Skocz do zawartości
baxter

Ogromne problemy z wymianą lub naprawą na gwarancji w Digitalo.pl i Toshiba TTCE

Rekomendowane odpowiedzi

gdy psuje się telewizor: mozna go zgłosic do serwisu i do sklepu jako towar niezgodny z umowa ,ktora opcja jest lepsza ,bo wiadomo ze taki tv kosztuje niemale pieniadze i kazdy wolalby wymiane , a nie grzebanie w nim .Jak rozwiazac ten problem i jak wyglada transport ,czy to na koszty ponoszę ja , czy gwarant , lub sklep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz 10 dni na wymiane w sklepie. Potem już serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy możesz napisać co jest nie tak z twoim egzemplarzem? Najbliższy serwis chyba masz we Wrocławiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakas kreska cieniutka sie pojawila w pionie na calej dlugosci ekranu z 5 cm od prawego brzegu ,ktora znika po ok. 5 min.Dzieje sie tak jak lcd jest zimny

[quote name='Deevs' post='105405' date='04.06.2008, 14:05 ']Czy możesz napisać co jest nie tak z twoim egzemplarzem? Najbliższy serwis chyba masz we Wrocławiu.[/quote]java script:bbc_pop()
Pomoc BBCode

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='baxter' post='105461' date='04.06.2008, 18:59 ']Jakas kreska cieniutka sie pojawila w pionie na calej dlugosci ekranu z 5 cm od prawego brzegu ,ktora znika po ok. 5 min.Dzieje sie tak jak lcd jest zimny[/quote]

Mialem identyczny objaw z tym, ze u mnie zaczal sie od lewj strony ekranu. Po jakims czasie obok cieniutkiej kreseczki pojawila druga, potem z kolei podobny efekt objawil sie po prawej. Ostatecznie, kiedy osiagnalem stan, ze rozgrzanie telewizorka nie powodowalo juz znikniecia opisywanych efektow powedrowal on do sprzedawcy z reklamacja. Zgodnie z uzyskana od niego (sprzedawcy) informacja serwis wymieni mi tv na nowy. Jesli proces zakonczy sie w tym tygodniu to calosc procedury - od momentu wyslania tv do momentu jego odzyskania - zajmie dokladanie 3 tygodnie.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='adave' post='109842' date='14.07.2008, 15:31 ']Mialem identyczny objaw z tym, ze u mnie zaczal sie od lewj strony ekranu. Po jakims czasie obok cieniutkiej kreseczki pojawila druga, potem z kolei podobny efekt objawil sie po prawej. Ostatecznie, kiedy osiagnalem stan, ze rozgrzanie telewizorka nie powodowalo juz znikniecia opisywanych efektow powedrowal on do sprzedawcy z reklamacja. Zgodnie z uzyskana od niego (sprzedawcy) informacja serwis wymieni mi tv na nowy. Jesli proces zakonczy sie w tym tygodniu to calosc procedury - od momentu wyslania tv do momentu jego odzyskania - zajmie dokladanie 3 tygodnie.

pozdrawiam[/quote]


Czy to jakaś epidemia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam :)
Wczoraj wyskoczył mi pasek z lewej strony, znika po ok 5min. Zdaje się, że naprawa usterki polega na wymianie TV na nowy... Czy można w takim wypadku skorzystać z niezgodności towaru z umową i żądać zwrotu gotówki (a dokładniej wymiany na model 52ZF przy dopłacie z mojej strony niewielkiej już teraz różnicy między ceną 46' z faktury zakupu a obecną ceną 52')? Czy też sprzedawca postąpi tak samo jak serwis i wymieni TV na nowy? Bo w takim razie może od razu serwis, bo jest akurat w moim mieście i odpadnie mi wysyłanie TV do sklepu kurierem...
Co polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
06/2008 w digitalo.

Przy okazji, jeśli olatigid czyta ten wątek, to czy mógłby opisać ścieżkę postępowania sprzedawcy w przypadku gdy klient zgłasza reklamację jako "niezgodność towaru z umową"? Tzn, czy sprzedawca realizuje "normalną" gwarancję producenta (a cała różnica bedzie polegać na tym, że to sprzedawca będzie "stroną" w postępowaniu z producentem), czy też może sprzedawca zwraca niesprawny towar producentowi (zwrot i korekta faktury zakupu, po czym zakup nowego)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmmm...... jak to mówią..... "[i]mowa jest srebrem a milczenie złotem[/i]"

To się nazywa niewygodne pytanie.... W sumie nie ma sie co dziwić wymownemu przemilczeniu sprawy.... Jak napisze, że ma problemy z wyegzekwowaniem reklamacji od Toshiby (jak normalny klient) to zniechęca przyszłych klientów do zakupów w swoim sklepie. Jak napisze, że reklmacje załatwia bez problemu od ręki to wszyscy, którym walnął się sprzęt u niego kupiony będą walić ZAWSZE prosto do niego.... a komu są potrzebne problemy w stylu załatwiania dodatkowych x procent reklamacji. Słowem pytając przywaliłeś zdrowo - w stylu "nie kijem go to pałką".

[quote name='arq2002' post='114888' date='27.08.2008, 10:25 ']06/2008 w digitalo.

Przy okazji, jeśli olatigid czyta ten wątek, to czy mógłby opisać ścieżkę postępowania sprzedawcy w przypadku gdy klient zgłasza reklamację jako "niezgodność towaru z umową"? Tzn, czy sprzedawca realizuje "normalną" gwarancję producenta (a cała różnica bedzie polegać na tym, że to sprzedawca będzie "stroną" w postępowaniu z producentem), czy też może sprzedawca zwraca niesprawny towar producentowi (zwrot i korekta faktury zakupu, po czym zakup nowego)?[/quote] Edytowane przez eses

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie dokładnie 6,5 cm od lewej krawędzi matrycy prawie zawsze widoczna jest pionowa kreska (na szerokość 1 piksela). Pisze "prawie zawsze", ponieważ czasami (choć rzadko) się zdarza, że kreski nie ma. Kreska ma kolor zazwyczaj czerwony lub różowy, czasami zbliżony do żółtego. Nie znalazłem dotychczas żadnego sposobu, żeby się jej pozbyć. Nie pomaga wyłączanie TV, nawet poprzez wyciągnięcie wtyczki z gniazdka, nie pomaga przełączanie pomiędzy różnymi trybami (np. ATV, DV).

Telewizor 46ZF355 kupiony ok. 2 mies. temu w Digitalo.pl.

Może ktoś z serwisu się odezwie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='MarekBrowarek' post='109901' date='15.07.2008, 10:20 ']Czy to jakaś epidemia...[/quote]

Wyglada, ze tak... Po wymianie reklamacyjnej telewizorka na nowy, po okolo 2 i pol miesiaca uzytkowania zauwazam wlasnie identyczny efekt. Czyli znowu czeka mnie zabawa z reklamacja, 3 kolejne tygodnie bez tv, pewnie kolejny nowy model... ehhh...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gmeru tak chwaliłeś Toshibe zawsze, może się zajmiesz tym tematem?
adave a oba modele masz z digitalo czy gdzie indziej kupowałes?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odnośnie tematu watku to uwazam ze gwarancje nalezy olac i korzystac tylko z rekojmi. Jest daleko leprza, i terminy sa bardziej napięte. I nie musisz się bujać z serwisem, odwozisz tv do sklepu i tyle. A najleprze jest to ze masz prawo.
Jak pisze znajomy admin z my-symbian .com
"Na mocy tej ustawy reklamujesz sprzęt U SPRZEDAWCY i to on jest stroną zobowiązaną do rozwiązania problemu. Ustawa daje konkretny termin: CZTERNAŚCIE DNI. W tym terminie sprzedawca MUSI ustosunkować się na piśmie do Twojej reklamacji bo jeżeli tego nie zrobi to automatycznie w pełni uznaje Twoje roszczenie i musi je wykonać. A po udzieleniu Ci tej odpowiedzi musi NIEZWŁOCZNIE zrealizować reklamację.

Co więcej, ustawa to TOBIE daje wybór w jaki sposób chcesz usunąć usterkę: naprawa, wymiana na nowy towar, częściowa rekompensata (zwrot części ceny) czy odstąpienie od umowy (zwrot gotówki) i tylko ta ostatnia możliwość posiada pewne warunki. Mówiąc prościej, to TY decydujesz czy chcesz naprawiać sprzęt czy wymienić go na nową sztukę, a jeśli naprawa (np. ze względu na brak części) lub wymiana (np. ze względu na brak towaru) nie jest możliwa od ręki to możesz BEZZWŁOCZNIE żądać zwrotu pieniędzy. Proste, jasne i przejrzyste. "

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='miecio4' post='125226' date='10.10.2008, 18:48 ']adave a oba modele masz z digitalo czy gdzie indziej kupowałes?[/quote]

Kupowalem w max24. Jak na razie niczego samemu sklepowi i jego obsludze nie moge zarzucic - jestem zadowolony ze sposobu, w jaki procesowane sa zgloszenia reklamacyjne. Tyle, ze to troche trwa, i z oczywistych wzgledow jest denerwujace. Dam znac, jak sprawy potocza sie dalej. Edytowane przez adave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='miecio4' post='125226' date='10.10.2008, 18:48 ']adave a oba modele masz z digitalo czy gdzie indziej kupowałes?[/quote]

Sugerujesz , ze Digitalo to ma jakies wadliwe, a inni maja modele ok? lol
zerknij tu kolego: [url="http://www.ceneo.pl/1222828"]http://www.ceneo.pl/1222828[/url] , wystarczy krotki telefon do działu handlowego na Emilii Plater w Wawce , lub do Biskupic , tam powiedzą Ci , że tylko Digitalo spośród tych 26 sklepów kupuje w TTCE. tu nie ma jakichs "dystrybutorów" co mają w zwyczaju sklepy wciskające kit . wszystkie faktury są bezpośrednio z Toshiba Television Central Europe Sp. z o.o." Tylko w Digitalo.pl takie faktury zakupowe, czy WZ'ki bedziesz mogl zobaczyc. reszta to sciema i sprowadzanie

[quote]jeśli olatigid czyta ten wątek, to czy mógłby opisać ścieżkę postępowania sprzedawcy w przypadku gdy klient zgłasza reklamację jako "niezgodność towaru z umową"? Tzn, czy sprzedawca realizuje "normalną" gwarancję producenta[/quote]

Na pewno czyta, ale postaram się wpierw uświadomić

Najlepszą (powtarzam: najlepszą) drogą dla Konsumenta (Kon-su-men-ta! , nie dla cwaniaków ,którzy kupili na firmę , a używają w domu , bo ich ustawa konsumencka "o szczególnych warunkach sprzedaży... " itd nie obowiązuje) w przypadku Toshiby to serwis TTCE i droga gwarancyjna. Zgodnie z tym co opisuje karta gwarancyjna (pkt 4. i pkt. 5 jasno i wyraznie określają zobowiązania GWARANTA czyli TTCE SP. z o. o. Biskupice ...ble ble) . Kupujacych odsyłam do niej. Żaden z gwarantów w PL nie opisuje tak jasno powinności gwaranta jak Toshiba. czyli wymiana na model nowszy o co najmniej o tych samych parametrach. (jezeli seria juz wyszla z produkcji i magazynu - Klient dostaje model z serii wyzszej)
Konsumencie - ciesz sie jesli model Toshi zepsul Ci sie w okresie gwarancyjnym,jeśli twoj jest juz nie produkowany, model z wyzszej pólki czeka...

@ autorus
[quote]Na mocy tej ustawy reklamujesz sprzęt U SPRZEDAWCY i to on jest stroną zobowiązaną do rozwiązania problemu. Ustawa daje konkretny termin: CZTERNAŚCIE DNI. W tym terminie sprzedawca MUSI ustosunkować się na piśmie do Twojej reklamacji bo jeżeli tego nie zrobi to automatycznie w pełni uznaje Twoje roszczenie i musi je wykonać. A po udzieleniu Ci tej odpowiedzi musi NIEZWŁOCZNIE zrealizować reklamację.[/quote]

No to garść informacji prawnych:
zgodnie z federacją konsumentów

url: [url="http://federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=139#5"]http://federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=139#5[/url] :

4. Zgodność towaru z umową

Zgodnie z przepisami ustawy sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli wystąpią [size=5][b]łącznie[/b][/size] dwie przesłanki:

[b]1. Towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową,

2. Niezgodność ta istniała w chwili wydania towaru.[/b]

Niestety ustawa ta jest skopana i bardziej tyczy sie uslug anizeli towaru np. typu RTV. ale niestety trzeba się stosować. towar byl ok , ale sie zepsuł... hmm .

"Towar należy uznać za niezgodny z umową, gdy nie posiada właściwości w niej określonych, nawet, jeżeli brak zgodności nie ma znaczenia dla wartości czy użyteczności towaru. Niezgodność z umową jest innym pojęciem niż wada towaru."

"zepsucie" się telewizora nie jest argumentem do zwrotu na podstawie "niezgodności z umową..." j.eżeli w momencie zakupu byl ok ale cos tam padlo po poł roku...bye bye niezgodność u umową...
dostęp serwisowy , pełne logowanie pracy TV mogą odtworzyć dokładnie kiedy wada wystąpiła

Rękojmia: piszesz , ze sprzedawca ma 14 dni.. tak , ale na ustosunkowanie się do reklamacji , nie na naprawienie / wymianę. bo na to jest kolejne 14 dni od odpowiedzi na reklamację. przy czym rękojmia ma swoje zasady . -> federacja konsumentów f.ex.



reasumując: Toshiba daje najlepsze warunki gwarancyjne. Jasno określone zobowiązania , warunki wymiany. Gwarancja i jej warunki w świetle polskiego prawa są zobowiązaniem ! :
Fed. Kons. :
"Gwarancja może zostać udzielona przez oświadczenie zobowiązującego się, złożone w dowolnej formie, pod warunkiem że kształtuje określone obowiązki gwaranta. Podkreśla się, że z mocy prawa – są dla gwaranta w tej kwestii wiążące, takie oświadczenia gwarancyjne (czyli zapewnienia co do właściwości towaru wraz z przyrzeczeniem określonych świadczeń w razie ich braku), jakie znalazły się w reklamie danego rodzaju. Jest to regulacja odmienna od przewidzianej w Kodeksie cywilnym, gdzie zawarcie umowy gwarancji jakości wiązało się w obrocie konsumenckim wręczeniem dokumentu (karty gwarancyjnej)"

no chyba, że sprzęt ma się nie z TTCE PL...

za niego już nie muszą odpowiadać. jeżeli coś padło , zepsuło się w okresie gwarancyjnym to tylko radość ( sam bym chcial , zeby mnie , tudzież moim rodzicom Tośki padly ... ech... RV nadchodzi.. jakos nie chcą .. ;)

Edytowane przez Zerwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Zerwi' post='125266' date='10.10.2008, 21:49 ']Sugerujesz , ze Digitalo to ma jakies wadliwe, a inni maja modele ok? lol[/quote]



Wiem z doświadczenia że w serwisie zakwestionowano pochodzenie telewizora który zakupiony został w digitalo.pl tłumacząc że telewizor z takim numerem seryjnym nie był dopuszczony do sprzedaży w Polsce. Rozumiem więc że sklep zaopatruje się czasem w towar poza ttce Polska. Co prawda sprawa została zbagatelizowana przez serwis niemniej niesmak pozostał :(



[quote name='Zerwi' post='125266' date='10.10.2008, 21:49 ']Najlepszą (powtarzam: najlepszą) drogą dla Konsumenta w przypadku Toshiby to serwis TTCE i droga gwarancyjna. Zgodnie z tym co opisuje karta gwarancyjna (pkt 4. i pkt. 5 jasno i wyraznie określają zobowiązania GWARANTA czyli TTCE SP. z o. o. Biskupice ...ble ble)[/quote]





Szczególnie warto zwrócić uwagę na 3 pkt. ww gwarancji który brzmi: ""Naprawa zostanie dokonana w możliwie jak najkrótszym terminie", co pozwala na naprawę/wymianę telewizora w okresie praktycznie nieograniczonym. W moim przypadku trawo to ponad miesiąc.







[quote name='Zerwi' post='125266' date='10.10.2008, 21:49 ']No to garść informacji prawnych:
zgodnie z federacją konsumentów

4. Zgodność towaru z umową

Zgodnie z przepisami ustawy sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli wystąpią [size=5][b]łącznie[/b][/size] dwie przesłanki:

[b]1. Towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową,

2. Niezgodność ta istniała w chwili wydania towaru.[/b]

Niestety ustawa ta jest skopana i bardziej tyczy sie uslug anizeli towaru np. typu RTV. ale niestety trzeba się stosować. towar byl ok , ale sie zepsuł... hmm .

"Towar należy uznać za niezgodny z umową, gdy nie posiada właściwości w niej określonych, nawet, jeżeli brak zgodności nie ma znaczenia dla wartości czy użyteczności towaru. Niezgodność z umową jest innym pojęciem niż wada towaru."

"zepsucie" się telewizora nie jest argumentem do zwrotu na podstawie "niezgodności z umową..." j.eżeli w momencie zakupu byl ok ale cos tam padlo po poł roku...bye bye niezgodność u umową...
dostęp serwisowy , pełne logowanie pracy TV mogą odtworzyć dokładnie kiedy wada wystąpiła[/quote]





Sprawa jest prosta. Zgodnie z wykładnią: " domniemania prawnego, że jeżeli niezgodność towaru z umową została stwierdzona w ciągu 6 miesięcy od dnia zakupu to domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania towaru. " [url="http://main2.amu.edu.pl/~adrem/download/wyklady/niezgodnosc_towaru_z_umowa_a_rekojmia.doc"]http://main2.amu.edu.pl/~adrem/download/wy..._a_rekojmia.doc[/url]




[quote name='Zerwi' post='125266' date='10.10.2008, 21:49 ']reasumując: Toshiba daje najlepsze warunki gwarancyjne. Jasno określone zobowiązania , warunki wymiany. Gwarancja i jej warunki w świetle polskiego prawa są zobowiązaniem ![/quote]




Oczywiście. To wszystko pięknie wygląda dopóki człowiek sam się nie zmierzy z problemem. Ale tak to już jest w życiu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aaaaaaa........ i stało się....u mnie też wczoraj wyskoczyła po prawej stronie kreska, a ZF mam od stycznia, też kipowana w Digitalo. Powiedzcie mi koledzy co macie lub mieliście to samo jak załatwiliście sprawę?? Wściekłem się bardzo!!! Jest czerwona, potem robi się żółta i po 5 min znika. Co mam robić?
Jestem załamany.....a taki byłem szczęśliwy z tego TV, generalnie znika i nic sie potem nie dzieje, ale co może być dalej?
Pomóżcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanko imo związane z tematem: czy jest jakieś miejsce, kontakt (tel./www), w którym można sprawdzić (po SN), że zakupiona Tośka pochodzi z polskiej dystrybucji i podlega polskiemu serwisowi? Obietnice sklepu swoją drogą, ale wszyscy wiemy jak jest... Jest jakis prosty sposób sprawdzenia tego ZANIM wystąpi usterka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[u]gilek1975:[/u] Zadzwoń do digitalo to Ci powiedzą to co mi czyli żebyś oddał do serwisu:) Ja bym im odesłał niech wymieniają w ciągu 14 dni. W każdym razie pisz tutaj co się dalej dzieje niech ludzie wiedzą.



[u]Butcher: [/u]Jak napisałem kraj pochodzenia nie ma znaczenia- mój tv był niemiecki (kupiony w digitalo!) ale serwis go przyjął (co się czułem olewany w serwisie to moje...), generalnie chodzi o to czy WSZYSTKIE Toshiby ZF są trefne czy też to jakiś stary problem z pewną serią z taśmy i zostało to juz wyprostowane. Swoją drogą można w końcu docenić producentów którzy przyznają się publicznie do błędu w producji i ogłaszając to, bezpłatnie wymieniają trafione egzemplarze. Toshiby chyba na to nie stać....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[u][b]miecio4 [/b][/u]- zadzwoniłem do Digitalo, pani połączyła mnie z Panem, który poradził mi abym oddał TV do najbliższego serwisu - u mnie to KIELCE, był bardzo miły i rozmowa z nim przebiegała bardzo rzetelnie i na temat. Poprosił mnie o podanie gdzie oddaje do serwisu i w razie problemów mam się z nim kontaktować. Bardzo mi się to podoba, że mimo iż kupiłem TV już jakiś czas temu to mnie nie zbyli. Duży plus jak na tym etapie dla Digitalo. Obym nie musiał do nich wiecej dzwonić w związku z jakimiś problemami z serwisem.
Tak na marginesie: Pan z serwisu spytał mnie gdzie kupiłem TV, jak powiedziałem że w Digitalo to spytał czy mam gwarancję dopuszczającą Toshiba Polska, powiedziałem że jak najbardziej i umówiłem się z min na czwartek. Przyjeżdża do mnie osobiście po odbiór ZF koło godz. 10.00.
Szkoda że mnie to spotkało, ale cóż, wierzę że będzie dobrze.

[u][b]miecio4 [/b][/u]- powiedz jak to było u ciebie w skrócie, co jak i kiedy, jak długo czekałeś, gdzie oddałeś.
Pytam z ciekawości.

PS. Dlaczego sugerujecie żeby skorzystać z niezgodności towaru, jak się wczytałem to nie mogę skorzystać z tego, pozostaje tylko serwis. A poza tym mam nadzieję że w przypadku jakiś problemów dostanę pomoc z Digitalo. Obym się nie mylił.......... Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tam do digitalo też nic nie mam. Również byłem poważnie potraktowany.
Natomiast w serwisie lokalnym mają człowieka za szkodnika. Czekałem na wymiane telewizora ponad miesiąc i tylko dlatego "tak krótko" że nie dawałem telefonami spokoju. Serwis lokalny - tragedia i zbywanie ludzi, Serwis centralny - granie na zwłokę i zbywanie ludzi, TTCE Polska - w miarę.
Uczciwie jednak przyznaję że gdybym nie popełnił błędu i nie oddawał do serwisu to zapewne szybciej by się to potoczyło (co w żaden sposób nie tłumaczy podejścia serwisu do klienta).
Tu masz fragment regulaminu digitalo i tok postępowania czego ja niestety nie uczyniłem:

§ 8. Niezgodność towaru z umową

1. W przypadku niezgodności towaru z umową na mocy art. 10 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. z 2002 Nr 141 poz. 1176) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, która istniała w chwili dostawy/zakupu towaru i ujawniła się w ciągu dwóch lat od dnia dostawy.
2. Zgodnie z art. 9 w/w ustawy Nabywca traci uprawnienia wynikające z niezgodności towaru z umową jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedawcy.
3. W przypadku stwierdzenia przez Nabywcę niezgodności towaru z umową jego roszczenia realizowane będą nieodpłatnie a wszelkie poniesione nakłady finansowe będą zwrócone. W tym celu reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodność jak również oczekiwania dotyczące realizacji reklamacji należy odesłać na koszt Kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL Express Polska Sp. z o. o. na adres: Digitalo.pl Sp. z o. o., ul. Puławska 38, 05-500 Piaseczno.
4. Określając sposób realizacji reklamacji Nabywca ma prawo żądać:
a. Naprawy towaru,
b. Wymiany na nowy egzemplarz.
5. Gdy nie można odpowiednio naprawić lub wymienić towaru Nabywca ma prawo do:
a. Stosownej obniżki ceny lub
b. Odstąpienia od umowy.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Nabywcy związanych z niezgodnością towaru z umową w terminie do czternastu dni od otrzymania żądania. Jeżeli Sprzedawca w terminie tym nie ustosunkuje się do żądania Nabywcy należy uznać, iż uznał je za uzasadnione.
7. Sprzedawca nie odpowiada za brak zgodności towaru z umową, jeżeli Nabywca o tej niezgodności wiedział przy zawarciu umowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='gilek1975' post='125773' date='14.10.2008, 10:13 ']Aaaaaaa........ i stało się....u mnie też wczoraj wyskoczyła po prawej stronie kreska, a ZF mam od stycznia, też kipowana w Digitalo. Powiedzcie mi koledzy co macie lub mieliście to samo jak załatwiliście sprawę?? Wściekłem się bardzo!!! Jest czerwona, potem robi się żółta i po 5 min znika. Co mam robić?
Jestem załamany.....a taki byłem szczęśliwy z tego TV, generalnie znika i nic sie potem nie dzieje, ale co może być dalej?
Pomóżcie.[/quote]

Witam
Gilek przykro, że to kolejny przypadek, ale głowa do góry - będziesz miał nowe TV.
Ja też jak inni wyczekiwałem na moment zakupu,głównie czekałem na spadek cen tej serii.
Nie ma co się oszukiwać. To wygląda na wadę seryjną!!! Toshiba powinna wydać oświadczenie, co dalej?
Teraz nie wiem co robić nie bardzo widzę jakąś alternatywę. sony za drogi, samsung wciąż z czymś kuleje,
nowa seria ZF dopiero na wiosnę! Zaryzykować? wziąć ZF355? i loteria albo albo zamiast cieszyć oko obrazem będę czekał na..............KRESKĘ na ekranie. A co jak wada ujawni się po upływie gwarancji? spore ryzyko.

Pozdrawiam Piotr Edytowane przez grzymek72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ok, umówiłem się już z serwisem, będą jutro, teraz mam pytanie - co mam żądać od serwisu, żeby napisali mi notatkę o odbiorze TV, podali na piśmie termin realizacji, nie wiem naprawy, czy informacji o możliwym terminie naprawy bądź też terminie wymiany na nowy? Proszę kolegów o pomoc, tych którzy to przeszli a moze o czymś zapomnieli.
miecio4 - pewnie i Ja tak będę potraktowany, ale im się nie dam, z charakteru jestem taki że jak mi zajdą za skórę, a nie będą mieli racji to........oj sam im współczuje. Mam sporo kontaktów, których mam nadzieję nie będę muszał poruszać, bo wtedy biada im. A zawistny jestem...............
Reasumując, pogodziłem się z losem i z tym co się stało, chociaż wczoraj nerwy mnie tak ponosiły że szok.
miecio4 napisz mi- teraz też masz wymieniony na 46ZF? i co twierdzą że teraz już będzie dobrze?

PS. Martwi mnie tak jak mówiłeś, pkt. że serwis na to naprawić niezwłocznie tzn. rozumiem że będzie to trwało tyle ile chce :( .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem nowy tv, dostałem nową gwarancję i ten niby juz się nigdy ne zepsuje :(
Ja w każdym bądź razie mimo tego że ze sprawnego telewizora jestem bardzo zadowolony (i ten design) gdybym cofnął czas, dorzuciłbym parę złotych i wział soniaka. Właśnie ze względu na tą trefną matrycę.
Powodzenia gilek1975 - mój los z serwisem znasz, żądaj na piśmie co tylko się bo to zawsze się może przydać, musisz sam dalej podejmować decyzje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...