Skocz do zawartości
MartesPL

Uwaga! Rękojmia według sklepu z RTV i AGD TV Philips

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze mozesz zgłosić kolejna reklamacje.

Zadzwoń jeszcze do serwisu panasa ktory się kontaktowal  z toba i spytaj sie co z zaleglymi oględzinami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację zawsze mogę zgłosić kolejną ale po co?. Niech mi uzasadnią gdzie zawiniłem, bo nie rozumiem gdzie popełniłem błąd.

Dzisiaj byłem w serwisie celem wyjaśnienia tej sytuacji. Pani była lekko zdziwiona , ponieważ wysłała do RTV EURO AGD maila stwierdzającego kontakt w dniu 15.05, oraz próbę ustalenia dogodnego terminu dla obu stron.

Ciekawe która ze stron mija się z prawdą RTV EURO AGD czy też Serwis. Napisałem do Rzecznika Praw Konsumenta i czekam na odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawca MUSI udzielić odpowiedzi w ciągu 14 dni. Skoro nie udało się potwierdzić usterki - odrzucili reklamację.

Wysłane z mojego Redmi 7A przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, sztaba napisał:

Sprzedawca MUSI udzielić odpowiedzi w ciągu 14 dni. Skoro nie udało się potwierdzić usterki - odrzucili reklamację.
 

Mozesz rozwinac te teze?

9 godzin temu, nabuhabu napisał:

Jestem tylko ciekawy czy odpowiedź w formie sms-a jest poprawną odpowiedzią na pismo złożonej reklamacji.

Kupiles tv w jednym z najgorszych sklepow jak idzie o temat reklamacji, wiec nie spodziewaj sie ze bedzie szlo jak pomasle. A dwa, patrzac z dystansu - jak mieli niby Ci uznac reklamacje, skoro nie mieli tego wadliwego sprzetu, no helouu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, sztaba napisał:

Sprzedawca MUSI udzielić odpowiedzi w ciągu 14 dni. Skoro nie udało się potwierdzić usterki - odrzucili reklamację.

Wysłane z mojego Redmi 7A przy użyciu Tapatalka
 

Absolutnie się z tobą zgadzam mają na odpowiedź 14 dni, lecz to z winy sklepu bądź serwisu termin ten nie został dotrzymany. Ja ze swojej strony dołożyłem wszelkich starań ażeby sprzęt został ode mnie odebrany w wyznaczonym czasie.

Pierwszy kontakt z serwisem był dopiero 15.05.2020 gdzie telefonicznie ustaliliśmy że tego dnia serwisant nie może odebrać i będą się ze mną kontaktować w przyszłym tygodniu tj. od poniedziałku  18.05.2020 natomiast we wtorek sklep zamknął sprawę obarczając mnie winą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.05.2020 o 07:39, nabuhabu napisał:

Jestem tylko ciekawy czy odpowiedź w formie sms-a jest poprawną odpowiedzią na pismo złożonej reklamacji.

SMS nie jest wiążący. Rzecznik Ci poradzi reklamować ponownie, tym razem 'po bożemu' czyli pisemnie. Od siebie dodam, że będziesz miał problemy z tym sklepem, więc od razu w piśmie reklamacyjnym napisz w których godzinach i dniach TV będzie udostępniony do odbioru. Mogą próbować jeszcze raz takiej ściemy że odrzucają reklamację, bo nie udostępniłeś TV, a jak napiszesz w piśmie terminy to jesteś zabezpieczony przynajmniej na tą 'odrzutkę'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...