sleet 6 Napisano 21 Września 2021 Hej, mam taki problem może ktoś ma równiez wzmacniacz Denona i mógłby sprawdzić? Raczej wykluczam wzmacniacz bo z NVIDIA shield wpiętego bezpośrednio w Denona nie ma żadnych problemów. Posiadam Denon x1600h połączony przez HDMI eArc (enhanced) z Sony xg95. Na denonie format dźwięku ustawiony jest na auto. Na Sony w ramach jednej aplikacji np Netflix lub YouTube zmieniając filmy / klip dochodzi do głośnych trzasków z kolumn. Np w aplikacji Netflix nawigując pomiędzy pozycjami uruchamia się zwiastun, przy każdym przejściu na kolejną pozycję Denon przełącza dźwięk na stereo, następnie gdy zwiastun się uruchomi Denon zmienia format na dolby i wtedy w większości przypadków następuje trzask. To samo można zaobserwować np gdy oglądając film na YouTube włączy się reklama, wtedy też następuje trzask. Co może być przyczyną? Dodam że zaczęło się to dziać w zeszłym tygodniu, w tym czasie nie było żadnych zmian, aktualizacji itp. Przywróciłem ustawienia fabryczne zarówno na tv jak i na wzmacniaczu, wymieniłem kabel HDMI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CRW 0 Napisano 21 Września 2021 Hej, mam taki problem może ktoś ma równiez wzmacniacz Denona i mógłby sprawdzić? Raczej wykluczam wzmacniacz bo z NVIDIA shield wpiętego bezpośrednio w Denona nie ma żadnych problemów. Posiadam Denon x1600h połączony przez HDMI eArc (enhanced) z Sony xg95. Na denonie format dźwięku ustawiony jest na auto. Na Sony w ramach jednej aplikacji np Netflix lub YouTube zmieniając filmy / klip dochodzi do głośnych trzasków z kolumn. Np w aplikacji Netflix nawigując pomiędzy pozycjami uruchamia się zwiastun, przy każdym przejściu na kolejną pozycję Denon przełącza dźwięk na stereo, następnie gdy zwiastun się uruchomi Denon zmienia format na dolby i wtedy w większości przypadków następuje trzask. To samo można zaobserwować np gdy oglądając film na YouTube włączy się reklama, wtedy też następuje trzask. Co może być przyczyną? Dodam że zaczęło się to dziać w zeszłym tygodniu, w tym czasie nie było żadnych zmian, aktualizacji itp. Przywróciłem ustawienia fabryczne zarówno na tv jak i na wzmacniaczu, wymieniłem kabel HDMI.Ja mam XG95 i amplituner Denon AVR-X1000. Nigdy nie pojawił się u mnie problem, który opisujesz. Ale u mnie nie ma eARC tylko zwykły ARC.Wysłane z mojego M2102K1G przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 21 Września 2021 Hej, mam taki problem może ktoś ma równiez wzmacniacz Denona i mógłby sprawdzić? Raczej wykluczam wzmacniacz bo z NVIDIA shield wpiętego bezpośrednio w Denona nie ma żadnych problemów. Posiadam Denon x1600h połączony przez HDMI eArc (enhanced) z Sony xg95. Na denonie format dźwięku ustawiony jest na auto. Na Sony w ramach jednej aplikacji np Netflix lub YouTube zmieniając filmy / klip dochodzi do głośnych trzasków z kolumn. Np w aplikacji Netflix nawigując pomiędzy pozycjami uruchamia się zwiastun, przy każdym przejściu na kolejną pozycję Denon przełącza dźwięk na stereo, następnie gdy zwiastun się uruchomi Denon zmienia format na dolby i wtedy w większości przypadków następuje trzask. To samo można zaobserwować np gdy oglądając film na YouTube włączy się reklama, wtedy też następuje trzask. Co może być przyczyną? Dodam że zaczęło się to dziać w zeszłym tygodniu, w tym czasie nie było żadnych zmian, aktualizacji itp. Przywróciłem ustawienia fabryczne zarówno na tv jak i na wzmacniaczu, wymieniłem kabel HDMI.A jakie ustawienia w TV przekazywania dźwięku?Po uruchomieniu np netflix jaki dźwięku pokazuje?Można spróbować ustawienia źródła w ampli jeśli są. Najlepiej a aplikacji avr remote na androida tam jest opcja np movie i można przypisać jak ampli ma dekodować. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 21 Września 2021 (edytowane) Ampli ma ustawione żeby automatycznie ustawiał tryb dźwięku w innym wypadku jeśli włączę film z atmosem to sobie automatycznie nie przestawi i będzie leciało np stereo. Po uruchomieniu netflixa na wzmacniaczu widać DD+ + Dsur później przez chwilę DD+ i znów. Edytowane 21 Września 2021 przez sleet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 21 Września 2021 U mnie na start pokazuje DD+ Dsurrund, i tak dekoduje wielokanałowy na netflix, jeśli zmienię na atmos jest atmos ale przy zmianie nie ma trzasków. Można próbować jeszcze inny kabel tylko trochę lepszy niż za 10.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 21 Września 2021 Jakby ktoś chciał to nagrałem na szybko filmik https://youtu.be/sYeBSTBEHc0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baasior 3 Napisano 22 Września 2021 (edytowane) Ja mam Denona x2600h trzaski nie występują 16 godzin temu, Xisiek napisał: Ludzie co Was wzięło, chcecie oceniać jakość obrazu na podstawie filmików ? A skąd wiecie, ze obraz był prawidłowo ustawiony czy skalibrowany, czy prawidłowo był ustawiony balans bieli w aparacie, czy zapis był poprawny na matrycy, czy nie zmieniała czegoś wasza przeglądarka/aplikacja/kompresja plus klucz czy wasz ekran jest prawidłowo ustawiony/skalibrowany/ma właściwa temperaturę barwowa/gamme itp. Nie oceniam jakości obrazu na podstawie filmików. Ja to odkryłem przez przypadek, ale coś w tym jest bo nawet na prof. filmikach gdzie kalibrują tv obraz jest bardziej zielony. Czyli różne kamery różne ustawienia i zawsze jest to widoczne. Jedynie że czasem trochę mniej. Dlatego moje pytanie odnosiło się do kogoś kto ma 2 takie modele w domu, bo wiem że ktoś tu ma:) Edytowane 22 Września 2021 przez baasior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 689 Napisano 22 Września 2021 (edytowane) Nawet zakładając ze zaszły pozytywnie wszelkie warunki powyżej, mogła po prostu trafić się gorsza partia paneli? No jasne ze tak! Innymi słowy równie dobrze możesz trafić lepszy egzemplarz w sklepie dziś jak i gorszy jutro. Edytowane 22 Września 2021 przez Xisiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baasior 3 Napisano 23 Września 2021 Wiem że tak może być, tylko chyba ten przypadek tego nie dotyczy bo na każdym filmiku na XH95 obraz jest bardziej zielony i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemekKRK 41 Napisano 23 Września 2021 Generalnie, jeśli jest zrobiona profesjonalna kalibracja taka jak np. robią chłopaki ze Sklaibrujtv.pl to obraz nie powinien mieć przekłamań. Wiadomo, każdy panel czy ogólnie TV ma jakieś odchyłki od wzorca ale po profesjonalnej kalibracji ciężko je wyłapać jeśli obok nie ma drugiego wzorcowego ekranu jako odniesienia. Ja kalibrowałem swojego XF90 i nie widzę żadnego przesunięcia w stronę zieleni, niebieskiego czy czerwonego. Obraz jest dokładnie taki jak powinien być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baasior 3 Napisano 24 Września 2021 XF90 raczej nie miał z tym problemów z tego co pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemekKRK 41 Napisano 24 Września 2021 Może to kwestia powłoki antyodblaskowej, która powoduje, że przy nagrywaniu kamerą sprawia takie wrażenie. XF90 nie ma takiej powłoki stąd na nagraniach tego nie widać. Moim zdaniem nie ma możliwości aby po kalibracji występowały "przebarwienia" o jakich mówisz ponieważ kalibracja z zasady ma zlikwidować wszelkie niezgodności kolorystyczne. I jeżeli fabrycznie jakieś odchyłki kolorów są to po kalibracji są niewelowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 2 Października 2021 Pare słów na temat mojej reklamacji 55-XG9595 na utrwalenie paska i logo kanału informacyjnegi. Otóż wczoraj otrzymałem w zamian za swój LED XG 95050 model OLED 55-AG8 nowiutki egzemplarz. Wszystko nowe oryginalnie zapakowane, zafoliowane, TV z zerowym przebiegiem z android 8. Nie wiem skąd oni wytrzasnęli ten nowy egzemplarz (przyjechał z magazynu w Holandii) ale bardzo się cieszę. Czytałem wcześniej ze Sony na wymianę daje używane, bądź odnowione często w nieciekawym stanie. Jak mi zaproponowali AG8 bałem się, a co jeśli mi przyślą używany. Nie wiadomo jak byłby wcześniej używany a przecież to oled wiec trzeba uważać. Aha gwarancja biegnie od początku 2 lata. Jestem mega zadowolony. Brawo Sony. 2 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arecki23 0 Napisano 2 Października 2021 Pare słów na temat mojej reklamacji 55-XG9595 na utrwalenie paska i logo kanału informacyjnegi. Otóż wczoraj otrzymałem w zamian za swój LED XG 95050 model OLED 55-AG8 nowiutki egzemplarz. Wszystko nowe oryginalnie zapakowane, zafoliowane, TV z zerowym przebiegiem z android 8. Nie wiem skąd oni wytrzasnęli ten nowy egzemplarz (przyjechał z magazynu w Holandii) ale bardzo się cieszę. Czytałem wcześniej ze Sony na wymianę daje używane, bądź odnowione często w nieciekawym stanie. Jak mi zaproponowali AG8 bałem się, a co jeśli mi przyślą używany. Nie wiadomo jak byłby wcześniej używany a przecież to oled wiec trzeba uważać. Aha gwarancja biegnie od początku 2 lata. Jestem mega zadowolony. Brawo Sony. Szczęściaż. Powodzenia i przyjemności w użytkowaniu nowego TV. To teraz rozumiem, że zmiana podforum? Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 2 Października 2021 Zostaje tu. Sentyment do xg9505 pozostaje. Zreszta na temat AG8 niewiele tu jest. Chyba ze nie umiem znaleść. Jedna rzecz mnie zastanawia. Oprogramowanie, zaktualizowane do andka 9 nakładka Sony najnowsza 6.716 costam. Ale menu jest jakieś stare z epoki 6.3236. Nie ma kafelków poziomych z listy kanałów, ciężko się przestawić z powrotem. Czytałem ze dla tv Oled soft wychodzi najpóźniej (obecny z maja 2021). Mam nadzieje ze się doczekam aktualizacji. A może i nie bo na pilocie jest klawisz action menu. Ciekawe czy jakbym zmienił pilot na ten od XG9505 ten metalowy czy menu by się zmieniło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 2 Października 2021 Nieźle, ja się spodziewam serwisu w poniedziałek w sprawie tych strzałów z głośników kina. Zobaczymy co się wydarzy (i nie, nie spodziewam się że dadzą mi nowy tv 😂) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Kolendo 1 Napisano 13 Października 2021 Czy ktoś może dostał już update z tym pseudo google tv? News był w kwietniu, a aktualizacja miała być szybko - niemniej wiciąż u mnie jej nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 13 Października 2021 Nie ma jeszcze ani OTA ani na stronie sony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Kolendo 1 Napisano 13 Października 2021 Teraz, mikoko napisał: Nie ma jeszcze ani OTA ani na stronie sony Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arecki23 0 Napisano 13 Października 2021 Czy ktoś może dostał już update z tym pseudo google tv? News był w kwietniu, a aktualizacja miała być szybko - niemniej wiciąż u mnie jej nie ma.Jest sposób na uzyskanie aktualizacji launchera do google.tvTrzeba zastosować VPN i serwery zagraniczne np. USA. Ja używam surfshark i zrobiłem tak żeby pomijał VPN wszystko prócz systemu. Co prawda nie jest to Android.tv 12 zwanym Google.tv. Ale zawsze to coś. Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 13 Października 2021 W dniu 2.10.2021 o 12:01, sleet napisał: Nieźle, ja się spodziewam serwisu w poniedziałek w sprawie tych strzałów z głośników kina. Zobaczymy co się wydarzy (i nie, nie spodziewam się że dadzą mi nowy tv 😂) Historia zakończona happy endem. Serwis Sony stanął na wysokości zadania. Po 40 minutach testowania u mnie w domu, ku mojemu zdziwieniu, zabrali mój amplituner do siebie aby zweryfikować na takim samym tv. Przyznali że nie chciało im się wierzyć jak okazało się że w serwisie na innym tv problem nie występuje a testowali podobno bite 3h. W efekcie wymienili płytę główną w tv i teraz wszystko śmiga, nie ma trzasków i co ciekawe dźwięk uruchamia się od razu z filmem a nie jak było wcześniej kilka sekund później. 🥳 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 13 Października 2021 No to trzeba pogratulować. Ja od tygodnia cieszę się z wymienionego nowiutkiego Oleda AG8 którego dostałem w zamian za XG9505 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 689 Napisano 13 Października 2021 A nie chcieli Ci dać XJ95? PS. Swoją droga dziwne, ze za wypalonego LCD dali podatnego na wypalenia OLEDa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 13 Października 2021 (edytowane) J95 nie występuje w 55 calach. Sami zaproponowali. Już nie oglądam TVN 24 bo to killer oledow. Tz czasem patrzę ale na ipadzie z podpiętym soundbarem po BT. Zreszta ten kanał w większości się raczej słucha. Ludzie piszą do nadawcy TVN 24 a oni odporni na sugestie. Te ich żółte paski są już nie do wytrzymania. Mam Netflix tv, Amazon Prime Video. Jest co oglądać. Od polityki robię odwyk 🤣 Zreszta za Xg dałem 4400 a za tyle oleda nie kupię. Edytowane 13 Października 2021 przez mikoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvalery 180 Napisano 13 Października 2021 46 minut temu, mikoko napisał: J95 nie występuje w 55 calach. Sami zaproponowali. Już nie oglądam TVN 24 bo to killer oledow. Tz czasem patrzę ale na ipadzie z podpiętym soundbarem po BT. Zreszta ten kanał w większości się raczej słucha. Ludzie piszą do nadawcy TVN 24 a oni odporni na sugestie. Te ich żółte paski są już nie do wytrzymania. Mam Netflix tv, Amazon Prime Video. Jest co oglądać. Od polityki robię odwyk 🤣 Zreszta za Xg dałem 4400 a za tyle oleda nie kupię. Bez przesady z tym kilerem. Leci u mnie po parę godzin dziennie na A8H i nic się nie dzieje. Oczywiście ustawienia kinowe a nie oczo[beeep]ne. 😜 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach