Skocz do zawartości
baxter

Ogromne problemy z wymianą lub naprawą na gwarancji w Digitalo.pl i Toshiba TTCE

Rekomendowane odpowiedzi

jest i haczyk na to. Mozna, jesli po naprawie gwarancyjnej telewizor wrócił i znów ma wadę i ty ją wykryłes w ciągu 2 miesięcy. tak powiedział mi ten prawnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
diana i jak dzwoniłeś do serwisu? Zabierają Ci TV? U mnie dzisiaj sądny dzień, dzwonię do nich ostatni raz, wczoraj ustaliłem z żoną że biorę prawnika i tylko on będzie się z nimi kontaktował, póki co stać mnie na niego i w razie czego na sąd. Zabawa się skończyła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój tv zabrał serwis wczoraj.
Wymiana matrycy trwa 20 minut. Tak powiedzial pan.
Ciekawe, czy na Swieta bede mial z powrotem. :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy w związku z tym że dzisiaj miałem ciężki dzień powiem tylko tyle - zadzwonili do mnie z QN i powiedzieli że TV nie jest z Polskiej dystrybucji i odsyłają mi go popsutego. Jutro opiszę więcej, Ja powiem tylko tyle że zakończyłem rozmowę z Łysoniewskim - (dla mnie to kłamca, oszust i bandyta) i całą bandą serwisu Toshiba!, jutro zaczynam kontakt z gazetami ogólnopolskimi - nie daruję za żadne skarby świata chociaż nie wiem ile miało by to trwać i ile miałbym pieniedzy wydać. Albo wypierd...lą tych bandytów z tej firmy albo to wszystko upadnie.
Jutro podam szczegóły.

NIE KUPUJECIE NIC Z MARKI TOSHIBA!!!!!!!!! Zobaczycie jak wam się popsuje będziecie żałować, ale będzie za późno!!!
Ja na pewno pomogę im w tym aby sprzedaż w Polsce spadła, bodajże miałbym uderzyć nawet do telewizji Polskiej to tak zrobię.

NIE DARUJE SZUJOM, KŁAMCOM I BANDYTOM !!!!!!!

Jutro mam spotkanie w swoim mieście jak mam dalej postępować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Macie polski serwis Toshiby!!! Toshiba jako Tv z seri Z i ZF jest bardzo ok. Edytowane przez artsat_kris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='gilek1975' post='133632' date='28.11.2008, 21:28 ']zadzwonili do mnie z QN i powiedzieli że TV nie jest z Polskiej dystrybucji i odsyłają mi go popsutego.[/quote]


To bzdura jakaś. TO SĄ DZIAŁANIA NIEZGODNE Z PRAWEM! Wyraźnie myślą że na cienkiego bolka trafili i że się wykpią.
Pierwsze co masz zrobic to od razu Ci podpowiem: rządaj tej decyzji na piśmie. Będziesz miał asa w ręku, bo inaczej w sądzie się wykpią że przez pomyłkę odesłali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gilek 15.11.08 cyt."TV zakupiłem 09.01.2008 w Digitalo, a nr. 15130418."
DIGITALO.pl -OFICJALNY PARTNER HANDLOWY TOSHIBA POLSKA, gwarancja PL i co??? :)
Korzystając z odpowiednich przepisów , wadliwy sprzęt należy zwrócić do miejsca zakupu.
"Oficjalny Partner Handlowy" danej marki nie powinien mieć problemów z wynianą wadliwego sprzętu tejże marki! ;)

Gilek bardzo Ci współczuję, sądzę,że powinieneś pociągnąć do odpowiedzialności również Digitalo.pl,jako żródło pochodzenia sprzętu.
Nie kupiłeś TV w fabryce w Chinach, tylko w działającym legalnie polskim sklepie, który w dodatku jest partnerem tej marki.
Nie normalne jest to ,że ludzie biją głową w mur arogancji i niekompetencji,a oficjalny partner handlowy umywa ręce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szok. Jak to nie z polskiej dystrybucji? Przez ponad miesiąc to ustalali?? Gilek trzymaj się i daj im popalić... niestety to pokazuje jak bardzo Polska odstaje jeszcze od Zachodu.

Jak chodzi o sprzedaż marki to już im spadła w przyszłym roku o dwie sztuki, jak pisałem wcześniej po świętach kupuję TV do salonu i sypialni, i w obydwu pojawi się Sony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SAM 60 możesz napisać kto imiennie powiedział Tobie o wymianie matrycy w LCD.
Zgłośiłem ponownie swój TV do serwisu i mają zabrać w Poniedziałek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nikt tu nie umywa rąk ! Działanie serwisu nie jest tu juz kompromitujące, bo to za słabe słowo, to jest łamanie prawa ! Zgodnie z przepisami, jeśli po 14 dniach od złożenia reklamacji, nie udzielono nań odpowiedzi, uznaje się że jest zasadna, a opisywane tu przepadki ciągną sie miesiącami ! sprawa jest prosta, jeśli nawet ktoś by oddał do serwisu toshiby TV samsunga i został on przyjęty i po terminie ustawowym nikt się do niej nie odniósł zatem jest uznana, serwis toshiby bierze na siebie obowiązek naprawy, wymiany...nie ma znaczenia czy tv jest mongolski, chiński czy moze mozambik ! To jest jakas kpina, by po kilkunastu tygodniach nie uznawac reklamacji klienta.
Z naszej strony złosyliśmy sprawę do UOKiK, niestety urzędy działaja swoim rytmem, zachęcam do zgłaszania spraw pisemnie do UOKIK, większa ilośc spraw spowoduje z pewnościa przyśpieszone ruchy urzędników ! Jak głoszą przypadki opisywane nie ma znaczenia miejsce zakupu, serwis działa jednakowo kompromitująco. Pan koordynator serwisu na postawione pytanie czy zna prawo w PL, czy zna obowiązki z tym zwiazane, terminy itd, odpowiedział mi że to nie moja sprawa, a on b.,dobrze się w tym orientuje i działa zgodnie z warunkami wewnętrznymi firmy i wg niego rekalamcja moze trwac dopóki będzie chciał de facto ! NIe wspomnę o tym, ile reklamacji leży w marketach, tv czekają na wymianę po 2-3 miesiące. Dopiero wstrzymanie zamówień powoduje jakąkolwiek reakcję.
ze swej strony służymy pomocą prawną dla każdego naszego Klienta, nasz dział prawny jest do dyspozycji,
dodam tylko, odnośnie uznaniowości serwisu ze TV jest niemiecki czy polski czy chiński, to serwis odmówił nam naprawy lub wymiany 52Z3030 który został zareklamowany przez KLienta, który to egzemplarz został zakupiony przez nas w TTCE w czerwcu w partii 30 sztuk, oczywiście odpowiedz była po 8 tygodniach, bo TV pochodzi rzekomo w dystrybucji DE, odesłano nam go ! tu sie kolejny raz im przelało, zarządalismy korekty faktury i zwrotu kasy ! POd rygorem wstrzymania zamówień dostaliśmy korektę, ale na pieniądze długoo poczekamy ! nie da się tego skomentowac.
Ze swej strony wstrzymaliśmy zamówienia do TTCE jak i sprzedaz. nie mając towaru nie da się go sprzedawac ! Poważnie rozważamy wycofanie się wogóle z umowy z TTCE i sprzedazy ich produktów od stycznia 2009! Edytowane przez olatigid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, czyli na ZV555 muszę gdzie indziej czatować? :)

Toshiba ma problem ale to chyba czkawka pewnego transportu sprzed wielu m-cy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zwariowałeś Tosiek? Naprawdę kupiłbyś JAKĄKOLWIEK Toshibę po przeczytaniu tego wątku?

Ja nastawiłem się na ZF575 po Nowym Roku, ale dopóki w Wyborczej nie przeczytam że wykopali całe kierownictwo serwisu Toshiba Polska, nie kupię na pewno nic tej marki - a szkoda, bo sama marka jest ok. Myślę że naprawdę powinniście spróbować uderzyć do centrali Toshiby na Europę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Plaga czerwonych kresek jest również w Niemczech. Warto prześledzić watek [url="http://www.hifi-forum.de/viewthread-148-1744-53.html"]http://www.hifi-forum.de/viewthread-148-1744-53.html[/url] a szczególnie ostatnie strony 50-53.

Pozdrawiam
Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Artur'79' post='133731' date='29.11.2008, 14:02 ']Zwariowałeś Tosiek? Naprawdę kupiłbyś JAKĄKOLWIEK Toshibę po przeczytaniu tego wątku?

Ja nastawiłem się na ZF575 po Nowym Roku, ale dopóki w Wyborczej nie przeczytam że wykopali całe kierownictwo serwisu Toshiba Polska, nie kupię na pewno nic tej marki - a szkoda, bo sama marka jest ok. Myślę że naprawdę powinniście spróbować uderzyć do centrali Toshiby na Europę...[/quote]

Pewnie tak, w końcu jestem HD maniakiem :)

A na serio to od lat kupuje różne produkty od Toshiby i nie mam z nimi żadnego problemu. Owszem duży problem istnieje ale tylko z jednym produktem czyli 46" TV z serii ZF355, reszta jest zdecydowanie mniej awaryjna. Jeżeli więc ZV555 lub ZF575 pojawi się w polskiej dystrybucji w 52 lub 57 calowym rozmiarze to chętnie przygarnę jedną sztukę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że problem dotyczył w zasadzie tylko tego jednego modelu... ale z nowymi nigdy nie wiesz jakie będą i nawet jeśli to jest pół procenta szansy to ewentualne nieprzyjemności są tak olbrzymie że chyba bym nie zaryzykował... tak czy inaczej Toshiba straciła przez to zamieszanie wielu potencjalnych klientów i powinny za to polecieć głowy. Gdyby wymienili Gilkowi w przeciągu 3-4 tygodni to nikt by się nie przejmował specjalnie tą kreską... swoją drogą, ciekawe czy usunęli tę usterkę i występowała ona tylko w egzemplarzach wyprodukowanych rok temu? Cóż, dowiemy się w przeciągu następnego roku... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki koledzy za miłe słowa, wczoraj miałem takie nerwy że przez weekend chciałem się wyciszyć. W poniedziałek zaczynał kolejną batalię i podtrzymuje swoje słowa że skur......om nie popuszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='pdkl' post='133732' date='29.11.2008, 14:04 ']Plaga czerwonych kresek jest również w Niemczech. Warto prześledzić watek [url="http://www.hifi-forum.de/viewthread-148-1744-53.html"]http://www.hifi-forum.de/viewthread-148-1744-53.html[/url] a szczególnie ostatnie strony 50-53.

Pozdrawiam
Paweł[/quote]





Myślę kolego że to zapewne ciekawa dyskusja niemniej mógłbyś troche potłumaczyć gdyż język ten nie cieszy się za duzym powodzeniem w naszym kraju i np ja nie znam nikogo kto mi potłumaczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy pokrzywdzeni ustalili jakąś zależność (data produkcji, partia towaru, nr seryjne lub importer/sprzedawca) tych felernych 46" ? Niemieckie [url="http://hifi-tv.testberichte.de/tag/46zf355d/"]źródła[/url] podają nr od 22130001 do 22130499 ale to chyba szersze zjawisko. Taka informacja może być pomocna dla przyszłych potencjalnych nabywców, choćby na rynku wtórnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Objaśniam wątek na niemieckim forum

Usterka telewizorów o nr 22130001 do 22130499 dotyczyła przesuwających się do dołu pasów poziomych. Pasy te były widoczne przy niskich wartościach podświetlenia panelu. Toshiba zapewniała bezpłatna wymianę telewizorów o powyższych numerach. Komunikat ten opublikowała Toshiba na początku roku 2008.

Pierwsze sygnały o czerwonych pionowych liniach pojawiły się na forum 29.05.2008 w poście Newbee23 następnie 30.05.
post the-spy, dołączył do nich 10.06 vortex 99, w dniu 11.06 sirwede (Toshiba 46ZF355D Serie 15130xxx).

16 czerwca długi post pisze mindshadow 46ZF355 (Seriennummer 7XXXXXXX) zgłasza również problem z pionowa kreską.
Co ciekawe jest to już jego drugi telewizor. Pierwszy miał usterkę związaną z poziomymi pasami.
Do grona "trafionych" dołącza 05.09 manparrish, 06.09 paul_go, 15.09 paegas, 22.09 akir, 23.09 chekoch.

25 września powtórny post pisze mindhadow, że jego trzeci telewizor Toshiba ma problem z pionowymi paskami.
14 października dołącza tthorsten, 20 października foolala, 24 listopada peddy piszę, ze jej dwa 46ZF miały już problemy z pionowymi liniami i w przyszłości nigdy żadnej Toshiby, 26 listopada dołącza scheuni, 27 listopada corex.

Jak widać jest sporo "trafionych". Generalnie telewizory były wymieniane na nowe lub proponowany był zwrot pieniędzy.
Serwis stwierdzał, że uszkodzony jest panel i telewizor nie nadaje się do reperacji. Nie było nigdzie takiej "jazdy" z serwisem jaką przeżył gilek1975

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo niestety Niemcy i Polska to dwa bardzo różne kraje... pamiętam że we wrześniu próbowałem napisać maila do serwisu centralnego Toshiby, który znalazłem na oficjalnej stronie Toshiby w Polsce. Chciałem w nim zapytać czy wiedzą o tej usterce i jaką przewidują drogę w przypadku jej wystąpienia, ale... mail nie działał! Wysłałem go 3 razy, za każdym razem dostawałem zwrot, że nie ma po prostu takiego adresu.

Po wyjaśnieniach Gilka jak tak naprawdę wygląda serwis Toshiby w Polsce wcale mnie to nie dziwi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='pdkl' post='133768' date='29.11.2008, 18:02 ']Objaśniam wątek na niemieckim forum[/quote]





Dzięki stary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='HD Tosiek' post='133753' date='29.11.2008, 17:54 ']A czy pokrzywdzeni ustalili jakąś zależność (data produkcji, partia towaru, nr seryjne lub importer/sprzedawca) tych felernych 46" ? Niemieckie [url="http://hifi-tv.testberichte.de/tag/46zf355d/"]źródła[/url] podają nr od 22130001 do 22130499 ale to chyba szersze zjawisko. Taka informacja może być pomocna dla przyszłych potencjalnych nabywców, choćby na rynku wtórnym.[/quote]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój elcedek został kupiony w digitalo a nr rabryczny to13130428, więc chyba numery to nie mają zadnego znaczenia, pozdrawiam wszystkich czytajacych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich, diana do Ciebie zadzwonię jutro - dzisiaj andrzejki wiec się luzuje - a tak na marginesie nr fabryczny nie ma żadnego znaczenia, TV w przypadku 46 cali sie psują i mają wadę fabryczna i koniec. Proszę o informację kolegów (jak zgłoszę do gazety), który z Was chce się ujawnić,bo pewnie będą pytać cZy to tylko mój przypadek (wybiegam w przyszłość).
PS.
Udanych Andrzejek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...