Robert_1988_KrK 473 Napisano 13 Stycznia 2020 @damianelk Gdzie go nowego dostałeś za taką kwotę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianelk 7 Napisano 13 Stycznia 2020 W Danii😉 jeszcze na 800 zł zwrotu się zalapalem. SONY wypuścił kampanie jak ktoś kupi między 01.12.29-31.01.20 TV SONY i Soundbar dostaje zwrot max 800 zł😎 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slagod 0 Napisano 18 Marca 2020 Witam, próbuję podłączyć dekoder Orange Samsung ICU 100 do soundbara JBL Bar 5.1 (który mam podłączony do TV za pomocą HDMI ARC), ale w takiej konfiguracji nie widzę ani dzwięku, ani obrazu z dekodera. Czy spotkał się może ktoś na forum z takim problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 14 Kwietnia 2020 Zakupiłem Sony HT-ST5000 , podłączyłem....i du.y nie urywa. Za 3.500 zł spodziewałem się czegoś więcej. Głównie jestem zawiedziony basem z subwuffera. Poprzednio używałem JB 350 i bas był głębszy, czuć było po podłodze... a w SONY jest po prostu słabszy brak tego efektu podłogi. Ale fakt ze dźwięk jest czystszy. Pozytywnie również połączenie do TV, płynność i jeden pilot do wszystkiego. Mam 30 dni na zwrot...będę myślał. I powiedz ze nie masz problemów z dźwiękiem poprzez eARC. Nie uwierzę bo mi już włosy z głowy lecą co się wyprawia z dźwiękiem. Soundbar HT-XF9000Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Repugnant 32 Napisano 23 Kwietnia 2020 a czy ktos moze wie jak sie ma sony 85xg9505 do sony xh9505 czy nowszy znaczy lepszy czy sa tam tylko kosmetyczne zmiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 23 Kwietnia 2020 Ten nowy ma Bezpośrednie (Full Array LED) i KĄT WIDZENIA (X-WIDE ANGLE). Powinny być chyba lepsze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Repugnant 32 Napisano 23 Kwietnia 2020 xg tez ma fald-a i x-wide angle tak przynajmniej wyczytalem w specyfikacji moze w nowym xh sa one ulepszone.czy ktos cos jeszcze wie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jos 0 Napisano 25 Kwietnia 2020 xg tez ma fald-a i x-wide angle tak przynajmniej wyczytalem w specyfikacji moze w nowym xh sa one ulepszone.czy ktos cos jeszcze wie ??Od 75 cali w górę jest x-wida, w 65 i 55 nie ma niestety. W XH ma być już od 55. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Newren 31 Napisano 25 Kwietnia 2020 85" w xg8596 to koszt obecnie 8999. Czy jest faktycznie sens dopłaty do 85xg9505 kolejnych 6300 zł ? 70% więcej. Tv tymczasowo , do czasu aż wyjdzie Oled Samsunga ale bardziej czekam na micro/mini ledy TV w przystępniejszych cenach. (5-6 lat okres czasu) Chcę aby mi zastąpił projektor do filmów(105") i tv do seriali(52"). Materiał od 720p do 2160p. Może bym przebolał stratę kolejnych cali i kupił referencję..czyli oled 77c9 ale się boję wypaleń. Tv cały czas będzie podpięty do kompa i mogą się zdarzać kilku-godzinne sesje z wyświetlaniem ikonek na pulpicie. Mogę nieco ponad 20k wydać na tv. Ale wtedy to już ma być na dłużej. Stąd pomysł aby coś kupić na przeczekanie. Czytałem świeżą reckę 85xg8596 i chyba nie powinienem być zawiedziony. Tylko się zastanawiam czemu 9505 jest tak dużo droższy i faktycznie jest usprawiedliwienie w takiej dopłacie. Nie zależy mi zupełnie na żadnym systemie ..obsłudze platform streamingowych. Tylko panel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał Woch 0 Napisano 26 Kwietnia 2020 A jak wypada 55xf9005 do 55xg9505? Opłaca się dopłacić 790 zł do nowszego? Xf jest za 3600 a ten 4280... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 26 Kwietnia 2020 To dobra cena za xg9505. Po pierwsze na pokładzie nowszy android 9, po drugie wsparcie dla AirPlay apple co dla mnie mającego w domu tylko sprzęt tej firmy jest kluczowe. Lokalne wygaszanie podświetlenia ekranu tez jest znacznie lepsze. Nie wspominając już o większej jasności ekranu. Więcej nitów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał Woch 0 Napisano 26 Kwietnia 2020 (edytowane) Mam obecnie 55xe9005, ale niestety uszkodziłem matryce, jest pasek przez ekran z boku. Nie wiem czy to się nie pogłębi, a teraz są właśnie promki na Sony w euro... różnica niby nie duża ale xf był podobno bardziej udanym modelem Edytowane 26 Kwietnia 2020 przez Michał Woch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 26 Kwietnia 2020 Dodam jeszcze ze w xg masz już lepszy metalowy pilot. Procesor także jest lepszy z serii x ultime stosowany w najnowszych oledowych konstrukcjach. XF to tv z 2018, xg z 2019. Dłuższe wsparcie i zapewne dostanie andka 10. Ja bym dopłacił 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianos19932 208 Napisano 26 Kwietnia 2020 Godzinę temu, mikoko napisał: Dodam jeszcze ze w xg masz już lepszy metalowy pilot. Procesor także jest lepszy z serii x ultime stosowany w najnowszych oledowych konstrukcjach. XF to tv z 2018, xg z 2019. Dłuższe wsparcie i zapewne dostanie andka 10. Ja bym dopłacił Z tym Androidem 10 nie byłbym taki pewny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 26 Kwietnia 2020 Oczywiście ze pewności nie ma, ale jest duża szansa ze względu na użyty procesor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianos19932 208 Napisano 26 Kwietnia 2020 32 minuty temu, mikoko napisał: Oczywiście ze pewności nie ma, ale jest duża szansa ze względu na użyty procesor. Pewnie tak chociaż znając producentów wymyślą wymówkę żeby dać na nowy model XH a wypiąć się na XG ale obym się mylił . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał Woch 0 Napisano 26 Kwietnia 2020 A jak z płynnością bo czytałem że xf ma.lepsze parametr pod tym względem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 26 Kwietnia 2020 Ja nie narzekam na żadne płynności. Na żadnym źródle czy to netflix czy tv z modułu cam. Znalazłem w sieci fajne ustawienia obrazy dla tego modelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 26 Kwietnia 2020 (edytowane) Od tygodnia jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem 65xg9505. Wahałem się pomiędzy XF90 a Q70r (+ nvidia shield pod Kodi i dźwięk bezstratny TrueHD itp.). Postanowiłem sobie wybór ułatwić i wybrałem TV z eARC aby pozbyć się dodatkowego urządzenia. Niestety zbyt się podjarałem, że znalazłem telewizor prawie idealny, ale o tym za chwilę. Obraz 8/10 Wg mnie rewelacyjny (przymusowa przesiadka z KDL-47W805a), kąty w sumie nie są jakieś tragiczne (spodziewałem się po opiniach jakieś masakry). Dolby Vision fantastyczne. Minusem może być mało agresywny local dimming przez co rozświetlają się np czarne pasy, widoczne jedynie w zupełnie zaciemnionym pomieszczeniu i nie jest to dramat jak niektórzy opisują. Widoczny jest też clouding, ale local dimming sprawnie go maskuje. Android 8/10 Działa bardzo płynnie i w sumie tyle. Kodi odpala Remuxy (60gb) bez problemu po wifi AC (na szczęście bo ethernet 100 w dzisiejszych czasach to śmiech). Dźwięk -10/10 Ło matko, co tu się odj****. Ja rozumiem, że 99% ludzi którzy kupią ten tv odpala netflixa i cześć, ale jeśli TV jest reklamowany jako sprzęt który posiada eARC to spodziewałem się, że dostanę tutaj wszystkie dobrodziejstwa tego złącza. Mam amplituner Denon x1600h (eARC) i jakież było wielkie moje zdziwienie jak odkryłem, że jedynie co mogę przesłać to DD+ i DTS. Okazuje się, że aplikacje natywne nie przepuszczają formatów typu Dolby TrueHD czy DTS-HD:MA. Podobno przesyłanie działa po podpięciu źródła zewnętrznego do TV i za jego pośrednictwem do amplitunera. Świetnie, ale po co, skoro kina domowe mają swoje wejścia HDMI? No dobra, mogłem wgryźć się w temat przed zakupem a nie po i moja wina... Ale to, że Sony nie potrafi zrobić poprawki na ucinający dźwięk (bez znaczenia źródło) już od ponad pół roku to jest jakiś ponury żart. Trzeba ciągle kombinować, przepinać głośniki na tv i z powrotem, wyłączyć / włączyć TV, restartować aplikacje aby przywrócić dźwięk. TO jest DRAMAT. BONUS + teoria spiskowa Okazało się że seria XG95 ma hardware obsługujący HDMI 2.1. Na reddit można wyczytać, że ktoś złamał soft i odblokował HDMI 2.1, jednak Sony bardzo szybko zablokowało możliwość takiej modyfikacji. Pojawiły się spekulacje, że to przez programowe kastrowanie HDMI 2.1 do eARC pojawiają się problemy z dźwiękiem i w związku z tym, żadna poprawka nigdy nie powstanie, chyba, że sony odblokuje HDMI 2.1. Co jest oczywiście mało prawdopodobne, no bo wiadomo, za coś trzeba zapłacić kupując następne modele. Podsumowanie Jestem względnie zadowolony z zakupu bo zapłaciłem za ten telewizor w promocji niecałe 5300 zł, czyli niewiele więcej niż za XF90 i otrzymałem za to ładniejszy pilot. Dlaczego tylko tyle? Ano dlatego, że i tak zostaje zmuszony dokupić Nvidia Shield więc cały ten Android od Sony jest do wywalenia. Obraz, wg mojego uznania, spełnia moje oczekiwania w 99%. 1% to niestety wady matrycy, gdzieniegdzie widoczny clouding (u mnie akurat w prawej dolnej części ekranu widać nierówne podświetlanie przy napisach na czarnych pasach - tylko, albo aż). Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania to śmiało, odpowiem. PS: Dziwi mnie fakt, że żadna z redakcji, która testuje telewizory, nie wspomina o tak olbrzymich problemach z połączeniem TV z kinem domowym. Zrozumiałbym, gdyby Sony było w pełni kompatybilne ze swoimi produktami, ale to nie ma znaczenia, każde kino leży i kwiczy, a dźwięk jak przerywa tak przerywa. Edytowane 26 Kwietnia 2020 przez sleet dopisek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 26 Kwietnia 2020 Z tym dźwiękiem po eARC zgadzam się z kolega. Tez mam czasem problem z zanikiem dźwięku przy przełączeniu np na netflix. Zmiana na wewnetrzne głośniki i powrót na soundbar. Nie wiedziałem ze problemy z dźwiękiem są po zablokowaniu HDMI 2.1 i ciężko jest mi w to uwierzyć. Po co sony miałoby to robić przy świeżo wydanym sprzęcie? Wydaje mi się ze pojawiły się problemy po aktualizacji z andka 8 do 9 i jest to wina czysto softwarowa. Ja mam nadzieje ze to naprawia bo jest dużo osób borykających się z problemem przy eARC. Sony chyba o tym wie? Zreszta kiedyś dostałem mail od osoby która ma podobne problemy i gdzieś wyczytała ze problem z eARC nie dotyczy tylko Sony. Coś jest nie tak z tym standardem. Ja jestem dobrej myśli ze naprawią ten dźwięk inaczej byłby to strzał w kolano. Przecież te modele są w ciągłej sprzedaży Mam do ciebie pytanie. Jak masz ustawione wyjście audio - cyfrowe wyjście audio - automat 1 czy automat 2? Oraz niżej na samym dole tryb przekazywania - automat czy wył ? Bo jeśli dasz automat to tam masz DTS 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 27 Kwietnia 2020 21 godzin temu, mikoko napisał: Z tym dźwiękiem po eARC zgadzam się z kolega. Tez mam czasem problem z zanikiem dźwięku przy przełączeniu np na netflix. Zmiana na wewnetrzne głośniki i powrót na soundbar. Nie wiedziałem ze problemy z dźwiękiem są po zablokowaniu HDMI 2.1 i ciężko jest mi w to uwierzyć. Po co sony miałoby to robić przy świeżo wydanym sprzęcie? Wydaje mi się ze pojawiły się problemy po aktualizacji z andka 8 do 9 i jest to wina czysto softwarowa. Ja mam nadzieje ze to naprawia bo jest dużo osób borykających się z problemem przy eARC. Sony chyba o tym wie? Zreszta kiedyś dostałem mail od osoby która ma podobne problemy i gdzieś wyczytała ze problem z eARC nie dotyczy tylko Sony. Coś jest nie tak z tym standardem. Ja jestem dobrej myśli ze naprawią ten dźwięk inaczej byłby to strzał w kolano. Przecież te modele są w ciągłej sprzedaży Mam do ciebie pytanie. Jak masz ustawione wyjście audio - cyfrowe wyjście audio - automat 1 czy automat 2? Oraz niżej na samym dole tryb przekazywania - automat czy wył ? Bo jeśli dasz automat to tam masz DTS Automat 2, tryb przekazywania na auto. Tak wiem, że ta opcja włącza przekazywanie DTS, ale nadal to nie jest DTS-HD Ogólnie z mojego punktu widzenia soft cały czas monitoruje jaki sygnał wypuszcza do systemu audio i ciągle zmienia format (np jak zrobisz pauzę). Przy jakiejkolwiek zmianie (np głośności) cały czas próbkuje czy aby na pewno przekazywać DTS, czy może zwykłe stereo. Z jakiegoś powodu się gubi i wywala błędem, przez co dźwięk przestaje być przekazywany. No nic, zobaczymy kiedy Sony zrobi poprawkę (obawiam się, że w ogóle). Pozostaje mieć nadzieję, że xh95 będą cierpieć na ten sam problem i jakoś to ich zmobilizuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 27 Kwietnia 2020 To powiem ci o jeszcze jednym problemie. Jak mam pilota sparowanego po BT i eARC to po jakimś czasie jakiekolwiek wciśnięcie klawisza na pilocie skutkuje tym ze po 15 s od tego wciśnięcia ginie mi głos na 1-2 sek. Jak mam po IrDA problem nie występuje. Bądź pan mądry i pisz wiersze. Potwierdza to twoja tezę ze system cały czas coś tam śledzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 27 Kwietnia 2020 Przez 15 minut próbowałem uruchomić dźwięk na Amazon Prime na systemie audio. Nie dałem rady i zamówiłem przed chwilą Nvidia Shield. Telewizor jako wyświetlacz super, ale dźwięk leży po całości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jos 0 Napisano 28 Kwietnia 2020 A nie możecie wyjść optykiem z audio? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 28 Kwietnia 2020 A gdzie wtedy atmos, DTS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach