Tynio 1 Napisano 4 Kwietnia 2017 Byłem w niedziele na oglądaniu tego TV w markecie i stał blisko SAMSUNGA - Philips musi się bardziej postarać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukns 0 Napisano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Możecie zdradzić swoje ustawienia obrazu w tym modelu?Bo jakaś masakra jest z tym tv. Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez lukns Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tentego 1 Napisano 6 Kwietnia 2017 A z czym masz problem? Na pewno musisz wyłączyć Perfect Natural Motion i włączyć Clear LCD, od tego bym zaczął. Resztę, jak skalibrować obraz znajdziesz we wcześniejszych postach, albo gdzieś jest osobny temat. A jest na bank, bo z niego korzystałem. Łatwo jednak nie będzie, bo opcje Kolor, Kontrast i Ostrość występują w menu podwójnie, w jednym są suwaki, a w drugim jest menu rozwijalne w którym schowane jest np ustawienie Gamma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukns 0 Napisano 7 Kwietnia 2017 Ogólnie mam problem z płynnością obrazu.Wyłączyłem Perfect Natural Motion i mam włączone Clear LCD ale obraz jest jakiś skokowy przy szybszych scenach.Sygnał NC+ i Netfilx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, lukns napisał: Ogólnie mam problem z płynnością obrazu.Wyłączyłem Perfect Natural Motion i mam włączone Clear LCD ale obraz jest jakiś skokowy przy szybszych scenach.Sygnał NC+ i Netfilx. Wynika to z tego, że ruch na tym TV jest strasznie ciężki do ogarnięcia. Perfect Natural Motion powoduje nadpłynność i efekt teatru nawet na minimum, z Clear LCD nie dodaje tyle ile powinien, co jest dziwne biorąc pod uwagę, że to rzekomo 120Hz TV. Zerknij na to: http://www.tvtest.pl/philips-49pus6561-test-ruchu/ Swoją drogą może jego ustawienia Ci pomogą jeśli chodzi o ustawienia pod kątem najlepszego obrazu, ze skokowym obrazem jednak raczej nic się zrobić nie da sensownego tutaj. Darko w recenzji też gani PNM pisząc o nadpłynności nawet na minimum i radzi tego nie używać. Niestety PNM na minimum działa w zasadzie jak na maksie, nie ma żadnej sensownej opcji. Powinno być normalnie 0-10 jak np. w Samsungu. Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez Fjubens 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 7 Kwietnia 2017 Panowie to o czym piszecie to Cechy i normy z specyfikacja serwisu Producenta:)) o których handlowiec ma obowiązek poinformować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Faciu3 0 Napisano 23 Kwietnia 2017 Jestem posiadaczem tytułowego telewizora i chciałbym powiesić go na ścianie. Zamówiłem już uchwyt o dystansie od ściany 22,5mm i w międzyczasie znajomy mówił mi, że zabiję tym cały efekt ambilight'a. Czy zgodzicie się z tym ? W jakiej odległości od ściany powinien być telewizor zawieszony na uchwycie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tentego 1 Napisano 30 Kwietnia 2017 W manualu jest info, że telewizor musi być zawieszony maksymalnie 15 cm od ściany. Minimalnego wymiaru nie podano, ale diody raz że świecą światłem rozproszonym na boki, a nie punktowo i prostopadle do ściany, dwa, że będą dalej niż te 22,5 mm, bo tył TV w którym montuje się uchwyt jest ok 3 cm głębiej niż diody. Razem będziesz miał ok 5 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukns 0 Napisano 1 Maja 2017 Dnia 7.04.2017 o 08:29, Fjubens napisał: Wynika to z tego, że ruch na tym TV jest strasznie ciężki do ogarnięcia. Perfect Natural Motion powoduje nadpłynność i efekt teatru nawet na minimum, z Clear LCD nie dodaje tyle ile powinien, co jest dziwne biorąc pod uwagę, że to rzekomo 120Hz TV. Zerknij na to: http://www.tvtest.pl/philips-49pus6561-test-ruchu/ Swoją drogą może jego ustawienia Ci pomogą jeśli chodzi o ustawienia pod kątem najlepszego obrazu, ze skokowym obrazem jednak raczej nic się zrobić nie da sensownego tutaj. Darko w recenzji też gani PNM pisząc o nadpłynności nawet na minimum i radzi tego nie używać. Niestety PNM na minimum działa w zasadzie jak na maksie, nie ma żadnej sensownej opcji. Powinno być normalnie 0-10 jak np. w Samsungu. Dzięki za te ustawienie trochę pomogło i przyzwyczaiłem oczy do tego telewizora.A potrzebował bym jeszcze ustawienia obrazu pod konsole Xboxe One w trybie Gra.Możecie coś podpowiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ascorp 2 Napisano 13 Czerwca 2017 Witam, czy na pewno tylko matryca 65" jest AV ? W sklepie dostałem informację że 55" ma matryce AV... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 13 Czerwca 2017 1 godzinę temu, ascorp napisał: Witam, czy na pewno tylko matryca 65" jest AV ? W sklepie dostałem informację że 55" ma matryce AV... 55" jest na IPS na pewno, 65" jest VA ale ma inne oznaczenie nawet specjalnie 6521 zamiast 6501. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ascorp 2 Napisano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Mi pokazywano dokładnie model 55PUS6501 i powiedziano że to AV, market MM... ;/ Edytowane 13 Czerwca 2017 przez ascorp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niziolek211 1 Napisano 7 Lipca 2017 Cześć, czym się różni 49PUS6551 od modelu omawianego w teście na pierwszej stronie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukns 0 Napisano 20 Sierpnia 2017 Wie ktoś może jak uruchomić dżwiek po optycznym kablu w tym tv?Podpiąłem kabelek i cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tentego 1 Napisano 20 Sierpnia 2017 A gdzie chcesz przesłać ten dźwięk? Z urządzenia zewnętrznego na TV, czy z TV na głośniki zewnętrzne? To jest gniazdo Digital Audio OUT, czyli sygnał można puścić tylko w jedną stronę, z TV na zewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FrankyGoes 80 Napisano 30 Sierpnia 2017 Dnia 8.07.2017 o 01:46, niziolek211 napisał: Cześć, czym się różni 49PUS6551 od modelu omawianego w teście na pierwszej stronie? Właściwie tylko zakresem ambilighta. I podejrzewam, że również algorytmami poprawiającymi płynność ruchu, chociaż co do tego ostatniego sam nie jestem pewien. W każdym razie jeśli masz do wyboru jeden a drugi to nic się nie stanie jak wybierzesz 6501, chociaż to 6561 uchodzi za pierwszego średniaka w linii Philipsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ao7 0 Napisano 15 Stycznia 2018 Witam! Mam zamiar kupić 43pus6501 (większego nie mogę - moja szafka ma dokładnie 97 cm). Wobec czego mam prośbę o rozwinięcie o matrycę 43” zdania z testu: „Philips PUS6501 w rozmiarze 49" oraz 55" oferuje matrycę IPS, wyprodukowaną przez firmę LG...” Proszę też o wyjaśnienie co znaczy dodane po oznaczeniu modelu /12. No i będę wdzięczny za usunięcie błędów programistycznych, typu [slider=800... czy też [td=style=... - chętnie przeczytałbym cały test. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vigoo 20 Napisano 9 Marca 2018 Dzień dobry Pytanie do posiadaczy tego modelu. Orientuje się ktoś, czy jest możliwe zamontowanie nóżek odwrotnie, do środka tak jak na zdjęciu poniżej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macias17 0 Napisano 13 Czerwca 2018 Witam, odkopuję stary temat ponieważ nie chcę zakładać nowego. Mam problem w PUS6561 z plamami na matrycy widocznymi na białym tle, jak inni użytkownicy wypowiadający się tutaj. Zostało mi ok 2 miesiące gwarancji i chciałbym coś z tym zrobić. Nikt nie napisał jak skończyły się próby reklamacji, ktoś napisał tylko że TV wrócił ok, ale po paru dniach plamy były jeszcze większe niż przed naprawą. Jest sens go reklamować i czy Philips zmienił podejście do naprawy? I ew. reklamować w sklepie czy odsyłać od razu do producenta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 19 Czerwca 2018 Dnia 13.06.2018 o 22:49, macias17 napisał: Witam, odkopuję stary temat ponieważ nie chcę zakładać nowego. Mam problem w PUS6561 z plamami na matrycy widocznymi na białym tle, jak inni użytkownicy wypowiadający się tutaj. Zostało mi ok 2 miesiące gwarancji i chciałbym coś z tym zrobić. Nikt nie napisał jak skończyły się próby reklamacji, ktoś napisał tylko że TV wrócił ok, ale po paru dniach plamy były jeszcze większe niż przed naprawą. Jest sens go reklamować i czy Philips zmienił podejście do naprawy? I ew. reklamować w sklepie czy odsyłać od razu do producenta? Z tym jest loteria. Jak będziesz miał fuksa to uznają Ci reklamację, jak pecha to nie uznają. Ja na Twoim miejscu bym próbował. Jeżeli TV wróci i plamy po paru dniach będą jeszcze większe, to łatwiej będzie Ci wygrać później sprawę w sądzie polubownym o ile odrzucą Ci normalną reklamację. Jeżeli chodzi o drugą część pytania to reklamuj zawsze w sklepie i zawsze z tytułu rękojmi. Wtedy mają 14 dni na ustosunkowanie się do Twojego zgłoszenia. Znane są przypadki że sklep i serwis Philipsa nie ogarnęły tematu w ciągu tych 14 dni, udzielili odpowiedzi po terminie, a wtedy obojętnie co byś reklamował wygrałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macias17 0 Napisano 24 Czerwca 2018 Dnia 19.06.2018 o 09:19, efel napisał: Z tym jest loteria. Jak będziesz miał fuksa to uznają Ci reklamację, jak pecha to nie uznają. Ja na Twoim miejscu bym próbował. Jeżeli TV wróci i plamy po paru dniach będą jeszcze większe, to łatwiej będzie Ci wygrać później sprawę w sądzie polubownym o ile odrzucą Ci normalną reklamację. Jeżeli chodzi o drugą część pytania to reklamuj zawsze w sklepie i zawsze z tytułu rękojmi. Wtedy mają 14 dni na ustosunkowanie się do Twojego zgłoszenia. Znane są przypadki że sklep i serwis Philipsa nie ogarnęły tematu w ciągu tych 14 dni, udzielili odpowiedzi po terminie, a wtedy obojętnie co byś reklamował wygrałeś. Dzięki wielkie za odpowiedź . Oczywiście korzystniejsze dla mnie byłoby odesłanie TV do sklepu (ok 150km) i reklamacja z tytułu rękojmi, ale zostaje problem spakowania bo po prostu orginalny karton dawno wyrzuciłem. Prawie pod nosem mam oficjalny serwis Philipsa, czyli wrzucam TV do samochodu i oddaję na gwarancje. Pytanie: Jeśli oficjalny serwis spie***oli sprawę to czy nadal mogę się ubiegać o reklamacje z tytułu rękojmi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 25 Czerwca 2018 8 godzin temu, macias17 napisał: Dzięki wielkie za odpowiedź . Oczywiście korzystniejsze dla mnie byłoby odesłanie TV do sklepu (ok 150km) i reklamacja z tytułu rękojmi, ale zostaje problem spakowania bo po prostu orginalny karton dawno wyrzuciłem. Prawie pod nosem mam oficjalny serwis Philipsa, czyli wrzucam TV do samochodu i oddaję na gwarancje. Pytanie: Jeśli oficjalny serwis spie***oli sprawę to czy nadal mogę się ubiegać o reklamacje z tytułu rękojmi? Przy telewizorach powyżej jakiegoś rozmiaru, chyba 32 cale nie musisz nic sam odsyłać do sklepu w przypadku rękojmi. Oni mają obowiązek odebrać od Ciebie sprzęt, nie musisz mieć oryginalnego pudełka. Do sklepu wysyłasz albo zanosisz jedynie pismo. Ja bym sam nie zawoził nigdzie TV bo to jest ryzyko, jak coś się stanie to pozamiatane, zresztą zawsze mogą Ci później odrzucić reklamację bo powiedzą że TV był transportowany w nieprawidłowy sposób i plamy powstały z tej przyczyny. Po co ryzykować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kurinin 0 Napisano 10 Lipca 2018 (edytowane) Dnia 13.06.2018 o 22:49, macias17 napisał: Witam, odkopuję stary temat ponieważ nie chcę zakładać nowego. Mam problem w PUS6561 z plamami na matrycy widocznymi na białym tle, jak inni użytkownicy wypowiadający się tutaj. Zostało mi ok 2 miesiące gwarancji i chciałbym coś z tym zrobić. Nikt nie napisał jak skończyły się próby reklamacji, ktoś napisał tylko że TV wrócił ok, ale po paru dniach plamy były jeszcze większe niż przed naprawą. Jest sens go reklamować i czy Philips zmienił podejście do naprawy? I ew. reklamować w sklepie czy odsyłać od razu do producenta? Serwis stwierdził nieszczelności i miał to uszczelnić . Po kilku miesiącach plamy są większe niż były. Niedługo odeślę drugi raz na gwarancję. Edytowane 10 Lipca 2018 przez Kurinin Bląd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 10 Lipca 2018 Philips powinien zamieszczać informacje w instrukcji, że ich telewizory nie są przeznaczone do użytku w Polsce ze względu na smog. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambolo 0 Napisano 26 Grudnia 2018 Witam , a czy jest szansa na domowe czyszczenie tego przypadku ? , co zrobić jak TV już po gwarancji , przecież nie będziemy co rok wysyłać telewizora do czyszczenia Rozkręcał koto to już ma jakieś doświadczenie ? , da się to rozkręcić ? no ratujmy się ludzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach