Skocz do zawartości
Kreyzyz

Telewizor do grania, LG OLED czy LCD Sony

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem mocno zielony w branży telewizyjnej. Naczytałem się w internecie o wspaniałości LG OLED i zainteresowal mnie model B8 za 4500-5000zl. Czy uważacie że do grania na PS4 będzie sensowniejszy od tego telewizora Sony 55XF9005? Widzialem, że bywa polecany dla osób o budżecie 4000+ do gier. Oczywiście konsola nie będzie jedynym zastosowaniem, jestem gadżeciarzem, który lubi równie dobrze obejrzeć coś na Netflixie czy HBO zatem poszukuje uniwersalnego rozwiązania. Odległość oglądania wynosi 2.5m zatem rozważam wyłącznie 55 calowy telewizor.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do PS4 Sony XF9005 będzie w porządku, sle skoro jesteś gadzeciarzem to chyba lepiej uderzyć w oleda B8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jednak to OLED vs LCD, czy różnica pomiędzy porządnym LCD a budżetowym OLEDem będzie dalej znacząca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak słyszałem że OLED mimo iż czas reakcji piksela mają lepszy jak w LCD to jednak bardziej doskwiera im stutter co widać w filmach nie raz i grach. Ja bym chyba brał LCD jak sporo grasz albo używasz jako monitor do PC.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, LV426 napisał:

Też tak słyszałem że OLED mimo iż czas reakcji piksela mają lepszy jak w LCD to jednak bardziej doskwiera im stutter co widać w filmach nie raz i grach. Ja bym chyba brał LCD jak sporo grasz albo używasz jako monitor do PC.

tu nie chodzi  o matryce tylko o procesor. Alfa 7 jest znacząco okrojony i stąd te problemy.

Edytowane przez Waldo94
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Waldo94 napisał: