ViewSonic Pro7827HD Test – DLP, Full HD, Dark Chip 3
Granie na konsoli i PC
|
“Input Lag, chroma 4:4:4 – czy są istotne?”
Input Lag
Brak dodatkowych systemów obróbki obrazu sprawia, że opóźnienie jest równie niskie bez względu na tryb i ustawienia projektora.
Konsola | Pomiar za pomocą Leo Bodnar Lag Tester – odwzorowuje opóźnienie input lag podczas używania konsoli do gier | 49 ms |
Komputer PCCałkowity czas upływający od kliknięcia myszą do reakcji na ekranie56 ms
Wynik 49/56ms nie jest w prawdzie super-niski, jednak pozwala na w miarę komfortowe użytkowanie sprzętu. Najbardziej wprawieni gracze sieciowi mogą mieć jednak z nim problem. Dla niedzielnych graczy pozostanie bez znaczenia. W każdym trybie obsługiwana jest też chroma w pełnej rozdzielczości. Na poniższym zdjęciu widać, że kolorowe czcionki są czytelne. Widać też nieznaczną strukturę pikseli DLP.
Oczywiście granie na tak dużym ekranie nie może równać się praktycznie z żadnym telewizorem. Jest to jedna z najfajniejszych cech każdego projektora. Do ViewSonic’a podłączyliśmy naszego redakcyjnego potwora od NVIDIA a gry w Full HD robiły naprawdę spore wrażenie.
Nasz redakcyjny sprzęt wyposażony jest w dwie karty GeForce GTX 980 Ti SLI powered by NVIDIA. Drugi komputer to ASUS GeForce GTX 980 przygotowany we współpracy z firmą HyperCube Stacje Graficzne. Komponenty od firm Nvidia, ASUS, Intel, HyperX. Gry dostarcza nam m.in Eletronics Arts Polska oraz PlayStation Polska
(768)