Subman 1 061 Napisano 27 Sierpnia 2017 W brytyjskiej recencji modelu E6 była informacja, że telewizor zlicza skumulowany czas jego używania od ostatniego cyklu kompensacyjnego. Jeden tutejszy forumowicz powiedział natomiast że według serwisanta LG liczy się wyłącznie ciągły czas od momentu włączenia OLEDa. Więc jaka jest prawda, to tak do końca nie wiadomo. Ktoś musiałby zrobić eksperyment i mieć możliwość wejśca w menu serwisowe. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajot 4 Napisano 27 Sierpnia 2017 42 minuty temu, pawelll napisał: A co się dzieje gdy np. ktoś stale ogląda 3,5 h dziennie? Wtedy chyba jest bieda... Dzięki za info, sprawdzę te 7 minut.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilaKorneta 42 Napisano 27 Sierpnia 2017 Mnie to nie dziwi ze z oledami jest tak samo jak z plazmami kilka lat temu...czy ktoś zna kogoś komu producent w Polsce wymienił tv na gwarancji z powodu powidoku lub wypalenia ? Nie wierze bo zawsze zrzucają winę na klienta ...taka technologia zawodna i tyle. Trzeba umieć z tym żyć:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelll 118 Napisano 27 Sierpnia 2017 A mnie nie dziwi, że forumowa malkontentka stale powraca do tego wątku. A co do wymiany - ktoś na forum opisał przypadek wymiany matrycy (ale nie chce mi się szukać). W mojej 9 letniej plazmie (ok. 16 000 h) nie mam ani powidoków ani wypaleń. Może dlatego, że nie oglądam 8 h dziennie TVN24 Ciągłe przywoływanie tego tematu wygląda mi na działanie czarnego PR inspirowane przez konkurencję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 27 Sierpnia 2017 @KamilaKorneta Coś zupełnie nie jesteś na czasie. Tak się składa, że LG Polska jeszcze nie odmówiło nikomu wymiany matrycy OLED z powodu jej wypalenia. A przynajmniej ja takiego przypadku tu na forum nie znalazłem. Przykłady wymienionych matryc OLED z powodu jej wypalenia mamy w tym wątku (chociażby tu https://hdtvpolska.com/forum/topic/35983-test-oled-lg-eg910v-55-full-hd/?do=findComment&comment=415948 ) i jest też kilka potwierdzonych przypadków w wątku dot. E6. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekpon 19 Napisano 27 Sierpnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, KamilaKorneta napisał: czy ktoś zna kogoś komu producent w Polsce wymienił tv na gwarancji z powodu powidoku lub wypalenia ? Nie wierze bo zawsze zrzucają winę na klienta ...taka technologia zawodna i tyle. Trzeba umieć z tym żyć:) Mi w połowie lipca wymieniono matrycę na nową z powodu powidoków właśnie. Wprawdzie na początku (tj. po zgłoszeniu przez portal LG) próbowano mnie faktycznie spuścić na drzewo tłumacząc, że to "efekt zakrzywionego ekranu, bo inaczej światło pada" (sic!), ale po dwóch rozmowach z infolinią udało się sprowadzić serwisanta do mieszkania. A potem już z górki, jak tylko pokazałem jak to wygląda na żywo, serwisant od razu stwierdził, że matryca do wymiany i że robi odpowiednie zgłoszenie do LG (bo on jest freelancerem, nie pracownikiem LG). Po 3 dniach dostałem potwierdzenie, że LG zaakceptowało wymianę, a tydzień później miałem nową matrycę. I póki co powidoków brak Przy czym u mnie to były tymczasowe powidoki po ostatnio oglądanych materiałach - nie trwałe wypalenia. Edytowane 27 Sierpnia 2017 przez wojtekpon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 28 Sierpnia 2017 Subman może sam sprawdz jak to dział? a nie pierdziel bez sensu..., ja sprawdzałem... A nie serwisant o tym informował tylko HelpDesk LG... 4h ciągłej pracy TV. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalind 1 Napisano 28 Sierpnia 2017 Czy prawdą jest, że czas ten (4h) można w jakiś sposób zmienić (pilot serwisowy lub telefon)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 28 Sierpnia 2017 Tv liczy ten czas ciągle czyli nie ważne czy oglądamy oleda 5min. Czy 5 godzin. Tak czas po którym ma się uruchomić automatyczna kompensacja matrycy można zmienić w menu serwisowym. Sent from my SM-G900F using Tapatalk 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 28 Sierpnia 2017 7 godzin temu, ma_ko napisał: Subman może sam sprawdz jak to dział? a nie pierdziel bez sensu..., ja sprawdzałem... A nie serwisant o tym informował tylko HelpDesk LG... Proponuję kolego ma_ko, abyś napisał do Vincenta Teoh z brytyjskiego HDTV, że "pierdzieli bez sensu". Cytat In any case, the OLED55E6 will perform its own compensation cycle (which takes 10 to 20 minutes as detected by our power consumption meter showing higher-than-expected wattage) in standby after 4 hours (+/- 1 hour) of accumulated usage. http://www.hdtvtest.co.uk/news/oled55e6-201604274285.htm Sprawdzałeś to - super - podziel się tym, napisz o tym, a nie wyżywaj się na kimś, bo wstałeś dziś lewą nogą. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 28 Sierpnia 2017 W menu serwisowym możesz zmienić sobie ten interwał, (choć serwis może ci zarzucić grzebanie w menu serwisowym i wtedy różnie z gwarancją).. Musi być czas ciągłego oglądania, prosty test..., oglądaj w jedne dzień tv 4H jednorazowo po wyłączeniu TV, usłyszysz w 7 minucie taki cichy dźwięk przekaźnika. W wypadku oglądani sumarycznego po 1-2 h kiedy wyjdzie 4 h (suma) czyszczenie się nie załącza... 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalind 1 Napisano 29 Sierpnia 2017 @ma_ko wiesz może, jak nazywa się ta opcja w menu serwisowym? Menu serwisowe dostępne jest z poziomu zwykłego pilota? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 29 Sierpnia 2017 Potrzebujesz pilota serwisowego albo smartfona z IrDA na androidzie I aplikacje z Google play (płatna). https://play.google.com/store/apps/details?id=it.gmg.android.lgsmSent from my SM-G900F using Tapatalk 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuki86 1 Napisano 30 Sierpnia 2017 Chcę kupić ten telewizor jednak chciałbym uzyskać kilka informacji od właścicieli. Najważniejsze jak wyglądają filmy z neta tzn. RIPY BluRay 1080p z wielkością plików w okolicach 10GB? Są jakieś artefakty, czy na takich plikach można uzyskać tą magiczną czerń czy jest to tylko zarezerwowane do "pełnych" płyt BluRay? Telewizor ma wisieć - znacie jakieś rozwiązanie poza zakupem oryginalnego wieszaka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 30 Sierpnia 2017 Jakość ripow wyśmienita, oczywiscie jeśli są faktycznie dobrej jakości. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajot 4 Napisano 30 Sierpnia 2017 Potwierdzam, Dodatkowo mnie powala jakość filmów w 3D. BTW Czerń jest tak głęboka że mój pokój nocą jest za jasny nawet z żaluzjami...przydałoby się pomalować sufit i ściany na czarno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 30 Sierpnia 2017 Hehe mnie też 3D zaskoczyło jakością, nawet tam kontrast zadziałał cuda. Polecam Avatara, trylogie Hobbita I Doctora Strange w 3d na Blu ray. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalind 1 Napisano 31 Sierpnia 2017 Też intensywnie myślę nad kupnem tego telewizora, ciągle jednak waham się, czy nie lepiej pójść np. w Panasonica dx780 (tak, wiem, gorsza czerń). Czy ten telewizor ma jakieś wady? Z punktu widzenia codziennego użytkownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajot 4 Napisano 31 Sierpnia 2017 Ja póki co pilnuje interwału by pracował min 4h po pracy, ale i tak naturalnie to wychodzi bo wcześniej i tak tyle u mnie tv chodził. Gram czasami też w fife17 i forze horizon 3 na konsoli i tu też nie widze żadnych problemów, jakość obrazu z gier też rewelacyjna przy kilku ustawieniach dodatkowych jak np super rozdzielczość, której przy zwykłym oglądaniu nie używam. Czasami pojawiały się jakieś chmurki przy wysoko kontrastowych elementach, ale ostatnio jakoś tego nie ma (pewnie dlatego że powyłączałem wszelkie hud'y ;-P). Powidoków nie mam żadnych, na początku się zdarzyło ale to przez przypadek gdy zostawiłem aplikacje radio włączoną gdzie było dużo kontrastowych logo. Ślady zniknęły bez ślady. Ten tv wymaga zapoznania się z użytkowaniem które jest troche bardziej upierdliwe od lcd ale odpłaca się rewelacyjną jakościa obrazu. Pozdrawiam. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 31 Sierpnia 2017 51 minut temu, michalind napisał: Też intensywnie myślę nad kupnem tego telewizora, ciągle jednak waham się, czy nie lepiej pójść np. w Panasonica dx780 (tak, wiem, gorsza czerń). Czy ten telewizor ma jakieś wady? Z punktu widzenia codziennego użytkownika. Szczerze Dx780 do OLED to przepaść jakości obrazu..., to naprawdę "zwykłe" LCD niczym nie wyróżniające się ponad średnią półkę... Bierz OLED jeśli zachowasz kilka zasad jakich już raczej Wiesz jak czytasz to forum to będziesz zachwycony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franus122 143 Napisano 31 Sierpnia 2017 Witam wszystkich Tylko którego OLEDA kupić LG czy PANASONICA z tego roku Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 31 Sierpnia 2017 Jak jest możliwość, brać Panasonica lepsze post-procesy obrazu i najlepsze odwzorowanie barw. Z tym że to wszystko na panelu z roku 2016. Przy LG masz "teoretycznie" nowszy panel, który jednak prawdopodobnie jest jednakowy jednak z tym z zeszłego roku a jedynie elektronika wyciąga wyższą jasność i jest poprawiona obróbka słabszych treści obrazu i przejścia kolorów, ponoć lepiej sobie radzi z wypaleniami (ale moim zdaniem to loteria). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franus122 143 Napisano 31 Sierpnia 2017 To prawda z tą loterią Mam dx 900 kupiłem w dobrej cenie w grudniu i poczekam do grudnia mam czasz a z dx na razie żadnych problemów niema Dziękuję ci mako za odpowiedż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinekk1 0 Napisano 1 Września 2017 Chcialbym podłączyć do tego telewizora antenę satelitarną i na astrze oglądać niemieckie programy. Czy muszę mieć jakiś modol dostępowy, czy wystarczy sama antena satelitarna. Jak wygląda menu tunera sat? Można to gdzieś zobaczyć? W Sony wyświetlal się komunikat brak mod cam. Tuner sat się nie uruchamiał. Tu jest podobnie, czy można z astry odbierać na samej antenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RobertSth 0 Napisano 16 Września 2017 Witam wszystkich, kupiłem omawianego oleda eg910v w jednym ze sklepów internetowych. Rozczarowała mnie równomierność szarości, szczególnie przy planszy 5%. Na cały ekranie występują pionowe pasy (vingetting) a dodatkowo po prawej "fale". Dodam, że dwie pionowe linie widoczne na planszy 10 i 20% można dostrzec przy normalnym oglądaniu tv, szczególnie na murawie boiska, szarym tle youtube itd. Czy taki panel powinien w ogóle przejść kontrolę jakości w fabryce ? Zwracać tv do sklepu? Czy może w serwisie LG wymienią na lepszą matrycę? Jak radzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach