Skocz do zawartości
baxter

Ogromne problemy z wymianą lub naprawą na gwarancji w Digitalo.pl i Toshiba TTCE

Rekomendowane odpowiedzi

[quote name='gilek1975' post='138302' date='23.12.2008, 22:46 ']No to gratuluje, przynajmniej masz !!! JA niestety jak widzisz dalej się bujam, coś czuje że będę drugim norbunio (oby nie)- on chyba przez 4 miesiące nie miał. Widzicie co się dzieje, mimo iż napisałem na forum to nie zadzwonili do mnie, zaczynam domniemywać ze zaczynają mnie olewać, ale dobrze - skoro uważają że tak jest ok to ok.[/quote]

dlaczego Pan kłamie, że nie zadzwonili,
dzwonili i proponowali tv zastępczy przed świetami samsunga full nd 46 cali, ale zero zainteresowania,
a teraz wylewanie żali jacy to bee

to my dzwoilismy, a Szanowny miał się zastanowic bo wilekich namowach i do końca dnia oddzownic, niestety nie doczekalismy się
a odp na niezgodnosc zostało wysłane Edytowane przez olatigid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olatigid' post='139120' date='29.12.2008, 10:22 ']dlaczego Pan kłamie, że nie zadzwonili,
dzwonili i proponowali tv zastępczy przed świetami samsunga full nd 46 cali, ale zero zainteresowania,
a teraz wylewanie żali jacy to bee

to my dzwoilismy, a Szanowny miał się zastanowic bo wielkich namowach i do końca dnia oddzownić, niestety nie doczekaliśmy się
a odp na niezgodnosc zostało wysłane[/quote]

No i wychodzi Wasze kłamstwo (ludzie po co to robicie??) - proszę się dokładnie dowiedzieć!! O 10.00 zadzwoniłem (jeszcze napisałem na forum czy w ogóle Digitalo pracu[beeep]o nikt nie odbierał!! - proszę sprawdzić parę postów wcześniej[b]post 274[/b]) i poprosiłem Pana Krzysztofa, miła pani odpowiedziała ze powinien być za parę minut, więc zadzwoniłem za kolejne 20 min. PRZYPOMINAM ŻE TO JA ZADZWONIŁEM PIERWSZY i TO 2 RAZY - A NIE WY!!.
Owszem dostałem propozycję Samsunga i miałem oddzwonić, ale nie oddzwoniłem bo nie chce tego TV.
I nikt tu nie mówi że jesteście bee - pisze jak było!!!!!
Po wielkich namowach???? - jedna propozycja to są namowy? Ludzie nazywajmy wszystko po imieniu i tak jak było, co mi zależy kłamać (widzę że ładnie sobie interpretujecie rozmowy).
Którego dnia zostało do mnie wysłane pismo na temat niezgodności? Jeszcze nic nie dostałem. Czy może Pan olatigid napisać mi co tam jest napisane? Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dostałem pismo, DIGITALO JEST CWAŃSZE NIŻ SIE WSZYSTKIM WYDAJE. Dla tych co wysyłają do nich pisma- piszcie im że macie kreski bo wam to podważą.
Tak dostałem w piśmie:

"........W ocenie mojego mocodawcy zakupiony przez Pana towar jest zgodny z zawartą umową, dlatego też Pańskie roszczenia na tym etapie postępowania zostają odrzucone jako bezpodstawne. Informuję Pana, iż powyższa decyzja nie oznacza, iż nie może Pan doprecyzować swojego zgłoszenia reklamacyjnego, co pozwoli mojemu klientowi dogłębnie przeanalizować i wykonać pod tym kątem odpowiednie ekspertyzy techniczne, jeżeli będą one konieczne..."

Tak więc koledzy widzicie sami jakie jest Digitalo - wszystkich nas robi w ............., ładnie piszą a tak naprawdę patrzą tylko na siebie. Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to ładnie...
Gmeru ściągnij lepiej ten baner digitalo ze strony jesli chcesz zachować twarz.
Co za kraj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli Digitalo twierdzi że do mnie dzwonili (kłamią!!!!) to proszę oficjalnie wkleić skan z bilingu że w dniu 22 i 23 grudnia 2008 roku do mnie dzwonili, Ja to mogę udowodnić skanem!!!
I co Panowie teraz wkleicie?? A nic bo nie macie co wkleić.

Firma Digitalo hmmm............ koledzy uważajcie co do nich mówicie, a co oni wam, sam się już o tym przekonałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ładne kwiatki zaczynają wychodzić Panowie z Digitalo przecież miała być wspólna ; walka; z Q.N i Toshibą :( a nie starcia z pokrzywdzonymi Klientami .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='gilek1975' post='139138' date='29.12.2008, 11:52 '](...) piszcie im, że macie kreski bo wam to podważą.[/quote]

Mógłbys jaśniej, bo nie wiadomo czy to dobrze - pisać, że jest kreska czy nie?
To, że Digitalo jest niesolidną firmą można wywnioskować z innych wątków na tym i innych forach.


EDIT:

GILEK nabrał wody w usta. Chyba dowiemy się wszystkego już po sprawie. Edytowane przez studius2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='gilek1975' post='139138' date='29.12.2008, 11:52 ']Dostałem pismo, DIGITALO JEST CWAŃSZE NIŻ SIE WSZYSTKIM WYDAJE. (...)[/quote]
Uuuu. "[i]mocodawcy[/i]".... komunikacja przez prawników.... ekstra się zanosi... normalnie "akcja Norbunio-bis"

No cóż gilek1975, jak pisałem każdy (również sklepy) gra do własnej bramki.... Jeśli jeszcze chcesz mieć nadzieję to może sklep chce mieć trochę czasu formalnego na odebranie towaru z Niemiec (wspomniałeś, że Digitalo wysłało TV do Niemiec...), może więc Ci zwrócą nowy TV po ustawowych terminach i przepychankach..... Dla mnie byloby akceptowalne o ile uczciwie postawione i zakominikowane... A tak niesmak pozostaje. No chyba, że chcesz walczyć. Z Twoich postów wynika, że już 4.12 Twój TV był w Digitalo więc o ile żłożyłeś w tym terminie zgłoszenie "niezgodności z umową" to ich pismo wysłane po terminie 14dni jest nieskuteczne prawnie.... W teerminie 14 dni nie odpowiedzieli więc mogłeś założyć, że uznali Twoją reklamację. Sprawę w sądzie masz wygraną.... Jest Was kilku możecie się zebrać do kupy.... Niestety w polskim systemie prawnym "odszkodowania za straty moralne" nie są zasądzane w takich sprawach.... a jak widać [b]czasami [/b]szkoda....

BTW. Hmmm..... Buńczuczne zapewnienia Digitalo, że Tośki są jedynie z TTCE (kiedyś wręcz grozili sądem, teraz jakby przycichli) jakoś ostatnio są mocno kwestionowane..... Gilek1975, jeżeli dobrze zrozumiałem to w Twoim przypadku Digitalo sie Ci przyznało do tego że TV musi pojechać do DE (pewnie nie na piśmie)? Oprócz Ciebie miecio4 stwierdził że jego Tośka z DG jest nie była TTCE (a mimo tego serwis ją przyjął)... miecio4 jakieś szczegóły czy tylko pisemko z serwisu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='eses' post='139422' date='31.12.2008, 01:59 ']Oprócz Ciebie miecio4 stwierdził że jego Tośka z DG jest nie była TTCE (a mimo tego serwis ją przyjął)... miecio4 jakieś szczegóły czy tylko pisemko z serwisu?[/quote]




Takie było ustne ustalenie pana z serwisu lokalnego po sprawdzeniu numeru seryjnego w komputerze.
Serwis centralny przyjął sprawę na klatę i po zdecydowanie przydługim czasie dostałem nowy telewizor bez wspominania o kraju pochodzenia. No ale to było w wakacje...
O oficjalnych pismach z serwisu czy to lokalnego, czy centralnego, czy też z ttce możesz zapomnieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze wam współczuję takiej obsługi, czy to w Digitalo czy też przez sama Toshibę. TV LCD mają naprawdę przednie ale gwarancja obsługa klienta to istna demagogia! Sam chciałem kupić TV w Digitalo ale ktoś mnie ostrzegł i dziękuję mu za to. Tylko jak można z nimi walczyć o swoje!!?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='SAM60' post='141831' date='13.01.2009, 10:50 ']Gilek opróżnij skrzynkę, bo nie mogę odpowiedzieć. :)[/quote]
Już to zrobiłem, wczoraj miałem dzień wyjazdowy właśnie z tymi sprawami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy 40ZF355 jest bezpieczna ?? Znacie przypadki pojawienia sie tej kreski przy modelu 40calowym ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to ładnie...

Gmeru ściągnij lepiej ten baner digitalo ze strony jesli chcesz zachować twarz.

Co za kraj.

Wszystkim tym, którzy robią nadal zakupy w Digitalo.pl polecam tekst w necie o JapanFoto.

http://biznes.onet.pl/0,1905669,wiadomosci.html

Ponieważ sam obudziłem się z "ręką w nocniku", więc ostrzegam przed zakupami w Digitalo.pl

To przestroga dla innych, aby potem nie mówili, że nie wiedzieli !!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Porównywanie Digitalo z JapanFoto nie jest uzasadnione.

Jednak nie jest to firma, która działa tak, że po paru miesiącach obniża ceny, nie realizuje dostaw i znika.

Przecież oni działają już kilka lat na rynku i pewnie nie są zainteresowani tworzeniem problemów z serwisami.

Swoją drogą ciekawe, czy Gilek1975 zakończył już boje z Toshibą?

Edytowane przez ewasz57

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z TOSHIBĄ tak z DIGITALO NIE.

Edytowane przez gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gilek1975 jak Twoja sprawa z TV?

Digitalo teraz zmieniło adres i chyba sprzedają tylko hurtowo.Zastanawiam sie czy teraz przyjmą towar jako nizgodny z umowa.kreski pojawiły się również u mnie.

Niech ktoś da znać czy teraz u nich reklamowal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem od nich TV bez zadnego zawiadomienia, sprawy z nimi nie zakończyłem. Nie ma podbitej gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gilek1975 jak Twoja sprawa z TV?

Digitalo teraz zmieniło adres i chyba sprzedają tylko hurtowo.Zastanawiam sie czy teraz przyjmą towar jako nizgodny z umowa.kreski pojawiły się również u mnie.

Niech ktoś da znać czy teraz u nich reklamowal.

Oczywiście że możesz u nich reklamować, i tylko u nich reklamuj!!! Wszystko żądaj na piśmie! Przy oddaniu im TV opisz dokładnie usterkę, tzn. uzyj słowa że masz Kreskę- u mnie się tego czepiali !!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja kupiłem w saturnie Tosie 40XF350PG i mam pasy po obu stronach. Czy ktoś już u nich reklamował i jak to zrobi czy w saturnie czy zwraca się do producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Proponuje omijać sklep internetowy WegaTV szerokim łukiem. Sprawy gwarancyjne istny koszmar. Ale...ktoś się tym zajmie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !

sam niestety też zostałem oszukany przez tą "niby" firmę jaką jest Digitalo .

Ale jak mówi przysłowie " trafiła kosa na kamień".

Wszystkich którzy zostali również oszukani przez nich proszę o kontakt na priv.

Pozwoli to w krótkim czasie zakończyć ich szkodliwą działalność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam !

sam niestety też zostałem oszukany przez tą "niby" firmę jaką jest Digitalo .

Ale jak mówi przysłowie " trafiła kosa na kamień".

Wszystkich którzy zostali również oszukani przez nich proszę o kontakt na priv.

Pozwoli to w krótkim czasie zakończyć ich szkodliwą działalność.

a co z media marktami i innymi saturnami, kto ich załatwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...