ma_ko 313 Napisano 6 Lipca 2017 Oni świetnie wiedzą co się dzieje..., to mnie martwi. Bo to znaczy że ,albo mają określone "partie" TV na oku... (ponieważ po podaniu cyfr które wymagali( nie IMEI )stwierdziła, że ma w "bazie")... I jasno "określała" jaki jest rodzaj usterki... Doczytałem się na forach w USA że LG ma z jakimś procentem OLED problem, ponieważ "mechanizm" samo-czyszczący nie działa prawidłowo i ponoć oni jasno wiedzą o co chodzi... I rzeczywiście można mieć nadzieję że w serii 7 "poradzili" sobie z tym jeszcze lepiej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 7 Lipca 2017 Kolejny dzień inne "żaluzje"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 8 Lipca 2017 (edytowane) Dnia 3.07.2017 o 09:07, kobolko napisał: Było, już nie ma. @wachi40 Mała poprawka. Jest jednak ciągle. Na pilocie jest przycisk "info". I po jego naciśnięciu, w trakcie emisji treści pojawiają się informacje, o które pytasz. Edytowane 8 Lipca 2017 przez kobolko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 9 Lipca 2017 Sprawa jest w toku , sklep zabrał TV , ja wystąpiłem do sklepu o wymianę z tytuły rękojmi. Na zajęcie stanowiska mają czas do 17 lipca , ja osobiście jestem za wymianą na nowy lub zwrot kasy a i tak inny TV kupiłbym w tym samym sklepie . Serwis LG pewnie będzie naciskał w stronę wymiany matrycy ale ja intuicyjnie czuję że problem może być w elektronice bo u znajomego od grudnia w E6 brak powidoków jakichkolwiek . Nawet jeżeli to rzeczywiście matryca to i tak lepiej wymienić na nowy lub inny oled bp pewności niema . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 9 Lipca 2017 @abart68 Pytanie czy znajomy tak samo często włączał programy informacyjne. Rozumiem że miałeś cały czas włączony zabezpieczenie przed wypaleniem w postaci przesuwnego ekranu ? Według mnie na 99% problem jest związany z samą matrycą (wada/wypalenie), a nie z elektroniką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 9 Lipca 2017 50 minut temu, Subman napisał: @abart68 Pytanie czy znajomy tak samo często włączał programy informacyjne. Rozumiem że miałeś cały czas włączony zabezpieczenie przed wypaleniem w postaci przesuwnego ekranu ? Według mnie na 99% problem jest związany z samą matrycą (wada/wypalenie), a nie z elektroniką. On ogląda dużo więcej TVN24 , podobno ten kanał leci u niego cały czas no chyba że akurat usiądzie i obejrzy film lub coś innego. Na 100 % od samego początku miałem uruchomioną tą funkcję i stąd moje obawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 790 Napisano 9 Lipca 2017 A znajomy sprawdzał dokładnie na planszach testowych? Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 9 Lipca 2017 No właśnie - na normalnym ekranie może tego nie widać, to się rozpoczyna dopiero od subtelnego przyciemnienia w miejscu stałego obrazu i widoczne jest jedynie na jednolitej planszy i to najczęściej jedynie na czerwonej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 9 Lipca 2017 [mention=57496]abart68[/mention] Pytanie czy znajomy tak samo często włączał programy informacyjne. Rozumiem że miałeś cały czas włączony zabezpieczenie przed wypaleniem w postaci przesuwnego ekranu ? Według mnie na 99% problem jest związany z samą matrycą (wada/wypalenie), a nie z elektroniką.Znajdę to zabezpieczenie u siebie w B6? Bo nie spotkałem się w gąszczu menu webOSa z taką funkcją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 9 Lipca 2017 4 godziny temu, vader_4747 napisał: A znajomy sprawdzał dokładnie na planszach testowych? Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Sprawdzaliśmy na tych samych co ja i u niego tylko jakieś lekkie smugi , mało istotne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 9 Lipca 2017 43 minuty temu, piter20020 napisał: Znajdę to zabezpieczenie u siebie w B6? Bo nie spotkałem się w gąszczu menu webOSa z taką funkcją. Nie wiem jak to jest w B6 ale sprawdź ustawienia panelu oled Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 9 Lipca 2017 1 godzinę temu, piter20020 napisał: Znajdę to zabezpieczenie u siebie w B6? Bo nie spotkałem się w gąszczu menu webOSa z taką funkcją. Ta opcja po angielsku to "Screen Shift" - domyślnie jest włączona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 9 Lipca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Subman napisał: Ta opcja po angielsku to "Screen Shift" - domyślnie jest włączona. Mnie tylko zastanawia, czy i jak skutecznie działa, kiedy overscan jest wyłączony (włączona funkcja "skanuj"). Bo w takim przypadku obraz wypełnia cała matrycę pixel-to-pixel, i nie ma marginesu, żeby się przesunąć. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę. Edytowane 9 Lipca 2017 przez kobolko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 9 Lipca 2017 Ta opcja po angielsku to "Screen Shift" - domyślnie jest włączona. Nie zauważyłem tego wcześniej. W polskiej wersji nazywa się "Przesunięcie obrazu". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 9 Lipca 2017 27 minut temu, kobolko napisał: Mnie tylko zastanawia, czy i jak skutecznie działa, kiedy overscan jest wyłączony (włączona funkcja "skanuj"). Bo w takim przypadku obraz wypełnia cała matrycę pixel-to-pixel, i nie ma marginesu, żeby się przesunąć. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę. To jest ciekawe pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 10 Lipca 2017 10 godzin temu, kobolko napisał: Mnie tylko zastanawia, czy i jak skutecznie działa, kiedy overscan jest wyłączony (włączona funkcja "skanuj"). Bo w takim przypadku obraz wypełnia cała matrycę pixel-to-pixel, i nie ma marginesu, żeby się przesunąć. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę. A dlaczego przy włączonym overscanie miałby mieć margines? To nie jest kartka papieru, ktora poruszając wujdzie poza ramki i coś się musi stać z przesunietymi brzegami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 10 Lipca 2017 1 godzinę temu, pmcomp napisał: A dlaczego przy włączonym overscanie miałby mieć margines? To nie jest kartka papieru, ktora poruszając wujdzie poza ramki i coś się musi stać z przesunietymi brzegami. Dlatego, że w takim przypadku obraz robi się niesymetryczny względem krawędzi. Nie będzie centryczny. Wiem, to tylko kilka pikseli, ale zawsze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 10 Lipca 2017 I co z tego? Przesuwanie pixeli ma się nijak do overscanu. Chyba, że producent palnął by taka głupotę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 10 Lipca 2017 Mam wyłączony overscan, i nie zauważyłem przesunięcia obrazu (żeby kiedykolwiek był niesymetrycznie ułożony względem ramek. W Panasonicu przy włączonym kilka razy udało mi się uchwycić moment przesunięcia obrazu. Tu nie, dlatego mnie to zastanawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 10 Lipca 2017 Serwis zawitał, wymiana TV lub panela. Jeśli panela to przy drugiej wymianie nowy TV. Ponoć większościowo LG wymienia wypalenia. Warunek. Musi być TV w trybie STANDBY (nie wyłączanie po oglądaniu z prądu)i mieć przeprowadzonych kilka czyszczeń wymuszonych. U mnie na 997 godzin TV czyszczeń 140... plus 11 wymuszonych. W Polsce jedyny destruktor OLED to TVP iNFO lub TVN24 Czekam na info.Jeśli wymiana panelu to w domu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 10 Lipca 2017 i jeszcze Polsat News i TVN 24 BiS Polsat News 2 i jeszcze parę innych niedobrych "wypaleniowych" stacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 10 Lipca 2017 Generalnie wszystko co generuje żółty pasek INFO :-) Tak na marginesie technik LG potwierdza że jest zawsze kicha po wymuszonych "czyszczeniach" z jakością obrazu i potrzeba kilku dni na "normalność" obrazu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 10 Lipca 2017 6 godzin temu, ma_ko napisał: Serwis zawitał, wymiana TV lub panela. Jeśli panela to przy drugiej wymianie nowy TV. Ponoć większościowo LG wymienia wypalenia. Warunek. Musi być TV w trybie STANDBY (nie wyłączanie po oglądaniu z prądu)i mieć przeprowadzonych kilka czyszczeń wymuszonych. U mnie na 997 godzin TV czyszczeń 140... plus 11 wymuszonych. No to trochę mnie uspokoiłeś jeśli chodzi o politykę wypaleń OLEDów przez LG Polska. W Wielkiej Brytanii tak jak wspomniałem ta polityka LG jest diametralnie odmienna - jeśli OLED został wypalony, to nici z wymiany matrycy. Tak a propo - skąd masz tę liczbę godzin TV i czyszczeń. Serwisant Ci podał czy też masz możliwość wejścia w tryb serwisowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 10 Lipca 2017 5 godzin temu, ma_ko napisał: Tak na marginesie technik LG potwierdza że jest zawsze kicha po wymuszonych "czyszczeniach" z jakością obrazu i potrzeba kilku dni na "normalność" obrazu... A to jest bardzo ciekawe info. Czyli jak ktoś jest purysta obrazu i lubi programy informacyjnie, to zwyczajnie ma kłopot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 10 Lipca 2017 Jak poczytałem to niestety odmowy w UK biorą się z tego samego problemu jak w PL czyli wyłączaniu TV nie w tryb STANDBY tylko z "prądu"..., TV wtedy nie ma możliwości robić procesu. Podobnie problematyczne są krótkie włączenia typu 2 h i przerwa..., bo tryb załącza się po 4h... Jeśli są zachowane te procesy to LG nie robi problemów z wymianą Paneli lub TV (serwisant nie wiedział jak będzie w tym wypadku bo miał 2 wypadki gdzie wymienił 2 panele i padło na nowy TV i miła przypadek gdzie od razu przyszedł nowy TV. Nie próbowałem wchodzić sam w tryb serwisowy bo szczerze nie wiem czy np? nie ma licznika wejść lub tego typu "smaczków" zapytam serwisanta , choć z tego co wiem nie ma z tym problemu.. 2 minuty temu, Xisiek napisał: A to jest bardzo ciekawe info. Czyli jak ktoś jest purysta obrazu i lubi programy informacyjnie, to zwyczajnie ma kłopot. Tak sam zauważyłem,że ten tryb 1H wymuszony całkowicie rozwala ostrość i nasycenie kolorów... potrzeba plus minus 30H by to wróciło do normy... Generalnie sam przyznał, że programy info są problematyczne..., bo jednak wypalenia na nich występują..., choć uważa że 3 h to ciut mało w jednym ciągu by tak się stało..., bo w pozostałych przypadkach to było łupanie TVN24 prze 12 h na dobę ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach