onken 0 Napisano 12 Stycznia 2007 (edytowane) U nas w Krakowie tez mozna zobaczyc Przyjechać i potestować , nic nie stoi na przeszkodzie 37 cali i 47 cali są dostępne od ręki 42 wszystkie juz sprzedane - czekamy na nastepną dostawę Ps - dzisiaj lub jutro powrzucam trochę fotek Edytowane 12 Stycznia 2007 przez onken Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olatigid 0 Napisano 12 Stycznia 2007 [quote name='verde' post='34413' date='12.01.2007, 13:55 ']No, a biorąc pod uwagę nowe, "bardziej przyjazne" ceny (wczoraj, bo dzisiaj to coś się chyba serwerowi zmarło), to Piaseczno wydaje się być całkiem przyjaznym miejscem [/quote], na stanie magazynowym jest 37", 42", 47" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ulan 0 Napisano 12 Stycznia 2007 [quote name='olatigid' post='34420' date='12.01.2007, 12:40 '], na stanie magazynowym jest 37", 42", 47"[/quote] a co się dzieje ze stroną?? nie idzie otworzyć.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olatigid 0 Napisano 12 Stycznia 2007 [quote name='ulan' post='34421' date='12.01.2007, 15:03 ']a co się dzieje ze stroną?? nie idzie otworzyć....[/quote] już działa, choć jeszcze nie stabilnie, ano zwalone słupy odcięły centrum kolokacyjne tepsy, gdzie stoi nasz serwer, tepsa tez nie miała światła przez kilka h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakotako 0 Napisano 12 Stycznia 2007 [quote name='HDTV_Fan' post='34405' date='12.01.2007, 09:53 ']Z tego co czytałem na forum to w Krakowie i Piasecznie Ja byłem oglądac w Krakowie[/quote] Czyli byłeś sam u siebie oglądać Xoro ? Przeciez chyba juz kazdy zauwazył ze HDTV_Fan i onken to jedna i ta sama osoba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakotako 0 Napisano 12 Stycznia 2007 [quote name='HDTV_Fan' post='34405' date='12.01.2007, 09:53 ']Z tego co czytałem na forum to w Krakowie i Piasecznie Ja byłem oglądac w Krakowie[/quote] Czyli byłeś sam u siebie oglądać Xoro ? Przeciez chyba juz kazdy zauwazył ze HDTV_Fan i onken to jedna i ta sama osoba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HDTV_Fan 1 Napisano 12 Stycznia 2007 (edytowane) Ze co ??? Ja pierdziele, same teorie spiskowe na tym forum A moze jestem z KGB i szpieguje forum ? Byłem u nich oglądać 47 cali, jak bedzie kaska ( moze szef wypłaci premie ) to pewnie sie zdecyduje na zakup Niekoniecznie u nich, zalezy kto bedzie miał na stanie, moge kupic tez wysyłkowo nawet w digitalo Edytowane 12 Stycznia 2007 przez HDTV_Fan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
furtian 0 Napisano 12 Stycznia 2007 po wyciśnięciu, niestety, jak na większości forów wiele agresji i braku życzliwości, Jeśli ktoś zadaje banalne pytanie, to nie chce nikogo obrażać. Po prostu pyta, bo nie wie. Poczytajcie Panowie Mądrzy jak odpowiadacie takim ludziom. Panowie, którzy sprzedają sprzęt traktują potencjalnych klientów co najmniej nieelegancko, radzę przeczytać od początku wątki xoro. Smutne to wszystko razem, mam swoje lata i prawo do takich ocen. Przy okazji zapytam, dlaczego xoro jest takie drogie w Polsce? Przykładowo w sieci Karstadt [url="http://www.karstadt.de/kategorieAnzeigen.do?pfad=864506&kid=867596#top"]http://www.karstadt.de/kategorieAnzeigen.d...;kid=867596#top[/url] kosztuje 37 cali - 1199 euro, a 42 cale 1599 euro. To nie jest sklep internetowy. Towar sprzedawany z półki w sklepie. Moim pytaniem jest, czy koledzy z polskich dystrybucji chcą uzyskać nadzwyczajnie wysokie marże, czy też dostają marne warunki dystrybucji w dodatku towar nie ma polskiej lokalizacji!!! i to jest dopiero brak szacunku dla klientów, którzy znacznie trudniej zarabiają swoje euro niz niemcy. pozdrawiam wszystkich z szacunkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
verva® 0 Napisano 12 Stycznia 2007 Znajomy kupił XORO 4247W i po dwutygodniach panel się popsuł. I teraz ma problem z gwarancją ,po podobno nie w polsce żadnego przedstawiciela XORO. Sprzęt trzeba wysyłać do niemiec i długo ze sprzętu się nie nacieszył. Lepiej wziąść sprzęt z polską gwarancją od producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
onken 0 Napisano 12 Stycznia 2007 (edytowane) Furtian To nie jest wszystko tak proste jak ci sie wydaje Oni są " na miejscu" mają dystrybucje, serwisy itd na miejscu praktycznie Sprowadzajac towar do PL trzeba doliczyc wysokie koszty transportu ( to jest duzy i cięzki towar ) a takze wkalkulowac ewentualne serwisy Wiec chcą nie chcą ceny wychodzą takie jak wychodzą I nie jest to napewno zła wola sprzedawców Przykładowo taki koszt transporty z de do PL wynosi przy takim TV okolo 100 Euro wiec juz ci sie robi z ceny 1300 Eu = +- 5100 zł A gdzie jeszcze koszta ewentualnego serwisu ? Łatwo komus liczyć ile taki "sprzedawca" zarabia nie siedząc dokładnie w handlu... Kupując polsce masz serwis w PL i nie martwisz sie wysyłką ( i sporymi kosztami z tym związanymi ) do producenta Edytowane 12 Stycznia 2007 przez onken Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olatigid 0 Napisano 12 Stycznia 2007 (edytowane) [quote name='verva®' post='34465' date='12.01.2007, 22:18 ']Znajomy kupił XORO 4247W i po dwutygodniach panel się popsuł. I teraz ma problem z gwarancją ,po podobno nie w polsce żadnego przedstawiciela XORO. Sprzęt trzeba wysyłać do niemiec i długo ze sprzętu się nie nacieszył. Lepiej wziąść sprzęt z polską gwarancją od producenta.[/quote] jesli kupili towar w DE no to mają problem, kupiony w PL nie ma żadnego problemu z serwisem, why zniechęcasz ludzi w ten sposób, ja tez mogę napisac że setki ludzi kupiło samsunga i sie im popsuł po tygodniu i producent ma serwis za rogiem który nie uznał naparwy gwarancyjnej, i co jest warte takie pisanie? moge wymyslec co mi sie podoba, tak kolego sie zniechęca ludzi do jakichkolwiek zakupów, a pewnie przypadkiem sprzedajesz inna markę, która się zupełnie nie psuje... dlaczego ten znajomy sie nie skarży tylko znajomy znajmomego, podaj nr fabryczny tego TV a zaraz sprawdzę twoja wiarygodność ! Edytowane 12 Stycznia 2007 przez olatigid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
verva® 0 Napisano 12 Stycznia 2007 Ja poprostu pisze co spotkało znajomego, a kto jakie z tego wnioski wyciągnie to jego sprawa. Panel był kupiony w polsce, nie wiem gdzie. Ale jak jest z gwarancja w polsce to możesz napisać adres i telefon do polskiego XORO, a jeszcze lepiej umieścić na forum pisemną gwarancje producenta. Nie pisze że inne sprzęty się nie psują ,a XORO to paście tylko opisuje konkretny przypadek i problem z gwarancja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
onken 0 Napisano 12 Stycznia 2007 (edytowane) Pewnie kupił u jakiegos "sprowadzacza z zachodu" a teraz dziwi sie ze ma problem z gwarancją Jesli by zakupił w ktoryms z trzech sklepow jakie mają XORO w PL napewno by nie miał takich problemów Edytowane 12 Stycznia 2007 przez onken Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zerwi 0 Napisano 12 Stycznia 2007 [quote name='verva®' post='34476' date='12.01.2007, 20:43 ']Ja poprostu pisze co spotkało znajomego, a kto jakie z tego wnioski wyciągnie to jego sprawa. Panel był kupiony w polsce, nie wiem gdzie. Ale jak jest z gwarancja w polsce...[/quote] primo: w "P"olsce. 2. kolega verva to chyba z Ksiezyca sie urwal. Pokaz mi serwis w 'P'olsce , ktory wade wykraczającą poza upgrade'm firmware'u naprawia TV LCD, badz plazme (nie dotyczy wymiany na nowke) ? Tak bezposrednio: srubokret w łape i jedziemy... bo nie wiem czy nawet LG ktore jako jedyne z "markowych" ma fabryke w PL czyli w Mławie , robi tego typu rzeczy - wymiana matrycy, czy czegos z hadware... Kazdy serwis TV LCD badz plazmy - i tak jest w calej UE - juz jest jedynie dostawca , postrednikiem. Serwisy te prawdziwe sa scentralizowane , jeden punkt , max 2 w calej UE , do ktorego te wlasnie serwisy po przyjeciu towaru przekazuja sprzet, bo same dotknac sie nie moga. a to ze "gwarancja" jest PL to juz pozostalosc zamierzchlych czasow , w UE juz dawno nie egzystuje. Marny swistek ze stemplem nie jest nidzie poza naszym krajem respektowane. Liczy sie FVAT z numerem seryjnym i kazdy punkt serwisowy przyjmie na podstawie tego, tylko nie w PL i to nie prawda , ze kolega , to czekal bedzie dluzej na naprawe niz gdyby mial "gwarancje PL" , a jesli naprawde kupil u "sprowadzacza" tp ma nauczke, wypada wspolczuc ale...po co kazdy chce miec taniej, ale jakim kosztem? wychodzi "tansze" kupowanie w DE 3 : @furtian: To nie prawda ,ze w PL tv np Xoro sa strasznie drogie - popatrz na inne np "markowe". KAZDY tv nawet znane , te w promocjach bez vatu , 0-procentowe i inne wyprzedazowe znajdziesz taniej na zachodzie. tak jak samochody, AGD i wiele innych. Czemu ? mniejszy VAT , ceny magazynowania i wiele innych. Przede wszystkim - ile czasu uzytkujesz swojego np CRT? 10, 15 lat? sa goscie , ktorzy 17 i wiecej...bo z takimi sie mozna bylo spotkac. Ile razy przecietny Niemiec zmienil w tym czasie TV? 3-4 razy , moze 5 , a moze co 2 lata. tak jak samochody , maja kase , wiec caly czas sprzet na topie. Dlatego producenci daja tamtejszym dystrybutorom mniejsze ceny , bo klient i tak niedlugo przyjdzie i kupi cos znowu, tym bardziej ta sama marke , jezeli przez ten nawet krotki czas sie na niej nie zawiodl. A u nas? cena jest taka , bo klienta nie zobaczy sklep pewnie w ogole wiecej, wiec i producenci nie sa tak szczodrzy. Popatrz na LG - fabryka w PL , ktora wali na duza czesc EU , a ceny u nas wieksze niz w DE. z tej samej fabryki...Jesli nei odpowiada cena w PL , granica otwarta - jedziesz do DE i kupujesz. Ttylko pamietaj , ze sprzedajacy w PL sprawy serwisu w bierze tez na siebie.... -- Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
furtian 0 Napisano 13 Stycznia 2007 6, - gwarancja europejska vs. krajowa. Przeżytek, być moze potrzebny jest precedens, jakś wyrok itp. Towar ma numer i gwarancję producenta i prawo do usunięcia wady najbliżej swego miejsca zamieszkania i każdy, kto oficjalnie rozprowadza sprzęt danej marki ma obowiązek obsłużenia klienta, nawet jeśli nie kupił u niego sprzętu. Chyba, że nie chciał zawrzeć umowy z dystrybutorem lub producentem na taką obsługę. W europie donos do producenta na odmowę honorowania gwaranacji skutkowałby konsewkwencjami dla takiego dystrybutora. To jest również w ramach dbałości o markę. - możemy mówić o tym ile przeciętnie użytkuje się telewizor w Polsce a ile w innym krajach EU. Nie ma tu aż tak dużej różnicy. Proszę pójść do komisu i zobaczyć co przywozi się z zachodu. Polska jest ogromnym rynkiem i głodnym i przede wszystkim dlatego chcieli nas w EU. Traktowanie jednak już jest niepełnoprawne. Zresztgą tak nas traktują jak sobie pozwalamy. Pisałem o lokalizacji - bez echa. Łatwiej mn ie wysłać za granicę niż zaoferować dobry produkt. Zapytam - o ile musiałby być tańszy sprzęt, żeby Niemiec kupił go z menu po polsku czy nawet po angielsku (bez niemieckiego). W aszym kraju obowiązuje ustawa o lokalizacji towarów wprowadzanych na Polski rynek. Znaczy toże na opakowaniu mają być opisy w języku polskim, instrukcja również a także konwersacja ze sprzętem. Dlaczego zgadzamy się na dystrybucję sprzętu bez szanowania nas. Ano dlatego, że polscy sprzedawcy nie szanują swojego Klienta i pozwalają się olewać prxzyjmując towar do odsprzedaży. W grudniu rozmawiałem z dwoma dystrybutorami w Polsce (oficjalnymi - cokolwiek to znaczy) czekałem na xoro i chciałem kupić. Obaj umawiali się ze mną i zapisywali telefony. Zgadnijcie ile razy ktoś do mnie zadzwonił? Może wartość zakupu jest za mała, może towaru za mało, może nie warto. Może marudę lepiej wysłać do Niemiec - niech się buja. O Vacie i różniacach w rynku to wszystko prawda, ale nie o to w tym wszystkim chodzi. Takie się ma warunki handlowe jakie się wywalczy. Sprzęt jedzie z Chin i czy do Niemiec, czy do Polski to nie chodzi o żadne 100 Euro - chyba, że jest to sprzedaż bazarowa. Powtórzę jeszcze raz, brak szacunku dla kogoś, kto przynosi Wam pieniądze i dzieli się z Wami. Kończąc: mechanizm rynku jest taki - jeśli p.X obsłuży mnie po ludzu i z szaunkiem to następny zakup będę chciał zrobić również u Niego. Może rzeczywiście za 10 lat ale pytanie jest, czy za 10 lat przy takim podejściu jak prezentowane na tym forum jeszcze Panowie będziecie? Nie chciałem nikogo obrażać, ale jest to pewne szersze zjawisko, dlatego proszę innych Klientów - żadajmy szacunku lub kupujmy tam, gdzie go nam okazują. PS: była w postach prośba o udostępnienie instrukcji na forum i ???? Klient z Gdańska byłpołajany, że może przyjechać i zobaczyć. Po to jest forum, żeby zdecydować czy warto jechać. Ja mam również w takim przypadku dzień w plecy, wię może sobie najpierw poczytam. To nie całkiem prawda, że tak trudno kilkanaście zdań nt. sprzedawanego sprzętu napisać, że nie ma aparatu itd., że my Klienci będziemy posądzać o stronniczość. To zwykły dowód braku szacunku dla pieniędzy, które chcemy Wam dać. Pierwszy kwartał to wiele zapowiedzi nowości i obniżki cen. Full HD będzie do konca roku tak kosztowało jak Xoro również u wielu markowych dostawców - taki jest rynek. Xoro stoi na półce - międy innym z powodu braku informacji. Cena nie ma na to decydującego wpływu. Nie chcę odpowiedzi - proszę o zmianę podejścia do nas Klientów. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wronek6666 0 Napisano 13 Stycznia 2007 [quote name='furtian' post='34514' date='13.01.2007, 09:51 ']6, - gwarancja europejska vs. krajowa. Przeżytek, być moze potrzebny jest precedens, jakś wyrok itp. Towar ma numer i gwarancję producenta i prawo do usunięcia wady najbliżej swego miejsca zamieszkania i każdy, kto oficjalnie rozprowadza sprzęt danej marki ma obowiązek obsłużenia klienta, nawet jeśli nie kupił u niego sprzętu. Chyba, że nie chciał zawrzeć umowy z dystrybutorem lub producentem na taką obsługę. W europie donos do producenta na odmowę honorowania gwaranacji skutkowałby konsewkwencjami dla takiego dystrybutora. To jest również w ramach dbałości o markę. - możemy mówić o tym ile przeciętnie użytkuje się telewizor w Polsce a ile w innym krajach EU. Nie ma tu aż tak dużej różnicy. Proszę pójść do komisu i zobaczyć co przywozi się z zachodu. Polska jest ogromnym rynkiem i głodnym i przede wszystkim dlatego chcieli nas w EU. Traktowanie jednak już jest niepełnoprawne. Zresztgą tak nas traktują jak sobie pozwalamy. Pisałem o lokalizacji - bez echa. Łatwiej mn ie wysłać za granicę niż zaoferować dobry produkt. Zapytam - o ile musiałby być tańszy sprzęt, żeby Niemiec kupił go z menu po polsku czy nawet po angielsku (bez niemieckiego). W aszym kraju obowiązuje ustawa o lokalizacji towarów wprowadzanych na Polski rynek. Znaczy toże na opakowaniu mają być opisy w języku polskim, instrukcja również a także konwersacja ze sprzętem. Dlaczego zgadzamy się na dystrybucję sprzętu bez szanowania nas. Ano dlatego, że polscy sprzedawcy nie szanują swojego Klienta i pozwalają się olewać prxzyjmując towar do odsprzedaży. W grudniu rozmawiałem z dwoma dystrybutorami w Polsce (oficjalnymi - cokolwiek to znaczy) czekałem na xoro i chciałem kupić. Obaj umawiali się ze mną i zapisywali telefony. Zgadnijcie ile razy ktoś do mnie zadzwonił? Może wartość zakupu jest za mała, może towaru za mało, może nie warto. Może marudę lepiej wysłać do Niemiec - niech się buja. O Vacie i różniacach w rynku to wszystko prawda, ale nie o to w tym wszystkim chodzi. Takie się ma warunki handlowe jakie się wywalczy. Sprzęt jedzie z Chin i czy do Niemiec, czy do Polski to nie chodzi o żadne 100 Euro - chyba, że jest to sprzedaż bazarowa. Powtórzę jeszcze raz, brak szacunku dla kogoś, kto przynosi Wam pieniądze i dzieli się z Wami. Kończąc: mechanizm rynku jest taki - jeśli p.X obsłuży mnie po ludzu i z szaunkiem to następny zakup będę chciał zrobić również u Niego. Może rzeczywiście za 10 lat ale pytanie jest, czy za 10 lat przy takim podejściu jak prezentowane na tym forum jeszcze Panowie będziecie? Nie chciałem nikogo obrażać, ale jest to pewne szersze zjawisko, dlatego proszę innych Klientów - żadajmy szacunku lub kupujmy tam, gdzie go nam okazują. PS: była w postach prośba o udostępnienie instrukcji na forum i ???? Klient z Gdańska byłpołajany, że może przyjechać i zobaczyć. Po to jest forum, żeby zdecydować czy warto jechać. Ja mam również w takim przypadku dzień w plecy, wię może sobie najpierw poczytam. To nie całkiem prawda, że tak trudno kilkanaście zdań nt. sprzedawanego sprzętu napisać, że nie ma aparatu itd., że my Klienci będziemy posądzać o stronniczość. To zwykły dowód braku szacunku dla pieniędzy, które chcemy Wam dać. Pierwszy kwartał to wiele zapowiedzi nowości i obniżki cen. Full HD będzie do konca roku tak kosztowało jak Xoro również u wielu markowych dostawców - taki jest rynek. Xoro stoi na półce - międy innym z powodu braku informacji. Cena nie ma na to decydującego wpływu. Nie chcę odpowiedzi - proszę o zmianę podejścia do nas Klientów. pozdrawiam [/quote] Całkowicie się z Furtianem zgadzam. Tak jak ktoś tu wspomniał lata które mam również i mnie upoważniają do pewnych wniosków. Po co to cale forum, jeśli przez miesiąc czasu nikt nie potrafił mi odpowiedzieć na parę pytań. Jestem również z woj. pomorskiego do Krakowa mam 800 a do W-wy ponad 400. Polemiki prowadzone na łamach forum pomiędzy Onkenem i Olatigitem to po prostu żenada ! Prowadźcie sobie polemikę (w tym stylu) na PW lub przez telefon. Czy Wy nie widzicie, że w ten sposób odstraszacie potencjalnych klientów? Zresztą Wasz cyrk Wasze małpy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macp 0 Napisano 13 Stycznia 2007 witam czy ten telewizor posiada funkcję automatycznego ściszania dźwięku np. podczas głośnych reklam lub gdy na różnych kanałach są rózne poziomy dźwięku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abcd 0 Napisano 13 Stycznia 2007 [quote name='macp' post='34567' date='13.01.2007, 15:43 ']witam czy ten telewizor posiada funkcję automatycznego ściszania dźwięku np. podczas głośnych reklam lub gdy na różnych kanałach są rózne poziomy dźwięku?[/quote] Witam Xoro posiada w ustawieniach dźwięku zakładkę AVC - Auto Volume Control do optymalizacji poziomu sygnału przy przełączaniu kanałow bądź źródeł zewnętrznych. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
verde 0 Napisano 15 Stycznia 2007 Przepraszam za pytanie nieściśle w temacie wątku, ale ponieważ sprawa dotyczy tego TV oraz była już posuszana tutaj, to chciałbym ją wyjaśnić do końca: Jak to jest z częstotliwością płyt 1080p (HD DVD i BD)? Padło stwierdzenie, że TV pracuje poprawnie z sygnałem 60Hz, ale krzaczy się totalnie przy 50Hz. A jaki jest standard dla Europy, tzn. jaki materiał będzie sprzedawany w Europie na dyskach HDDVD o BD? Czy przypadkiem nie 50Hz? A może 50Hz to jakiś humbuk, a cały materiał 1080p będzie w 60Hz (przecież na razie nawet toshiba E1 i XE1 nie przyjmuje 1080p50Hz)? A co jeżeli jednak wystartuje produkcja materiału 1080p50Hz? Czy odtwarzacz potrawi to przekształcić na 60Hz (ciekawe jak?), czy TV będzie do wyrzucenia? Będę bardzo wdzięczny za fachową (!) lekcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mithrill 0 Napisano 15 Stycznia 2007 Ja także czekam na odpowiedz. Bo czy czasami nie jest tak, że sygnał 50Hz można zmienić na 60Hz najzwyklejsza zmianą ustawień w menu telewizora. Czy jednak taka możliwość nie istnieje? Z tych wszystkich wypowiedzi rozumiem, ze tak właśnie to działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
onken 0 Napisano 15 Stycznia 2007 Obecny standard to 1080p/60 Hz Niezaleznie czy to w PL czy w innym kraju 1080p/50 Hz to archaizm !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tooth 0 Napisano 17 Stycznia 2007 [url="http://www.plamor.de/xoro.htm"]http://www.plamor.de/xoro.htm[/url] kilka zdjęć pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BONZAI 0 Napisano 17 Stycznia 2007 Hejka. Bylem w sobote w Digitalo ogladac Xoro i pogadac ogolnie o temacie TV. Jezeli wszystko dobrze zrozumialem, to ustawienie 50/60 Hz zmieniamy w odtwarzaczu a nie w TV. Olgadalismy gladiatora na KISSie i wlasnie tam byla przestawiana czestotliwosc a TV to tylko wyswietla. Poprawcie mnie jezeli cos popapralem. Zdrowka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zerwi 0 Napisano 17 Stycznia 2007 (edytowane) [quote name='BONZAI' post='35320' date='17.01.2007, 23:34 ']Hejka. Bylem w sobote w Digitalo ogladac Xoro i pogadac ogolnie o temacie TV. Jezeli wszystko dobrze zrozumialem, to ustawienie 50/60 Hz zmieniamy w odtwarzaczu a nie w TV. Olgadalismy gladiatora na KISSie i wlasnie tam byla przestawiana czestotliwosc a TV to tylko wyswietla.[/quote] Niewiele TV obsluguje (jesli w ogole) tego tupu ustawienia. Mozesz dorwac np fulla Mitsubishi , ktore oferuje np. przestawienie wyswietlania z 1080p-1080i i tym podobne sprawy no ale to nie na rynku EU . pozostaje ustawienie na zrodle. no ale przyznasz , ze na 60Hz mimo duzych jak na ta wielkosc panelu pixeli działało oporowo PS . male foto dla tych , ktorzy nie wierza w działanie n'box'a z Xoro (nie odwrotnie [url="http://img159.imageshack.us/my.php?image=xoronkauh6.jpg"][img]http://img159.imageshack.us/img159/5784/xoronkauh6.th.jpg[/img][/url] -- Pzdr Edytowane 18 Stycznia 2007 przez Zerwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlito1971 0 Napisano 18 Stycznia 2007 Witam Ja mam LG RZ37 LZ 30 o czm juz pisalem na forum bez HDCP i wszystko jasne.I jak najbardziej chce kupic XORO 47 cali czy ktorys z panow dystrybutorow moze podac mi adres gdzie moge go kupic.Jestem z Gdyni wiec kurier najprawdopodobniej. Pozdr Wszystkich i mojeodczucie ze to b dobry tv w swojej klasie a cena poprostu 0 300% zwieksza jeszcze jego atrakcyjnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach