie objawia się to poprzez pionowy banding (paski) o trochę różnych jasnościah. Generalnie jednak zasada jest taka - jeżeli nie widzisz tych pasów na żadnym materiale oglądając OLEDa w nocy, to nie ma co zgłaszać. 8 minut temu, vader_4747 napisał: Tego typu zjawisko jest charakterystyczne dla wyświetlaczy OLED i nie kupisz telewizora pod tym względem idealnego. Też tak myślałem, aż nie zobaczyłem tego zdjęcia przy 5%: Edytowane 12 Lipca 2017 przez Subman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 790 Napisano 12 Lipca 2017 @Subman Dzięki, nie widziałem tego wcześniej. Muszę przyznać, że tyle się naoglądałem zdjęć, ale takiego egzemplarza jeszcze nie widziałem. Ciężko cokolwiek wypatrzeć. Właściciel tego telewizora powinien się na zagranicznych forach pochwalić, zrobi tam furorę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 12 Lipca 2017 To jak wygrać w totka. Niestety mój aparat w telefonie nie potrafi zrobić lepszych zdjęć po ciemku. Nie widać na zdjęciach wyraźnie pasów za to widać jaśniejsze boki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 12 Lipca 2017 No to faktycznie "lipa" z tym telefonem trochę przy 5%, choć przy 10% wyszło Ci bardzo wyraźne zdjęcie. Dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMAN38 93 Napisano 13 Lipca 2017 Chyba nie znajdzie egzemplarza bez tego bendingu , Panasonic EZ950 65 cali ma to samo i chyba nawet gorszy ale co się dziwić to panele od LG http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1499666281 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach