Mario_80 12 Napisano 20 Maja 2020 Zawsze mozesz zgłosić kolejna reklamacje. Zadzwoń jeszcze do serwisu panasa ktory się kontaktowal z toba i spytaj sie co z zaleglymi oględzinami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nabuhabu 0 Napisano 20 Maja 2020 Masz rację zawsze mogę zgłosić kolejną ale po co?. Niech mi uzasadnią gdzie zawiniłem, bo nie rozumiem gdzie popełniłem błąd. Dzisiaj byłem w serwisie celem wyjaśnienia tej sytuacji. Pani była lekko zdziwiona , ponieważ wysłała do RTV EURO AGD maila stwierdzającego kontakt w dniu 15.05, oraz próbę ustalenia dogodnego terminu dla obu stron. Ciekawe która ze stron mija się z prawdą RTV EURO AGD czy też Serwis. Napisałem do Rzecznika Praw Konsumenta i czekam na odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztaba 20 Napisano 20 Maja 2020 Sprzedawca MUSI udzielić odpowiedzi w ciągu 14 dni. Skoro nie udało się potwierdzić usterki - odrzucili reklamację.Wysłane z mojego Redmi 7A przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 663 Napisano 20 Maja 2020 20 minut temu, sztaba napisał: Sprzedawca MUSI udzielić odpowiedzi w ciągu 14 dni. Skoro nie udało się potwierdzić usterki - odrzucili reklamację. Mozesz rozwinac te teze? 9 godzin temu, nabuhabu napisał: Jestem tylko ciekawy czy odpowiedź w formie sms-a jest poprawną odpowiedzią na pismo złożonej reklamacji. Kupiles tv w jednym z najgorszych sklepow jak idzie o temat reklamacji, wiec nie spodziewaj sie ze bedzie szlo jak pomasle. A dwa, patrzac z dystansu - jak mieli niby Ci uznac reklamacje, skoro nie mieli tego wadliwego sprzetu, no helouu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nabuhabu 0 Napisano 20 Maja 2020 59 minut temu, sztaba napisał: Sprzedawca MUSI udzielić odpowiedzi w ciągu 14 dni. Skoro nie udało się potwierdzić usterki - odrzucili reklamację. Wysłane z mojego Redmi 7A przy użyciu Tapatalka Absolutnie się z tobą zgadzam mają na odpowiedź 14 dni, lecz to z winy sklepu bądź serwisu termin ten nie został dotrzymany. Ja ze swojej strony dołożyłem wszelkich starań ażeby sprzęt został ode mnie odebrany w wyznaczonym czasie. Pierwszy kontakt z serwisem był dopiero 15.05.2020 gdzie telefonicznie ustaliliśmy że tego dnia serwisant nie może odebrać i będą się ze mną kontaktować w przyszłym tygodniu tj. od poniedziałku 18.05.2020 natomiast we wtorek sklep zamknął sprawę obarczając mnie winą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 25 Maja 2020 W dniu 20.05.2020 o 07:39, nabuhabu napisał: Jestem tylko ciekawy czy odpowiedź w formie sms-a jest poprawną odpowiedzią na pismo złożonej reklamacji. SMS nie jest wiążący. Rzecznik Ci poradzi reklamować ponownie, tym razem 'po bożemu' czyli pisemnie. Od siebie dodam, że będziesz miał problemy z tym sklepem, więc od razu w piśmie reklamacyjnym napisz w których godzinach i dniach TV będzie udostępniony do odbioru. Mogą próbować jeszcze raz takiej ściemy że odrzucają reklamację, bo nie udostępniłeś TV, a jak napiszesz w piśmie terminy to jesteś zabezpieczony przynajmniej na tą 'odrzutkę'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach