Skocz do zawartości
pmcomp

Nowe amplitunery kina domowego, a Dolby Atmos i DTS X / Onkyo PR-SC5530

Rekomendowane odpowiedzi

Zobaczcie za ile można dziś kupić ten klocek: http://www.ebay.de/itm/Onkyo-PR-SC5530-DolbyAtmos-THX-Ultra-2-AV-Vorstufe-11-2-Schwarz-NEU-/262308260467?hash=item3d12ca6a73:g:z-sAAOSwpdpVX3rG

1.777 EUR bez targowania. W Polsce 12.000 zł.

To flagowy procesor Onkyo z roku 2014. Ma wszystko oprócz ... DTS X.

PR-SC5530__B__Front_N9999x9999.png.jpg

71.jpg

Aż się zastanawiam.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taa i do niego potrzeba do kompletu końcówkę mocy 9 kanałową i też coś za 10 koła. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi końcówki nie potrzebne, mam ich pod dostatkiem. Poza tym nie 10 tylko tyle ile potrzebujesz w swoim systemie. U mnie na dzisiaj 9, a po upgradzie do Atmos/X będę potrzebował dwie dodatkowe, razem 9.

Uznane końcówki mocy do kina domowego nawet z certyfikatem THX z przełomu wieków mozna kupić za bardzo przyzwoite pieniądze. Rotel, Marantz, Parasound, Denon, Yamaha ... do wyboru do koloru. I na pewno będą to lepsze końcówki o dzisiejszych montowanych do wielokanałowych amplitunerów, nawet tych z najwyższej półki.

A gdy zażyczysz sobie zakupić taki topowy amplituner z końcówkami na pokładzie to 20 tysięcy poleci jak nic.

A tu wychodzi jakies 7.000 plus końcówki, powiedzmy ok. 5.000 zł.

Tutaj jakieś 6500 zł: http://www.ebay.de/itm/Onkyo-PA-MC5501-Endstufe-9-Kanal-THX-Ultra2-Schwarz-B-Ware-Fachhandel-/262304095404?hash=item3d128adcac:g:R2gAAOSwu4BVn3Lv

Każdy ma takie kino domowe jakie sobie wymarzy ;).

BTW mój poczciwy Onkyo 905 pójdzie na sprzedaż, a akurat ten ma na pokładzie całkiem przyzwoite wzmaki.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Taa i do niego potrzeba do kompletu końcówkę mocy 9 kanałową i też coś za 10 koła. ;)

Popatrz jeszcze jak wyglądają końcówki mocy w aktualnym flagowcu Onkyo TX-RZ900:

tx-rz800-4.jpg

Masakra. O tym modelu pisałem już we wrześniu 2015 gdy oglądałem go na targach IFA.

A Tu popatrz jak model procesora/przedwzmacniacza 5530 wygląda w środku:

Onkyo-pr-sc5530-inside-.jpg

Dwie trzecie powierzchni zajmuje ... zasilacz. A dobre zasilanie to podstawa żeby dobrze grało i świeciło.

I ponowne porównanie do TR-X900:

rz900top.jpg

Tyle miejsca ile w procesorze zajmuje sam zasilacz tutaj zajmuje zasilacz i koncówki mocy. Te pojemności filtracyjne są tak malutkie, że aż strach, a mają obsłuzyć prąd dla chyba siedmiu końcówek mocy.

Tylko na takiej podstawie, bez słuchania, można określić jak dany klocek będzie grać. Wnioski pozostawiam czytelnikom.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez sluchania mozna okreslic przynajmniej jedna, IMHO kluczowa ceche charakterystyczna - mozliwosci i efektywnosc zaimplementowanego systemu kalibracji (EQ). Te zas, w kinie domowym, zajmuja wazniejsze miejsce od mocy, czy poziomu znieksztalcen. Wyglada na to, ze w kinie domowym, na chwile obecna kroluje Dirac, ktory goruje nad aktualnym i poprzednio stosowanym przez Onkyo systemem kalibracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A czy do kalibracji nie wystarcza po prostu metrówka

1.Stanley%20-%2030-487.jpg

i dBilomierz?

Sound-pressure-meter-01.jpg

A resztę robi odpowiedni algorytm w procesorze.

Pozdro


To jest dobra końcówka Onkyo:

431882-onkyo_m505_power_amplifier.jpg

431883-onkyo_m505_power_amplifier.jpg

http://audio-database.com/ONKYO/amp/integram-505-e.html

A to jest jeszcze lepsza końcówka Onkyo:

Onkyo_M-510_4.jpg

Onkyo_M-510_5.jpg

I do tego jak wygląda :):

OnkyoGrandIntegraM510.jpg

A teraz popatrzcie ile to kiedyś kosztowało i przeliczcie ile musiałoby kosztować dzisiaj:

http://audio-database.com/ONKYO/amp/m-510-e.html

50.000 zł ??? Czemu nie skoro wyprodukowano tylko 100 szt?: http://sprzedajemy.pl/100sztuk-na-swiecie-onkyo-grand-integra-m-510-vintage-cz-wa,29906467

A teraz porównajcie budowę do dzisiejszego modelu 900, dla przypomnienia 7-o kanałowego, he, he, he ;).

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy do kalibracji nie wystarcza po prostu metrówka

1.Stanley%20-%2030-487.jpg

i dBilomierz?

Sound-pressure-meter-01.jpg

A resztę robi odpowiedni algorytm w procesorze.

Nie bardzo wiem jal chcesz robic EQ pokoju kinowego, przy pomocy tasmy i sonometru , moze pora wziac przerwe na doksztalcanie.

Generalnie chodzilo mi o te "reszte, ktora robi odpowiedni algorytm w procesorze" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak postawić taką końcówkę mocy w salonie, który ma nowoczesny wystrój? Pół biedy jak by czarna była... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja nie mam zamiaru robić equalizacji. To ma robić procesor.

Moim zadaniem jest odpowiednie ustawienie głośników i wprowadzenie parametrów ich rozmieszczenia "do procesora".

Poza tym troszke odeszliśmy od mojego tematu. Pisałem o końcówkach i zasilaczach, a Ty o EQ :).

Pozdro

--------------------------


Binary,


BTW jak w modelu 5530 ma się DTS Neo:X 11.1 do odtwarzania ścieżek w "prawdziwym" DTS X?

Są już jakieś filmy wydane w DTS X?

I co stracę dźwiękowo, mając przygotowaną instalację pod Dolby Atmos, gdy nie będę miał DTS X?

Pytam bo coraz bardziej się zastanawiam nad tym klockiem. Od dzisiaj rewelacyjnie kosztuje. Flagowiec z 2016 roku z DTS X będzie zapewne kosztował ok. 20.000 zł, a ten jest 3 razy tańszy.

Pozdro

----------------------


Tu jeszcze taniej: http://www.notebooksbilliger.de/onkyo+pr+sc5530+schwarz?nbb=8f14e4

To mi wygląda na rozpoczęcie wyprzedaży przed wprowadzeniem nowego modelu.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tak, bo EQ i programy procesora sa w KD najwazniejsze.

Po cholere mi konvowka 7x200W, kiedy potrzebuje tylko niewielka czesc tej mocy, wysoki SNR i super filtry, skoro nieskorygowane Room Modes psuje wszystko. Najwieksza porcja sukcesu lezy wlasnie w tych algorytmach. Sorry, ale archaiczny Audyssey, czy efektowne dla wielu uszu AccuEQ (jednak jak jest, wykres pomiaru prawde Ci powie) - nowe dziecko Onkyo, przegrywqja z Dirac. Nie bez powodu ludzie dokupuja dodatkowe procesory DSP do equalizacji pokoju.

Filmow wydanych na zachodzie ze sciezka DTS:X jest 5.

Napalac sie narazie nie ma co, bo obecna implementacja nie napawa optymizmem. Ludzie narzekaja na roznego rodzaju znieksztalcenia, ja mam okresowe trzaski. Poza tym na chwile obecna domyslny uklad dla gornej warstwy glosnikow, to glosniki Front High i Rear High a nie sufitowe Top F i R.

Gra to jakos, ale w przypadku ustawienia konfiguracji wykorzystujacej glosniki Top, sygnal jest mapowany na sasiadujace glosniki, czyli np w wypadku Top Front, gra rowniez glosnik przedni. Co ciekawe w przypadku konfiguracji w ktorej ustawiony jest glosnik Front High, ton testowy wydobywa sie wylacznie z tego glosnika. Nie jest to, jak pierwotnie sadzono, przypadkowy bug softwaru, ale zamierzenie producenta, co oficjalnie potwiedzono.

Porownania pomiedzy DTS:NeoX i DTS:Neural albo natywnym DTS:X, nie moge wykonac, bo Onkyo nie obsluguje DTS:X/ Neural, a Marantz, nie obsluguje DTS:NeoX. Mimo wszystko moge, bez cienia wahania, pokusic sie o takie porownanie, przywolujac z pamieci doswiadczenia, bo gralem prsez blisko 2 lata DTS:Neo i Dolby Surround na ukladzie FH i TR (9.1). Preferowalalem upmiks z Dolby Surround, zreszta pozycji z metadata DTSNeo :X mialem moze raptem ze 2. Pomimo iz niektore upmiksy w tym ukladzie brzmialy wysmienicie (Phantom, Gravity i generalnie filmy z miksami wykonanymi w Atmosie, niezaleznie od uzytego kodeka), musze przyznac, ze natywny Atmos (ale i upmikoswany) daje zdecydowanie bardziej spektakularne efekty. Upmiker DTS Neural wydaje sie byc bardziej agresywny od Dolby.

Atmos ma ponad 40 tytulow. Zero znieksztalcen.

Kto nie musi, IMHO nie powinien sie spieszyc. Wydaje mi sie, ze najwiekszy efekt z dodatkowych glosnikow, poza wyjatkowymi momentami, uzyskaja osoby majace duze pomieszczenia. W przypadku mniejszych pokoi z dobrym, optymalnie ustawionym sprzetem, dobrze zrobiony mix, brzmi niewiele gorzej, a slyszalem wszystkie powszechne dostepne pozycje w Atmosie /DTS:X poza 2 (GoT, dokumentu o motorach i animacji B.Maya).

Inna sprawa, ze jak juz sie przyzwyczaisz do tej niewielkiej (przez wiekszosc czasu) roznicy , jaka daja glosniki na suficie, to juz nie ma odwrotu.

Edytowane przez binary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tutaj info o nowych amplitunerach model TX-RZ1000 i TX-RZ3000.

900-INTRO.jpg

https://systemy-kina-domowego.pl/kino-domowe/amplitunery-kina-domowego/onkyo-tx-rz3000-czarny-amplituner-kina-domowego

No i zaczęło się, wzmacniacze w klasie D na pokładzie. Masakra :angry: . DO basu to jeszcze się one nadają ale na resztę pasma słabo.

Pozdro


Tak bo EW i programy procesora sa w KD najwazniejsze.
Po cholere mi konvowka 7x200W, kiedy potrzebuje tylko niewielka czesc tej mocy, wysoki SNR i super filtry, skoro nieskorygowane Room Modes psuje wszystko. Najwieksza porcja sukcesu lezy wlasnie w tych algorytmach. Sorry, ale archaiczny Audyssey, czy efektowne dla wielu uszu AccuEQ (jednak jak jest, wykres pomiaru prawde Ci powie) - nowe dziecko Onkyo, przegrywqja z Dirac. Nie bez powodu ludzie dokupuja dodatkowe procesory do equalizacji pokoju.

I jak zwykle wszystko jest robione od doopy strony. Wiem bo sam tak miałem.

Jak się zrobi porządną adaptację akustyki pomieszczenia, to zaawansowane systemy EQ są po prostu zbędne.

Jaki producent stosuje Diraca?

Pozdro


Filmow wydanych na zachodzie ze sciezka DTS:X jest 5.
Napalac sie narazie nie ma co, bo obecna implementacja nie napawa optymizmem. Ludzie narzekaja na roznego rodzaju znieksztalcenia, ja mam okresowe trzaski. Poza tym na chwile obecna domyslny uklad dla gornej warstwy glosnikow, to glosniki Front High i Rear High a nie sufitowe Top F i R.
Atmos ma ponad 40 tytulow. Zero znieksztalcen.

Hmmmm, to kolejny argument za tym 5530.

Boję się jedynie, że kiedyś też tak było że filmy były ze ścieżkami Dolby, a potem w tempie ekspresowym filmy jedynie ze ścieżkami z DTS. Popatrz jak mało filmów wychodzi ostatnio ze ściezkami DDTHD (nie z Atmos). Króluje DTS HD MA.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może ja również dołożę swoje pięć groszy (oczywiście @binary zaraz na mnie nakrzyczy że mówię głupoty, ale cóż jego prawo) ;)

Co do DTS Neo:X to to już nie istnieje (i na pewno nie rozpozna DTS:X) w nowych systemach jest DTS:X albo DTS Neural:X (zastępuje Neo:X tak jak w przypadku Dolby pojawił się Dolby Surround jako upmixer).

Co do konfiguracji głośników to Dolby u siebie zaleca konfigurację z głośnikami sufitowymi (2 albo 4 głośniki w suficie w odpowiednim położeniu) albo też Dolby Atmos Enabled.

Drugą konfigurację jaką mamy to z głośnikami sufitowymi (ale nie w suficie) z przodu i z tyłu którą to konfigurację zaleca Auro.

Teraz dochodzi na DTS:X, przedstawiciele DTS oficjalnie mówią że ich system działa na jednej jak i drugiej konfiguracji głośników.

Ciekawostka na którą natknąłem się u Denona po pojawieniu się upgrade do DTS:X to informacja w której Denon mówi że po upgrade Dolby Atmos będzie też dobrze działał na konfiguracji z głośnikami sufitowymi przednimi i tylnymi, trzeba mieć tylko jeszcze wgraną aktualizację do Auro, tutaj dokument na ten temat, strona druga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie nakrzycze, tylko sprostuje w ozmaczonej gwiazdka czesci. *Upmikser Dolby Surround dzialal na Onkyo z kazdym cyfrowym sygnalem od wiekow*, az do teraz. Ja mialem ampa z przedostaniej serii: 636, ciagle mam 818 i tam Dolby Surround (i DTS NeoX) upmiksuja kazdy sygnal cyfrowy na

wszystkie procesowane glosniki ( koncowek mocy jest tylko 7, ale sa wszystkie pre-outy, w sumie 11. Ja moge potwierdzic processing 9).

Zaznaczam, ze chodzi o kazdy sygnal cyfrowy, bo ni3 pamietam jak bylo z analogiem.

Edytowane przez binary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak widzę żaden klocek Arcama nie obsługuje Atmosa.

Pioneera i owsze ale amplituner bo samych procesorów nie mają. I wcale się Dirackiem nie chwalą. Arcam również.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Afair to byly Arcam i Emotiva. Cos gdzies kiedys przeczytalem, ze nowe Anthemy mialy tez miec. Nie moja polka - wiec nie sledze.

Natomiast na AVS i AV forums szaleja za pudelkami mini- i nano-DSP, dokladajac je do klockow z kazdej stajni. Temat swierzy, raptem roczny (2 sezony) zobacz co 2 wygooglujesz na wspomnianych forach.

Edytowane przez binary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

miniDSP jest bardzo tanim rozwiązaniem. Nalezy to tylko odpowiednio oprogramować.

Cwiczyłem ten temat gdy kończyłem projekt aktywnej zwrotnicy do moich JBLi. Syanęło jednak na analogowej, lampowej zwrotnicy, żadna cyfrowa się do niej nie umywa.

Ale tutaj byłoby inne rozwiązanie.

Najprawdopodobniej trzeba by było wstawić miniDSP na wyjścia preout procesora przed końcówkami mocy.

Uppps, błąd, mają bardziej wyrafinowane rozwiązanie po HDMI, a to kosztuje grosze. Wstawia się pomiędzy źródło a procesor, miniDSD nanoAVR DL:

_mg_0811.jpg

_mg_0803.jpg

Tyle, że tylko 8-o kanałowe: https://www.minidsp.com/products/ht-series/nanoavr-dl

Tu jest rozwiązanie, o którym pomyślałem na początku czyli z wejściami i wyjściami analogowymi, mini DSP DDRC-88A:

_mg_0887.jpg

_mg_0897.jpg

DDRC-88A.png

Chyba skłąniałbym sie jednak do tego pierwszego. Niestety ma tylko dwa wejścia. I w związku z tym wszystkie wejścia w amplitunerze, np. 7 czy 8 były by na plaster, bo Dirac byłby tylko na jednym. I tak dodatkowo trzeba by było dukupić switch. Nie wiadomo jakie są to HDMI, po opisie kabla stawiam na 1.4. I znowu doopa z tyłu. Czyli po analogu bardziej uniwersalne tyle, że to dodatkowa konwersja AD i DA w torze. I znowu doopa z tyłu. Nie wiadomo co lepsze.

:)

Buuuuuu ... doczytałem, ten "analogowiec" operuje wewnątrz na obróbce 24/48 :(:angry: .

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To stac Cie na procesor i 11 koncowek mocy, a na 2 male pudeleczka juz nie? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Stac mnie. To nie jest kwestia pieniędzy.

Ale jak napisałem te małe pudełeczka są na dzisiaj do doopy. Napisałem dlaczego, powtórzę:

- tylko 7.1

- HDMI zapewne 1.4 więć sygnały 4K docelowo słąbo przelezą

- zbyt mało wejść HDMI

- w analogowym obróbka 24/48.

Do tego samo urządzenie samo z siebie nie działa. Trzeba dokonać pomiaru z wykorzystaniem programu REW, dokonać analizy danych i zmodyfikować parametry DSP. Normalny klient tego sam nie zrobi.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przeci3z to bylobpytanie retoryczne. ;)

Sluchaj nie mam pojecia jak to robia, akurat tym tematem sie nie intersowalem i wydaje mi sie, ze z kazdym dniem jestem coraz dalej, alebwpadlo mi kilka razy w oko, w watkach o Atmos/DTS:X ze uzywaja ich w parach. Wiec chyba ma to jakis sens, rowniez w setupach liczniejszych niz 7.1

Chodzi zapewne o modele A lub DA

Edytowane przez binary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przeci3z to bylobpytanie retoryczne. ;)

Sluchaj nie mam pojecia jak to robia, akurat tym tematem sie nie intersowalem i wydaje mi sie, ze z kazdym dniem jestem coraz dalej, alebwpadlo mi kilka razy w oko, w watkach o Atmos/DTS:X ze uzywaja ich w parach. Wiec chyba ma to jakis sens. Rowniez w setupach wieksaych niz 7.1

Chodzi zapewne o modele A lub DA

Masz rację, w końcu po analogu można podłączyć dwa takie urządzenia do wszystkich wyjść pre-out i wejść w końcówkach mocy.

Tylko napisałem ... obróbka wewnątrz 24/48.

Z doświadczeń z moim systemem stereo wynika, że to bardzo złe rozwiązanie. Strasznie degraduje dźwięk.

A chodzi o to aby był jak najlepszy.

Do tego to już sie robi 2000 USD plus jakieś 100 USD za shipping + 23% VAT = ok. 10.000 zł.

Moim zdaniem na dzisiaj skórka nie warta wyprawki.

Dla maniaków potrzeba takie urządzenie z HDMI 2.0, HDCP 2.2 i przynajmniej 6-oma wejściami HDMI. Za kwotę powiedzmy ok. 1000 USD.

:)

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Trudno. Za duzo pozycji na BD w 96kHz nie ma i nie bedzie. Chyba ze celujesz w azjatyckie wydania.

Z DTS:X tez tylko 48kHz. W Dolby moze byc chyba lepeiej. Mam chinczyka i hindusa w 96kHz (zmiksowane w Atmosie ale znaczka Atmos nie zapalaja), te zas oficjalne maja tylko 48kHz. Moze tez jest restrykcja.

Edytowane przez binary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To prawda.

Tylko po co wtedy w procesorze przetworniki 32/384? ;)

Jak napisałem wcześniej. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest adaptacja akustyczna pomieszczenia kinowego w oparciu o mechaniczne ustroje plus ew. equalizacja z procesora kina domowego. Choć uważam, że przy dobrze zrobionej adaptacji akustycznej będzie ona zbędna.

Wyjdzie lepiej choć wcale nie taniej. Dobra adaptacja akustyczna pomieszczenia 30-40 mkw może wynieść ok. 10-15 tysięcy. Od A do Z czyli pomiary, projekt, wykonanie, instalacja, wdrożenie i finalne pomiary. Ale wtedy służy do wszystkich sygnałów, także analogowych :).

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mysle, ze jest szansa ze dirac-live wyewoluje do 7.4.x i bedzie w kolejnych wersjach procesorow czy standalone dsp

Nie chcialem Ci psuc nakrecania sie, taka konkluzja na poczatku ;)

Edytowane przez binary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No i jeszcze jedno zdanie dyskwalifikujące moim zdaniem wersję z HDMI:

the nanoAVR DL does not contain an embedded Dolby/DTS decoder
and therefore only accepts linear PCM (LPCM) audio streams. Please make sure
that your player/source can be set to provide multichannel audio as linear PCM.

Czyli nie przepuszcza bitstreamu. Czyli w źródle musisz dokonać dekodowania DTSHDAM/DDTHD/DDAtmos/DTSX do wielokanałowego PCM. No to pokaż mi takie urządzenie. Oppo operuje na sygnałach max. 7.1. Zobaczymy jak to będzie w playerach BD UHD. Stawiam, że miniDSD nanoAVR DL obrabia max. 7.1 i przesyła po HDMI 1.4.

Czyli na Atmosa i DTS X musimy poczekać.

Pewnie zrobią ... za jakieś dwa lata jak się upowszechni i będzie na takie zabawki rynek.

A nie kilku freaków z Polski :).

Pozdro


Mysle, ze jest szansa ze dirac-live wyewoluje do 7.4.x i bedzie w kolejnych wersjach procesorow czy standalone dsp

przeczytaj co napisałem powyżej :)

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...