Skocz do zawartości
Gmeru

TEST: Android TV Philips PUS 6501 Ultra HD

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem w niedziele na oglądaniu tego TV w markecie i stał blisko SAMSUNGA - Philips musi się bardziej postarać :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możecie zdradzić swoje ustawienia obrazu w tym modelu?Bo jakaś masakra jest z tym tv.

Edytowane przez lukns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z czym masz problem?

Na pewno musisz wyłączyć Perfect Natural Motion i włączyć Clear LCD, od tego bym zaczął. Resztę, jak skalibrować obraz znajdziesz we wcześniejszych postach, albo gdzieś jest osobny temat. A jest na bank, bo z niego korzystałem. Łatwo jednak nie będzie, bo opcje Kolor, Kontrast i Ostrość występują w menu podwójnie, w jednym są suwaki, a w drugim jest menu rozwijalne w którym schowane jest np ustawienie Gamma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie mam problem z płynnością obrazu.Wyłączyłem Perfect Natural Motion i mam włączone Clear LCD ale obraz jest jakiś skokowy przy szybszych scenach.Sygnał NC+ i Netfilx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, lukns napisał:

Ogólnie mam problem z płynnością obrazu.Wyłączyłem Perfect Natural Motion i mam włączone Clear LCD ale obraz jest jakiś skokowy przy szybszych scenach.Sygnał NC+ i Netfilx.

Wynika to z tego, że ruch na tym TV jest strasznie ciężki do ogarnięcia.

Perfect Natural Motion powoduje nadpłynność i efekt teatru nawet na minimum, z Clear LCD nie dodaje tyle ile powinien, co jest dziwne biorąc pod uwagę, że to rzekomo 120Hz TV. Zerknij na to:

http://www.tvtest.pl/philips-49pus6561-test-ruchu/

Swoją drogą może jego ustawienia Ci pomogą jeśli chodzi o ustawienia pod kątem najlepszego obrazu, ze skokowym obrazem jednak raczej nic się zrobić nie da sensownego tutaj.

Darko w recenzji też gani PNM pisząc o nadpłynności nawet na minimum i radzi tego nie używać.

Niestety PNM na minimum działa w zasadzie jak na maksie, nie ma żadnej sensownej opcji. Powinno być normalnie 0-10 jak np. w Samsungu.

Edytowane przez Fjubens
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem posiadaczem tytułowego telewizora i chciałbym powiesić go na ścianie. 

Zamówiłem już uchwyt o dystansie od ściany 22,5mm i w międzyczasie znajomy mówił mi, że zabiję tym cały efekt ambilight'a. 

Czy zgodzicie się z tym ? W jakiej odległości od ściany powinien być telewizor zawieszony na uchwycie ?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W manualu jest info, że telewizor musi być zawieszony maksymalnie 15 cm od ściany. Minimalnego wymiaru nie podano, ale diody raz że świecą światłem rozproszonym na boki, a nie punktowo i prostopadle do ściany, dwa, że będą dalej niż te 22,5 mm, bo tył TV w którym montuje się uchwyt jest ok 3 cm głębiej niż diody. Razem będziesz miał ok 5 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.04.2017 o 08:29, Fjubens napisał:

Wynika to z tego, że ruch na tym TV jest strasznie ciężki do ogarnięcia.

Perfect Natural Motion powoduje nadpłynność i efekt teatru nawet na minimum, z Clear LCD nie dodaje tyle ile powinien, co jest dziwne biorąc pod uwagę, że to rzekomo 120Hz TV. Zerknij na to:

http://www.tvtest.pl/philips-49pus6561-test-ruchu/

Swoją drogą może jego ustawienia Ci pomogą jeśli chodzi o ustawienia pod kątem najlepszego obrazu, ze skokowym obrazem jednak raczej nic się zrobić nie da sensownego tutaj.

Darko w recenzji też gani PNM pisząc o nadpłynności nawet na minimum i radzi tego nie używać.

Niestety PNM na minimum działa w zasadzie jak na maksie, nie ma żadnej sensownej opcji. Powinno być normalnie 0-10 jak np. w Samsungu.

 

 

Dzięki za te ustawienie trochę pomogło i przyzwyczaiłem oczy do tego telewizora.A potrzebował bym jeszcze ustawienia obrazu pod konsole Xboxe One w trybie Gra.Możecie coś podpowiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy na pewno tylko matryca 65" jest AV ? W sklepie dostałem informację że 55" ma matryce AV...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, ascorp napisał:

Witam, czy na pewno tylko matryca 65" jest AV ? W sklepie dostałem informację że 55" ma matryce AV...

55" jest na IPS na pewno, 65" jest VA ale ma inne oznaczenie nawet specjalnie 6521 zamiast 6501.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi pokazywano dokładnie model 55PUS6501 i powiedziano że to AV, market MM... ;/

Edytowane przez ascorp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może jak uruchomić dżwiek po optycznym kablu w tym tv?Podpiąłem kabelek i cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie chcesz przesłać ten dźwięk?

Z urządzenia zewnętrznego na TV, czy z TV na głośniki zewnętrzne?

To jest gniazdo Digital Audio OUT, czyli sygnał można puścić tylko w jedną stronę, z TV na zewnątrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.07.2017 o 01:46, niziolek211 napisał:

Cześć,

 

czym się różni 49PUS6551 od modelu omawianego w teście na pierwszej stronie?

Właściwie tylko zakresem ambilighta. I podejrzewam, że również algorytmami poprawiającymi płynność ruchu, chociaż co do tego ostatniego sam nie jestem pewien. W każdym razie jeśli masz do wyboru jeden a drugi to nic się nie stanie jak wybierzesz 6501, chociaż to 6561 uchodzi za pierwszego średniaka w linii Philipsa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Mam zamiar kupić 43pus6501 (większego nie mogę - moja szafka ma dokładnie 97 cm).
Wobec czego mam prośbę o rozwinięcie o matrycę 43” zdania z testu:
„Philips PUS6501 w rozmiarze 49" oraz 55" oferuje matrycę IPS, wyprodukowaną przez firmę LG...”
Proszę też o wyjaśnienie co znaczy dodane po oznaczeniu modelu /12.
No i będę wdzięczny za usunięcie błędów programistycznych, typu [slider=800... czy też [td=style=...   -   chętnie przeczytałbym cały test.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry

Pytanie do posiadaczy tego modelu.

Orientuje się ktoś, czy jest możliwe zamontowanie nóżek odwrotnie, do środka tak jak na zdjęciu poniżej?

43PUS6501.jpg.ae6ebaf5849ef40269fc575f951692f6.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, odkopuję stary temat ponieważ nie chcę zakładać nowego.

Mam problem w PUS6561 z plamami na matrycy widocznymi na białym tle, jak inni użytkownicy wypowiadający się tutaj. Zostało mi ok 2 miesiące gwarancji i chciałbym coś z tym zrobić. Nikt nie napisał jak skończyły się próby reklamacji, ktoś napisał tylko że TV wrócił ok, ale po paru dniach plamy były jeszcze większe niż przed naprawą. Jest sens go reklamować i czy Philips zmienił podejście do naprawy? I ew. reklamować w sklepie czy odsyłać od razu do producenta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2018 o 22:49, macias17 napisał:

Witam, odkopuję stary temat ponieważ nie chcę zakładać nowego.

Mam problem w PUS6561 z plamami na matrycy widocznymi na białym tle, jak inni użytkownicy wypowiadający się tutaj. Zostało mi ok 2 miesiące gwarancji i chciałbym coś z tym zrobić. Nikt nie napisał jak skończyły się próby reklamacji, ktoś napisał tylko że TV wrócił ok, ale po paru dniach plamy były jeszcze większe niż przed naprawą. Jest sens go reklamować i czy Philips zmienił podejście do naprawy? I ew. reklamować w sklepie czy odsyłać od razu do producenta?

Z tym jest loteria. Jak będziesz miał fuksa to uznają Ci reklamację, jak pecha to nie uznają. Ja na Twoim miejscu bym próbował. Jeżeli TV wróci i plamy po paru dniach będą jeszcze większe, to łatwiej będzie Ci wygrać później sprawę w sądzie polubownym o ile odrzucą Ci normalną reklamację.

Jeżeli chodzi o drugą część pytania to reklamuj zawsze w sklepie i zawsze z tytułu rękojmi. Wtedy mają 14 dni na ustosunkowanie się do Twojego zgłoszenia. Znane są przypadki że sklep i serwis Philipsa nie ogarnęły tematu w ciągu tych 14 dni, udzielili odpowiedzi po terminie, a wtedy obojętnie co byś reklamował wygrałeś.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.06.2018 o 09:19, efel napisał:

Z tym jest loteria. Jak będziesz miał fuksa to uznają Ci reklamację, jak pecha to nie uznają. Ja na Twoim miejscu bym próbował. Jeżeli TV wróci i plamy po paru dniach będą jeszcze większe, to łatwiej będzie Ci wygrać później sprawę w sądzie polubownym o ile odrzucą Ci normalną reklamację.

Jeżeli chodzi o drugą część pytania to reklamuj zawsze w sklepie i zawsze z tytułu rękojmi. Wtedy mają 14 dni na ustosunkowanie się do Twojego zgłoszenia. Znane są przypadki że sklep i serwis Philipsa nie ogarnęły tematu w ciągu tych 14 dni, udzielili odpowiedzi po terminie, a wtedy obojętnie co byś reklamował wygrałeś.  

Dzięki wielkie za odpowiedź :). Oczywiście korzystniejsze dla mnie byłoby odesłanie TV do sklepu (ok 150km) i reklamacja z tytułu rękojmi, ale zostaje problem spakowania bo po prostu orginalny karton dawno wyrzuciłem. Prawie pod nosem mam oficjalny serwis Philipsa, czyli wrzucam TV do samochodu i oddaję na gwarancje. Pytanie: Jeśli oficjalny serwis spie***oli sprawę to czy nadal mogę się ubiegać o reklamacje z tytułu rękojmi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, macias17 napisał:

Dzięki wielkie za odpowiedź :). Oczywiście korzystniejsze dla mnie byłoby odesłanie TV do sklepu (ok 150km) i reklamacja z tytułu rękojmi, ale zostaje problem spakowania bo po prostu orginalny karton dawno wyrzuciłem. Prawie pod nosem mam oficjalny serwis Philipsa, czyli wrzucam TV do samochodu i oddaję na gwarancje. Pytanie: Jeśli oficjalny serwis spie***oli sprawę to czy nadal mogę się ubiegać o reklamacje z tytułu rękojmi?

Przy telewizorach powyżej jakiegoś rozmiaru, chyba 32 cale nie musisz nic sam odsyłać do sklepu w przypadku rękojmi. Oni mają obowiązek odebrać od Ciebie sprzęt, nie musisz mieć oryginalnego pudełka. Do sklepu wysyłasz albo zanosisz jedynie pismo. Ja bym sam nie zawoził nigdzie TV bo to jest ryzyko, jak coś się stanie to pozamiatane, zresztą zawsze mogą Ci później odrzucić reklamację bo powiedzą że TV był transportowany w nieprawidłowy sposób i plamy powstały z tej przyczyny. Po co ryzykować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2018 o 22:49, macias17 napisał:

Witam, odkopuję stary temat ponieważ nie chcę zakładać nowego.

Mam problem w PUS6561 z plamami na matrycy widocznymi na białym tle, jak inni użytkownicy wypowiadający się tutaj. Zostało mi ok 2 miesiące gwarancji i chciałbym coś z tym zrobić. Nikt nie napisał jak skończyły się próby reklamacji, ktoś napisał tylko że TV wrócił ok, ale po paru dniach plamy były jeszcze większe niż przed naprawą. Jest sens go reklamować i czy Philips zmienił podejście do naprawy? I ew. reklamować w sklepie czy odsyłać od razu do producenta?

 

Serwis stwierdził nieszczelności i miał to uszczelnić . Po kilku miesiącach plamy są większe niż były. Niedługo odeślę drugi raz na gwarancję.

Edytowane przez Kurinin
Bląd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Philips powinien zamieszczać informacje w instrukcji, że ich telewizory nie są przeznaczone do użytku w Polsce ze względu na smog. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , a czy jest szansa na domowe czyszczenie tego przypadku ? , co zrobić jak TV już po gwarancji , przecież nie będziemy co rok wysyłać telewizora do czyszczenia :( 

Rozkręcał koto to już ma jakieś doświadczenie ? , da się to rozkręcić ? :) no ratujmy się ludzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...