ma_ko 313 Napisano 16 Września 2017 Sklep loteria z panelami jest taka ze możesz dostać gorzej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 16 Września 2017 6 godzin temu, RobertSth napisał: Witam wszystkich, kupiłem omawianego oleda eg910v w jednym ze sklepów internetowych. Rozczarowała mnie równomierność szarości, szczególnie przy planszy 5%. Na cały ekranie występują pionowe pasy (vingetting) a dodatkowo po prawej "fale". Dodam, że dwie pionowe linie widoczne na planszy 10 i 20% można dostrzec przy normalnym oglądaniu tv, szczególnie na murawie boiska, szarym tle youtube itd. Czy taki panel powinien w ogóle przejść kontrolę jakości w fabryce ? Zwracać tv do sklepu? Czy może w serwisie LG wymienią na lepszą matrycę? Jak radzicie? Wykonaj ręczną, godzinną kompsensację OLEDa i wtedy sprawdź czy wciąż będziesz widzał banding podczas normalnego oglądania. Jak będzie tak samo, to szansę, że przy wymianie w sklepie otrzymasz lepszy model oceniam na 95%. Jeśli więc się nie poprawi, to idź do sklepu i żądaj wymiany. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djrobus 54 Napisano 16 Września 2017 7 godzin temu, RobertSth napisał: Witam wszystkich, kupiłem omawianego oleda eg910v w jednym ze sklepów internetowych. można wiedzieć gdzie kupiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 16 Września 2017 Wykonaj ręczną, godzinną kompsensację OLEDa i wtedy sprawdź czy wciąż będziesz widzał banding podczas normalnego oglądania. Jak będzie tak samo, to szansę, że przy wymianie w sklepie otrzymasz lepszy model oceniam na 95%. Jeśli więc się nie poprawi, to idź do sklepu i żądaj wymiany.Eg910 nie ma możliwości uruchomienia kompensacji ręcznie. Uruchamia się sama co 2h użytkowania i trwa około 2-3 min Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 16 Września 2017 Tylko "service menu" masz tam tą opcje... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaMario 27 Napisano 16 Września 2017 2 godziny temu, ma_ko napisał: Tylko "service menu" masz tam tą opcje... tylko, że nieautoryzowane samowolne wejście w menu serwisowe grozi utratą gwarancji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 16 Września 2017 Tylko "service menu" masz tam tą opcje...Jak ona się nazywa? Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danio31b 15 Napisano 16 Września 2017 Do kolegi Kui86 ,tak ripy wyglądają wyśmienicie ,tylko ,ze ja oglądam takie 12 ,13 GB a czasem nawet 16 bo zależy mi na jak najlepszej jakości .Mam nawet wrażenie ,ze wyglądają niektóre , lepiej niż filmy z płyt Blu ray ,pewnie dlatego ,ze używam PS3 Superslim jako odtwarzacza ,czy gdybym używał jakiegoś porządnego Panasonica ,było by lepiej ?? . Jeśli chodzi o pionowe pasy to wczoraj wyskoczył mi jeden, widoczny , centralnie na środku ekranu i przy szarościach było go rzadko i ledwie , ale jednak widać,najczęściej przy graniu na Ps3 .Przestraszyłem się jak nie wiem co,bo myślałem ,że to jakiś powidok albo defekt matrycy .Ale zrobiłem tak jak tu piszecie zostawiłem TV żeby sobie pochodził 4 godziny po czym wyłączyłem go na dłużej i wydaje mi się ,ze wszystko jest OK .Wiec gdyby ktoś miał taki problem z pasami niech spróbuje tak zrobić, a dopiero potem myśli o wymianie matrycy .Swoją droga to był pierwszy,jakikolwiek problem z obrazem, jaki miałem z tym TV a mam go od stycznia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuki86 1 Napisano 17 Września 2017 To jeszcze zapytam, czy w zestawie są okulary 3D? No i jak to w końcu jest z wieszaniem na ścianie, trzeba tylko ten jeden wieszak specjalnie kupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 17 Września 2017 Są dwie pary. Nie nie trzeba kupować tego specjalnego. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekpon 19 Napisano 17 Września 2017 1) Są 2 pary okularów 2) Można używać wieszaków innych firm, jak przeszukasz ten wątek, znajdziesz pewnie z kilkanaście propozycji konkretnych modeli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuki86 1 Napisano 26 Września 2017 No i stało się - jestem jak na razie bardzo szczęśliwym posiadaczem tego modelu. Piszę "jak na razie" bo już po zakupie naczytałem się opinii LG z USA i ponoć telewizory te padają zaraz po gwarancji - oby tak nie było w Naszych przypadkach. Jedno co mnie lekko razi to to, że TV nie zapamiętuje ustawień obrazu do wszystkich źródeł mimo wybrania takiej opcji zaraz po odpowiednim ustawieniu. ? Przez 6 lat nie korzystałem z TV w żaden sposób - a od tego się nie mogę oderwać. Filmy nabrały nowych "kolorów" i aż chce się niektóre tytułu oglądać na nowo a to tylko FullHD. Nigdy nie byłem zwolennikiem 3D jednak po pierwszym próbnym seansie chcę więcej! Niestety telewizor docelowo ma wisieć na ścianie powyżej wysokości oczu i tutaj jest zgrzyt z 3D. Z tego co widzę aby mieć efekt 3D trzeba siedzieć idealnie na wprost ekranu co w przypadku powieszenia TV komplikuje mi wizję. PS.Czy znacie sposób dzięki któremu mogę szybko sprawdzić czy matryca ma jakieś wady? I jaką macie wersję firmware bo mi po wyjęciu z pudełka nic się nie zaktualizowało poza apkami. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalind 1 Napisano 26 Września 2017 U siebie na 910V mam oprogramowanie w wersji 04.05.56. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby20 1 Napisano 29 Września 2017 zanim wyczyszczę ustawienia dopytam na forum czy tylko ja mam problem z niedziałającą iplą? Jakikolwiek filmik nie włączę kręci się i kręci w kółko, nie ważne czy jestem zalogowany czy nie. To pierwszy raz jak spróbowałem odpalić iplę więc nie wiem czy ten problem mam od nowości (od stycznia) czy nie. Pozostałe apki jak YT, netflix działają bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danio31b 15 Napisano 5 Października 2017 No i stało się . U mnie niestety po 10 miesiącach pojawiły się "lekkie" problemy z obrazem .Ostatnio strasznie zaczął być widoczny vingetting czyli te pionowe pasy przy odcieniach szarości.Przy normalnym oglądaniu TV czy filmów(prawie) w ogóle tego nie widać za to w grach już jak najbardziej czasem tak.Jest to o tyle dziwne ,że od kupna nie było tego zupełnie widać, problem pojawił się tak nagle . Najgorzej jest z pasem centralnie na środku ekranu ,może to zabrzmi groteskowo ale mi to wygląda jakby ten pasek utrwalił się od tego białego menu telewizora ,jest najbardziej widoczny i zaczyna oraz kończy się, w tym samym miejscu w którym się pojawia menu.Czy to możliwe?? dodam ,ze często zaglądam do menu choć nigdy nie było tak żebym go zostawiał na długo włączone .tak w ogóle to chyba nigdy nie było włączone dłużej niż 10 minut ,jednak lubię grzebać w ustawieniach i było włączane dość często,choć tez bez przesady często .Czy to możliwe ze to jakiś powidok od menu ?? Pytanie co teraz robić ,zgłaszać do serwisu LG?? Nie jest to jakiś defekt który by rujnował całkowicie oglądanie ,dalej filmy ogląda się kosmicznie, innych powidoków brak ,tylko ten nieszczęsny pasek i vingetting czasem daje o sobie znać i automatycznie psuje wrażenia z użytkowania. A przecież jeszcze miesiąc temu bylem w 100% z TV zadowolony Koś coś doradzi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 5 Października 2017 Każdy oled w większym lub mniejszym stopniu cierpi na vertical banding. Przykład mojego egzemplarza w załączniku. Dziwi mnie natomiast ze zauważyłeś go tak późno, zazwyczaj widać go najbardziej na samym początku i z czasem znika. Oczywiście możesz zgłosić do lg i pewnie wymienia panel jeśli jest źle. Problem w tym ze możesz trafić na gorszy... Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 5 Października 2017 Kwestia jest zasadnicza czy to widać w normalnych treściach? Jeśli tak zakładam prawie ze 100% pewnością że LG ci wymieni ten ekran, ale szczerze musisz mieć to od początku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 5 Października 2017 @kKadajo Oj widzę, że Twój OLED coś nie jest najlepszy. Czy dobrze widzę, że to zdjęcie zostało zrobione w dzień ? Jeśli tak, to według mnie telewizor do wymiany. Ja na swoim 65" C7 widzę vertical banding na 5% planszy jedynie w całkowitej ciemności, a i tak jest to bardzo słabo widoczne. W rzeczywistych materiałach nigdy vertical bandingu nie zauważyłem. @Danio31b A możesz zrobić fotkę na planszy 5% w całkowitej ciemności ? Wtedy pewnie będziemy w stanie Ci więcej powiedzieć. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 5 Października 2017 Zgadza się, moja matryca nadaje się do wymiany nawet już rozmawiałem z LG. Na razie nie mam czasu tego ogarnąć, ale od czasu zrobienia tego zdjęcia banding zmniejszył "na oko" o jakieś 20% I teraz podczas normalnego oglądania w 90% już nie przeszkadza.Zdjęcie zrobione przed chwilą s5 na planszy 5%Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvanael 0 Napisano 6 Października 2017 Cześć, Potrzebuje pomocy mianowicie wczoraj tv przywiózł kurier niby nowy a karton zaklejony dwa razy w środku wszystko jak nowy.Ale po włączeniu moim oczkom ukazał się taki to obraz jak na zdjęciach kółko na środku a po prawej ciemny obraz jakby ktoś zostawił zachód słońca na tafli jeziora na bardzooo długo. Tv zostawiłem na 4h na chodzie po czym wyłączyłem i dziś już tego nie widać ale pytanie co mam zrobić..Tv kupiony niby nowy... i jak to teraz udowodnić sprzedawcy skoro zniknęło.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ara295 0 Napisano 6 Października 2017 Jak myślicie czy problem występowania bandingu, który jest widoczny nawet podczas oglądania normalnych materiałów ( choć nie cały czas ) lepiej zgłosić do sprzedawcy czy do LG. Kupiłem tv w media markt a tam z tego co ostatnio patrzyłem mają już głównie poekspozycyjne sztuki. Może zgłaszając u sprzedawcy byłaby szansa na wymianę np. na nowy model full hd- 55eg9a7v bo w LG to raczej wymieniają matrycę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danio31b 15 Napisano 6 Października 2017 (edytowane) @kKadajo Jest to absolutnie niemożliwe żeby był taki od początku. Nawet jeśli był, to tak slaby ,że po prostu go nie widziałem.Widocznie w wyniku zużycia matrycy po 10 miesiącach banding stał się wyraźniej widoczny. I na tym właśnie polega problem ,ze zacząłem go dostrzegać.Obejrzałem na nim dziesiątki filmów i nigdy nie było to widoczne , teraz jest ,teraz co film go dostrzegam choć najczęściej jest to 1 raz albo 2 razy na 2 godzinny film, ale jednak jest . Zresztą banding to najmniejszy problem ,najgorzej jest z paskiem na środku ekranu który jest bardziej widoczny niż pozostałe paski ,jestem na 99% pewny ,ze to trwały powidok .Tam gdzie kończy się obraz telewizora a zaczyna tło menu, jest mocniej widoczny pasek, od góry do samego dołu.Widocznie telewizor jest pod tym względem niedopracowany i tam gdzie białe tło menu i obraz się nakładają, następuje wypalenie pikseli bądź diod OLED stąd ten pasek. Nie jest to jakaś katastrofa, jednak czasem można to dostrzec i kłuje w oczy .Tak więc ostrzegam żebyście za często nie wchodzili w menu bo może was spotkać to samo . @Subman Spróbuje zrobić fotkę Edytowane 6 Października 2017 przez Danio31b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 6 Października 2017 Ja tez często siedzę w menu a tego problemu nie ma u mnie. Tv mam 11 miesięcy. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 6 Października 2017 @silvanael Jak już rozpakowałeś telewizor i obecnie nie widać niczego to niczego nie udowodnisz. Jeśli opakowanie wzbudziło Twoje podejrzenie (np. nie było oryginalne LG) to trzeba było zrobić od razu zdjęcia przed rozpakowaniem i zadzwonić do sprzedawcy z wyjaśnianieniam. Ale rozumiem, że w środku nic nie wzbudziło Twoich podejrzeń ? To co możesz obecnie zrobić to jedynie wejść do menu serwisowego i sprawdzić ile telewizor ma godzin - może sprzedawaca nie zresetował licznika. @ara295 Jeśli to jest praktycznie nowy telewizor to zgłoś tę usterkę do sprzedawcy w ramach rękojmii - wtedy masz szansę na zupełnie nowy telewizor. Jak zgłosisz to do LG, to faktycznie oni co najwyżej wymienią matrycę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 7 Października 2017 Na 100% TV był używany po 4H u Ciebie zadziałała kompensacja obrazu jak jest czysto jest OK. Inna kwestia czy kupowałeś nowy TV czy jako "powystawowy"..., jeśli sprzedawca był "cwany" wyczyścił service menu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach