kazmirzleszno 7 Napisano 25 Listopada 2016 (edytowane) nie ...rowniez tak mialem.. .pojechal tv na serwis czekalem 2 tyg..az serwisanci stwierdza uszkodzenie matrycy..wymienili matryce tv przyjechal z serwisu i jeszcze gorzej. bo byly 2 linie :).. nerwy puscily. Zycze wytrwalosci z serwisem philips..oraz MIK radom :)).. Edytowane 25 Listopada 2016 przez kazmirzleszno 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fallen93 12 Napisano 25 Listopada 2016 Dnia 7.11.2016 o 16:32, Xisiek napisał: perfect natural motion może powodować artefakty ale trzeba pamiętać tez, ze ma on pozytywny wpływ na płynność ruchu - wskazane wiec są eksperymenty z różnymi ustawieniami Nie mogę się w żaden sposób do PNM przekonać, 2 dni miałem tę opcję włączoną i w przypadku wielu scen, zwłaszcza akcji czuję się zażenowany..tak jakbym oglądał karykaturę filmu. Gdyby ten PNM na 'minimum' działał w połowie to byłoby ok, niestety w tej formie nawet na najniższym stopniu dla mnie jest nie do przyjęcia. I w sumie nie chodzi o artefakty, bo z tym nie jest źle w moim przypadku (49"), ale wszystko lata i ma się wrażenie, że postać unosi się w powietrzu i zaraz z tego chodnika to odleci w chmury. Dnia 5.11.2016 o 20:04, Xisiek napisał: Musze kolegę zmartwic.Niestety ale ten tv fizycznie nie jest w stanie wyświetlać HDR'u. Podobnie jak zresztą cała masa tv na matrycach IPS. Ten tv ma kontrast z poziomu 1000:1 i max. jasność 320 nit, a to zbyt mało aby mieć nawet namiastkę HDR. Certyfikat UHD Premium zakłada minimalne parametry (dla lcd)na poziomie: kontrast 20 000:1 (tu mamy niemal 20 razy mniej) czyli minimum jasność 1000nit (tu mamy ponad 3 razy mniej) czerń 0,05nit (tu mamy natywnie prawie 3 razy więcej) Muszę Ci przyznać rację co do HDR i panelu IPS w Philipsie; Wystąpił ten 'bum' zaraz po zakupie, a dopiero później człowiek zauważa pewne rzeczy oraz zaczyna się orientować w temacie. Obecnie chyba jednak bym dopłacał do KS7000 Samsunga, ale raczej bardziej logicznym wyjściem jest zostanie przy Philipsie, a przejście na OLED-a jak już się sytuacja ustablizuje (w sensie więcej modeli wejdzie i ceny nieco spadną). Niestety poprzedniego wpisu nie mogłem już edytować, za dużo czasu upłynęło, także przepraszam za podwójny wpis. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tentego 1 Napisano 26 Listopada 2016 16 godzin temu, drmatt91 napisał: Kiedy delikatnie poruszam kablem od zasilania kreska zmienia nieco swoje położenie. Może to problem z kablem od zasilania właśnie? Telewizor ma działać poprawnie. To nie stare auto, żebyś musiał za każdym razem kablami ruszać. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drmatt91 1 Napisano 26 Listopada 2016 No tak, tak, jasne, wiadomo, zgadzam się w 100%. Pisałem o tym kablu zanim dostałem odpowiedź, że to matryca. Telewizor został już zgłoszony do reklamacji. Czekam na odpowiedź ze sklepu. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 26 Listopada 2016 18 godzin temu, Fallen93 napisał: Nie mogę się w żaden sposób do PNM przekonać, 2 dni miałem tę opcję włączoną i w przypadku wielu scen, zwłaszcza akcji czuję się zażenowany..tak jakbym oglądał karykaturę filmu. Gdyby ten PNM na 'minimum' działał w połowie to byłoby ok, niestety w tej formie nawet na najniższym stopniu dla mnie jest nie do przyjęcia. I w sumie nie chodzi o artefakty, bo z tym nie jest źle w moim przypadku (49"), ale wszystko lata i ma się wrażenie, że postać unosi się w powietrzu i zaraz z tego chodnika to odleci w chmury. Muszę Ci przyznać rację co do HDR i panelu IPS w Philipsie; Wystąpił ten 'bum' zaraz po zakupie, a dopiero później człowiek zauważa pewne rzeczy oraz zaczyna się orientować w temacie. Obecnie chyba jednak bym dopłacał do KS7000 Samsunga, ale raczej bardziej logicznym wyjściem jest zostanie przy Philipsie, a przejście na OLED-a jak już się sytuacja ustablizuje (w sensie więcej modeli wejdzie i ceny nieco spadną). Niestety poprzedniego wpisu nie mogłem już edytować, za dużo czasu upłynęło, także przepraszam za podwójny wpis. Cieszę sie, że mogłem podpowiedzieć dobre rozwiązanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 26 Listopada 2016 Co z tym zrobić ... Wymiana ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fallen93 12 Napisano 27 Listopada 2016 (edytowane) No tragicznie to wygląda. U siebie mam prześwity i prawą górę 'jaśniejszą', ale chociaż nie ma aż takich mocnych przebić jak u Ciebie. :/ Nie wiem jak i co Philips klasyfikuje szczerze mówiąc, czy to wymianie podlega, czy się wypną, może właśnie ktoś kto reklamował TV obejrzy temat. Wrzucam swoje poglądowe. W czasie oglądania ta czerń inaczej mimo wszystko wygląda, zwłaszcza pasy w przypadku filmów / przerywników w grach są faktycznie 'czarne'. Zdjęcie portu HDMI niezaładowanego (taka sama metoda jak u Ciebie chyba): Pasy czarne na górze i dole w czasie przerywnika filmowego w pierwszym Dishonored, brak dyskomfortu: The Voice of Poland - sporo czerni w tle: Menu Dishonored 2 (ten cienki pasek na dole to pasek 'oryginalny' menu gry jak coś : Innymi słowy plansza czarna 'testowa' lub czerń z jakimś logo tylko na środku wypada tu tragicznie, czerni w zasadzie nie ma, a do tego są prześwity, ale kurde..w czasie filmu/gry nie da się tego uchwycić. Sam nie wiem co myśleć. Mnie bardziej wkurza ta przybrudzona biel i pasy na szarej planszy testowej po prostu widoczne. Czerń jak czerń, da radę się przyzwyczaić, ale przeglądanie stron www w tej przybrudzonej bieli to opcja marna. Nie polecam jako 'monitor'. Edytowane 27 Listopada 2016 przez Fallen93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 28 Listopada 2016 dzis pisalem do Pana Adama spolnego z MIK radom.ale brak odpowiedzi. generalnie moje zdanie na temat Philipsa to wielka [beeep]a i nie wydam grosza na zaden inny tv tej firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tentego 1 Napisano 29 Listopada 2016 Dnia 5.11.2016 o 20:04, Xisiek napisał: Musze kolegę zmartwic.Niestety ale ten tv fizycznie nie jest w stanie wyświetlać HDR'u. Podobnie jak zresztą cała masa tv na matrycach IPS. Ten tv ma kontrast z poziomu 1000:1 i max. jasność 320 nit, a to zbyt mało aby mieć nawet namiastkę HDR. Certyfikat UHD Premium zakłada minimalne parametry (dla lcd)na poziomie: kontrast 20 000:1 (tu mamy niemal 20 razy mniej) czyli minimum jasność 1000nit (tu mamy ponad 3 razy mniej) czerń 0,05nit (tu mamy natywnie prawie 3 razy więcej) Nie wiem skąd masz takie dane, ja znalazłem inne: Cytat Ultra HD Premium By telewizor mógł otrzymać certyfikat przyznawany przez UHD Alliance, musi spełniać następujące wymogi: rozdzielczość: 3840*2160 adresowalnych pikseli, 10-bitowa głębia kolorów, pokrycie co najmniej 90% DCI-P3, stosowanej w kinach palety kolorów, odczytywać i interpretować metadane HDR, kontrast: maksymalna jasność co najmniej 1000 cd/m2 przy czerni nie gorszej niż 0.05 cd/m2 lub maksymalna jasność co najmniej 540 cd/m2 przy czerni nie gorszej niż 0.0005 cd/m2 Nie mniej ten TV i tak nie spełnia tych wymogów, a na końcu całego artykułu jest podsumowanie dot. matryc IPS, które dyskwalifikuje ten typ matryc w ogóle: Cytat Standardy standardami, a producenci swoje No właśnie. Mimo długotrwałego procesu standaryzacyjnego, w którym brali czołowi producenci telewizorów, logo Ultra HD Premium zobaczymy w tym roku jedynie na modelach trzech producentów: Panasonic, Samsung, LG. U LG będą to jedynie telewizory OLED, bo panele IPS nie są w stanie uzyskać wymaganego przez standard kontrastu, ze względu na słaby poziom czerni. U Panasonica będzie to jedynie flagowy DX900, czyli Full-LED z 512 strefami wygaszania (niższe serie będą interpretowały metadane HDR, ale przez znacznie niższą szczytową janość – 500 nitów – nie będą w stanie go wyświetlić. U Samsunga cała linia SUHD (czyli od KS7000 wzwyż) otrzymała certyfikację UHD Premium. Najbardziej chyba rzuca się tu w oczy brak Sony, mimo że firma jest jednym z założycieli Ultra HD Alliance. Nie oznacza to jednak, że Sony nie ma telewizora spełniającego wymogi standardu. Obydwa flagowce, XD93 oraz XD94 jak najbardziej je spełniają, jednak Sony postanowiło namieszać marketingowo i nie umieszczać loga standardu, który sami współtworzyli. Przedstawiciele firmy twierdzą, że wynika to z chęci ujednolicenia brandingu między różnymi urządzeniami – zarówno kamery jak i telewizory Sony nosić będą symbol 4K HDR. I tylko modele z serii 9 są w stanie sensownie pokazać szeroki zakres tonalny; seria XD85, mimo że modelowo wydaje się być następcą ubiegłorocznego X85C, nie zbliża się nawet do sensownego pokazania HDR. Matryca IPS nie pozwala temu telewizorowi uzyskać wymaganej czerni (ta jest na poziomie ok. 0.085 cd/m2, co przekłada się na kontrast ok. 1000:1), a i szczytowa jasność – jedynie 400 cd/m2 – pozostawia sporo do życzenia. Jak widać po ostatnim zdaniu, które z powodzeniem można odnieść do naszego modelu, możecie zapomnieć o HDR. Jeżeli nawet producent wprowadzi HDR na poziomie softu, to ten model nie będzie w stanie w pełni go wyświetlić, z powodu ograniczeń sprzętowych. Jednak, jeżeli taka poprawka pozytywnie wpłynęłaby na jakość obrazu, to jestem za, chociaż osobiście nie przywiązuję do tego aż takiej uwagi. Nie przyglądam się matrycy po ciemku, bo to nie ma żadnego znaczenia, jeżeli nie przeszkadza podczas normalnego oglądania. PS Maksymalna jasność w tym modelu to 400 cd/m2 a nie 320. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 29 Listopada 2016 Odpowiedz na clouding Niestety na podstawie Pana zdjecia nie jestem w stanie stwierdzić czy taki objaw to usterka matrycy czy parametry mieszczą się w normie, Zdjęcie zostało zrobione w zaciemnionym pomieszczeniu/nocy co potęguje ten efekt. Każda matryca sfotografowana w nocy nie będzie świeciła idealnie, efekt cloudingu jest naturalna cechą matryc LCD, szczególnie w przypadku dużych przekątnych. Jeżeli chciałby Pan aby ocenić czy parametry matrycy są zgodne z normami producenta to proszę zarejestrować naprawę poprzez infolinię lub na naszej stronie internetowej www.mik.radom.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 1 Grudnia 2016 Dnia 29.11.2016 o 09:51, tentego napisał: Nie wiem skąd masz takie dane, ja znalazłem inne: Nie mniej ten TV i tak nie spełnia tych wymogów, a na końcu całego artykułu jest podsumowanie dot. matryc IPS, które dyskwalifikuje ten typ matryc w ogóle: Jak widać po ostatnim zdaniu, które z powodzeniem można odnieść do naszego modelu, możecie zapomnieć o HDR. Jeżeli nawet producent wprowadzi HDR na poziomie softu, to ten model nie będzie w stanie w pełni go wyświetlić, z powodu ograniczeń sprzętowych. Jednak, jeżeli taka poprawka pozytywnie wpłynęłaby na jakość obrazu, to jestem za, chociaż osobiście nie przywiązuję do tego aż takiej uwagi. Nie przyglądam się matrycy po ciemku, bo to nie ma żadnego znaczenia, jeżeli nie przeszkadza podczas normalnego oglądania. PS Maksymalna jasność w tym modelu to 400 cd/m2 a nie 320. Bardzo fajnie, ze to wkleiles. Daj linka do artykułu bezpośredniego. Maksymalna jasność tego TV, to 320cd/m2 tyle wyszło Mackowi w pomiarze testowanego modelu, być może 400cd/m2 jest wartością chwilowa uzyskana po aktualizacji HDR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tentego 1 Napisano 1 Grudnia 2016 Link w moim poście jest ukryty w tekście, na pewno go znajdziesz Taka maksymalna jasność, podawana jest w specyfikacji na stronie producenta. nie wiem jaka jest rzeczywista zmierzona. Jeżeli w testach wyszło 320cd/m2, to nie będę się kłócił, 350 producent podaje dla niższego modelu PUS 6401. Dnia 29.11.2016 o 13:14, kazmirzleszno napisał: Odpowiedz na clouding Niestety na podstawie Pana zdjecia nie jestem w stanie stwierdzić czy taki objaw to usterka matrycy czy parametry mieszczą się w normie, Zdjęcie zostało zrobione w zaciemnionym pomieszczeniu/nocy co potęguje ten efekt. Każda matryca sfotografowana w nocy nie będzie świeciła idealnie, efekt cloudingu jest naturalna cechą matryc LCD, szczególnie w przypadku dużych przekątnych. (...) U mnie też występuje clouding. Sprawdziłem sobie po obejrzeniu twoich zdjęć i trochę się zdziwiłem, bo jak pierwszy raz rozpakowałem swój TV, to chmurki układały się w literę L w lewym dolnym rogu, a teraz ich nie ma. Zrób sobie test, stań przed TV, przejdź sie w lewo, potem w prawo, popatrz z dołu i z góry. Za każdym razem będziesz widział co innego, bo powstają tzw odbicia, a jak zapalisz jakieś źródła światła, to matryca będzie wyglądała jeszcze inaczej. Nie wiem po co się spuszczać nad czymś, czego w normalnym użytkowaniu i tak nie widać. Ja brałem IPS-a, bo oglądam TV z różnych miejsc, a wiem po doświadczeniach z laptopem, że bardziej niż brak czerni irytowałby mnie obraz zmieniający się wraz z katem pod jakim się siedzi. Jeżeli clouding w żaden sposób nie daje się we znaki w czasie normalnego oglądania, to po co sobie nim głowę zawracać, no chyba że widzisz te chmury w czasie ciemnych scen i naprawdę ci przeszkadzają, to reklamuj. Nikt normalnie nie siedzi przed wygaszoną matrycą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dizzyrulez 0 Napisano 3 Grudnia 2016 Dnia 25.11.2016 o 16:23, kazmirzleszno napisał: nie ...rowniez tak mialem.. .pojechal tv na serwis czekalem 2 tyg..az serwisanci stwierdza uszkodzenie matrycy..wymienili matryce tv przyjechal z serwisu i jeszcze gorzej. bo byly 2 linie :).. nerwy puscily. Zycze wytrwalosci z serwisem philips..oraz MIK radom :)).. Dzisiaj kupiłem model 49PUS6501 w Media Ekspert. Cena dobra bo 2999 więc pomyślałem sobie, że żal nie kupić. Niestety mam identyczną linię. Dzwoniłem do Media i powiedzieli mi, że wymienią sztuka za sztukę lecz niestety muszą sprowadzić z innego sklepu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 3 Grudnia 2016 Witam wszystkich , przeglądając forum w celu znalezienia odpowiedzi na moje pytania odnośnie tego modelu philipsa znalazłem magiczne dwie linie u siebie tak jak na zdjęciu u dizzyruleza. Zakupiłem go 2tyg temu w mediaexpert. Dziwne bo sprzedawca dość mocno nalegał na ten egzemplarz. Ze względu na to że poprzedni tez był philips zakupiliśmy . Nie jestem wymagającym jęsli chodzi o sprzęt wiec nawet nie zauważyłem tych lini . Szukałem odpowiedzi bo nie działa mi przeglądarka internetowa. Ale w takim wypadku będę go reklamował. A sprzedawca jeszcze wspominał o dodatkowym przedłużeniu gwarancji bo matryce się psują, z tej oferty skorzystaliśmy ale nie sądziłem że tak szybko będę reklamował . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dizzyrulez 0 Napisano 3 Grudnia 2016 Masakra z tymi matrycami. Chciałem cię innego niż tylko samsung i już drugi raz się nadziałem (wcześniej była Toshiba z martwym pikselami). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 4 Grudnia 2016 Udało się dzisiaj wymienić tv w salonie na nowy . Udało się w ostatnim momencie bo dzisiaj mija 2tyg od zakupu. Jutro już tylko wysyłka do serwisu. Mam nowy tv ale niestety radość nie trwała długo bo po rozpakowaniu w domu (na sklepie pan nie chciał rozpakować twierdząc że mam kolejne 2 tyg na sprawdzenie w domu) widać ślady użytkowania .Nie było naklejek na matrycy tak jak to miało miejsce przy poprzednim tv , z tyłu ewidentnie inny odcień obudowy dokładny obrys wieszaka od tv i ryski przy wtyku anteny. Dzwonie od razu do salonu a oni że proszę zadzwonić jutro jak będzie kierownik bo on mi go już nie wymieni . Mówił że mogę jeszcze sprawdzić kodem czy nie wiem czym czas grania czy użytkowania tv. Jest taki kod ? jak go wpisać aby się upewnić że jest nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drmatt91 1 Napisano 4 Grudnia 2016 39 minut temu, Bandit1250 napisał: Udało się dzisiaj wymienić tv w salonie na nowy... sprzęt był kupowany w salonie Media Expert? ja kupowałem przez internet właśnie tam, na chwilę obecną w moim przypadku sytuacja wygląda tak, że jutro TV wraca do nich kurierem i mam dostać nowy, a jeżeli nie będą mieli na stanie zwracają mi pieniądze za sprzęt oraz za dokupione ubezpieczenie, na marginesie dodam, że gdy TV był włączony ostatni raz przed zapakowaniem zauważyłem na ekranie drugą podobną kreskę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 4 Grudnia 2016 Tak w Media Expert telewizor został wymieniony na nowy bez problemu i na miejscu ale to tylko dlatego że jest termin do 2 tygodni na taki zwrot. Tylko mam podejrzenia co do nowości tv . Po wyjęciu z opakowania są ślady użytkowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dizzyrulez 0 Napisano 4 Grudnia 2016 Niezle jaja. Wygląda na to, że tv z wadami są wysyłane do innych marketów zamiast na serwis. Ja czekam na info kiedy mogę przyjechać po swój na wymianę. Rozpakuje go w sklepie i jak będą znowu te wady to wymieniam na inny. Tylko jaki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 4 Grudnia 2016 Ktoś wie jak sprawdzić godziny użytkowania (grania ) tv. Jest jakiś kod tylko szukam i niestety nie mogę znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 4 Grudnia 2016 A zamiast ciągle bawić się w zwroty wadliwych egzemplarzy nie lepiej pomyśleć na zmiana "dostawcy"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artomoher 250 Napisano 4 Grudnia 2016 25 minut temu, Bandit1250 napisał: Ktoś wie jak sprawdzić godziny użytkowania (grania ) tv. Jest jakiś kod tylko szukam i niestety nie mogę znaleźć. Próbowałeś z pilota : 062596 i (i+) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 4 Grudnia 2016 Tak już mam i kurde wyświetla 2 czyli 2 godziny to by się zgadzało. Ale przecież serwis mógł zresetować ustawienia. Ewidentnie jest ślad po wieszaku od tv. I nie wiem jeśli chodzi o system .We wcześniejszym tv było wiecej aplikacji zarówno ze strony philipsa jak i aplkacji gier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamileqpl 2 Napisano 5 Grudnia 2016 Nie ma jeszcze aktualizacji do androida 6?Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 5 Grudnia 2016 Jeszcze nie sprawdzałem ,dopiero poznaję ten telewizor i za bardzo nie wiem co i jak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach