Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kolegowie, mam pytanie trochu też jako laik.

CX nie wspiera DTS, czy to z punktu widzenia szarego usera ma znaczenie? Do CX`a będzie podpięte kino domowe Teufel + Yamaha rx-v6a LUB Denon AVR-X2700H.
Znakomita większość to Netflix, może Apple TV i Amazon Prime, z rzadsza sygnał z NC+ i jakieś płyty. 

Mógłby ktoś tak po ludzku szaraczkowi napisać? ;)

Rozglądam sie cały czas za jakąś promocją na 65, porzuciłem MM z ich kartą rabatową bo obowiązkowe jest u mnie ubezpieczenie na 5 lat. Czytałem powyżej, że tam odradzacie.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo upieczonym posiadaczem OLED-a. LG CX przyszedł do mnie w czwartek. I od razu pojawił się problem. Od samego początku telewizor wydzielał nieprzyjemny zapach, jakby czegoś palonego (ale nie tak intensywny i smrodliwy, jak przy spaleniźnie). Dzisiaj mamy niedzielę i zapach w dalszym ciągu się utrzymuje. Jest on bardziej wyczuwalny przy włączonym telewizorze, ale nawet przy wyłączonym go czuć. Zastanawiam się dlaczego tak jest i kiedy ten zapach zniknie. Może to wina jakiejś ukrytej folii, której jeszcze nie zdjąłem? Folię zdjąłem z ekranu i górnej części tyłu telewizora. Czy jest gdzieś jeszcze jakaś folia do zdjęcia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Kr4ju napisał:

Jestem świeżo upieczonym posiadaczem OLED-a. LG CX przyszedł do mnie w czwartek. I od razu pojawił się problem. Od samego początku telewizor wydzielał nieprzyjemny zapach, jakby czegoś palonego (ale nie tak intensywny i smrodliwy, jak przy spaleniźnie). Dzisiaj mamy niedzielę i zapach w dalszym ciągu się utrzymuje. Jest on bardziej wyczuwalny przy włączonym telewizorze, ale nawet przy wyłączonym go czuć. Zastanawiam się dlaczego tak jest i kiedy ten zapach zniknie. Może to wina jakiejś ukrytej folii, której jeszcze nie zdjąłem? Folię zdjąłem z ekranu i górnej części tyłu telewizora. Czy jest gdzieś jeszcze jakaś folia do zdjęcia?

O, dzień dobry. Też mam  CX, mój 55, od piątku. I mam ten sam problem z zapachem. W jakim sklepie zamawiałeś?  Jestem tym mocno rozczarowany, nie chce mi się wierzyć, że zapach sam zniknie.

Znalazłem w sieci opisy problemu zapachu z innych modeli tv i zapach nie znikał samoistnie. Zastanawiam się co tam może być w środku, że tak śmierdzi? Najlepsze jest to, że tv się nie grzeje. Jak badam ręką tył i przód to jest  przyjemnie chłodny.

Chyba muszę dokonać zwrotu, ehhh tylko co jak następny będzie miał ten sam problem?

Edytowane przez Monac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

36 minut temu, Podhalanin napisał:

No i cena w euro znowu skoczyła. Jeśli ktoś z Was natknie się na dobrą promkę na tne model 65, to będę dźwięczny:-)

W Neonecie dalej za 7334zł, w Media za 7378, mało możliwe, że będzie taniej. Może do końca roku pojawi się jakaś okazja, raczej nie niżej niz 7000.

Edytowane przez vitalitystyler

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Kr4ju napisał:

Jestem świeżo upieczonym posiadaczem OLED-a. LG CX przyszedł do mnie w czwartek. I od razu pojawił się problem. Od samego początku telewizor wydzielał nieprzyjemny zapach, jakby czegoś palonego (ale nie tak intensywny i smrodliwy, jak przy spaleniźnie). Dzisiaj mamy niedzielę i zapach w dalszym ciągu się utrzymuje. Jest on bardziej wyczuwalny przy włączonym telewizorze, ale nawet przy wyłączonym go czuć. Zastanawiam się dlaczego tak jest i kiedy ten zapach zniknie. Może to wina jakiejś ukrytej folii, której jeszcze nie zdjąłem? Folię zdjąłem z ekranu i górnej części tyłu telewizora. Czy jest gdzieś jeszcze jakaś folia do zdjęcia?

Folie zabezpieczające masz na matrycy od przodu a także na tylnej części panelu, więc masz zdjęte wszystko co należy. Problem z "zapachem" leży gdzie indziej.

4 godziny temu, Monac napisał:

O, dzień dobry. Też mam  CX, mój 55, od piątku. I mam ten sam problem z zapachem. W jakim sklepie zamawiałeś?  Jestem tym mocno rozczarowany, nie chce mi się wierzyć, że zapach sam zniknie.

Znalazłem w sieci opisy problemu zapachu z innych modeli tv i zapach nie znikał samoistnie. Zastanawiam się co tam może być w środku, że tak śmierdzi? Najlepsze jest to, że tv się nie grzeje. Jak badam ręką tył i przód to jest  przyjemnie chłodny.

Chyba muszę dokonać zwrotu, ehhh tylko co jak następny będzie miał ten sam problem?

Generalnie to co się dzieje z tą marką ostatnimi czasy daje do myślenia. Jesteś kolejną osobą, której TV wydziela nieprzyjemny zapach. Ostatni problem wadliwych zasilaczy i przegrzewających się TV, mają program wymiany dla kilku modeli 2019, także tych topowych. 

Ja po swojej przygodzi z LG i jej nieudolnym serwisem dostałem zwrot gotówki, myślałem nad zakupem ponownie LG modelu CX albo GX, jednak odpuściłem sobie gdyż nie chcę już więcej problemów z matrycą, zasilaczem czy śmiesznym serwisem. Poszedłem w inną stronę, w zasadzie "back to the roots" wcześniejszych planów z przed zakupu 65 C9.

Może moje życie nie będzie teraz "Life's Good" ;) ale raczej nie będę tęsknił... za problemami.

W dniu 17.10.2020 o 13:52, plast napisał:

Dla 55" był B9 za 3900 (!) i CX za 5150 kilka dni temu, a CX najtaniej widziałem za 4700, ale to było tylko kilka sztuk i jednorazowo, raczej cena się trzyma nawet na promkach powyżej 5000. Ogólnie promki fajne wstecz można wyhaczyć np. na lowcygier_kropka_pl - w wyszukiwarkę z prawej strony wpisać "oled" i patrzymy co było i śledzimy na przyszłość :) 

Racja, mea culpa :) To z MM za 1200 to dziadostwo moim zdaniem, ogólnie wszędzie tam gdzie zmniejszana jest kwota ubezpieczenia po upływie X lat to dziadostwo. 

Ja skorzystałem właśnie z tej promocji, o której piszesz - 7,3k minus 800 na karcie (kartę dostałem). To była najlepsza promka w tym roku jaką widziałem i raczej lepszej nie będzie, ale trzeba obserwować :) Obecnie chyba właśnie to 7,3 to najlepsza oferta.

Spoko, peace! :) Kapnąłem się, że nie do końca doczytałeś, dlatego sprostowałem.

Pamiętam o tej promocji dowiedziałem się na "cebuli", niesterty/stety* nie mogłem z niej skorzystać bo czekałem wtedy na zwrot gotówki za C9. Oczywiście to była zdecydowanie najkorzystniejsza finansowo opcja jak do tej pory w tym roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szperam w sieci i jedni mówią, że zapach znikł po jakimś czasie, innemu gościowi serwisant wymienił zasilacz i problem ustąpił.

https://www.reddit.com/r/OLED/comments/j9nhas/lg_cx_burning_plastic_smell/

https://www.reddit.com/r/OLED/comments/iqv8qs/lg_cx_burning_plastic_smell/

Sam już nie wiem czy zwracać czy czekać, aż zapach ustąpi w co wątpię czy zgłaszać żeby obejrzeli go.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Podhalanin napisał:

Kolegowie, mam pytanie trochu też jako laik.

CX nie wspiera DTS, czy to z punktu widzenia szarego usera ma znaczenie? Do CX`a będzie podpięte kino domowe Teufel + Yamaha rx-v6a LUB Denon AVR-X2700H.
Znakomita większość to Netflix, może Apple TV i Amazon Prime, z rzadsza sygnał z NC+ i jakieś płyty. 

Mógłby ktoś tak po ludzku szaraczkowi napisać? ;)

Rozglądam sie cały czas za jakąś promocją na 65, porzuciłem MM z ich kartą rabatową bo obowiązkowe jest u mnie ubezpieczenie na 5 lat. Czytałem powyżej, że tam odradzacie.

Kolegowie* miszcz! Forumowianiczu... spoko żart ;) Po prostu uśmiałem się. 

Napisz coś więcej jak to jest z tym "obowiązkowym ubezpieczeniem". chcesz kupić za gotówkę czy na raty? Jak ja kupowałem w styczniu C9 w MM na raty, to była taka opcja, że mogłem wykupić dodatkowe ubezpieczenie za 1199zł ale wtedy raty były korzystniejsze procentowo niż bez ubezpieczenia i w sumie z tym ubezpieczeniem wyszło niewiele drożej niż droższa opcja procentowa bez ubezp. Jeśli kupujesz za gotówkę to raczej nie ma ubezpieczenia obowiązkowego, podejrzewam raty, potwierdź proszę.

Co się tyczy samego ubezpieczenia, to nie miałem okazji z niego korzystać. TV padł, sklep zwrócił kasę, umowa z ubezpieczycielem została rozwiązana. Tutaj muszę pochwalić działanie ubezpieczyciela gdyż zaraz po zwrocie zadzwoniłem do nich, Pani wysłała mi na e-mail formularz. Wypełniłem go i odesłałem z wymaganymi dokumentami w piątek późnym wieczorem. W poniedziałek do południa dostałem potwierdzenie otrzymania dokumentów i informację że na zwrot mają do 30 dni. W czwartek tego samego tygodnia miałem kasę na koncie pomniejszoną proporcjonalnie o okres korzystania z ubezpieczenia.

To ubezpieczenie z MM działa tak, że w 3 roku masz 80% wartości TV, w 4 60%, w 5 roku 40%. W EURO jest ponoć 100% do końca przez 5 lat ale koszt jest 1750zł. Najdroższe (absurdalne ceny) mają w MediaExpert i Neonet. Musisz sobie odpowiedzieć czy chcesz i gdzie chcesz mieć ubezpieczony TV. 

15 minut temu, Monac napisał:

Szperam w sieci i jedni mówią, że zapach znikł po jakimś czasie, innemu gościowi serwisant wymienił zasilacz i problem ustąpił.

https://www.reddit.com/r/OLED/comments/j9nhas/lg_cx_burning_plastic_smell/

https://www.reddit.com/r/OLED/comments/iqv8qs/lg_cx_burning_plastic_smell/

Sam już nie wiem czy zwracać czy czekać, aż zapach ustąpi w co wątpię czy zgłaszać żeby obejrzeli go.

 

Powiem Ci tak, przeczytaj sobie o akcji wymiany zasilaczy. Napisali tam, że inni użytkownicy modeli, które nie zostały wymienione w programie wymiany zasilaczy mogą także zgłaszać się serwisu jeśli mają jakieś obawy związany z zasilaczem. Jeśli masz nowy TV to ja po swoich doświadczeniach z serwisem nie bawiłbym się w "naprawę" nowego TV, tylko zwróciłbym go sklepu jeśli kupowałeś przez internet i nie minęło 14 dni lub skorzystał z rękojmi i odebrał gotówkę. Kwestia czy kolejny nie będzie miał takiej samej przypadłości, coraz więcej kwiatków w tym LG ostatnio 😬

Edytowane przez SXB
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minutes ago, SXB said:

W EURO jest ponoć 100% do końca przez 5 lat ale koszt jest 1750zł.

Jest na 100% 100% :), analizowałem to OWU kilkukrotnie i nawet konsultowałem z kolegą prawnikiem, bo się mocno zastanawiałem czy brać. 

Co do zapachu to u mnie na szczęście tego nie ma, ale moje doświadczenie z różnego rodzaju elektroniką pokazuje, że często problem nie ustępuje i jest związany z wewnętrzną wadą urządzenia, np. przegrzewającymi się rezystorami, gdzieś może być kiepski lut i więcej prądu idzie niż powinno, itp. itd. W dłuższym czasie / przy większych temperaturach w domu / po długiej nieprzerwanej pracy może się problem przerodzić w jakiś dymek / zwarcie i w najlepszym razie będzie element do wymiany. Z drugiej strony czasem faktycznie po 'wygrzaniu' samo przechodzi, no ale jak mówię z mojego doświadczenia raczej jest to 20:80.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SXB napisał:

Folie zabezpieczające masz na matrycy od przodu a także na tylnej części panelu, więc masz zdjęte wszystko co należy. Problem z "zapachem" leży gdzie indziej.

Generalnie to co się dzieje z tą marką ostatnimi czasy daje do myślenia. Jesteś kolejną osobą, której TV wydziela nieprzyjemny zapach. Ostatni problem wadliwych zasilaczy i przegrzewających się TV, mają program wymiany dla kilku modeli 2019, także tych topowych. 

Ja po swojej przygodzi z LG i jej nieudolnym serwisem dostałem zwrot gotówki, myślałem nad zakupem ponownie LG modelu CX albo GX, jednak odpuściłem sobie gdyż nie chcę już więcej problemów z matrycą, zasilaczem czy śmiesznym serwisem. Poszedłem w inną stronę, w zasadzie "back to the roots" wcześniejszych planów z przed zakupu 65 C9.

Może moje życie nie będzie teraz "Life's Good" ;) ale raczej nie będę tęsknił... za problemami.

Spoko, peace! :) Kapnąłem się, że nie do końca doczytałeś, dlatego sprostowałem.

Pamiętam o tej promocji dowiedziałem się na "cebuli", niesterty/stety* nie mogłem z niej skorzystać bo czekałem wtedy na zwrot gotówki za C9. Oczywiście to była zdecydowanie najkorzystniejsza finansowo opcja jak do tej pory w tym roku.

To co w ostateczności kupiłeś? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Koowall napisał:

To co w ostateczności kupiłeś? 

Zamiast "Life's Good" poszedłem w stronę "Hollywood to your home" model 2k19, to nad czym się czaiłem w styczniu tego roku a ostatecznie odpuściłem, tak miało być "back to the roots" 😉

44 minuty temu, plast napisał:

Jest na 100% 100% :), analizowałem to OWU kilkukrotnie i nawet konsultowałem z kolegą prawnikiem, bo się mocno zastanawiałem czy brać. 

Co do zapachu to u mnie na szczęście tego nie ma, ale moje doświadczenie z różnego rodzaju elektroniką pokazuje, że często problem nie ustępuje i jest związany z wewnętrzną wadą urządzenia, np. przegrzewającymi się rezystorami, gdzieś może być kiepski lut i więcej prądu idzie niż powinno, itp. itd. W dłuższym czasie / przy większych temperaturach w domu / po długiej nieprzerwanej pracy może się problem przerodzić w jakiś dymek / zwarcie i w najlepszym razie będzie element do wymiany. Z drugiej strony czasem faktycznie po 'wygrzaniu' samo przechodzi, no ale jak mówię z mojego doświadczenia raczej jest to 20:80.

Spoko, moim zdaniem to jest najbardziej sensowne ubezpiecznie oferowane w "dużych sklepach" w sensie stosunek korzyści/cena ubezpieczenia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, totinio napisał:

@Podhalaninprzecież masz w ME za 7300 po rabacie, taka sama cena jak w euro wczesniej

Tak, ale czytając ten wątek wywnioskowałem, że w euro jest najlepsze ubezpieczenie. Ja chcę na 5 lat.

Chyba, że źle zrozumiałem z media expert?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka stron wcześniej ktoś pytał o to, czy TV śmierdzi, bo ponoć jest to znany problem. Możecie sprawdzić, przykładając nos do otworu wentylacyjnego, czy dociera do Was zapach nagrzanej elektroniki/plastiku/miedzi? W mieszkaniu go nie czuć, nawet w bardzo bliskiej odległości od otworu, ale po zbliżeniu nosa do samej kratki, smród jest wyczuwalny i nie wiem, czy tak ma być, czy to tylko u mnie i powinienem coś z tym zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, dewey napisał:

Kilka stron wcześniej ktoś pytał o to, czy TV śmierdzi, bo ponoć jest to znany problem. Możecie sprawdzić, przykładając nos do otworu wentylacyjnego, czy dociera do Was zapach nagrzanej elektroniki/plastiku/miedzi? W mieszkaniu go nie czuć, nawet w bardzo bliskiej odległości od otworu, ale po zbliżeniu nosa do samej kratki, smród jest wyczuwalny i nie wiem, czy tak ma być, czy to tylko u mnie i powinienem coś z tym zrobić?

Jak długo masz ten tv? Też mam ten problem i chętnie bym zwrócił tv, ale widać po opiniach ludzi, że problem jest dość powszechny i mogę trafić na podobny egzemplarz jak kupię go w innym sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Monac napisał:

Jak długo masz ten tv? Też mam ten problem i chętnie bym zwrócił tv, ale widać po opiniach ludzi, że problem jest dość powszechny i mogę trafić na podobny egzemplarz jak kupię go w innym sklepie.

od paru dni, ale naprawdę w pokoju nic nie czuć, ja tu piszę o przyłożeniu nosa do otworu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy telewizor na podstawce powinien być idealnie pionowo? Bo mój jest lekko przechylony do tyłu i się zastanawiam czy to tak ma być czy z moim jest coś nie tak.

Szafka pod telewizorem jest wypoziomowana. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, dewey napisał:

Kilka stron wcześniej ktoś pytał o to, czy TV śmierdzi, bo ponoć jest to znany problem. Możecie sprawdzić, przykładając nos do otworu wentylacyjnego, czy dociera do Was zapach nagrzanej elektroniki/plastiku/miedzi? W mieszkaniu go nie czuć, nawet w bardzo bliskiej odległości od otworu, ale po zbliżeniu nosa do samej kratki, smród jest wyczuwalny i nie wiem, czy tak ma być, czy to tylko u mnie i powinienem coś z tym zrobić?

Mój 65B9 wciąż  wydziela  zapach przykładając nos do otworu wentylacyjnego pół roku od momentu  zakupu... 2000 godz pracy zero problemów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydawało mi się że jeśli podłączyłbym na USB pendrivea albo dysk np. z filmem z dźwiękiem w DTS to pomimo że CX nie ma wbudowanego dekodera DTS to prześle sygnał przez eARC bez problemu do amplitunera, który zrobi robotę. Ktoś stronę wcześniej napisał mi jednak w odpowiedzi, że TV nie prześle sygnału z DTS do AMPa. Nie miałem świadomości że żaden serwis nie nadaje w DTS a korzystam z kilku ale w sumie od niedawna, dzięki za wyjaśnienie. Zanim padł mi C9 korzystałem z wbudowanej apki Netflixa w C9 i mój Denon S950H odbierał Dolby Atmos z w/w serwisu, filmy z DTS oglądam z PS4Pro. Reasumując CX nie ma wbudowanego dekodera DTS ale bez problemu prześle sygnał DTS np. z USB do AMPa? W takim razie nie ma zupełnie sensu wydawania kasy na dodatkowe przystawki.
TO JESZCZE Z ZUPEŁNIE INNEJ BECZKI:
Czy GX jako teoretycznie wyższy model, nazywany dźwięcznie przez niektórych premium i topem w kwestii obrazu wyróżni się czymś więcej niż CX? Z tego co się orientuję to ten sam panel, ten sam procesor obrazu i praktycznie ta sama elektronika. Różnice poza budową i designem są w dźwięku (moc, ilość głośników) i wybieraniu głosowym bez konieczności użycia pilota. Czy uważacie że LG może dawać lepszej jakości panele skoro GX to "wyższy model" czy nie sprawdzają tego i wszystko leci jak popadnie tak samo do CX i GX?

Pytałem w LG i ten sam sprzęt tylko dźwiękiem się różni


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...