Skocz do zawartości
Zerwi

Xoro 47" 4742w

Rekomendowane odpowiedzi

niby kto narzeka ??

dwie osoby ? ktore nie postawiły obok siebie dwóch czy trzech innych paneli HD

A sprzedało sie ich kilkadziesiąt i kilku z nich tez juz pisało ze są zadowoleni wiec chłopie nie przesadzaj z takimi teoriami :)

Edytowane przez onken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='jakotako' post='37214' date='31.01.2007, 13:29 ']Pokaz mi te 99% zadowolonych nabywców tego TV ?
Jak narazie nie zauwazyłem na forum zadnego zadowolonego nabywcy , a narzekających za to nie brakuje.
Więc proporcje raczej są odwrotne.[/quote]
ktoś wyżej napisał, że xoro nie spełnia standardów, i warto dopłacić do czegoś co je spełnia, odpowiem tak
xoro jest bardzo dobracowanym panelem z bardzo dobrym wyposażeniem, jakością odbioru nie odstaje od markowego towaru, a w wielu tematach je przewyższa, i to jest fakt, poparty testami, porównaniami, opinie użytkowników są ważne, ale zazwyczaj nie opierają sie porównaniu w jednym miejscu i czasie z innymi TV, ci co są zadowoleni w większości nie piszą na forum o tym że są szczęśliwi, to raczej niezadowoleni publicznie wylewają swoje żale, które to w większości sa subiektywne, ale takie ich prawo

a wracając do spełniania standardów, to napiszę tyle, że np seria XD1E Sharpa, nie spełnia ich, produkt powinien zostac wycofany ze sprzedaży, jest obarczony licznymi wadami fabrycznymi, na rynku DE producent przyznał sie do tego, i większość dystrybutorów wycofała się ze sprzedaży, natomiast w IVRP ma sie klintów w czterech literach i sprzedaż wadliwego sprzetu idzie dalej...
ale co jak ktoś chce można dopłacić do markowego TV i mieć gratisy w postaci buczenia, bandingu, wieszania sie itd, itd lub tez wygrać w totka i dostać egzemplarz bez wad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='onken' post='34878' date='15.01.2007, 15:13 ']Obecny standard to 1080p/60 Hz

Niezaleznie czy to w PL czy w innym kraju

1080p/50 Hz to archaizm !!![/quote]



A mógłbyś przyłączyć się do tematu [url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=417"]FORMAT ZAPISU NA PŁYTACH HD .[/url]


Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='onken' post='37216' date='31.01.2007, 11:51 ']niby kto narzeka ??

dwie osoby ? ktore nie postawiły obok siebie dwóch czy trzech innych paneli HD

A sprzedało sie ich kilkadziesiąt i kilku z nich tez juz pisało ze są zadowoleni wiec chłopie nie przesadzaj z takimi teoriami ;)[/quote]



Szanowny Panie M.T. ( lub jak kto woli Onken)
Ponieważ ZAWSZE doprowadzam swoje sprawy do końca pragnę poinformować, że zwrot pieniędzy przyszedł dzisiaj (prosił Pan o informację na ten temat
(niniejszym to czynię.)
Teraz sprawa która zapewne zainteresuje potencjalnych nabywców Xoro i jest tematem tego forum
Nigdzie wśród moich wypowiedzi nie znajduje się wzmianka, że jakość Xoro jest beznadziejna. Wprost przeciwnie : TV pięknie odtwarza sygnał HD z N-ki, sygnał SD, nawet beznadziejna kablówka wygląda w nim przyzwoicie. Co więc dyskwalifikuje ten sprzęt w moich oczach? (oczywiście jak o tym wspomniał przedstawiciel Digitalo to moje subiektywne odczucie) Przede wszystkim zacznijmy od instalacji i połączenia z N-corderem. 3 godziny męczyłem się z podłączeniem go do N-ki po HDMI, w końcu udało mi się to zrobić na złączu nr 3 Przez ten cały czas dzwoniłem do N-ki i do P. Onkena odpowiedział e-mailem ...że ten TV był testowany z N-ką ale .... nie z recorderem. Na zarzuty, że głos jest słaby (zwracali na to uwagę inni) podpowiedział ... aby zamontować z boku "takie małe głośniczki" - nawet od komputera. Wobec zgłaszanych pretensji co do niemożności podłączenia przez HDMI poradził abym użył componentu-ponoć jak się wyraził : "niektórzy twierdzą, że jakość obrazu jest nawet lepsza !" Sprawdzałem ustawienia AVC - nie działają. Oglądałem mecz Chelsee vs. IV liga bliskie plany (jak ktoś tu określił) miodzio, prawie zero smużenia (siatkówka, hokej również świetnie) niestety plany dalsze - BEZNADZIEJA ! Oglądanie piłki nożnej sprowadza się przecież do dalszych planów (jestem fanem tejże dyscypliny) a w tym przypadku porażka. Nie można ocenić trajektoria lotu piłki + - pół metra.Postacie piłkarzy jakby potrójne a zaznaczam TO BYŁ OBRAZ z N-Sport. Może i inne panele tak mają wiadomo - LCD nie jest doskonałe. Gwożdziem do trumny był ...pilot i menu. Zwróciłem uwagę Panu Onkenowi, że wygląda jak tłuczek do ziemniaków i takoż działa - przyznał mi ze śmiechem, że mam rację. Tylko dziwnym trafem nie raczył wspomnieć o tym wcześniej. Gdy spanikowałem w trakcie czekania na TV (chyba troszkę za długiego, choć na stronie jego firmy w momencie zamawiania była adnotacja "OD RĘKI" czekałem 11 dni) i zrezygnowałem z zakupu przekonał mnie w rozmowie telefonicznej, ze to jednak najlepszy panel. Nie wspomniał, że pilota trzeba idealnie nakierować na telewizor ! Toż to technologia sprzed 17 lat ! Gdy kupowałem TV w Berlinie 15 lat temu już wtedy nie było z tym problemu. Leże sobie na rogówce chcę przełączyć kanał i ...kicha bo stolik jest wyżej 10 cm. Pan Onken poradził mi abym zastosował do przekazu swojego Logitecha Harmony (posiadam takowego) i będzie po problemie. BZDURA z 2-ch powodów : zmiana pilota tu nic nie da ponieważ system w TV (odbiorczy) jest taki a nie inny, poza tym poprosiłem(w mailu) o stronę gdzie mógłbym pobrać kody do Logitecha (podejrzewam, że ich po prostu nie ma) prosiłem również o pomoc w rozwiązaniu problemów z N-ką. Cisza przez 4 dni-żadnej odpowiedzi. W tymże mailu prosiłem również aby nie wprowadzał ludzi w błąd i usunął dopisek znajdujący się na jego stronie (patrz banerek) a mówiący ni mniej ni więcej tyle: Multi language. Nie znam języków ale na zarzuty telefoniczne w tym temacie odpowiedział, że polskie menu znajduje się tylko w TV produkowanych w Polsce. Hmm. dziwne ale wspomniany telewizor który kupiłem w 15 lat temu takie menu posiadał. W ogóle cały ten jego bajer w banerze(zbieżność nazw?) sprowadza się do krótkiego opisu przedmiotu w jęz. polskim i część dalsza w języku ang. aby było śmieszniej to nie jest żaden C.D. tylko jota w jotę TO SAMO ! Następna sprawa : MENU zgadzam się, że obsługa może być intuicyjna ale nie w przypadku Xoro! Np.zaznaczając wybraną funkcję stawiamy "ptaszek" po czym zatwierdzamy to i cofamy się o krok - "ptaszek znika i w gruncie rzeczy nie wiemy co wybraliśmy! Prośbę o instrukcję obsługi o którą we wspomnianym mailu do sprzedającego wysłałem skwitował, że bardzo trudno jest przetłumaczyć dobrą instrukcję i na to potrzeba czasu (to po 4 dniach czekania na odpowiedź ) Pytam się wobec tego ILE tego czasu potrzeba? Przecież handluje tymi TV od 2 miechów ! Z tego co się orientuję polskie prawo handlowe narzuca obowiązek dołączenia instrukcji w naszym języku.Dlaczego nie opisał w swoim banerze"Instrukcja i obsługa intuicyjna "Widać jak nas traktują handlowcy z Bożej łaski zresztą. Mógłbym jeszcze wtrącić o krzakach na telegazecie lub o tym, że po podłączeniu DVD i wyłączeniu TV powraca wcale nie do N-ki tylko do opcji która pokazuje BRAK SYGNAŁU. Zabawa z HDCP rozpoczyna się od początku. Pewnie, że można wtedy użyć jak w poście Onkena 2 przycisków, ba można i 10-ciu tylko po co pytam się? Dochodzi jeszcze sprawa mono do którego powraca TV ale wspomniał o tym któryś z forumowiczów. Pytał się o radę. Jest dwie: oddać ten niedopracowany model lub ...bawić się intuicyjnie przyciskami na pilocie pamiętając jednak o tym, że można to robić np. na stojąco. Zgadzam się z niektórymi, że ten długi wywód nie dotyczy stricte Xoro ale jak mam przemilczeć zachowanie mojego dostawcy który pisze : zależy nam na zadowoleniu klienta. He he chyba do czasu aż mu nie wciśniemy kitu ! 7 dni czekałem na zwrot gotówki, 6 dni po odesłaniu Xoro dostałem (po okresie milczenia) maila, że facet był na urlopie i tak w ogóle to kasy mi nie przyśle dopóki nie dostanie podpisanego przeze mnie protokołu zwrotu towaru. Nie wytrzymałem i odpisałem soczystego maila w którym zapowiedziałem, że opiszę całą sytuację na forum.Odpisał a jakże, że spotkamy się w sądzie i że mu grożę ! Odpisałem ubierając to w ładne słówka prawie ..pocałuj mnie w ...Poskutkowało - dzisiaj dostałem kasę z powrotem i cicho nie będę o co mnie prosił w ostatnim mailu. Takie firmy powinny jak najszybciej zniknąć z powierzchni ! To chyba cała historia Xoro i nie będę już więcej zaśmiecał swoimi uwagami szanownego grona, gdzie nagle główny przeciwnik Onkena staje w jego obroniei zwieraja szyki w walce z wielce marudnym klientem. Przypomina mi to jak żywcem historię z mojego miasteczka gdzie dwóch badylarzy (przepraszam jeśli kogoś obraziłem) pilnuje się aby cena bananów w ich sklepach nie spadła poniżej wspólnej ustalonej ceny. Reasumując : Xoro nie jest warte tych pieniędzy prorokuję, że albo zniknie z rynku albo cena diametralnie spadnie (już spada- w ciągu 2 dni 2 krotnie)
te wszystkie opinie są na pewno jak najbardziej subiektywne, tyle, że Panie Olatigit Pan również z Gmeru wypowiadał się na temat Samsunga FULL HD że to zwykła kaszana, a o Sony KDS55(pewnie nie ma Pan ich w ofercie) że nadaje się do oglądania manekinów. Dzisiaj Gmeru prawie popuszcza mocz w spodnie opisując zalety tego TV. Cóż... tylko krowa nie zmienia zdania. Na koniec : jakoś nie znalazłem nigdzie zachwytów na temat Xoro. Jeśli Panie Onken towar idzie jak woda to dlaczego wszystkie Pana aukcje na Allegro zakończyły się krótkim komunikatem " brak ofert kupna" oczywiście można to tłumaczyć tym, że traktuje Pan Allegro jako reklamę a TV i tak opycha. Tyle, że pozostaje w takim przypadku sprawa uczciwości w stosunku do Allegro- to już Pana sprawa. Nie życzę sobie kontaktu z Panem w jakiejkolwiek formie.Pana kolegą też nie jestem więc proszę się tak do mnie nie zwracać. Krótkie wyjaśnienie : nie mam wielkopańskich manier, ale z kolegami to chodzi się na wódkę, a odnoszę wrażenie, że przy takiej okazji z Panem musiałbym ostro pilnować portfela. Nie jestem 1% niezadowolonych z interesów z Panem. Wystarczy przeczytać opinie o Panu na Allegro. Oczywiście ja mam też 4 negatywy, ale ja jestem TYLKO KUPUJĄCYM a negatywy które dostałem były odzewem za wystawienie negatywów ludziom którzy np. wysyłają mi nie to co zamawiałem. Wszystkie maile od mojego "miłego dostawcy są dla zainteresowanych do wglądu" Oceńcie sami czy kupować Xoro i u kogo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Coz mogę napisac, człowiek nie potrafi zrozumiec ze sprawy księgowe muszą być załatwione tak jak powinny to juz nie moja wina...

Dostał paragon fiskalny i musi byc podpis klienta pod protokołem zwrotu aby mozna było paragon wycofać

A brak kultury osobistej tego Pana pozostawię bez komentarza...

Tez mam jego emaile do wglądu jesli ktos jest zainteresowany...
Przez 8 lat naszej dotychczasowej działalnosci z tak niepowaznym człowiekiem ne miałem jeszcze do czynienia

Przed wysyłką towaru nie raczył nawet zadzwonic do nas wczesniej ze bedzie zwracał co jest jasno opisane w regulaminie sklepu

Informacja apropo naszego urlopu ( od 25.01-28.01.2007 ) widniała na naszej stronie ale widac pan wronek nie był łaskaw nawet tego sprawdzić

Wiec fizycznie po urlopie zaczelismy prace od Poniedziałku 29.01.07, w ten sam dzien został mu wysłany protokół zwrotu, i dzisiaj rano ( tj, 30.01.2007 odesłane pieniadzę

Co do niezdecydowania pana wronka, hmm, on sam dzwonił i prosił zebysmy jednak wysłałi mu ten TV - raz wpłacił pieniadzę, pozniej na drugi dzień odwołał, pieniadze zostały odesłane w ten sam dzien, pozniej na 3 dzien ponownie dzwonił i bardzo prosił ze jednak chce kupić....

Sprawa głośniczkow była jedynie radą - jesli mu nie pasują oryginalne to poleciłem mu aby dokupił zewnetrzny zestaw w czym nie widzę nic zdroznego - Kazdy uzytkownik ma rozne wymagania co do dzwięku

Sprawa podłączenia przez component tez była propozycją aby porownać sobie obraz puszczany po HDMI z obrazem z wyjscia component

Multi language OSD nie musi oznaczać wcale obecności polskiego języka w menu

Ale coz, ten pan srednio potrafi chyba obsługiwać sprzęt elektroniczny i sprawdzać rozne mozliwosci podpięcia sygnału do TV co tez udowodnił zadając wiele podstawowych pytan telefonicznie - Wiec spokojnie zostały mu udzielone odpowiedzi a on teraz "odwraca kota ogonem"


W celu pokazania jaką naprawdę osobą jest pan wronek wkleje jego dwa negatywne komentarze z allegro:

Cytaty:

"
Uważam, że Pan ten jest osobą mało odpowiedzialną za to co mówi i czyni. Jest mało kulturalną osobą, nie potrafiącą konstruktywnie myśleć, widać, że w młodości wychowywał się na ulicy, a nie w kulturalnym domu. Dosłownie gbur.

ALE CHAMSKIE ZACHOWANIE!9 dni szło?wysłałem nastepnego dnia rano priorytetem!Żadnego maila nie dostałem! Są telefony mogłes zadzwonic dałbym potwierdzenie! nie odpowiadam za poczte!A EXPRESOWĄ WYSYŁKĘ REALIZUJE I TO WIDAĆ!!! CZARNA LISTA!
"

Coz to były tylko cytaty z jego komentarzy z Allegro - na 29 otrzymanych on ma 4 negatywne - Wiec niech forumowicze ocenią sami z kim mają do czynienia...

Ogólnie podczas kilkakrotnych kontaktow było jeszcze wiele innych "kwiatków" z tak nieuprzejmym i chamskim zachowaniem tego pana...


Nawet najgorszemu wrogowi "nie zyczyłbym kontaktu z takim człowiekiem"

Zawsze dbamy o klienta i kazdy klient jest zadowlony co widać choćby po naszych komentarzach na allegro

Nie mamy zadnych negatywów od wielu lat ( a jedyny negatyw to na początku naszej działalności gdzie ten allegrowicz ma juz dawno zamkniete konto za brak powaznego podchodzenia do aukcji ) - Obecnie mamy 253 pozytywnych komentarzy

Wiecej w tej sprawie nie bede sie wypowiadał bo postawa i kultura osobista tego pana jest wprost żenująca Edytowane przez onken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawa nie dotyczy mnie bezpośrednio ale za pieniądze zarobione w trudzie i przynoszone do sklepu należy się szacunek.

W dobrym handlu obowiązują dwie zasady:
1. klient ma zawsze rację
2. jeśli Klient nie ma racji - patrz zasada nr 1.

odpowiedź, nie tylko kurtuazyjna, powinna być taka:
Przykro nam, że produkt nie spełnił Pana(i) oczekiwań, jak również za niedogodności jakie Pana spotkały. Stale pracujemy nad poprawą obsługi naszych Klientów i mamy nadzieję, że zdobyte doświadczenia pozwolą nam podnieść jakość obsługi na wyższy poziom. Otrzymane uwagi dotyczące działania sprzętu przekażemy producentowi. Przepraszamy za brak instrukcji w języku polskim, rzeczywiście powinna być dostępna w języku zrozumiałym dla Klienta. Ze względu na brak lokalizacji menu w języku polskim wstrzymujemy sprzedaż do czasu usunięcia tej wady prawnej towaru przez dostawcę. Jeszcze raz przepraszamy i zapraszamy do ponownych zakupów w naszym sklepie.
Z poważaniem xxx

To co przeczytałem wyżej to niestety śmietnik (cytowanie komentarzy z Allegro jest naruszeniem dóbr osobistych). To jest ta arogancja, o której pisałem. Nie ma tu odniesienia do żadnego meritum, to wyłacznie osobiste pejoratywne porachunki. Sądziłem, że to forum tworzą fani HD - 99% konsumentów i 1% dystrybutorów (również fanów). Obraz tylko z tego wątku jest zupełnie inny. Sprzedającemu powinno być naprawdę przykro, że jest ktoś niezadowolony z jego sposobu obsługi, ale to są te dwa różne światy do których należymy. Przez 10 lat prowadziłem jednoosobowy zakład usługowy, z dziesiątkami Klientów dziennie, więc wiem o czym piszę. Nie miałem wyjątków od podanych na początku dwóch zasad i nie miałem ani jednego obrażonego przeze mnie Człowieka.
Pozdrawiam wszystkich.
Nigdy nie jest za późno zaobaczyć Świat na nowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego furtian

Nie było by tego gdyby nie ataki pana wronka

Po prostu musiałem przedstawić jego obraz bo pozostawic bez komentarza oczernianie naszej firmy byłoby wielkim błędem

A do cytatów z allegro - nie podałem ani jego loginu, ani linka do komentarzy - to by było naruszeniem dobrych zasad

To jest oczywiste ze jest nam przykro ze produkt nie spełnił oczekwiań pana wronka

Z producentem mamy kontakt od jakiegoś czasu i zapewnia nas ze pracuje nad polskim językiem w menu a takze nad poprawą obsługi samego pilota

Przy czym kolego furtian - brak polskiego menu niemoze byc przyczyną zaprzestania sprzedaży TV czy tez innego sprzętu w polsce bo by 3/4 produktów znikneło z rynku ;)

Wystarczy dobrze sie wczytać w moją wydpowiedź ze zawsze dbamy o to aby klient był zadowolony
- zawsze rozmawialiśmy kulturalnie z panem wronkiem

Niestety dla niego czynniki zewnetrzne ( kilkudniowy urlop, protokół zwrotu ) były barierą "nie do przejscia" aby kulturalnie załatwić całą tą procedurę co naprawde nie jest naszą winą

Prosze wybaczyć, ale my zawsze podchodzimy z szacunkiem, miłą i fachową obsługą do klienta ale tym czym się wykazał pan wronek - arogancją, chamstwem, oczeszerstwami, groźbami, krzykami... ! I nawet nie pisałbym o "tej osobie" gdyby nie jego chamskie ataki na naszą firmę

Jesteśmy ludźmi cywilizowanymi :o

I bardzo proszę skończmy te dyskusje niemające nic wspolnego z samym wątkiem bo tylko robimy smietnik z tego tematu

Edytowane przez onken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba opisujac produkty rtv produkowane w Chinach, mozna uczciwie napisac , ze sa podobnie jak ich samochody piekne, dobrze dzialaja (przynajmniej na poczatku) , tylko ze cos jednak z nimi jest nie tak (w przypadku samochodow to bezpieczenstwo). Ale za to cena jest duzo nizsza.
Jesli komus cena odpowiada i za oszczednosc sporej kasy godzi sie na to cos nie tak, to wszystko jest ok.
Jednak uczciwosc nakazuje nie wciskac nabywcom, ze te produkty sa lepsze od markowych. Jak dla kogos najwazniejsza jest cena to i tak kupi , a majac swiadomosc ze sprzedawca informowal o ewentualnym cos nie tak, klient nigdy nie przyjdzie z pretensjami. W koncu samochody chinskie sie sprzedaja , a wszyscy wiedza o ich wadach. Gdyby najwazniejsza byla jakosc wszyscy jezdziliby mercedesami , bmw lub innymi maserati. A przeciez tak nie jest.
Gdyby ktos kupil opla astre bedac przekonanym przez sprzedawce, ze kupuje samochod tak samo luksusowy jak Rolls-Royce, to chyba mialby prawo czuc sie oszukany (choc moze bardziej bylby zly na wlasna glupote ?). Tylko ze ludzie wiecej wiedza o samochodach niz o cechach wspolczesnej hightech w dziedzinie obrazu i tv.
Coz, sa rozne strategie marketingu.

Jak tylko xoro sie pojawilo w sprzedazy i byla znana cena, to co mnie odrzucalo to byla ta niepewnosc , za co w tej ofercie nie zaplace (roznica ceny) - czyli czego w nim nie ma a jest w sprzecie drozszym. Ile juz zapisano stron tego watku ? W koncu cos sie mozna dowiedziec. Musze przyznac , ze dopiero teraz moglbym rozwazyc ewentualnosc zakupu jakiegos xoro, bo w koncu wiem za co zaplace. Tak wiec wczesniejsze prawdopodobienstwo nie kupienia xoro ze 99.99% obnizylo sie pewnie kilkadziesiat procent. Tylko , ze dla mnie niska cena nie ma pierwszoplanowego znaczenia. Gdyby miala, to pewnie dopiero dzisiejsze poznanie wszystkich niuansow tej oferty mogloby mnie przekonac do zakupu. Edytowane przez Tom0000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Tomm0000

Nikt niekomu nie wciska ze niefirmowe jest akurat lepsze do firmowego

Kazdy człwoeik ma prawo wyboru, moze sobie porowanac jedno czy drugie i sam ocenić

Ale wnioskuję ze Ty jestes zwolennikiem firmowych rozwiązań - np z napisem SHARP na przodzie gdzie poza wsporo wyższą ceną
dostaję się także gratisowe dodatki: jak banding, buczenie, piszczenie, zawieszanie....
Chyba ze ma się szczęscie i akurat trafi się na egzemplarz bez wad :)

Wiele opini tutaj było porównaniem Telwizorów marki XORO do Sharpa, Philipsa czy Sony i niejednokrotnie XORO wygrywało z nimi choćby bogatszym wyposazeniem a także jakością obrazu

Pozatym XORO nie jest wcale niefirmowym produktem gdyż na rynku np niemieckim jest znaną i szanująca się marką

Edytowane przez onken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='onken' post='37345' date='01.02.2007, 09:21 ']Ale wnioskuję ze Ty jestes zwolennikiem firmowych rozwiązań - np z napisem SHARP na przodzie gdzie poza wsporo wyższą ceną
dostaję się także gratisowe dodatki: jak banding, buczenie, piszczenie, zawieszanie....[/quote]

Jestem zwolennikiem zachowania pewnych standardow, do ktorych jestem przyzwyczajony. Tak sie sklada , ze firmowe rozwiazania opatrzone jakims znanym znaczkiem , znacznie czesciej je zapewniaja niz inne.
Pisalem juz o samochodac ... wiec dalej. Gdybym dostal auto, w ktorym okazaloby sie ze trzeba do niego wsiadac przez dach a nie przez drzwi , to nawet jakby to byl jakis lotus nie bylbym z niego zadowolony :)

Ale musze dodac jedno - gdyby to bylo dla mnie zaskoczeniem , to nigdy nie przekonalbym sie do tego rozwiazania. Gdybym jednak o tym wiedzial wczesniej, i mimo to zdecydowal sie na zakup przedkladajac inne zalety nad ta wade, wtedy psychicznie nie czulbym sie zawiedziony.
Chyba tego aspektu marketingu wielu sprzedawcow nie bierze pod uwage...

Edytowane przez Tom0000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To niemiernie się cieszę ze na XORO nietrzeba patrzec np od dołu lub z boku aby ogladać obraz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='onken' post='37350' date='01.02.2007, 09:42 ']To niemiernie się cieszę ze na XORO nietrzeba patrzec np od dołu lub z boku aby ogladać obraz :)[/quote]


Przez cały okres współpracy z Panem nie usłyszałem słowa "przepraszam" więc proszę lepiej dać już sobie spokój. Zadowolenie klienta w Pańskim wykonaniu? ŻENADA. Mam nadzieję, że wielu się zastanowi zanim podejmie z Panem współpracę. Prawda jest jedna : PŁACĘ więc ŻĄDAM !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[b]Szanowni PRZEDMÓWCY , nie róbcie " z igły widły " - postarajmy się lepiej o podsumowanie tematu .[/b]


[b]REASUMUJĄC :[/b]

- nawet największy " wróg " tego telewizora ( Wronek6666 :) ) uczciwie przyznaje , że wyświetlany przez TV obraz
jest wyśmienity - cyt. " TV pięknie odtwarza sygnał HD z N-ki, sygnał SD, nawet beznadziejna kablówka wygląda w nim przyzwoicie " . Zachwyty zwolenników idą wręcz jeszcze dalej - jakość obrazu przewyższa markowe , drogie produkty ! ! !

To wg. mnie jest najważniejszą cechą tego odbiornika - [b]BARDZO DOBRA JAKOŚĆ OBRAZU[/b] za umiarkowaną cenę !
Samo wykonanie odbiornika również wzbudziło zachwyt wielu użytkowników - zero tandetnych plastików spotykanych u konkurencji - solidna aluminiowa ramka - przemyślana budowa umożliwiająca bezpośrednie zawieszenie na ścianie (wtyki) !
Bogate wyposażenie - 3 HDMI , 2 tunery - kombinacja nie spotykana nawet u bardzo drogich konkurentów !

No a teraz uczciwie wymieńmy wady :

- brak polskiej instrukcji ( dla osoby o minimalnym zacięciu , temat pomijalny )
- brak polskiego menu ekranowego ( dla osoby o minimalnym zacięciu , temat pomijalny )
- brak polskich ogonków w telegazecie ( to faktycznie może niektórym przeszkadzać - miejmy nadzieję na upgrade)
- współpraca z dekoderem "N" ( jak widać jednak się udało , więc problem widzę w umiejętnościach konfiguracyjnych nabywcy.
Jak dotąd nikt nie zgłaszał podobnych problemów z jakimi muszą radzić sobie inne markowe TV we współpracy z N-ką ,
wiadomo nie od dziś , że powodem jest sam dekoder , nie odbiornik - może aktualizacja softu pomogłaby w tym przypadku ?
- pilot . Wiem z doświadczenia , że nawet takie same modele urządzeń różnie reagują na wydawane komendy. Kilka lat temu
zakupilem identyczny jak kolega model odtwarzacza . Jego pilot można było kierować na dowolną ścianę i działał , w moim
należało kierować pilota wprost na urządzenie . problemem okazała się niska emisja IR przez diodę nadawczą - serwis załatwił
ten problem w 20 minut. Mam nadzieję , że i w tym przypadku przyczyna jest identyczna i to tylko przysłowiowy pech .
( można do testu "przepisać" emisję IR do innego , uczącego się pilota i wydać jednoznaczną opinię - to na 100% ten problem)

Czytając post Wronka dochodzę do wniosku , że niepotrzebnie spanikował ( sam zresztą przyznaje się do tego , gdy podejmował decyzję o zakupie i niczym jak dziewica - " chciałabym a boję się " , wycofywał i na powrót składał zamówienie )
Kupił - doszedł do wniosku , że TV nie jest dla niego - zwrocił towar - dostał zwrot gotówki - [b]Z CZEGO WIĘC ROBIĆ SENSACJĘ ?[/b]

Nie będę rozpisywał się o kulturze obsługi i wymianie postów , to przecież nie jest forum o bon-ton , ale odnoszę nieodparte
wrażenie , że Pan Wronek jest nieco znerwicowanym klientem , ale w naszych , nerwowych czasach powoli staje się to normą - niestety.


Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='BoDeX' post='37365' date='01.02.2007, 11:09 '][b]Szanowni PRZEDMÓWCY , nie róbcie " z igły widły " - postarajmy się lepiej o podsumowanie tematu .[/b]
[b]REASUMUJĄC :[/b]

- nawet największy " wróg " tego telewizora ( Wronek6666 :) ) uczciwie przyznaje , że wyświetlany przez TV obraz
jest wyśmienity - cyt. " TV pięknie odtwarza sygnał HD z N-ki, sygnał SD, nawet beznadziejna kablówka wygląda w nim przyzwoicie " . Zachwyty zwolenników idą wręcz jeszcze dalej - jakość obrazu przewyższa markowe , drogie produkty ! ! !

To wg. mnie jest najważniejszą cechą tego odbiornika - [b]BARDZO DOBRA JAKOŚĆ OBRAZU[/b] za umiarkowaną cenę !
Samo wykonanie odbiornika również wzbudziło zachwyt wielu użytkowników - zero tandetnych plastików spotykanych u konkurencji - solidna aluminiowa ramka - przemyślana budowa umożliwiająca bezpośrednie zawieszenie na ścianie (wtyki) !
Bogate wyposażenie - 3 HDMI , 2 tunery - kombinacja nie spotykana nawet u bardzo drogich konkurentów !

No a teraz uczciwie wymieńmy wady :

- brak polskiej instrukcji ( dla osoby o minimalnym zacięciu , temat pomijalny )
- brak polskiego menu ekranowego ( dla osoby o minimalnym zacięciu , temat pomijalny )
- brak polskich ogonków w telegazecie ( to faktycznie może niektórym przeszkadzać - miejmy nadzieję na upgrade)
- współpraca z dekoderem "N" ( jak widać jednak się udało , więc problem widzę w umiejętnościach konfiguracyjnych nabywcy.
Jak dotąd nikt nie zgłaszał podobnych problemów z jakimi muszą radzić sobie inne markowe TV we współpracy z N-ką ,
wiadomo nie od dziś , że powodem jest sam dekoder , nie odbiornik - może aktualizacja softu pomogłaby w tym przypadku ?
- pilot . Wiem z doświadczenia , że nawet takie same modele urządzeń różnie reagują na wydawane komendy. Kilka lat temu
zakupilem identyczny jak kolega model odtwarzacza . Jego pilot można było kierować na dowolną ścianę i działał , w moim
należało kierować pilota wprost na urządzenie . problemem okazała się niska emisja IR przez diodę nadawczą - serwis załatwił
ten problem w 20 minut. Mam nadzieję , że i w tym przypadku przyczyna jest identyczna i to tylko przysłowiowy pech .
( można do testu "przepisać" emisję IR do innego , uczącego się pilota i wydać jednoznaczną opinię - to na 100% ten problem)

Czytając post Wronka dochodzę do wniosku , że niepotrzebnie spanikował ( sam zresztą przyznaje się do tego , gdy podejmował decyzję o zakupie i niczym jak dziewica - " chciałabym a boję się " , wycofywał i na powrót składał zamówienie )
Kupił - doszedł do wniosku , że TV nie jest dla niego - zwrocił towar - dostał zwrot gotówki - [b]Z CZEGO WIĘC ROBIĆ SENSACJĘ ?[/b]

Nie będę rozpisywał się o kulturze obsługi i wymianie postów , to przecież nie jest forum o bon-ton , ale odnoszę nieodparte
wrażenie , że Pan Wronek jest nieco znerwicowanym klientem , ale w naszych , nerwowych czasach powoli staje się to normą - niestety.
Pozdrawiam[/quote]

Znerwicowany klient ? Robienie sensacji ? Hm może w tym jest wiele racji, ale może też za pieniądze które wpłacam za dany towar (wcale niemałe) żądam rzetelnych informacji o plusach i minusach danego produktu a nie mydlenia oczu i "odwracania kota ogonem" Czasy owszem są nerwowe ale sprzedający coraz bardziej. I coraz większa pogarda (bo inaczej tego nie nazwę)którą przejawiają w stosunku do kupującego. Może się powtarzam, ale nie znoszę gdy się komuś pluje w twarz a ON uważa, że deszcz pada. Składając na powrót zamówienie uczyniłem to za namową sprzedającego i siły jego argumentów - z zasady nie zmieniam zdania co pół godziny. Tak więc może jestem ignorantem w sprawie techniki ale właśnie odwiedziłem to forum z myślą aby się czegoś nauczyć. I wiem już jedno - po co mi TV Full HD skoro mam go oglądać prze euro lub component? - kto tu jest większym ignorantem? Chcąc używać normalnie pilota mam zgłosić się do serwisu. Dokąd ? Do Chin ? Poza tym kupując nowy produkt np. samochód, po odbiorze od dealera jedziesz z nim do serwisu aby wymienić zamki w drzwiach bo nie działają ? Zgodzisz się, że to chyba bezsens. Przez 2 miesiące na forum nie było ani jednej wypowiedzi odnośnie minusów w tym TV a o których wspomniałem (to jeszcze nie wszystkie) były za to same superlatywy od kogo? No właśnie - to chyba jasne od kogo. Pomijam wypowiedź jakiegoś oszołoma który stwierdził, "sama zielenina" zresztą chyba zbyt pochopnie nazwałem go oszołomem - może dostał mu się jakiś wadliwy egzemplarz?
To forum ma jednak służyć chyba czemuś innemu i czas zakończyć tą polemikę. Jeśli nie widzisz problemu w całej tej sprawie to "no coments"
A co do sprzętu "prawie" robi wielką różnicę - nie zapominajcie przy zakupie zwrócić na to uwagę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='wronek6666' post='37377' date='01.02.2007, 12:19 ']po co mi TV Full HD skoro mam go oglądać prze euro lub component?[/quote]
Możesz mi wyjaśnić o co w tym chodzi, przecież ten TV ma HDMI ??Zastanawiałem się nad kupnem tego TV głównie do Nki więc byłbym wdzięczny za odpowiedż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Działa "n" z HDMI bez problemu, sprawdzałem kilkakrotnie nawet na swoim prywatnym XORO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wronek6666, z całym szacunkiem, ale o co Tobie chodzi? Kupiłeś TV, nie spodobał Ci się, oddałeś i dostałeś z powrotem pieniądze...

Niby HDMI Ci nie chodziło a potem odpaliło więc raczej musiałeś coś namieszać, albo mogła to być wina nboxa...

Dźwięk kiepski - kto się spodziewa dobrego dźwięku z panela LCD?? Przecież to oczywiste że dźwięk trzeba puścić przez wzmacniacz na kolumny żeby dobrze grało...

Obraz smuży - to akurat normalne w LCD, czy porównywałeś z innymi?

Przecież to oczywiste też że jeśli chcesz obiektywnych opinii o danym sprzęcie to nie pytasz jego sprzedawcy ale użytkowników albo sam testujesz. Teraz z kolei masz pretensje że nikt na forum nie napisał wyczerpującej opinii... no cóż - to nowy sprzęt jakby nie było. Widać byłeś pierwszy za co Ci chwała :blink:

Jakbyś kupował samochód to też byś miał pretensje że dealer Opla powie Ci że VW jest be i że ople są najlepsze? Na jakim świecie Ty żyjesz? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='ronaldi' post='37378' date='01.02.2007, 12:27 ']Możesz mi wyjaśnić o co w tym chodzi, przecież ten TV ma HDMI ??Zastanawiałem się nad kupnem tego TV głównie do Nki więc byłbym wdzięczny za odpowiedż.[/quote]


Aby wiedzieć o co chodzi musiałbyś wrócić do wątku który wcześniej poruszałem. Konkretnie : długo walczyłem aby podłączyć go z N-ką chociaż zgłaszając chęć zakupu tego telewizora wysunąłem wymagania którym musi on sprostać a więc : BEZPROBLEMOWE DZIAŁANIE z N-ką po HDMI i z X-boxem 360. Jak się okazało w "praniu" nie współdziała z N-ką w stopniu zadowalającym. (może co podkreślali niektórzy wina Nki - nie interesuje mnie to - fakt pozostaje faktem)

1. Stałe zaniki głosu - córka myślała, że ...padają jakieś niecenzuralne słowa stąd te zaniki.
Pewnie, można słuchać przez amplituner, ale aby słuchać np. wiadomości mam włączać kino domowe?

2. Problemy z połączeniem, walczyłem z tym ok. 3 godzin podłączałem za pomocą kabla PROFIGOLD (a więc nie jest to badziewie) pożyczyłem dodatkowy przewód HDMI - to samo - wciąż wyświetlał się komunikat "problemy z HDCP w twoim telewizorze. Ktoś poradził mi abym oglądał przez component (podobno obraz nawet lepszy) tyle, że component w Xoro chyba nie wykorzystuje możliwości przekazu (samsung FULL HD tak) W końcu oglądałem poprzez euro. Nie dawało mi spokoju więc zacząłem kombinować, udało mi się za którymś razem na wejściu nr3 tyle, że problem nie znikł zupełnie.Pojawiał się później przy przełączaniu na DVD i z powrotem na N-kę. Poczekaj może tylko ja miałem takiego pecha, może inni użytkownicy wypowiedzą się w tej kwestii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='wronek6666' post='37401' date='01.02.2007, 16:47 ']Aby wiedzieć o co chodzi musiałbyś wrócić do wątku który wcześniej poruszałem. Konkretnie : długo walczyłem aby podłączyć go z N-ką chociaż zgłaszając chęć zakupu tego telewizora wysunąłem wymagania którym musi on sprostać a więc : BEZPROBLEMOWE DZIAŁANIE z N-ką po HDMI i z X-boxem 360. Jak się okazało w "praniu" nie współdziała z N-ką w stopniu zadowalającym. (może co podkreślali niektórzy wina Nki - nie interesuje mnie to - fakt pozostaje faktem)

1. Stałe zaniki głosu - córka myślała, że ...padają jakieś niecenzuralne słowa stąd te zaniki.
Pewnie, można słuchać przez amplituner, ale aby słuchać np. wiadomości mam włączać kino domowe?

2. Problemy z połączeniem, walczyłem z tym ok. 3 godzin podłączałem za pomocą kabla PROFIGOLD (a więc nie jest to badziewie) pożyczyłem dodatkowy przewód HDMI - to samo - wciąż wyświetlał się komunikat "problemy z HDCP w twoim telewizorze. Ktoś poradził mi abym oglądał przez component (podobno obraz nawet lepszy) tyle, że component w Xoro chyba nie wykorzystuje możliwości przekazu (samsung FULL HD tak) W końcu oglądałem poprzez euro. Nie dawało mi spokoju więc zacząłem kombinować, udało mi się za którymś razem na wejściu nr3 tyle, że problem nie znikł zupełnie.Pojawiał się później przy przełączaniu na DVD i z powrotem na N-kę. Poczekaj może tylko ja miałem takiego pecha, może inni użytkownicy wypowiedzą się w tej kwestii?[/quote]
...to nie jest nie prawidłowe działanie LCD TV tej marki czy innej, problem polega na tym, że nbox jak i nrecorder nie działaja poprawnie po HDMI, komunikat który pokazał TV o problemach z HDCP, świadczy właśnie o poprawnym działaniu TV i niezgodności na jego interfejsie z HDCP, ponieważ tunery Nki nie posiadaja pełnej obsługi HDCP, dzięki czemu posiadacze LCD TV czy Plazm maja problemy, niestety w kazdym przypadku Infolinia N, zrzuca winę na TV, nie przyznając sie do swojego knota jakim jest soft w tunerach, wynikiem czego jest lepsze działanie po Component, poniewaz jest to interfejs analogowy, nie posiadający kodeków ochrony...
Co do dźwięku, to również wina N !!! Niestety tu TV nie ma nic do rzeczy, wystarczy podać sygnał z kabla, jesli ktoś ma taką możliwość i jest OK. Dlaczego abonenci C+ czy Polsatu nie mają takich problemów ze swoimi telewizorami? Czyżby nie mieli Xoro? Otóż nie, po prostu nie mają Nboxa ! Cała seria 42 Xoro była testowana z tunerami N, nie było żadnych problemów ze współpracą, ale jak widać nbox nie równy nboxowi, na jednym pracuje OK, na drugim nie czego doświadczył Wronek, co świadczy tylko źle o N, \
a problem ten dotyka wielu użytkowników TV, w zdecydowanej większości posiadaczy JVC, i nikt z nich nie mówi że to wina JVC !!

Odnoszac się do aut, to tak jakbyśmy kupili np opla i dokupili uniwersalne kołpaki na koła, które ciągle nam spadają, cholerny OPEL ma złe koła !!! Edytowane przez olatigid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam tez tv 47 i obraz jest ok na hd bardzo ladny na kablowce sredni bo sygnal jest nie najlepszy za ta cenne rewelka obsluga prosta moja babcia ma 78 lat i ustawila contrast i jasnosc . po hdmi jak sie nalezy tylko ciemnosc srednia ,ale za ta cenne jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='radosc2' post='37432' date='01.02.2007, 20:02 ']ja mam tez tv 47 i obraz jest ok na hd bardzo ladny na kablowce sredni bo sygnal jest nie najlepszy za ta cenne rewelka obsluga prosta moja babcia ma 78 lat i ustawila contrast i jasnosc . po hdmi jak sie nalezy tylko ciemnosc srednia ,ale za ta cenne jest ok[/quote]

dodam odnośnie skomplikowanej rzekomo obsługi xoro z pilota, bez menu PL itd... zainwestowałem w LCD TV 19" dla córki do pokoju, ot tak, również xoro, który jest w formacie 16:9, posiada USB, czytnik kart i wbudowane DVD... a pilot jest wielofukcyjny z 2krotnie większą ilościa klawiszy niż 42", nie posiada menu PL,
po kilku podpowiedziach moja córka znakomicie sobie z nim radzi, obsługuje bez problemów, Eksploatuje Cartoon i Jetix, zarzuca sobie płytki z bajkami, a podkreślę że włożenie płyty nie powoduje z automatu przełączenie na dvd tylko trzeba użyć pilota...i nie przeczytała instrukcji obsługi bo jeszcze nie umie czytać, ma 4,5 roku !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olatigid' post='37435' date='01.02.2007, 18:16 ']dodam odnośnie skomplikowanej rzekomo obsługi xoro z pilota, bez menu PL itd... zainwestowałem w LCD TV 19" dla córki do pokoju, ot tak, również xoro, który jest w formacie 16:9, posiada USB, czytnik kart i wbudowane DVD... a pilot jest wielofukcyjny z 2krotnie większą ilościa klawiszy niż 42", nie posiada menu PL,
po kilku podpowiedziach moja córka znakomicie sobie z nim radzi, obsługuje bez problemów, Eksploatuje Cartoon i Jetix, zarzuca sobie płytki z bajkami, a podkreślę że włożenie płyty nie powoduje z automatu przełączenie na dvd tylko trzeba użyć pilota...i nie przeczytała instrukcji obsługi bo jeszcze nie umie czytać, ma 4,5 roku !!!![/quote]

No, cóż widocznie jestem głupszy od Twojej córki, ale jestem w stanie zrozumieć te ataki. Sens mojej wypowiedzi brzmiał troszkę inaczej: Otóż stwierdziłem, że Xoro nie jest warte tej ceny i to wszystko. Interfejs X i pilot nie jest SKOMPLIKOWANY jest PRYMITYWNY. Za takie pieniądze oczekuje czegoś lepszego.
To wszystko moje SUBIEKTYWNE opinie. Jeśli dzwonię na przemian do dystrybutora TV i do N-ki i obydwaj spuszczają mnie w kibel to nie mam prawa czuć się oszukany ?
Coraz bardziej nabieram przekonania, że to forum jest nie dla użytkowników i potencjalnych kupców sprzętu ale dla dwóch dystrybutorów, którzy grają na nim "pierwsze skrzypce" i biada komuś kto ośmieli się wypowiedzieć jakąkolwiek opinię krytyczną odnośnie pewnej marki. GDZIE BYŁEŚ WCZEŚNIEJ GDY ZADAWAŁEM PEWNE PYTANIA DOTYCZĄCE WIADOMEJ MARKI? Szkoda chyba czasu na zamieszczanie postów, owszem zaglądnę tu aby czegoś się dowiedzieć ale z pisaniem daję sobie spokój. POZDRAWIAM WSZYSTKICH Edytowane przez wronek6666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to i lepiej.

Może skończą się wreszcie te wszystkie kłótnie i zobaczymy więcej konkretów.

Dorzuć 'trochę' więcej kasy i kup sobie Bravię :).

Krzyż na drogę.

Edytowane przez Mithrill

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Mithrill' post='37577' date='03.02.2007, 12:06 ']Dorzuć 'trochę' więcej kasy i kup sobie Bravię :).

Krzyż na drogę.[/quote]

:) sluszny wybor. moze niekoniecznie juz wtedy bedziesz mogl napisac o niej "...TV pięknie odtwarza sygnał HD z N-ki, sygnał SD, nawet beznadziejna kablówka wygląda w nim przyzwoicie.." , no ale przynajmniej pilot bedzie "łapał" zewszad - conajmniej z parkingu, albo kuchni u sasiadow :D

--
Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czytam ten watek i czytam i tak sie zastanawiam ile w tym wszystkim prawdy, a ile wynika z nieznajomosci tematu przez wronka.
moze odezwa sie inni, ktorzy kupili w Sklepie TV SAT EMI LCD XORO 47' i wyraza swoje opinie. bedzie to moim zdaniem bardziej obiektywne, gdy wypowie sie wieksza ilosc osob.

... no chyba ze po zakupie jesli sa niezbyt zadowoleni to boja sie przyznac, ze dokonali niewlasciwego wyboru.. ? Edytowane przez -=pUnIsHeR=-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...