Jump to content

MartesPL

Użytkownik
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5 Neutral

About MartesPL

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wina leżała po obu stronach, sklep nie posiada swojego serwisu, zasłaniał się ekspertyzą serwisu philipsa, gdzie ten nie traktuję plam jako wady. Dla nich to nie wada a "zjawisko" podlegające czyszczeniu jednorazowo za darmo...
  2. Witam w dniu dzisiejszym stałem się oficjalnie NIE posiadaczem tego sprzętu ze światełkami. Od listopada nie miałem TV w domu i tyle też czasu do dziś trwała batalia o odzyskanie pieniędzy. 3 miesiące prowadzona była spychologia serwisu, sklepu i producenta do tego uruchomiony rzecznik praw konsumenta i porady u prawnika. Odmowa wymiany na nowy sprzęt, później zamknięcie bezpodstawnie mojej reklamacji, ponowne otwarcie sprawy, możliwy zwrot pieniędzy, próby przekonania mnie abym zgodził się jednak na wymianę mimo odstąpienia od umowy, kolejna spychologia, zaginięcie telewizora gdzieś w akcji, oczekiwanie na świstek z serwisu, znowu rzecznik w ruch, kolejne dni wizyt w sklepie, w końcu łaskawie podpisanie dokumentu, że wypłacą pieniądze i kolejny tydzień aż banki się ogarną i wypłacą moje pieniądze. I o to jest prezent na walentynki! Sklep po 3 miesiącach a w sumie po 5 bo przecież był 2 razy reklamowany oddał mi pieniądze. Teraz mogę tylko współczuć wszystkim tym którzy są w takiej sytuacji jakiej byłem tyle czasu ja.
  3. Dokładnie tak, w zasadzie to sklep przyznał się już dwa razy, że sprzęt wymaga naprawy. Odnośnie pierwszej reklamacji mam pismo ze sklepu, że telewizor został naprawiony na podstawie rękojmi (nie chcieli mi takiego pisma wydać ale się udało) teraz przy drugiej reklamacji również przyznali, że sprzęt wymaga naprawy smsowo jak i w odpowiedzi do rzecznika praw konsumenta napisali, że wada nie jest w żaden sposób negowana. Problem w tym momencie tak jak piszesz, leży w tym ograniczeniu które zacytowałeś, sklep usilnie sugeruje naprawę sprzętu po raz kolejny na co nie wyrażam zgody, nie zostawiając mi żadnego wyboru, według nich to jest jedyna opcja. W przypadku drugiego zgłoszenia rękojmi, można skutecznie odstąpić od umowy.
  4. Zgadza się, dokładnie tak. Rzecznik wysłał kolejne pismo bo nadal podtrzymuje swoje stanowisko, że sklep działa niezgodnie z obowiązującym prawem. Jeśli po raz kolejny to nie przyniesie efektu, sprawa trafia na drogę sądową.
  5. Przyszła odpowiedź sklepu na pismo rzecznika, niestety sprzedawca w dalszym ciągu unika odpowiedzialności przerzucając winę na ekspertyzę serwisu, że plamy na ekranie to nie jest wada własna produktu, tylko jest to użytkowanie telewizora w niewłaściwych warunkach. Teraz nasuwa się pytanie jakie to są niewłaściwe warunki? Skoro telewizor użytkowany był w domu, gdzie przy zakupie widniała informacja o tym, że nie można go użytkować w warunkach domowych i wreszcie kto w moim domu dokonał pomiaru tych "niewłaściwych warunków"? Ciekawe jest też to, że pierwszą reklamację z plamami nie uznają jako wady natomiast do drugiej reklamacji się przyznają a to z tego powodu, że zgłoszona była więcej niż jedna wada, dodatkowo kratownica etc. To jest śmiechu warte, sklep zrzuca winę na serwis/producenta a Philips gra głupiego, że to nie jest wada telewizora. SKANDAL!
  6. Na konkurencyjnym forum, również wysyp tego tv z plamami jak widać Philips dalej nie poradził sobie z tym problemem.
  7. Witam, właśnie rzecznik już zajął się sprawą i to on kazał sprzętu nie odbierać gdyż praktycznie nie jest on już moją własnością, z uwagi na fakt, że moje odstąpienie od umowy było zasadne. Wydaję mi się, że piszesz odnośnie zwykłego zgłoszenia gwarancyjnego. Rzecznik wysłał pismo do sklepu z informacją o polubowne załatwienie sprawy tj. zwrot moich pieniędzy w przeciwnym wypadku sprawa trafi na drogę sądową.
  8. W dniu dzisiejszym, otrzymałem telefon, że jutro mogą przywieźć mój telewizor Philips 65PUS8102 po prawie dwóch miesiącach, w stanie w jakim pojechał czyli z plamami i innymi usterkami. Oczywiście nie wyraziłem zgody na jego odbiór, gdzie my żyjemy!
  9. Tak dokładnie chyba tylko jeden ale rzuciło mi się to w oczy gdyż przeczytałem cały wątek odnośnie tego samsunga bo myślę o jego zakupie. Z tego co wiem to Philips miał od zawsze problem z tym kurzem i nic się to nie zmieniło do dnia dzisiejszego czego jestem żywym przykładem - niestety. Sam sposób naprawy jest skandaliczny i o tym trzeba mówić głośno, co do mojej reklamacji właśnie przebiega ona na podstawię rękojmi ale jak widać, sklep polskie prawo ma w głębokim poważaniu, aktualnie sprawą zajął się rzecznik i czekam na rozwiązanie sprawy. Bez sprzętu jestem już drugi miesiąc licząc pierwsza reklamacje zaraz będą trzy. To co skłania mnie do samsunga to właśnie sposób realizacji gwarancji, często technik wymienia np matryce w domu, ponadto miałem kiedyś tv samsunga i bardzo dobrze go wspominam.
  10. Witam, Bardzo irytuje mnie tutaj polecanie tv jakim jest Philips PUS 8102 (to nie ten wątek i głownie przez jedną osobę) tak się składa, że jestem jego nieszczęśliwym posiadaczem. Ktoś tutaj na siłę próbuje wmówić jaki to jest super model a nie jest. Niestety wspomniany wyżej model też ma swoje wady jak np. kompletny zanik szczegółów w ciemnych scenach jedna wielka czarna plama (brak odcieni szarości), słaby HDR w netflix, banding w moim modelu również występował (piłka nożna, konsola, szybkie sceny tzw panning), brak HDR na YouTube, brak możliwości podłączenia słuchawek BT, przymulony system android, zawieszający się pilot. Jakość samego sprzętu też pozostawia wiele do życzenia aktualnie zmagam się z drugą reklamacją sprzętu w ciągu nie pełnego roku, za pierwszym razem już po 3 miesiącach plamy na ekranie, sławny kurz którego do dziś Philips nie potrafi opanować (naprawa równie śmieszna w modelu za 7 tyś zł - czyszczenie matrycy i miesiąc bez sprzętu), kolejna reklamacja - aktualna to również plamy, dodatkowo kratownica na ekranie i inne mniej znaczące usterki. Jest tutaj na forum mój wątek o całej sprawie, zainteresowani mogą przeczytać. Aktualnie rozważam zakup Samsunga serii nu8 w 65 bądź 75 calach lub sony xf9005 w 65 o ile sprawa z moim poprzednim tv "premium" marki Philips się zakończy.
  11. Będąc na Twoim miejscu, gdybym miał obawy wybrałbym inny ?
  12. W dniu dzisiejszym sklep otrzymał wezwanie od rzecznika. Pismo dotyczy podjęcia stanowiska w celu polubownego zwrotu pieniędzy, czekamy więc na dalszy rozwój wydarzeń.
  13. W moim przypadku winny jest sklep jak i serwis, spychologia jeden na drugiego. Sklep myśli, że jest ponad prawem zwracają sprzęt bez naprawy, wymiany, czy zwrotu pieniędzy. Oczywiście go nie odbiorę bo nie mam nawet takich podstaw, skoro od umowy wedle prawa odstąpiłem.
  14. Na stronie serwisu taki status mogę przeczytać, tylko jak odebrać coś co już nie jest moją własnością skoro odstąpiłem od umowy? Takie cyrki proszę Państwa w naszym pięknym kraju. Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12 Status zlecenia: W realizacji Aktywność: Dostawa (oczekująca) Opis naprawy: Zwrot bez naprawy, zgodnie z decyzją sprzedawcy.
  15. Jest dokładnie tak jak mówisz totalna porażka, to był mój pierwszy i ostatni zakup TV marki Philips, dopiero po zakupie dowiedziałem się, że to tak naprawdę nie jest już ta marka. Aktualnie rzecznik zajął się sprawą ale efekt jest taki, że na święta zostałem bez sprzętu i zamiast kevina będę oglądał choinkę. Sprzęt "premium" dobry żart.
×
×
  • Create New...