Skocz do zawartości
Maciej Koper

Panasonic TX-65DX900 ( DX900 ) TEST - Ultra HD Premium LCD LED

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 4.08.2017 o 20:23, ma_ko napisał:

Na dziś info od Panasonic Polska , matryca do wymiany..., zobaczymy co dalej...

Czyli jednak nie taki diabeł straszny jak go malują.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal czekam, ale całość "relacji" żenada..., niesmaku nic nie zmieni..., poza tym mogę dostać zawsze większe [beeep] niż mam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 W środę TV idzie na serwis na wymianę matrycy..., ciąg dalszy opery mydlanej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe który klient ją później dostanie ;) Nie zdziwiłbym się gdyby w polskich realiach otrzymał ją ktoś inny reklamujący tez problemy z matrycą ;) Oczywiście z pełną gwarancją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sądze by ktoś to cudo dostał z różnych względów..., nowy dziś zakładają w piatek niby mają oddać TV.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TV wrócił z nowym panelem, co ciekawe produkcja czerwiec 2017..., ponoć Panasonic już nie produkuje tych TV widocznie tylko na EU...

Jak jest od zaraz nie potrafię odpowiedzieć, na szybko kilka plansz wrzuconych przy serwisancie czy nie "zaświeci" nic dziwnego..., pobawię się wieczorem i poczekam na koleją kalibrację brata Pana Maćka..., która zapewne będzie nie długo...

 

3 miesiące... tyle trwała zabawa z Panasonic Polska... i gdyby nie podejście PP i czas, moje nerwy to szczerze nie widziałbym problemu. Bo elektronika jest od tego żeby się psuć od czasu do czasu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem jednak szczesliwym posiadaczem DX900 bo obraz jaki ten TV wyswietla jest niesamowity. Jednak jedna rzecz/ wada nie daje mi spokoju. Mianowicie po prawej stronie ekranu gdzies w 1/3 widze pionowa kreske podczas ogladania meczow. Ten vertical banding jest od samego poczatku i chociaz dla mojej zony nie jest niczym dyskwalifikujacym dla mnie jest denerwujacy. Sprawe zglosilem do Panasonic Polska i przyjechal mily Pan serwisant. Po obejrzeniu stwierdzil, ze ta wada jest tak mala, ze nie ma co sie tym przejmowac bo trzeba sie bardzo przygladac zeby to zobaczyc. Moze i fakt, ze trzeba wiedziec gdzie patrzec i miec wnikliwe oko ale dla mnie ta kreska tam jest i ja ja widze!

Czy myslicie, ze warto powalczyc z Panasonikiem?

Moge sprobowac zrobic zdjecia i zamiescic ale ten banding jest tylko widoczny przy ruchu jednolitej powierzchni w prawo lub w lewo. Jest widoczne tylko przy meczach.

Edytowane przez futr0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że w starciu z serwisem jesteś w tym wypadku bez szans. Vertical banding to niestety w LCD zawsze jest ryzyko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzę na ich podejście nic nie ugrasz, próbowac możesz ,ale jak "miły" Pan z serwisu powiedział że to nie problem to Panasonic Polska powie ci żebyś się zwrócił do Samsunga może oni coś poradzą "sarkazm"..., takiej ochujałej Firmy nie znam drugiej z podejściem do klienta..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza, ze rozmawiamy o topowym sprzecie, za ktory nie zaplacilem 5 zl. Jak narazie cloudingu brak, wiec nie bede robil afery.

A tak nawiasem mowiac, moglby ktos kompetetny wyjasnic jak powstaje ten vertical banding? Czy jest to niedokladny montaz czy wada matrycy?

Gdybym uparl sie to naprawic/zlikwidowac wade to czy jedynym rozwiazaniem jest wymiana matrycy?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do użytkowników DX900, czy podczas oglądania treści HDR z YouTube telewizor przełącza się wam automatycznie w tryb HDR czy nie. U mnie zarówno z telewizora jak i z odtwarzacza Ub700 niestety nic się nie dzieje. Pytanie czy to normalne. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Piotr1-72 napisał:

Pytanie do użytkowników DX900, czy podczas oglądania treści HDR z YouTube telewizor przełącza się wam automatycznie w tryb HDR czy nie. U mnie zarówno z telewizora jak i z odtwarzacza Ub700 niestety nic się nie dzieje. Pytanie czy to normalne. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. 

Masz włączoną funkcję HDMI HDR? Opisałem w teście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przelacza sie automatycznie w obu przypadkach. Nie potrafie z pamieci skierowac Cie do wlasciwej czesci menu ale prawdopodobnie to kwestiaa ustawien przestrzeni barwnej. Z tym ze ta ustawia sie raczej dla kazdego wejscia hdmi. Nie pamietam czy jest jeszcze jakies globalne ustawienie ktore mogloby wplynac na obraz z YT.
A masz tak w kazdym trybie obrazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście wszystkie funkcje HDR powłączane, dodam tylko że telewizor automatycznie przełącza się w tryb HDR zarówno podczas oglądania treści z płyt jak i materiałów z nośników zewnętrznych nie ma problemu, również Netflix bez zażutu  chodzi właśnie tylko o youtube. Internet łączę 100 M czytałem gdzieś że sprzęt Panasonica sam przystosowuje obraz do prędkości łączą, ale wszystkie treści w 4K uhd działają bez najmniejszego problemu. Brak tylko HDR. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz @Piotr1-72 problem z firmwarem na Panasonicu ? Pamiętajcie, że youtube nadaje HDR w formacie VP9.2, podczas gdy płyty BD czy też Netflix korzystają z HEVC Main 10 profile z odpowiednimi metadanymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście wszystkie funkcje HDR powłączane, dodam tylko że telewizor automatycznie przełącza się w tryb HDR zarówno podczas oglądania treści z płyt jak i materiałów z nośników zewnętrznych nie ma problemu, również Netflix bez zażutu  chodzi właśnie tylko o youtube. Internet łączę 100 M czytałem gdzieś że sprzęt Panasonica sam przystosowuje obraz do prędkości łączą, ale wszystkie treści w 4K uhd działają bez najmniejszego problemu. Brak tylko HDR. 

OK.Teraz sie wyjasnilo.

Niestety nieumyslnie wprowadzilem Cie w blad. Gdyby to pytanie padlo pol roku temu, albo wczesniej, odpowiedz nie stanowila by dla mnie klopotu. Ale czas plynie, pamiec juz nie sluzy, a z racji uzytkowania domowych wyswietlaczy i urzadzen UHD w scisle okreslony sposob, przyznam sie, ze kompletnie zapomnialem o tym, że ze wspomnianego TV oraz odtwararzacza nie uzyskamy na YT obrazu HDR, choc zarowno z aplikacji Netflixa jak i Amazona, w tym przypadku jest to mozliwe.

Moje bledne przeswiadczenie o tym, ze mozliwe jest rowniez w przypadku YT, wzielo sie stad, ze zwyczajowo, z uwagi na lokalizacje, Panasonic sluzy mi do ogladania plyt UHD BD oraz wspomnianych VoD-ow, zas materialy z YT ogladam raczej na TV Samsunga w sypialni, ten zas odtwarza HDR z YT bez zajakniecia (patrz obrazek ponizej).

Z racji takiej specjalizacji, przestalem zwracac uwage i zapomniec o ograniczeniach wspomnianych urzadzen Panasonica w kwestii wyswietlania HDR z YT. Swiadomosc mozlowosci pelnej customizacji ustawien obrazu dla profilu VoD (w 902b) oraz pewnosc ze ogladam czasami HDR z YT, utwierdzila mnie w przekonaniu, ze zarowno TV jak i Player Panasonica, jako urzadzenia lepsze od innych tego typu, ktore posiadam, maja taka zdolnosc. Tymczasem na chwile obecna, przynajmniej moje egzemplarze tego nie potrafia. Przepraszam ze te pomylke.

 

Samsung, sprawca zamieszania:

 

20170912_003940_zpscrrtojtb.jpg

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yhm rozumiem, ciekawe tylko czy to się w przyszłości zmieni. Dziękuję ci bardzo i pozdrawiam serdecznie ?. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Watpie zeby to mialo sie zmienic, choc chcialbym sie mylic. Poki co rozwiazaniem dla YT HDR moze byc podlaczenie Chromcasta Ultra.

Dziekuje i rowniez pozdrawiam.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szczęśliwych posiadaczy w/w Tv

Mam trochę pytanie z innej beczki należycie oglądam duzo filmów z usb. Mam problem z Trainspotting UHD.2160.10Bit.Hdr film klatkuje i wyłącza sie po 10sec. 

Wszystko leci przez ub900 bo sam Tv nie widzi tego formatu

Dodam ze wczesniej nie miałem żadnych problemów z innymi filmami 

z góry dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja wrócę do tematu możliwości wejścia do MENU serwisowego, czy ktoś może ma wiedzę, jak w tym modelu to zrobić, z góry dziękuje za odpowiedź. (dodam, że nie chodzi o sprawdzenie ilości godzin)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Czy ktoś ma podpięty tv ten pod dekoder cp Evobox.A jeśli tak czy nie ma czasami jak się uruchamia tv i dekoder przekontrastowania .Proszę o info .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś się orientuje czy Panas zbił jakoś input lag w 4k hdr? 43-48 to dość wysoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie poprawili i raczej nie ma co liczyć,  że jeszcze kiedykolwiek poprawią. Ale nie taki diabeł straszny,  ograłem już dziesiątki tytułów z HDR-em od Horizona, Uncharted czy Gears Of War 4, przez Forze Horizon 3 i Wipeout, a ostatnio także Fife 18 i nigdy nie odczułem  absolutnie żadnego dyskomfortu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dobra wiadomość. Nie jestem jakimś pro graczem, by wyczuć najmniejsze opóźnienie. Ostatnio ktoś mi polecił właśnie xe93, bo Stream i ps4 lepiej dadzą rade niż b6j. Aż tu nagle okazja na dx900. 4 miesiące już szukam tv ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...