Refendi 0 Napisano 2 Marca 2023 W dniu 15.11.2022 o 11:04, pmcomp napisał: Zadzwoniłem dzisiaj ponownie na infolinię Samsunga i ... już wiem czemu mój TV nie nagrywa. Ano nie nagrywa ponieważ tego nie potrafi !!! . I co najciekawsze Samsung uważa, że wszystko jest w najlepszym porządku ponieważ w instrukcji obsługi na stronie 118 widnieje taka informacja: "Nagrywanie programów Bieżący program lub przyszłe programy można nagrywać przy użyciu urządzenia USB zamiast nagrywarki wideo. Ta funkcja może nie być obsługiwana w zależności od modelu lub regionu geograficznego." Otrzymałem informację, że telewizor na rynek polski nie posiada funkcjonalności nagrywania. Przypominam, że rzeczona instrukcja obsługi nie znajdowała się w pudle wraz z zakupionym telewizorem ani w języku polskim ani w żadnym innym . Na zadane pytanie na jakim rynku ten model telewizora ma taka funkcjonalność Pani odpowiedziała, że ... nie wie i odesłała mnie na strony Samsunga w każdym kraju (sic!). Czyli klient musi sobie sam sprawdzić na np. niemieckiej, włoskiej czy portugalskiej stronie, czy tam oferowany ten telewizor ma nagrywanie. Pani obsługuje tylko rynek polski i nie ma takiej wiedzy. Czyli Samsung nie ma globalnej bazy wiedzy? Ja takich tłumaczeń nie kupuję. Pani wmawiała mi jeszcze, że ten telewizor hardware'owo nie jest identyczny tylko, że na każdy rynek sprzedawany jest ... inny, w innej wersji. Moim zdaniem bzdura totalna, to są identyczne telewizory różniące się oprogramowaniem gdzie region czyli to oprogramowanie zmienia się wybierając kraj instalacji podczas pierwszej instalacji i uruchamiania. Dlaczego? Bo tak się robi na całym świecie. Wciskają kit. Moim zdaniem po prostu ten TV nie ma tej funkcjonalności, co w dzisiejszych czasach jest kuriozum. To tak jakby auto klasy premium np. BMW, Mercedes czy Audi w swoich topowych modelach nie oferowali np. radia z nawigacją albo klimatyzacji. Na podstawie tej sytuacji skłaniam się do postawionej wcześnie przez jednego kolegę tezy, że ten TV był projektowany na szybko aby jak SONY wypuścić QD-OLEDa jeszcze w 2022 roku. Ciekawe czego jeszcze ten TV nie ma, a co jest standardem na rynku ??? Ale jaja . Pozwoliłem sobie sprawdzić na kilku zagranicznych stronach i na francuskiej stronie Samsunga jest ładne info: Funkcja PVR Tak (Belgia, Holandia, Luksemburg, Wielka Brytania, Irlandia, Hiszpania, Portugalia, Andorra, Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia, Islandia, Francja, Niemcy, Austria, Szwajcaria) Czyli jak zwykle Europa wschodnia znalazła się w krajach trzeciego świata. Pytanie tylko czy funkcja nagrywania pojawi się jeśli przy pierwszej instalacji wybierzemy któryś z tych krajów, czy jest to jednak zablokowane przez hardware. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amigo-1 1 Napisano 3 Marca 2023 Witam Wszystkich posiadaczy telewizora S95B. Od niedawna użytkuję ten sprzęt (przesiadka z leciwego już Pioneer KURO) i cały czas próbuję poznać pełnię jego możliwości. Przeszukałem ten wątek i niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, tak więc zapytam Państwa bezpośrednio. Sprawa dotyczy dźwięku w tym sprzęcie. Otóż jestem zagorzałym maniakiem filmów (zwykłej telewizji prawie nie oglądam – nie chcę się denerwować ☹) z soczystym dźwiękiem. Mam podłączonych kilka sprzętów bezpośrednio do telewizora (BLUE Ray, nagrywarka DUNE itd.) tak aby uzyskać najlepszy możliwy obraz, a dźwięk wyprowadzam przewodem optycznym na kino domowe. Mam, niestety nie najmłodszy już, amplituner 7.1 (DENON AVR-3808), który nie obsługuje standardu HDMI 2.1 dlatego nie mogłem podłączyć do niego w/w urządzeń i z amplitunera wyjść na telewizor (procedury upscalingu do 4K w telewizorze nie są aż tak dobre), tylko, tak jak napisałem wcześniej, podłączenie sprzętu bezpośrednio do TV i dźwięk Toslinkiem na KD. I tu rodzi się moja wątpliwość, dlaczego po takim podłączeniu, mój amplituner wykrywa dźwięk tylko w 2 kanałach (sprzęt wyświetla na ekranie tylko 2 ikony głośników), oczywiście wyjście na głośniki KD jest już realizowane w układzie 7.1 (za to odpowiada amplituner) ale tak jakby z telewizora dochodził kablem optycznym tylko dźwięk stereo. Próbowałem zmieniać w ustawieniach telewizora parametry PCM / Auto ale za każdym razem jest tak samo. Co robię źle? Czy tak powinno to grać, czy może gdzieś w zawiłościach menu (Tizen) czegoś nie odznaczyłem? Teoretycznie gdy z płyty BR wychodzi cyfrowe 5.1, to taki układ powinien docierać światłowodem do KD, a nie stereo. Ktoś mnie oświeci, wyjaśni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 4 Marca 2023 Od 24.04 są dostępne modele Samsunga na 2023, czyli S90 i 95C. Czekam na info czy jest jakaś inna różnica 90 vs. 95 i idę w 77" 🙂 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 4 Marca 2023 10 minut temu, qazar napisał: Od 24.04 są dostępne modele Samsunga na 2023, czyli S90 i 95C. Czekam na info czy jest jakaś inna różnica 90 vs. 95 i idę w 77" 🙂 W Polsce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 4 Marca 2023 Tak, audiocolor ma:-) Od nich kupuje wszystko 🙂 jest już na stronie, także mój za 2 miesiące będzie do sprzedaży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 073 Napisano 4 Marca 2023 4 godziny temu, qazar napisał: Tak, audiocolor ma: To jak masz "branżowe" kontakty spróbuj się dowiedzieć, jak oceniają i porównują Samsunga do LG. Oczywiście w zakresie najnowszych, jaśniejszych paneli? Są jakimś tam "certyfikowanym" partnerem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 4 Marca 2023 (edytowane) Branza sprzedazowa ocenia lepiej ten produkt na ktorym więcej zarabia. Zasada stara jak swiat. Marża x liczba sprzedanych sztuk w danej jednostce czasu np. 1 rok vs. to samo dla kolejnego produktu. I mamy golasa .A jak nie ma .porownania to zawsze wygra wieksza marza wyrazona w pieniadzu, nie w procentach . Zawyczaj sytuacja jest bardziej skomplikowana bo dochodzą wszelkie profity matketingowe czy bonusy. Nie wiem jak na swiecie ale w Polsce rynek sprzedazy RTV/AGD znak9mocoe zna i stosuje te zasady. Edytowane 4 Marca 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki1213 5 Napisano 5 Marca 2023 Witam serdecznie forumowiczów, czy spotkał się ktoś już w tym modelu z problemem: https://youtu.be/rZ0GPA_E-I4 U mnie niestety stało się to samo po 3 tygodniach od zakupu, dodam ze tez używam xboxa series X w 4K 120 A oczekiwałem właśnie na kalibrację 😭 Dodam ze z samego tv jestem bardzo zadowolony obraz jest naprawdę dobry, system trochę irytuje poprzednie wersje Tizena moim zdaniem były lepsze. I teraz główne pytanie jak podjeść do gwarancji ? Lepiej w sklepie czy u producenta, nie ukrywam zależało by mi na wymianie na nowa sztukę Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Koper 1 175 Napisano 5 Marca 2023 4 godziny temu, Miki1213 napisał: Witam serdecznie forumowiczów, czy spotkał się ktoś już w tym modelu z problemem: https://youtu.be/rZ0GPA_E-I4 U mnie niestety stało się to samo po 3 tygodniach od zakupu, dodam ze tez używam xboxa series X w 4K 120 A oczekiwałem właśnie na kalibrację 😭 Dodam ze z samego tv jestem bardzo zadowolony obraz jest naprawdę dobry, system trochę irytuje poprzednie wersje Tizena moim zdaniem były lepsze. I teraz główne pytanie jak podjeść do gwarancji ? Lepiej w sklepie czy u producenta, nie ukrywam zależało by mi na wymianie na nowa sztukę Pozdrawiam. Dobry wieczór, Najszybszym sposobem reklamacji S95B będzie procesowanie tego jako rękojmię. Z prozy życia jest to najszybciej rozpatrywany rodzaj wniosku. Do zobaczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mecenas- 0 Napisano 6 Marca 2023 18 godzin temu, Miki1213 napisał: Witam serdecznie forumowiczów, czy spotkał się ktoś już w tym modelu z problemem: https://youtu.be/rZ0GPA_E-I4 U mnie niestety stało się to samo po 3 tygodniach od zakupu, dodam ze tez używam xboxa series X w 4K 120 A oczekiwałem właśnie na kalibrację 😭 Dodam ze z samego tv jestem bardzo zadowolony obraz jest naprawdę dobry, system trochę irytuje poprzednie wersje Tizena moim zdaniem były lepsze. I teraz główne pytanie jak podjeść do gwarancji ? Lepiej w sklepie czy u producenta, nie ukrywam zależało by mi na wymianie na nowa sztukę Pozdrawiam. Ja miałem 2x to samo więc chcę wymienić na LG. Teraz bujam się ze sklepem od miesiąca i walczę o zwrot kasy z drugiej rękojmi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki1213 5 Napisano 6 Marca 2023 1 godzinę temu, mecenas- napisał: Ja miałem 2x to samo więc chcę wymienić na LG. Teraz bujam się ze sklepem od miesiąca i walczę o zwrot kasy z drugiej rękojmi... I zawsze tak samo? Przy uruchomieniu ? Kurczę znajomy ma tez ten tv bardzo dużo korzysta z konsoli i jego. A ma już 4/5 miesięcy i zupełnie nic, mój 3 tygodnie i go nie ma… nie wiadomo czemu i Samaung tez chyba nic nie mówi w tej sprawie. Szkoda ze nowe dopiero koniec kwietnia początek maja… 2 godziny temu, mecenas- napisał: Ja miałem 2x to samo więc chcę wymienić na LG. Teraz bujam się ze sklepem od miesiąca i walczę o zwrot kasy z drugiej rękojmi... I dodatkowo czy serwis wymienił tylko matryce czy cały tv ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mecenas- 0 Napisano 6 Marca 2023 Po grze na konsoli i ponownym uruchomieniu TV wyskoczyło. Kilka postów wcześniej masz moje foty. Wymienili samą matryce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki1213 5 Napisano 6 Marca 2023 To zmartwiłeś mnie dość mocno, wydaje mi się ze jest to wada fabryczna jakiś modeli, bo w internecie nie brakuje osób co im się to dzieje i każdemu co wymienili matryce to samo się stało znowu, chciałem bardzo by wymienili na nowa sztukę ale minęło 18 dni a nie 14… gdyby stało się w 14 to od ręki a tak serwis i też będzie matryca wymieniana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 13 Marca 2023 (edytowane) Tu miejsce tego wpisu: Mój egzemplarz mniej więcej raz na miesiąc "traci" dostep do Netflixa. tzn. Netflix nie chce się uruchomić, jest tylko czarny ekran. Na szczęście pomaga odcięcie od zasilania. Brawo Samsung. Edytowane 13 Marca 2023 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 13 Marca 2023 Różni ludzie, różne doświadczenia 🙂 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebola1972 37 Napisano 13 Marca 2023 Tu miejsce tego wpisu: Mój egzemplarz mniej więcej raz na miesiąc "traci" dostep do Netflixa. tzn. Netflix nie chce się uruchomić, jest tylko czarny ekran. Na szczęście pomaga odcięcie od zasilania. Brawo Samsung. Na netflix powinien wystarczyć miękki reset zamiast wyciągać wtyczkę z prądu. Czyli przytrzymać przez kilka sekund przycisk na pilocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki1213 5 Napisano 14 Marca 2023 15 godzin temu, pmcomp napisał: Tu miejsce tego wpisu: Mój egzemplarz mniej więcej raz na miesiąc "traci" dostep do Netflixa. tzn. Netflix nie chce się uruchomić, jest tylko czarny ekran. Na szczęście pomaga odcięcie od zasilania. Brawo Samsung. Jak jest czarny ekran zaczekaj dosłownie 5s i wcisnął 2 razy środkowy przycisk do zatwierdzania na pilocie i działa odrazu, tez tak czasem mam i na czarnym ekranie wystarczy zatwierdzić środkowym i się uruchamia netflix. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 14 Marca 2023 5 godzin temu, Miki1213 napisał: Jak jest czarny ekran zaczekaj dosłownie 5s i wcisnął 2 razy środkowy przycisk do zatwierdzania na pilocie i działa odrazu, tez tak czasem mam i na czarnym ekranie wystarczy zatwierdzić środkowym i się uruchamia netflix. Apropos pilota. Ten pilot po BT to jest najwieksza zmora. Ma takie opóźnienia w działaniu że aż strach 😡. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki1213 5 Napisano 15 Marca 2023 19 godzin temu, pmcomp napisał: Apropos pilota. Ten pilot po BT to jest najwieksza zmora. Ma takie opóźnienia w działaniu że aż strach 😡. To prawda, jest karygodny, muszę nim celować w środek telewizora inaczej nie działa, ogólnie telewizor obraz super nie mogę złego słowa powiedzieć tym bardziej ze c2 jeszcze mam i ten obrazowo lepiej się sprawdza ale system chodzi gorzej niż w q9FN co miałem 5/6 lat… tam mogłem pilotem nawet w 2 stronę w ścianę celować i działał odrazu… wiec już po pewnym czasie mogę stwierdzić obrazowo i do gier super tv, system i samo działanie to straszna padaka za ta cenę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow1 3 Napisano 15 Marca 2023 Spróbuj sparuj na nowo pilot i powinien działać. Ja mój schowałem pod koc czy do kieszeni i działa. Natomiast też mi się zdarza problem z Netflixem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki1213 5 Napisano 16 Marca 2023 11 godzin temu, Jarkow1 napisał: Spróbuj sparuj na nowo pilot i powinien działać. Ja mój schowałem pod koc czy do kieszeni i działa. Natomiast też mi się zdarza problem z Netflixem Jak można ponownie sparować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prodarek 85 Napisano 16 Marca 2023 A co instalacji nie dostałeś 🤣🤣🤣 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 16 Marca 2023 Podobnie jak każde inne urządzenie BT. Rozparowujesz w menu urządzeń zewnętrznych i parujesz ponownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miki1213 5 Napisano 16 Marca 2023 Faktycznie pomogło! Ogólnie po aktualizacji tv zaczął lepiej działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 16 Marca 2023 Zrobiłem, zobaczymy co będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach