Odpowiedź serwisu na zgłoszenie usterki dotyczącej wady powłoki antyrefleksyjnej, niby człowiek wiedział a jednak się łudził.
"Dzień dobry.
Po wyrażeniu swojej opinii na stronie Samsunga dotyczącej modelu S95b, zostałem poinformowany abym skontaktował się z najbliższym centrum serwisowym, które na pewno pomoże rozwiązaniu mojego problemu, więc wierząc w zapewnienia Samsunga kontaktuję się z państwem w celu otrzymania pomocy w usunięciu tej wady, chodzi mi o tą nieszczęsną powłokę antyrefleksyjną, mówiąc ładnie nie jest najlepszej jakości i to nie tylko moja opinia.
Telewizor kupiony został około 6 miesięcy temu i choć starałem się tego unikać jak mogłem, ciężko aby na matrycy nie pojawił się jakiś ślad wymagający wyczyszczenia, kupiłem do tego celu delikatną mikrofibrę i dosłownie muskając matrycę starałem się przeczyścić w dwóch miejscach matrycę nie korzystając z żadnych środków, efekt tego taki, że powłoka antyrefleksyjna w tych miejscach zeszła i kiepsko to wygląda, tym bardziej, że światło pada na matrycę co potęguje tą wadę i jest to widoczne zarówno na wyłączonym jak i włączonym telewizorze podczas wyświetlania ciemnych scen, dlatego proszę o pomoc i odpowiednie kroki w rozwiązaniu mojego problemu.
Zdjęcie startej powłoki antyrefleksyjnej przesyłam w załączniku.
Dziękuję i oczekuję na odpowiedź."
"W dniu czw., 8.02.2024 o 10:10 rtvww@wp.pl <rtvww@wp.pl> napisał(a):
"na jakiej podstawie twierdzicie państwo, że jest to usterka z mojej winy ?"
"
rtvww@wp.pl
14:13 (2 godziny temu)
do mnie
"Witam
Stwierdzam jedynie fakt usterki która powstała w wyniku działania klienta , opieram się na informacjach które zawarł Pan w swojej wiadomości .
My też niejednokrotnie czyścimy ekrany i nie zdarzyło nam się doprowadzić ekranu do takiego stanu ."
"Super, dziękuję za odpowiedź.
Więc proszę o przyjazd i sprawdzenie tej usterki, tak jak zaleca Samsung, przy okazji zobaczę jak powinno wyglądać prawidłowe wyczyszczenie matrycy, skoro tyle matryc zostało przez Was wyczyszczone, to nie będzie problemu a ja z chęcią zobaczę żeby uniknąć na przyszłość tej usterki.
Proszę o podanie gdzie mam zgłosić państwa przyjazd w tym celu?"