Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Po "wygrzaniu"  HZ2000 do EZ1000 widze duzy progres, moze nie jest to kwestai skoku jakościowego, ale zdecydwoanie na dzis jestem usatysfakcjonowany....

progeres to ruch tu panasonic zrobil przeskok kosmiczny.

zdecydowanie lepiej jest w ciemnych ujeciach, wiecej szczegolow a juz Ez1000 wydawal mi sie tu idelanym TV.

Ez1000 zostal w sypialni., DX900 zmienil wlasciela., teraz poczekamy na nowa generacje OLED.

 

Polecam HZ 2000 jest bezbłędny.

Przez wygrzanie mam na mysli 1000h pracy. Tak zo obserwacji uzytkownika kilku OLED.

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I bardzo fajnie, że opisałeś wrażenia. mam pytanie. Czy kabel sieciowy jest na stałe czy jest odłączamy? I jak oglądasz to filmmaker tryb czy jakiś inny?

Ja od niedawna szukam nowego tv i już by stanęło na tym modelu, jednak poczekam chwilkę na JZ2000. Głównie dla dźwięku chyba. Z tego co widzę w Panasonic flagowcach z roku na rok jest lepiej.

Chociaż mam jeszcze lekkie myśli ku LG CX lub tegoroczny C1, ale jeśli chodzi o tą markę to tu już w 77 calach, nie mówię, że cena będzie ta sama, ale gdzieś na jesień możliwe że cena 65 Panasonic a 77 Lg będzie zbliżona... I tu mam już mieszane uczucia.....

Czy stawiać na rozmiar i dodatkowy soundbar, czy jednak Panasonic bo przemawia za nim że jednak flagowiec, wiec łudzę się że jednak te matryce lepiej jakościowo wyselekcjonowane, przemawia za nim też dźwięk, chyba nie będzie potrzeby dokupować dodatkowego soundbara?

 

Edytowane przez Piotr Komorowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z wifi działa bardzo dobrze.

Dźwięk jest ok ale ja i tak używam sounbara , na plus tv mozliwosc podpięcia suba. 

Pamietaj ze Panasonic jest "ulomny inaczej" jesli chodzi o system, niestety mistrzem multimediow wewnetrznych nie będzie. Mnie to "grzeje" bo i tak wole Apple 4K

Tv jest skalibrowany. uzywam kalibrowanych ustawień.

Kwestia wyboru na plus matryca z radiatorem ( nowe lg i sony tez takie dostaną) no jest to "coś". w Panasonic. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna "nowinka" to interwal "czyszczenia" panelu ten 80 minutowy w wersji Ez1000 to 2500H a tu inżynierowie Panasonic zmienili to na 1000 h..., bardzo ciekawe czemu... tak skrócony czas. Tym bardziej ze ten proces raczej nie ma na celu czyszczenia matrycy a min 

 wyrównanie "jasności"...

Edytowane przez ma_ko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie mogę nigdzie dojrzeć, kabel sieciowy, znaczy się ten od prądu. Jest na stałe czy można go wyczepić i zastąpić innym? I czy kalibracja jest konieczna, czy na spokojnie można po włączeniu tv ustawić go w tryb filmmaker i cieszyć się obrazem?

Co do radiatora to jednak Panasonic,  Sony nie bo android, Lg chyba tylko w serii G, a nie podoba mi się przy nich to, że mają te dedykowane uchwyty i przylegają do ściany :) (wiem wybredny jestem 😜 ), w serii C nic na temat radiatorów nie wyczytałem.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabel prądowy jest na stale..., niczym nie zastąpisz i po co?? Radiatory w modelach 2021 wchodzą i do LG i SONY. (przynajmniej te wyższe model). Jasne ze nie potrzebujesz kalibracji kwestia preferencji i czułego oka..., w końcu Panas to najlepszy obraz po wyjęciu z "pudełka" ,ale jak pisałem nie wyobrażam sobie nie zrobić kalibracji..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.02.2021 o 11:22, ma_ko napisał:

Ez1000 zostal w sypialni., DX900 zmienil wlasciela., teraz poczekamy na nowa generacje OLED

Pytanko?

EZ1000,DX900 nigdy nie były reklamowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EZ był... pegi(wypalenie) po kilku tyś godzin do wymiany matryca..., DX900 clouding ale to moja "fanaberia"...., generalnie innych przypadlosci brak..... a co??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ma_ko napisał:

a co??

Bardzo szanuje Panasonica-od 6 lat sprzęt AGD u mnie bezawaryjny.Ale nie majac znajomych prawników walka z Panasonicem z wypaleniami w oled jesteśmy od razu na straconej pozycji.Czyli wychodzi na to że mająć ''firmę'' spryt i znajomości można cieszyć się sprzętem znacznie dłużej niż zwykły KOWALSKI.Ciekawe kiedy HZ 2000 wyzionie ducha przy ''normalym użytkowaniu?

Edytowane przez gangi007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, gangi007 napisał:

Bardzo szanuje Panasonica-od 6 lat sprzęt AGD u mnie bezawaryjny.Ale nie majac znajomych prawników walka z Panasonicem z wypaleniami w oled jesteśmy od razu na straconej pozycji.Czyli wychodzi na to że mająć ''firmę'' spryt i znajomości można cieszyć się sprzętem znacznie dłużej niż zwykły KOWALSKI.Ciekawe kiedy HZ 2000 wyzionie ducha przy ''normalym użytkowaniu?

Czy kwestia "sprytu" raczej samozaparcia..., bo serwis Panasonic to shit..., czy wzionie ducha nie wiem, znając Panasonic nie szybko, kolejne generacje maja tez mniej tendencji do wypalen..., polecam dokupić 'ubezpieczenie' zamiast rozszerzonej gwarancji producenta..., choć ostatnio zadziwił mnie serwis, po zgłoszeniu ze TV ma zafarb "czerwony" dość częsta przypadłość tej serii,..(coś za coś, obłędną jakość paneli pod katem jednorodności v zafarb) ma to coś wspólnego z tzw "Mura correction"..., po zgłoszeniu zafarbu..., bardzo szybko bez żadnych "nacisków' i "prawników' pojawił się nowy TV.... idealny tym razem...więc albo w Panasonic "zmiany" ,albo wiedzieli ze nie odpuszczę...hahah.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, ma_ko napisał:

,albo wiedzieli ze nie odpuszczę...hahah.

Jedni to mają szczecie💲

Jeden klijent,trzy naprawy lub wymiany w 3 TV od Panasonic.Trzeba urodzić się w czepku.

Edytowane przez gangi007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, gangi007 napisał:

Jedni to mają szczecie💲

Jeden klijent,trzy naprawy lub wymiany w 3 TV w Panasonic.Trzeba sie urodzić się w czepku.

Moja kobieta mówi ze jak rejestruje kolejny sprzęt na Panasonic. pl to strzelają "korki od szampana"...hehe...

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...