Skocz do zawartości
baxter

Ogromne problemy z wymianą lub naprawą na gwarancji w Digitalo.pl i Toshiba TTCE

Rekomendowane odpowiedzi

Jak, iż to bedzie moja pierwsza reklamacja, bądź serwis chciałbym sie dowiedziec na co dokładnie zwracac uwagę. Chdozi mi tu przede wszyzstkim o pożądek w papierach co gdzie i jak ma być uzupełnione, byłbym wdzięczny gdyby ktoś tu jasno opisał co i jak <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='sibkods' post='136880' date='15.12.2008, 19:46 ']Jak, iż to bedzie moja pierwsza reklamacja, bądź serwis chciałbym sie dowiedziec na co dokładnie zwracac uwagę. Chdozi mi tu przede wszyzstkim o pożądek w papierach co gdzie i jak ma być uzupełnione, byłbym wdzięczny gdyby ktoś tu jasno opisał co i jak <_<[/quote]

Zrób sobie kserokopie: karty gwarancyjnej i dowodu zakupu (paragon, faktura).
Trzymaj razem z potwierdzeniem na sprzet oddany do naprawy, które dostaniesz od serwisu.
To chyba wszystko co możesz zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko oddaj fakturę , lub rachunek który kserowałeś ( orginał zostaw u siebie), warto też zostawić ksero z dokumentu który zostawił Tobie serwis gdy odbierał TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='adave' post='136801' date='15.12.2008, 12:47 '][list=1]
[*]otrzymalem "pusta" gwarancje TOSHIBA, podbita stemplem max24, w miejsce dotychczasowej gwarancji wystawionej przez sprzedawce (max24) :)
[/list][/quote]

Odszczekuje! Gwarancja max24 znalazla sie w otchlani kartonu. Ale tak, czy tak obie nie zawieraja jakiejkolwiek wzmianki na temat historii reklamacji.

[quote name='adave' post='136801' date='15.12.2008, 12:47 ']Odpalenie nastapi po powrocie z pracy...[/quote]

Odpalenie nastapilo, generalnie tv dziala jak w dniach swietnosci... Zobaczymy jak dlugo... (cóż za optymizm, hę?).

Acha, z naklejek na kartonie wynika, ze TV byl naprawiany w serwisie Ton Color w Zielonej Gorze, zamierzam ich podpytac o szczegoly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='adave' post='136937' date='16.12.2008, 03:08 ']Odpalenie nastapilo, generalnie tv dziala jak w dniach swietnosci... Zobaczymy jak dlugo... (cóż za optymizm, hę?).[/quote]

No wiec, Drodzy Forumowicze, dzis rano po odpaleniu tv nasza ukochana kreseczka pojawila sie u mnie na kilka, moze kilkanascie, sekund.
Jak dla mnie, ten model juz raczej dobrze nie rokuje. Bede staral sie zatem staral uzyskac zwrot pieniedzy za ten tv.
TV byl juz raz wymieniony na nowy model, teraz z serwisu wrocil tez niepelnosprawny.
Batalie rozpoczne po Nowym Roku.

Swoja droga - nie kojarze, czy ktos o tym wspominal, ale czy wszyscy, ktorzy mamy te problemy wieszamy swoje tv na scianie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='adave' post='136947' date='16.12.2008, 08:39 ']Swoja droga - nie kojarze, czy ktos o tym wspominal, ale czy wszyscy, ktorzy mamy te problemy wieszamy swoje tv na scianie?[/quote]



Ja tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja 46XF ka też wróciła z naprawy nienaprawiona. I faktycznie kreska wyskoczyła 2 razy po zawisnięciu na ścianie. Też już o tym kiedyś myslałem no i sie może potwierdzać. Dlatego jak TV jedzie do serwisu to nie wymieniają tylko regulują mocowanie matrycy z nadzieją że to coś pomoże przy kolejnym zawiśnięciu. Moje info po 2 wysłaniu TV do serwisu że serwis centralny wysłał wniosek do Toshiby o wymianę na nowy (skąd to znamy :)) Czekam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie przecież Tośka jest przystosowana do wieszaków i nie powinno mieć żadnego znaczenia czy stoi na nodze czy jest powieszona :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mojego TV nie wieszałem nigdy.
Jest postęp, dziś dostałem telefon że nowy TV dotarł do serwisu lokalnego i dziś a najpóźniej jutro kierowca go dostarczy. Czekam z niecierpliwością i zastanawiam się co zrobię jak okaże się że to sciema... Bede informował na bieżąco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po świętach zamierzam podjąć działania i wciąż nie wiem czy Tv odsyłać do sklepu, czy zgłosić to do serwisu(jak myślicie?), który znajduje się 10km od mojego domu.

[quote]Acha, z naklejek na kartonie wynika, ze TV byl naprawiany w serwisie Ton Color w Zielonej Gorze, zamierzam ich podpytac o szczegoly.[/quote]

Właśnie Ton-Color to mój najbliższy serwis. Adave, koniecznie napisz czego sie ciekawego dowiedziałeś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No wiec nowy TV dotarł do mnie dziś rano. Ten sam model czyli 46ZF355 DG. Karton lekko sfatygowany natomiast sam TV wygląda na nowy, żadnych zabrudzeń, "paluchów" na obudowie tudzież ekranie. Otrzymałem nowa gwarancję która praktycznie nie różni się od poprzedniej za wyjątkiem informacji o adresie autoryzowanego serwisu Toshiba. Poprzednio była to Warszawa, Al. Solidarności, teraz Łomianki-Sadowa.
Niestety nie jestem w stanie ustalić daty produkcji, numer fabryczny zaczyna się od 4914****, Batch: poprzednio J669908, teraz J669912.

Trudno coś więcej powiedzieć, TV skonfigurowałem i chodzi, jak długo bezawaryjnie - zobaczymy. Mimo wszystko cieszę się że dotarł przed świętami a cala operacja zakończyła się w ciągu 4 tygodni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='diana' post='137010' date='16.12.2008, 15:03 ']Panowie przecież Tośka jest przystosowana do wieszaków i nie powinno mieć żadnego znaczenia czy stoi na nodze czy jest powieszona :rolleyes:[/quote]


Sam fakt istnienia punktow mocowania o niczym nie przesadza. Wystarczy wada konstrukcyjna tv i sily zle sie rozloza i matryca bedzie uszkadzana. Zdaje sie, ze Sharp chyba ma ten problem...

Edytowane przez adave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='samael' post='137172' date='17.12.2008, 11:09 ']No wiec nowy TV dotarł do mnie dziś rano. Ten sam model czyli 46ZF355 DG. Karton lekko sfatygowany natomiast sam TV wygląda na nowy, żadnych zabrudzeń, "paluchów" na obudowie tudzież ekranie. Otrzymałem nowa gwarancję która praktycznie nie różni się od poprzedniej za wyjątkiem informacji o adresie autoryzowanego serwisu Toshiba. Poprzednio była to Warszawa, Al. Solidarności, teraz Łomianki-Sadowa.
Niestety nie jestem w stanie ustalić daty produkcji, numer fabryczny zaczyna się od 4914****, Batch: poprzednio J669908, teraz J669912.

Trudno coś więcej powiedzieć, TV skonfigurowałem i chodzi, jak długo bezawaryjnie - zobaczymy. Mimo wszystko cieszę się że dotarł przed świętami a cala operacja zakończyła się w ciągu 4 tygodni.[/quote]
kolego to Ty jesteś jedynym szczęściarzem z nas wszystkich trochę to dziwne ,ale no cóż mo :) że prawdziwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Będę reklamowac Tośkę w sklepie. Jakie papiery mam wysłać, kserokopię dowodu zakupu i oryginał karty gwarancyjnej? Edytowane przez sibkods

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, zrób ksero faktury, oryginał sobie zostaw, kartę gwarancyjną - zrób kopie - oryginał wyślij. Dobrze by było jakbyś jeszcze wysłał im z tymi papierami pismo w dwóch egzemplarzach z datą oddania do serwisu (niech Ci jedną kopię podpiszą i odeślą, tak na wszelki wypadek). W piśmie tym napisz najlepiej czego oczekujesz od sklepu i podaj datę kiedy zauważyłeś usterkę.
PS. Diana i jak? Minął termin w którym miał Ci serwis odpowiedzieć co z Twoim TV ! Masz jakąś informację ? Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Termin który wyznaczył serwis lokalny mija w dziśiejszym dniu. Po telefonie do nich dowiedziałem się że w Poniedziałek wszystko będzie rozstrzygnięte w mojej sprawie. Ostatni raz uzbrajam się w cierpliwość i poczekam do tego dnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj telewizor odebrany z serwisu z informacja, ze "nie pochodzi z dystrybucji TTCE", rezultat - odmowa naprawy.
I od razu zostal przewieziony do sklepu.
O tym co zrobi sklep poinformuje wkrotce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SAM60 - witaj w klubie klientów co mają TV nie pochodzące z TTCE, Ja nadal uważam że wszystko zakończy się dobrze bez dodatkowych komplikacji. Za ciebie też trzymam kciuki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i wymieniono, moj uszkodzony 46XF350PG został wymieniony na nowy tylko, że na inny model a mianowicie 46RV555D. Stoi i czeka w serwisie lokalnym. Nie wiem czy odbierać bo nie wiem jak ma sie ten model do mojego pierwotnego (poza wyglądem). czytam specyfikacje i niby ma lepsze parametry ale czy faktycznie np nowy odpowiednik XF nie bedzie miał lepszych? Co robić? prosze o poradę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja bym nie brał. RV jest modelem niższym od XF (niewiele ale jednak) i uważam że ma gorszy obraz. Jeśli to Ja bym stał przed wyborem to na pewno bym nie wziął. Ma o wiele gorsze kąty boczne, nie wspomne o designe i mniej możliwośći ustawiania obrazu. W RV nie masz takich możliwości żeby zmieniać nasycenie kolorów etc, etc. NIE ZGADZAJ SIE ! Tak naprawdę RV to następca serii R i nie patrz co ma napisane, ważny jest obraz, a on na pewno jest gorszy. Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kazą mi podać jaki model chce w zastepstwie. A że RV to nowa seria to za duzego wyboru nie mam. Nie wiem co robic, bo w karcie gwarancyjnej jest napisane ze wymieniaja na nowy o zblizonych parametrach - nic o zwrocie kasy wiec moze byc kicha. I tak z fajnego TV spadne na jakies padlo. czy tak faktycznie jest? Ma ktos opinie o nowej serii RV lub ZV?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na sąsiednim forum jest test tego TV, niezła z niego lipa. Osobiście uważam że walory użytkowe tego TV, nie mylić z tym co na papierze (papier wszystko przyjmie) są sporo gorsze od TV, który miałeś. Skontaktuj się z Rzecznikiem co najlepiej zrobić, Ja tak na margin esie spytam się Swojego prawnika.

PS.

Czy Digitalo dzisiaj pracuje?? Bo nie idzie się do nich dodzwonić. Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj otrzymałem in formację ,że wysyłają mi nowego zfa 355 jednak są

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...