tentego 1 Napisano 5 Grudnia 2016 19 godzin temu, kamileqpl napisał: Nie ma jeszcze aktualizacji do androida 6? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Nie ma. W menu masz opcję sprawdzania dostępności aktualizacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 5 Grudnia 2016 Właśnie się aktualizuje wersja jaka była 5.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 5 Grudnia 2016 widze ze tutaj ludzie maja lepsze cyrki i przygody niz ja :)).. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 6 Grudnia 2016 Po aktualizacji wciąż system 5.1 nie wiem .Coraz mniej się cieszę z zakupu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 6 Grudnia 2016 I radość szybko minie jak mi 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianC902 3 Napisano 28 Grudnia 2016 Mam dylemat... 6561 za 2750 zł czy dopłacić do 7181, który obecnie jest za 3500 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grazny 28 Napisano 30 Grudnia 2016 Witam Saturn - 43PUS6501 za 2287zł przy okazji czy ktoś wie jaka tam matryca siedzi? w teście o ile dobrze pamietam było napisane że te większe mają IPS a ten najmniejszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmpeg-4 338 Napisano 30 Grudnia 2016 28 minut temu, grazny napisał: przy okazji czy ktoś wie jaka tam matryca siedzi? w teście o ile dobrze pamietam było napisane że te większe mają IPS a ten najmniejszy? Też IPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 31 Grudnia 2016 U mnie póki co po 13 dniach użytkowania tv wymieniono mi na nowy i odpukać działa jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drmatt91 1 Napisano 1 Stycznia 2017 U mnie wszystko skończyło się następująco: po reklamacji dostałem nowy sprzęt, ale gdy przyszedł na ekranie znów pojawił się ten sam problem co poprzednio. Dostałem go 19.12 a 21.12 wracał kurierem do Media Expert. Tym razem zażądałem zwrotu gotówki i czekam na przelew. Jestem ciekaw czy na rynku są jeszcze sprawne egzemplarze tego modelu PUS6501 czy zostały już tylko z jakiejś wadliwej serii. Mimo przygód zamierzam spróbować z nim jeszcze raz, z tym że teraz zaopatrzę się w nowy model w salonie. W tym przedziale cenowym nie ma chyba nic lepszego stąd taka decyzja - może w końcu mi się poszczęści - póki co przez ponad miesiąc nie mam ani kasy ani telewizora... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 1 Stycznia 2017 51 minut temu, drmatt91 napisał: W tym przedziale cenowym nie ma chyba nic lepszego stąd taka decyzja Jest nieco inaczej, w tym przedziale cenowym nie ma chyba nic gorszego od tego Philipsa i dziwię się, że sam po tych przygodach do tego jeszcze nie doszedłeś PS. Kup sobie dowolny model na va zamiast na ips a zobaczysz nareszcie dobra jakość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 1 Stycznia 2017 co proponujesz z va? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 1 Stycznia 2017 W zasadzie cokolwiek na bazie VA. Niezle radzi sobie Samsung KU6000 (nie odkleja się mu obudowa ) a z niskiego budżetu ewentualnie TCL 7906. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 2 Stycznia 2017 Mi w sklepie gdy wymieniałem powiedział gość otwarcie że uszkodzone trafiają w obiekt wtórny czyli inny sklep bądź sklep internetowy. I tak to działa , gdy chciałem zobaczyć na wymieniony czy jest ok to sprzedawca nie bardzo był chętny aby pokazać i nie pokazał twierdząc że mam znowu 14dni na sprawdzenie sprzętu . Za dość uczynienie dostałem jeszcze bon 100zł .Póki co nowy drugi telewizor działa poprawnie. Póki co jestem zadowolony . Wykupiłem od razu dodatkową ochronę ubezpieczenie wraz z przedłużona gwarancją . Czasami mam problem z obrazem nie wiem od czego zależy . Przy oglądaniu meczy wokół piłkarza jest dziwna otoczka . A w sylwestra jak były pozdrowienia na polsacie tak jak by się blokowały literki . Czy wszystkie kanały są nadawane w jakości 4k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tentego 1 Napisano 5 Stycznia 2017 Dnia 2.01.2017 o 18:22, Bandit1250 napisał: Mi w sklepie gdy wymieniałem powiedział gość otwarcie że uszkodzone trafiają w obiekt wtórny czyli inny sklep bądź sklep internetowy. I tak to działa , gdy chciałem zobaczyć na wymieniony czy jest ok to sprzedawca nie bardzo był chętny aby pokazać i nie pokazał twierdząc że mam znowu 14dni na sprawdzenie sprzętu . Za dość uczynienie dostałem jeszcze bon 100zł .Póki co nowy drugi telewizor działa poprawnie. Póki co jestem zadowolony . Wykupiłem od razu dodatkową ochronę ubezpieczenie wraz z przedłużona gwarancją . Czasami mam problem z obrazem nie wiem od czego zależy . Przy oglądaniu meczy wokół piłkarza jest dziwna otoczka . A w sylwestra jak były pozdrowienia na polsacie tak jak by się blokowały literki . Czy wszystkie kanały są nadawane w jakości 4k W jakości 4k to możesz jedynie na YT filmy pooglądać, żadna TV nie nadaje w tym standardzie. Dziwną otoczkę skasujesz jak wyłączysz Perfect Natural Motion. Nie wiem jak jest z przedłużoną gwarancją, ale ubezpieczenie to ściema, nie dajcie się na to nabierać, często ponad 60% jego wartości to ukryta marża sklepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 5 Stycznia 2017 ja dzis rozmawialem z kierownikiem Media Expert odnosnie tych spraw z philips. Mowil ze grudzien mieli wysyp serwisu philipsa..Ja niestety musze dzwonic na serwis, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmpeg-4 338 Napisano 6 Stycznia 2017 Philips 49PUS6501 motion resolution test Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 8 Stycznia 2017 A czyli Perfect Natural Motion. muszę wyłączyć a ja mam włączony coś źle przeczytałem w testach na początku. Jeśli chodzi o ubezpieczenie to mam na matryce również wykupione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 12 Stycznia 2017 ja dzis rozmawialem z kierownikiem Media Expert odnosnie tych spraw z philips. Mowil ze grudzien mieli wysyp serwisu philipsa..Ja niestety musze dzwonic na serwis, http://www.tcl.eu/pl/produkty/tv-led-140cm-u55s7906 Xisiek znasz ten model ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 12 Stycznia 2017 Tak jak wspominalem calkiem sensowny wybór w niedużym pieniadzu. Choć to jest nic, gdyż TCL zapowiedział w nowej serii ze średniej polki - P2 Fald z 70 strefami podświetlenia, wiec w kontekście takiej informacji bardzo warto poczekać na pojawienie się właśnie tych modeli. Cena w US ma startować (choć ciężko w to uwierzyć) od 500 USD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 12 Stycznia 2017 Czytam na forum tutaj o kiepskim serwisie tej firmy.musze pozbyc sie tego philipsa i bede dusil serwis .i mysle na co wymienic w media expert. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 13 Stycznia 2017 (edytowane) no i poszlo.zlozenie reklamacji w MIK radom. i czekam za serwisem ,az przyjedzie po pięknego philipsa..( serwis - linia ciemna w dole ekranu, duzy clouding, pionowe pasy, oraz widoczne pukntowe podswietlanie u dolu ekranu i nie dzialajacy perfect motion dzis pani podala przez tel magiczna kombinacje licz z pilota.wlaczamy TV i wduszamy z pilota 123654 jak dobrze pamietam i pokazuje sie info o TV. Edytowane 13 Stycznia 2017 przez kazmirzleszno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 13 Stycznia 2017 Pokazuje czas pracy czy jakis inny kod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tentego 1 Napisano 15 Stycznia 2017 Dnia 13.01.2017 o 22:23, Bandit1250 napisał: Pokazuje czas pracy czy jakis inny kod? A jaki masz problem wklepać i sprawdzić? Jest tylko event counter czyli licznik zdarzeń, nie ma czasu pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 15 Stycznia 2017 Do sprawdzenia czasu pracy i włączeń jest inny a byłem po prosty ciekawa do czego jest ten kod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach