Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

Instalował ktoś apki Apple TV lub Amazon Prime na XSX? U was też macie lekki stutter? Konsola jest podłączona bezpośrednio do TV poprzez HDMI1. Te same apki na TV nie mają takiego problemu.

Zapytacie zatem, dlaczego nie odpalam bezpośrednio na TV? Bo okazało się, że konsola o dziwo stabilniej ciągnie mój marny Internet (szczególnie ATV), no ale z tym stutterem (mimo że lekkim) to jednak nie da się oglądać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, PsiCore napisał:

Instalował ktoś apki Apple TV lub Amazon Prime na XSX? U was też macie lekki stutter? Konsola jest podłączona bezpośrednio do TV poprzez HDMI1. Te same apki na TV nie mają takiego problemu.

Zapytacie zatem, dlaczego nie odpalam bezpośrednio na TV? Bo okazało się, że konsola o dziwo stabilniej ciągnie mój marny Internet (szczególnie ATV), no ale z tym stutterem (mimo że lekkim) to jednak nie da się oglądać.

To korzystaj z apki na webOS. Nie wiem po co włączać kolejne urządzenie i marnować prąd jak nasze telewizorki bez problemu sobie radzą z tymi apkami, a do tego czasami nawet lepiej niż ich odpowiedniki na dodatkowych sprzętach. Xbox/PS5 do gier, smart TV do streamowania treści - polecam taki układ. 

  • Plusik 2
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powód podałem wyżej, ale widzę, że wiesz lepiej ode mnie. Dzięki za pomoc - idę szukać na innych forach...

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wam też przestało działać  AirPlay przy przerzucaniu live-kanałów z apki Canal+ na nasze OLEDy? Czy ktoś może mi pomóc zweryfikować ten problem. Treści VOD z apki C+ bez problemu działają. Live kanały 2 tygodnie temu jeszcze działały. Teraz zamiast streamu wyskakuje mi menu AirPlay jak na zdjęciu. 

image.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy działa Wam LG CONTENT STORE ? 
Dziś chciałem zainstalować HBO MAX a tu niespodzianka - KOMUNIKAT: 
LG CONTENT STORE
Service is temporarily unavailable.
Try again later.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Drety napisał:

Czy działa Wam LG CONTENT STORE ? 
Dziś chciałem zainstalować HBO MAX a tu niespodzianka - KOMUNIKAT: 
LG CONTENT STORE
Service is temporarily unavailable.
Try again later.

no u mnie to samo ;/
a działa wam mikrofon w pilocie ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie poszło za 5x zatem trzeba próbować. HBO MAX działa bez problemu na moim C8 już 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos może apke Canal+ i iPhone/iPad, żeby sprawdzić czy AirPlay nie działa na naszych TV prawidłowo ? (Live kanały C+ dokładniej)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Krystian Urbaniak napisał:

no u mnie to samo ;/
a działa wam mikrofon w pilocie ?

 

Jeżeli jeszcze nie działa to zrób reset. Przytrzymaj przycisk wyłączenia w TV (nie pilot) przez 10s. Potem po minucie włącz TV. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.03.2022 o 19:46, SlR napisał:

U mnie poszło za 5x zatem trzeba próbować. HBO MAX działa bez problemu na moim C8 już 👍

Witam, 

u mnie w moim C8 w LG store nie mam aplikacji HBO max, miałem hbo go ale przy próbie uruchomienia komunikat że nie można uruchomić w moim kraju (coś w tym sensie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi również nie działa mikrofon oraz lg store . reset opisany wyżej nie pomógł . wywalilo po ostatniej aktualizacji tv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, robertkosa napisał:

Mi również nie działa mikrofon oraz lg store . reset opisany wyżej nie pomógł . wywalilo po ostatniej aktualizacji tv

tez tak miałem, zrestartuj router od internetu upewniajac sie że dostał nowe IP mi to pomogło i mikrofon już działa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, robertkosa napisał:

Mi również nie działa mikrofon oraz lg store . reset opisany wyżej nie pomógł . wywalilo po ostatniej aktualizacji tv

Spróbuj zmienić DNS w opcjach połączenia internetowego w tv:

Ustawienia -> Sieć -> wybierasz rodzaj połączenia aktywny u Ciebie (Wi-Fi lub Ethernet) -> Edycja -> zmieniasz adres DNS na jeden z googlowych: 8.8.8.8 lub 8.8.4.4 (jeśli już miałeś Googlowy to zmień na drugi googlowy - chodzi o to, żeby wymusić zmianę DNS niezależnie od tego, jaki był do tej pory).

Dokładne nazwy pozycji w menu mogą się nieco różnić, bo u sibie mam system po angielsku i to moje tłumaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, wojtekpon napisał:

Spróbuj zmienić DNS w opcjach połączenia internetowego w tv:

Ustawienia -> Sieć -> wybierasz rodzaj połączenia aktywny u Ciebie (Wi-Fi lub Ethernet) -> Edycja -> zmieniasz adres DNS na jeden z googlowych: 8.8.8.8 lub 8.8.4.4 (jeśli już miałeś Googlowy to zmień na drugi googlowy - chodzi o to, żeby wymusić zmianę DNS niezależnie od tego, jaki był do tej pory).

Dokładne nazwy pozycji w menu mogą się nieco różnić, bo u sibie mam system po angielsku i to moje tłumaczenia.

Reset modemu ani zmiana DNS nie pomogły . rozwiązaniem jest zmiana regionu na inny kraj i wszystko działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie poszło. Był mały problem z aplikacją HBO. Odinstalowałem pierw HBO Go potem poszukałem przez LG content HBO MAX i poszło gładko. Tv pomimo 4lat chodzi płynnie, świeci ladnie a do tego jest wspierany. Trafił mi się dobry egzemplarz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też nie działa mikrofon

Ale HBO Max już mam i działa

Przydała by się apka Canal+

 

Wysłane z mojego LE2123 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.05.2022 o 12:50, Flisek napisał:

Widzieliście ten pomysł ? Kusi mnie, żeby to zrobić w swoim C8, żeby korzystać razem z PS5. 
 

https://linustechtips.com/topic/1367827-turn-your-5565-lg-oled-b8c8-into-a-c9-gsync-vrr-hdmi-21-earc-for-less-than-a-200/

Z ostatnich postów wynika, że VRR nie działa w ten sposób, więc w sumie gra niewarta świeczki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, wojtekpon napisał:

Z ostatnich postów wynika, że VRR nie działa w ten sposób, więc w sumie gra niewarta świeczki. 

4K/120 i eARC działają. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padł mi pilot. Dokładnie pokrętło w pilocie. Kupiłem nowy oryginał z 2019r do modelu C9 i potwierdzam działa idealnie. Jest lepszy oraz ma przyciski PLAY I PAUSE. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Disney+ narzuca aktualizację oprogramowania telewizora a szkoda, bo C+ zrobiło appkę która działa i na starym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz się zapytam: 

Ma ktoś poprzednią wersję oprogramowania do POBRANIA? nr 05.45.04

będę zobowiązany 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@zorro102

Znalazłem 05.45.04 ale to soft do wersji US (OLED55C8PUA.AUS), a przynajmniej tak wskazują informacje.
Mam nadzieję, że to nie pomyłka, bo u nas najnowszą wersją jest 05.40.26, a jeśli nie, to chętnie się dowiem dlaczego używasz tego softu i czy nie ma z tym związanych jakichś problemów...

Link: shorturl.at/gkvX9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam pokrzaniłem numery softa. Chcę poprzednią -  z numerem 05.40.09   - bo to był jeden z najlepszych softów do tego TV, na nowym 05.40.26 jest wg mnie znaczna degradacja jakości obrazu, skalowanie,  z niższej jakości źródeł. Obecnie cofnąłem się do 05.30.10 i jest znacznie lepiej niż na najnowszym sofcie. Dlatego tak bardzo poszukuję poprzedniej wersji 05.40.09 bo z niej byłem  - na ile można być zadowolonym z LG C8. Więc będę zobowiązany jak ktoś gdzieś na dysku ma ten plik pobrany i by mi go udostępnił!  

Edytowane przez zorro102

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...