linksys 0 Napisano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Bank mi przeliczył ze wszystkim na 1.170,19 PLN koszt przelewu za boxa.Ja mam HU7500L ver. no 1, ale kompletnie nie wiem jaki firmware był na początku, bo przed podłączeniem boxa musiałem zaktualizować TV. Musiał być stary, bo aktualizował chyba z 10 minut. Potem zrobienie kopii zapasowej i podłączenie skrzynki i odpalenie TV bez problemu.SEK-3500U/XC najszybciej kupisz we Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Portugalii itp (czyli tam gdzie występuje wersja XC w tym w Polsce), np tu: http://www.boulanger.com/ref/1061184#xtor=CS3-2084&utm_source=idealo&utm_term=Accessoire+SAMSUNG+Boitier+One+Connect+S&utm_medium=comparateurs&utm_campaign=CS3-2084 http://www.blauden.com/samsung-one-evolution-kit-sek-3500-4k-uhdhttp://www.electronicamaher.com/accesorios-es/uhd-evolution-kit-samsung-sek-3500uxchttps://www.alzashop.com/samsung39s-evolution-kit-sec-3500-d2419837.htm?layoutAutoChange=1 Nawiasem mówiąc kompletnie nie rozumiem Samsunga czemu w Polsce robi takie cyrki z dostępnością SEK-3500U/XC. Przecież ludzie głupi nie są i kupią go po prostu gdzie indziej na terenie Unii. Edytowane 5 Stycznia 2016 przez linksys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekwar 8 Napisano 5 Stycznia 2016 (edytowane) No to mam pecha. Ja mam HU7500L ver.2. To jest TV na chipsecie Novatek, z którym są problemy. Ty masz pewnie chipset Golf. Jest prawdopodobne, że Samsung ma problemy z dostosowaniem SEK do tego hardware. Co do dostępności to brak SEK-3500 jest problemem ogólnoświatowym. Np. do dzisiaj nie ma oficjalnej dystrybucji w Wielkiej Brytanii. Właściwie z tego co obserwuję to tylko USA mają oficjalną dystrybucję (SEK-3500U/ZA) oraz Niemcy (SEK-3500U/ZG). Wersja XC krąży po Europie jak jakaś wersja beta bez oficjalnego wsparcia Samsunga. Może nie nadążają z produkcją TV z 2015 serii JS9000 i JS9500 które mają identyczne box'y jako integralną część zestawu. Ja zamierzam zgłosić sprawę do urzędu ochrony konkurencji i konsumenta. Obietnica wypuszczenia Evolution Kit do dzisiaj wisi na ich stronie. Edytowane 5 Stycznia 2016 przez marekwar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_1974 0 Napisano 6 Stycznia 2016 Ja kupiłem wersję niemiecka. Działa z HU8200 v. 2 bez problemu. Jedyny problem, to szybkość reakcji pilota. Poza ty, wszystko w porzadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radier 56 Napisano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Samsung to add 2016 smart TV features to its Evolution Kit via OTA update Edytowane 12 Stycznia 2016 przez radier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ariel-1801 0 Napisano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Sek pobrał nową aktualizację - nie wiem co nowego wnosi ta aktualizacja. Jeżeli ktoś z posiadaczy zauważył jakieś różnice to proszę o opis. Edytowane 20 Stycznia 2016 przez Ariel-1801 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_1974 0 Napisano 22 Stycznia 2016 Coś się u mnie popierniczyło i z podpiętym SEK, tv nie chce się włączać. Uruchamia się, tzn. dioda czuwania miga kilka razy i tv się wyłącza. TV udaje się uruchomić normalnym pilotem naciskając kanał w górę... Dziwne, bo wszystko grało. Podejrzewam moduł CAM z nc+. Do jego instalacji wszystko było ok... Ktoś spotkał się z podobnym problemem? Po odpięciu SEK, wszystko działa ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_1974 0 Napisano 23 Stycznia 2016 Poswiecile, cala sobote na lekture niemieckich forow i okazuje sie, ze problem z wlaczaniem tv jest znany. Rozwiazaniem, ktore na razie dziala jest reset fabryczny obu urzadzen (factory reset via service menu). Kombinowalem z modulem cam od nc+ i byc moze, cos sie popierniczylo. Grunt, ze teraz dziala ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ariel-1801 0 Napisano 23 Stycznia 2016 Dzisiaj bawiłem się TV i zresetowałem ustawienia Smart TV. Gdy telewizor ponownie konfigurowałem to nie mogę uzyskać dostępu do Smart TV, telewizor pokazuje błąd 999 (brak stabilnego łącza) , a telewizor jest podpięty do routera kablem i mam szybkie stałe łącze 60 Mb/s. Odłączałem od prądu i robiłem różne kombinacje , ale TV pokonał mnie w dniu dzisiejszym. Oprócz funkcji Smart TV wszystko chodzi tak jak chodziło tz. tv naziemna, satelitarna z modułem CP i podłączony tuner TechniSat z nc+. Czy spotkał się ktoś z takim problemem , do Samsunga już nie dzwoniłem bo jest już dzisiaj nie czynny serwis. Proszę o podpowiedzi jak rozwiązać ten problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekwar 8 Napisano 23 Stycznia 2016 Niektórym pomagała tymczasowa ręczna zmiana serwera DNS z np. 192.x.x.x na 8.8.4.4 lub 8.8.8.8 w opcjach sieciowych TV. Jeśli nie pomoże to zresetowałbym router. A jak nie pomoże to odłączenie SEK-3500 i sprawdzenie bez niego. Dalsze kroki to reset fabryczny TV i SEK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ariel-1801 0 Napisano 24 Stycznia 2016 Dziękuję za odpowiedź , Smart naprawił się sam - rano wstaję i ponowna aktualizacja przebiegła bez dalszych problemów, Smart działa tak jak powinien. Ja od początku do obsługi internetu w telewizorze używałem klawiatury i myszy bezprzewodowej , wszystko jest ok. , ale chciałem spróbować jak działa ten pilot od Smarta i tu klapa , pilot działa tylko na zasadzie , że pozwala włączyć i wyłączyć TV i nic poza tym. Kilka dni temu była u nas w gościach córka z dziećmi i dzieci bawiły się Smartem w TV - wszystko działało pilot również , ale wczoraj i dzisiaj pilot zdechł ( baterie dobre ) , może ktoś coś poradzić w jaki sposób przywrócić mu życie ?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_1974 0 Napisano 24 Stycznia 2016 Mialem podobny przypadek z pilotem. Pomoglo tylko zresetowanie sek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ariel-1801 0 Napisano 24 Stycznia 2016 Ale jak zresetuje Sek to mogę mieć znowu problemy z pobraniem aplikacji Smart. Nie ma innego sposobu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_1974 0 Napisano 24 Stycznia 2016 Jezeli tv bedzie mial polaczenie z siecia, to powinien sie zaktualizowac. Restart usunie tez ew. bugi, ktore mogles miec w systemie. Niektórym pomagała tymczasowa ręczna zmiana serwera DNS z np. 192.x.x.x na 8.8.4.4 lub 8.8.8.8 w opcjach sieciowych TV. Jeśli nie pomoże to zresetowałbym router. A jak nie pomoże to odłączenie SEK-3500 i sprawdzenie bez niego. Dalsze kroki to reset fabryczny TV i SEK. Jak robisz restart fabryczny? Jest jakas inna droga poza service menu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mafia35 185 Napisano 24 Stycznia 2016 Jeżeli działa Ci tylko power to oznacza, że musisz ponownie sparować pilot z tv. Tak jak na początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ariel-1801 0 Napisano 24 Stycznia 2016 To znaczy jak sparować pilot ? ja nigdy nie parowałem pilota z TV. jak to zrobić - napisz tak na chłopski rozum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_1974 0 Napisano 24 Stycznia 2016 Wciskasz i przytrzymujesz przez 3 sek return i extra. U mnie to niestety nie pomoglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ariel-1801 0 Napisano 24 Stycznia 2016 Tomek_1974 dziękuję bardzo za pomoc , pilot załapał od razu i działa tak jak powinien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ariel-1801 0 Napisano 7 Marca 2016 Już można kupić w Polsce i to wcale nie drogo. http://www.ceneo.pl/40905714 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_1974 0 Napisano 18 Maja 2016 (edytowane) U mnie przesiadka na 65KS9000. Mega doznania... W związku z powyższym mój SEK jest do sprzedania. Cena atrakcyjna StaryTV już poszedł. Edytowane 18 Maja 2016 przez Tomek_1974 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikm 5 Napisano 27 Czerwca 2016 Zakupiłem od kolegi @Tomek_1974 rzeczonego SEK-3500. Z samym urządzenie wszystko jest ok ale po pdołączeniu do TV 65HU7200 nie działa jedna opcja - regulacja podświetlania. Wszystkie inne opcje są w porządku. Co gorsza, podświetlenie jest ustawione na minimum. U poprzedniego właściciela z TV HU8200 wszystko działało bez zarzutu. Robiłem dwa zay reset, zrobiłem kopie zapasową. Ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie problemu? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartSz368 0 Napisano 14 Lipca 2016 hej mam pytanie: mam Samsung UE55F9000 i zastanawiam się nad zakupem SEK-3500U. Mam kilka pytań może ktoś będzie potrafił mi pomóc: 1. Czy jest kompatybilny z tym modelem TV (niektóre źródła mówią że tak niektóre że nie)? 2. Czy ktoś testował Netflix w UHD i czy działa na tym Evolution Kit z modelami TV z 2013? 3. Czy amazon.de wchodzi w grę przy zakupie? Czytałem o problemach ze zmianą lokalizacji Smart Hub na niemieckich wersjach na kilku forach ale były to dyskusje z 2015 roku więc może się coś zmieniło? Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi. Może ktoś miał doświadczenia z tym właśnie modelem TV i może coś podpowiedzieć. Z góry dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poca 0 Napisano 5 Sierpnia 2016 Jednak evolution kit to nie Yeti Kupiłem, podłączyłem i ... działa. Na początku cały telewizor strasznie przymulał. Wskoczył jeden update i o dziwo zaczęło to sprawnie śmigać. YouTube w 4k działa bez problemu, menu się zmieniło. Więcej rzeczy na pierwszy rzut oka nie zauważyłem. Pilot dalej "strzela" w telewizor wiec nie trzeba EK trzymać na wierzchu. Mój leży za telewizorem. Seria którą mam to ZG. Telewizor UE65H7500. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikm 5 Napisano 5 Sierpnia 2016 I jak wrażenia? Wszystko działa poprawnie?Kupiłeś go jako nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poca 0 Napisano 5 Sierpnia 2016 Kupiłem na ebayu z Bułgarii jako "w super stanie używkę" Pudełko było otwarte, ale kable i sam EK zabezpieczony foliami i wyglądały jak nowe. Czy wszystko działa poprawnie... hmm. Zapytaj o dokładną rzecz to sprawdzę. Na pierwszy rzut oka wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikm 5 Napisano 5 Sierpnia 2016 Czy w info wyswietla się Twój model TV? Czy działa regulacja podświetlenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach