Cześć, byłem w podobnej sytuacji reklamowałem LG Oled b8 którego kupiłem w 2019 roku, również miałem martwe piksele. Skorzystałem z wykupionej dodatkowej pięcioletniej gwarancji. Kupowałem telewizor w MediaMarkt tam ubezpieczycielem był SPB Polska. Po zgłoszeniu reklamacji w związku z martwymi pikselami przyjechali Panowie z serwisu i zabrali telewizor. Podczas wizyty od razu powiedzieli, że do tego telewizora nie ma nowych matryc. Po około pięciu dniach od zabrania telewizora zadzwonili z serwisu i potwierdzili brak nowej matrycy do telewizora po tym ubezpieczyciel się skontaktował z przedstawieniem rozwiązania reklamacji tj. zaproponowali kartę podarunkową w wysokość 3000 zł( co było 60% wartości zakupu telewizora w 2019 roku). Zaakceptowałem takie rozwiązanie i dopłaciłem do nowego LG OLED65C32LA. Musisz sprawdzić w swoim dodatkowym ubezpieczniu (OWU)co Ci oferują, u mnie było napisane właśnie o zwrocie kwoty w zależności od ilośc lat eksploatacji sprzętu. Czy warto zgłaszać w moim wypadku było warto bo za 3000 zł nie sprzadał bym pięcioletniego telewizora z martwymi pikseli.