Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Zamierzam zmienić tv  65 calową plazmę  ( Samsung PS64D8000 ) jest to leciwy sprzęt lecz gra 

W czasach jak go kupowałem 86 cali  kosztowało majątek 

Na Allegro są dwa modele LG 

 LG 86UK6500 podawany  jako nowość z tego roku za  +  -  15 699,00 zł lecz nie ma go na stronach LG cena fajna lecz który z nich wybrać 

LG 86SJ957V  i ten za + -  17 600,00 zł

Nie znam się na parametrach tv będzie tylko wyświetlał obraz dźwięk puszczam z  Denon AVC-X8500H

proszę nie obsmarowywać mnie a pomóc w wyborze tv 86 cali i cena max 18000 zł   

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy to zdecydowanie sobie odpuść ;) SJ957 akurat mogę polecić. Kalibrowaliśmy kilka sztuk i wyglądał sensownie (choć wiadomo, że przez 1,5 godziny nie da się też wszystkiego sprawdzić). W tym roku jest też mocna alternatywa ze strony Samsunga. Mam na myśli 82" NU8002. Osobiście chyba w tym kierunku bym poszedł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samsung jest ok lecz 82 cale to mniej o 10 cm jak się nie mylę  

Jednak chciałbym 86 cali a jak zwiększe limit do max 20000 zł 

Jest też na Allegro   SONY KD-85XF8596   za + - 19 999,00 zł

SONY KD-85XD8505  za +  -   18 000,00 zł

Firmę nie znam lecz to tylko 1 cal mniej  

te  LG 86SJ957V   chyba najciekawsze 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz SJ957 w takim razie ;)

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach