Skocz do zawartości
Gmeru

Wywiad 1: Dyrektor programowy kanału nSport HD: Pan Grzegorz Płaza

Rekomendowane odpowiedzi

[center][img]http://img401.imageshack.us/img401/3852/kopiapolskahdtvpw0ma2.png[/img][img]http://img166.imageshack.us/img166/7850/sphpxq5.jpg[/img][/center]


[center]
[size=4][b]Specjalnie dla portalu HDTVPolska.com mamy okazję zaprezentować wywiad z Dyrektorem programowym kanału „nSport HD”, Panem Grzegorzem Płazą.[/b][/size][/center]



[b]Proszę powiedzieć kilka zdań o sobie. W jaki sposób trafił Pan do grupy ITI?[/b]

W TV pracuję od 1993 roku . Najpierw w Red. Sportowej TVP , potem w Wizji Sport .
Od 2001 roku w Grupie ITI , trafiłem do ekipy , która tworzyła TVN 24 , odpowiadałem za zbudowanie części sportowej , potem tworzyłem kanał TVN Turbo a obecnie n Sport na Platformie N .

[b]Skąd pomysł na stworzenie kanału sportowego HD w Polsce? Czy nie było za wcześnie jak na polskie realia?[/b]

Chcieliśmy aby zaproponować kibicom coś w zupełnie innej jakości . Na naszym rynku jest obecnie ponad 10 kanałów sportowych i tworzenie kolejnego podobnego nie wydawało się nam sensowne . Dlatego stworzyliśmy kanał inny od istniejących na rynku . Tak technologicznie , jak programowo .

[b]Jak wygląda codzienna praca zespołu kanału nSport HD?[/b]

Redakcja podzielona jest na kilka zespołów , które nawzajem przenikają się w trakcie pracy.
Mamy dział newsowy, mamy dział piłkarski, jest ekipa, która koncentruje się wokół publicystyki. Obok dziennikarzy duża ekipa produkcyjna, realizacyjna i techniczna. Dzisiaj sama część dziennikarska to ponad 60 osób. Ale cogodzinne serwisy startują na antenie już o 9.00 a ich przygotowanie redakcyjne poprzedniego dnia.

[b]Czy śledzi Pan poczynania konkurencji? Po wprowadzeniu kanału nSport HD, konkurencja także zainteresowała się technologią HD.[/b]

Tak, znam ofertę konkurencji, doceniam pracę kolegów, bo mimo, że pracujemy w różnych firmach, prywatnie często znamy się, nierzadko wcześniej razem pracowaliśmy.