Skocz do zawartości
Cygg

Media Markt przedłużona gwarancja 5 letnia - opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Korzystał ktoś z 5 letniej gwarancji w Media Markt na Oledy lub lub ogólnie telewizory? Warto np dopłacić 550 zł przy cenie 4500 zł za takiego LG B8? Jak ktoś korzystał to proszę o opinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czym to się różni od gwarancji? Też jest naprawa, nawet TV zastępczy. Serwis door to door. Zastanawiam się czy to warto do OLEDów brać, które mają większe ryzyko uszkodzeń niż zwykły LCD.

 

chrome_2019-05-16_19-29-40.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radzę w pierwszej kolejności przeczytać uważnie regulamin tej "gwarancji" a nie patrzeć w tabelki reklamowe.

2 godziny temu, Cygg napisał:

Zastanawiam się czy to warto do OLEDów brać, które mają większe ryzyko uszkodzeń niż zwykły LCD. 

o jakich uszkodzeniach myślisz? mechanicznie to bez znaczenia jeden i drugi spada tak samo, elektronika to akurat w oled jest mniej niż w LCD a jeśli chodzi o możliwość pojawienia się wypaleń to ta gwarancja na pewno ci tego nie obejmie.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Cygg napisał:

Korzystał ktoś z 5 letniej gwarancji w Media Markt na Oledy lub lub ogólnie telewizory? Warto np dopłacić 550 zł przy cenie 4500 zł za takiego LG B8? Jak ktoś korzystał to proszę o opinie.

ta "gwarancja" MM to jest tak sprytna że w 3 roku jak nie naprawią to zwracają 80% ceny, w czwartym 60% a w piątym tylko 40%

i jak serwis zadecyduje zwrot kasy to musisz zostawić im tv  

za 10% wartości tv są potencjalnie lepsze "gwarancje" np w easy protect (Ci mi obiecywali że naprawę w kolejnych latach robi serwis producenta a nie firma krzak i zwracają 100% wartości sprzętu nawet w piątym roku "gwarancji")

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głównie chodziło mi o wypalenia. Ale faktycznie nie przeczytałem nawet regulaminu. Na to wychodzi że jak w takim EasyProtect naprawę realizuje serwis LG to uwzględniają wypalenia.

Jak czytam opinie o tym EasyProtect to każdy użytkownik ma ledwo założone konto i 1 post od kilku lat na forach a opinie na opineo są w ogóle nie miarodajne . Chyba w ogóle sobie daruję przedłużanie gwarancji.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://mediamarkt.pl/gwarancja-plus#section1

W tej tabeli masz wyraźnie zaznaczone co jest ubezpieczeniem, a co gwarancją. W przypadku oferty serwisowej, nie masz ubezpieczenia od upadku, nieszczęśliwych wypadków itd, ale masz klasyczny serwis telewizora (nie jest on jednak realizowany przez Quadra-Net Sp. z o.o. , niestety firma ta ma bardzo złe opinie dotyczące jakości kontaktu z klientem.

Jeżeli zależy Ci na przedłużonej gwarancji to musisz decydować się na zakup Sony w jednym z ich sklepów - wówczas możesz zdecydować się na zakup gwarancji rozszerzonej producenta https://services.sony.pl/support/pl/premium-services

Podobne możliwości oferuje Samsung ale... podobnie jak Sony tylko w sklepach markowych (brand storach).

W przypadku Panasonica gwarancję możesz przedłużyć w serwisie autoryzowanym lub poprzez stronę internetową: https://www.panasonic.com/pl/promocje/promocje/gwarancja-komfortu.html

Na chwilę obecną pozostali producenci nie wprowadzili takiej oferty.

  • Plusik 1
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Slepaq napisał:

Jeżeli zależy Ci na przedłużonej gwarancji to musisz decydować się na zakup Sony w jednym z ich sklepów - wówczas możesz zdecydować się na zakup gwarancji rozszerzonej producenta https://services.sony.pl/support/pl/premium-services

jesteś pewny że tv musi być kupiony w ich salonie firmowym?

wydaje mi się że kiedyś pytałem co jak mam już kupiony w innym sklepie to chyba powiedzieli mi że mam jakiś czas po zakupie  by u nich dokupić gwarancję (być może trzeba należeć do tego niby klubu sony) - ale może coś mi się pokręciło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu, jak dzwoniłem do Sony, to Pani na infolinii taką przekazała mi informację. Nie zmienia to faktu, że warto zadzwonić, bo być może istnieje możliwość wykupienia takiej gwarancji dla dowolnego telewizora w autoryzowanych punktach serwisowych.

4 godziny temu, Slepaq napisał:

https://mediamarkt.pl/gwarancja-plus#section1

W tej tabeli masz wyraźnie zaznaczone co jest ubezpieczeniem, a co gwarancją. W przypadku oferty serwisowej, nie masz ubezpieczenia od upadku, nieszczęśliwych wypadków itd, ale masz klasyczny serwis telewizora (nie jest on jednak realizowany przez Quadra-Net Sp. z o.o. , niestety firma ta ma bardzo złe opinie dotyczące jakości kontaktu z klientem.

miało być JEST on realizowany - NIE POLECAM!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2019 o 18:47, Cygg napisał:

Korzystał ktoś z 5 letniej gwarancji w Media Markt na Oledy lub lub ogólnie telewizory? Warto np dopłacić 550 zł przy cenie 4500 zł za takiego LG B8? Jak ktoś korzystał to proszę o opinie.

Jeżeli kiedykolwiek korzystałbyś z próby wypłaty odszkodowania od jakiejkolwiek ubezpieczalni to znałbyś odpowiedź na swoje pytanie. To jest biznes agresywny i to raczej z tych na granicy prawa i zasad etycznych:

  • Twoją kasę ze składek przytulają chętnie
  • W drugą stronę zrobią wszystko co jest dozwolone w literach prawa, żeby nie wypłacić Ci ani złotówki.

Miałem kilkakrotnie do czynienia z ubezpieczalniami. Uważam, że trzeba mieć niezłe szczęście, żeby wyjść z takiej konfrontacji zwycięsko i bez uszczerbku na zdrowiu psychicznym. Moim zdaniem trzeba mieć nierówno pod sufitem, żeby sobie samemu fundować takie 'atrakcje'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście nie miałem do czynienia i definitywnie wybiliscie mi z głowy ubezpieczenia ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podbije temat.

Przykładowo, wykupując tą gwarancje na 5 lat i w przypadku gdzie np wada wystąpi w 3 lub 4 albo 5 roku typu, wypalone lub świecące pixele lub, krecha przez cały ekran, przebarwienia itp to to podlega takiej  gwarancji czy nie ?

Jest tam taki punkt który wzbudza mój niepokój:

Za Wady w rozumieniu Umowy Serwisowej nie są uważane:
a)przejawy zużycia materiałów eksploatacyjnych lub części składowych Artykułu, które w ramach właściwego użytkowania Artykułu ulegają zużyciu w okresie krótszym niż okres przydatności Artykułu (rzeczy głównej), w szczególności takich jak: żarówki, baterie jednorazowego użytku, piloty zdalnego sterowania, uszczelki lodówek i zamrażarek, itp.;

Jutro chcę jechać kupić TV i nie wiem czy to brać tą gwarancje czy nie.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze taka kwestia że w 3 roku tej niby gwarancji dostaniesz chyba max 80% ceny tv, w czwartym 60% a  w piątym 40% 

czyli w piątym roku pewnie już nikt nie próbuje naprawiać tylko zwraca 40% kasy - niestety tv zabierają

dla mnie trochę dziwna ta "gwarancja" ja wziąłem bo w zasadzie dali za powiedzmy 5% ceny tv - jako formę rabatu 

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@RiedelS

Różnie mówią o przedłużonych gwarancjach, każdy ma swoje doświadczenia.

Moje są takie, że przydawała mi się w przeszłości (zakupy w MM) - raz przy tv gdzie padła płyta główna niedługo po gwarancji fabrycznej i  przy pralce, gdzie tuż po gwarancji coś się spierdziało. W każdym z tych przypadków bardziej opłaciłoby się kupić nowe niż naprawiać.

Teraz też mam wykupioną gwarancję.

Przemyśl sobie i podejmij jakąś decyzję. Czas pokaże czy była słuszna! ;)

 

 

Edytowane przez Groszek
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, RiedelS napisał:

Jutro chcę jechać kupić TV i nie wiem czy to brać tą gwarancje czy nie.

Nie myl gwarancji z ubezpieczeniem, bo to zupełnie inne rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

11 minut temu, vader_4747 napisał:

Nie myl gwarancji z ubezpieczeniem, bo to zupełnie inne rzeczy.

Wiem na czym to polega i znam ogólne zasady, zastanawiam się czy ktoś z tego korzystał i czy działa to w cywilizowany sposób, czy może w razie 'W' zaczyna się batalia z ubezpieczycielem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na logikę,

TV za 7000 + gwarancja/ubezpieczenie na 5 lat, 770 zł czyli 7770 zł

Pierwsze dwa lata, wypłacają 100% w formie bonu czyli 7000 zł

W trzecim roku od zakupu awaria bon na 80% sumy czyli 5600

W czwartym roku od zakupu awaria bon na 60% sumy czyli 4200 zł

W piątym roku od zakupu awaria bon na 40% sumy czyli 2800

Pytanie ile jest wart telewizor 5 letni który wyjściowo kosztował 7000 zł

W przypadku nie wykupowania gwarancji, już w trzecim roku po awarii tv można wyrzucić do kosza czyli 5600 zł, natomiast piątym 2800 zł, ale za to się oszczędza się te 770 na nowy TV ?

Czy moje rozumowanie jest błędne ?

Chyba jednak wykupię.

 

Edytowane przez RiedelS
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedłużone gwarancje kupujemy u dobrego producenta:

https://shop.panasonic.pl/przedłużona-gwarancja-dla-tv-≥-60"

https://shop.panasonic.pl/przedłużona-gwarancja-dla-tv-od-50"-do-60" dostępne przez cały okres trwania standardowej gwarancji 24 m-cznej

https://services.sony.pl/support/pl/premium-services dostępne przez rok od daty zakupu (obejmuje również uszkodzenia mechaniczne, ceny zależne od modelu TV można sprawdzić na stronie Sony Center po dodaniu telewizora do koszyka - "Kup Teraz")

Żadnych ubezpieczeń w sklepach nie kupujemy bo te ubezpieczenia są niewspółmiernie drogie i służą tylko do generowania zysku dla sklepu oraz firmy ubezpieczeniowej a nie dla korzyści klienta 😉

Edytowane przez southorn
  • Plusik 1
  • Dzięki 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, southorn napisał:

Przedłużone gwarancje kupujemy u dobrego producenta:

https://shop.panasonic.pl/przedłużona-gwarancja-dla-tv-≥-60"

https://shop.panasonic.pl/przedłużona-gwarancja-dla-tv-od-50"-do-60" dostępne przez cały okres trwania standardowej gwarancji 24 m-cznej

https://services.sony.pl/support/pl/premium-services dostępne przez rok od daty zakupu (obejmuje również uszkodzenia mechaniczne, ceny zależne od modelu TV można sprawdzić na stronie Sony Center po dodaniu telewizora do koszyka - "Kup Teraz")

Żadnych ubezpieczeń w sklepach nie kupujemy bo te ubezpieczenia są niewspółmiernie drogie i służą tylko do generowania zysku dla sklepu oraz firmy ubezpieczeniowej a nie dla korzyści klienta 😉

Ja jednak ją wykupie w MM. Twoja argumentacja mnie nie przekonuje, ale TY kupuj u dobrego, jak najbardziej.

+10% do ceny i w najgorszym wypadku po 5 latach 40% zwrotu po odjęciu kosztu gwarancji  dostajesz do ręki 2000,

w przypadku braku gwarancji figa z makiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, RiedelS napisał:

w przypadku braku gwarancji figa z makiem.

negocjuj pry zakupie - ja zacząłem "stękać"czy możliwy zwrot , czy jakiś rabat dadzą i dostałem to MMkowe ubezpieczenie jako rabat.

5 godzin temu, southorn napisał:

Przedłużone gwarancje kupujemy u dobrego producenta:

Żadnych ubezpieczeń w sklepach nie kupujemy bo te ubezpieczenia są niewspółmiernie drogie i służą tylko do generowania zysku dla sklepu oraz firmy ubezpieczeniowej a nie dla korzyści klienta 😉

jest też easy-protect.pl - ponoć to jest "prawdziwa" gwarancja

jestem ciekaw czy ktoś się może naciął na nich

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, RiedelS napisał:

Ja jednak ją wykupie w MM. Twoja argumentacja mnie nie przekonuje, ale TY kupuj u dobrego, jak najbardziej.

+10% do ceny i w najgorszym wypadku po 5 latach 40% zwrotu po odjęciu kosztu gwarancji  dostajesz do ręki 2000,

w przypadku braku gwarancji figa z makiem.

W najgorszym i przeważnie w każdym przypadku to nic nie dostaniesz 😉

Przeczytaj uważnie OWU, zapoznaj się z doświadczeniami osób, które miały próbowały "realizować" ubezpieczenie. Jeśli chcesz chętnie przedstawie Ci (prywatnie) zasady działania firm ubezpieczeniowych w zakresie "gwarancji" na sprzęt RTV i AGD. Każdy czynnik działa na Twoją niekorzyść.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, southorn napisał:

W najgorszym i przeważnie w każdym przypadku to nic nie dostaniesz 😉

Przeczytaj uważnie OWU, zapoznaj się z doświadczeniami osób, które miały próbowały "realizować" ubezpieczenie. Jeśli chcesz chętnie przedstawie Ci (prywatnie) zasady działania firm ubezpieczeniowych w zakresie "gwarancji" na sprzęt RTV i AGD. Każdy czynnik działa na Twoją niekorzyść.

No niestety, wg zasady, oszukujących i oszukiwanych.

W takim kraju żyjemy że nawet warunki ubezpieczenia dostosowywane są do specyfiki społeczeństwa. A społeczeństwo mamy jakie mamy.

Wykupiłem tą "gwarancje", poza tym kosztowała mnie w sumie 120 zł, przy tv za 7k. Pojęczałem i mi dali w takiej cenie. (dzięki za cynk klaus71)

Czyli w najgorszym wypadku pójdzie się paść 120 zł ....łał...przeżyje.

Pozdrawiam i dzięki za opinie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.01.2020 o 14:11, RiedelS napisał:

Wykupiłem tą "gwarancje", poza tym kosztowała mnie w sumie 120 zł, przy tv za 7k. Pojęczałem i mi dali w takiej cenie.

Kupiłeś kota w worku, ale masz rację że 120 zł to niewspółmiernie mały wydatek w stosunku do ceny TV. Możesz to potraktować jako los na loterii - w przypadku awarii TV, albo się coś uda zdziałać na tym ubezpieczeniu, albo nie.

Coraz większa konkurencja na tych ubezpieczeniach jest to i ceny spadły. Kiedyś sobie życzyli nawet 25% ceny produktu za 5 letnią ochronę, co było ekonomicznie nieuzasadnione.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, efel napisał:

Kupiłeś kota w worku,

ale czemu "kota" ?

raczej MM nie robi tu ludzi w balona że "znaleziono ślady zalania/niepoprawnego użytkowania" - więć jak tv zaczyna szwankować to od razu serwis i naprawa lub zwrot kasy

W dniu 26.01.2020 o 14:11, RiedelS napisał:

Wykupiłem tą "gwarancje", poza tym kosztowała mnie w sumie 120 zł, przy tv za 7k. Pojęczałem i mi dali w takiej cenie. (dzięki za cynk klaus71)

Czyli w najgorszym wypadku pójdzie się paść 120 zł ....łał...przeżyje.

za tyle to opłaca się nawet dla spokojniejszego snu

poza tym jak byś chciał sprzedać tv to łatwiej go będzie sprzedać z jakaś dodatkową gwarancją/ubezpieczeniem niż bez gwarancji

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...