leszekgd 118 Napisano 30 Marca 2018 Dla mnie ścieżka audio w Dark to mistrzostwo świata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strat69 0 Napisano 27 Czerwca 2018 (edytowane) Dnia 26.03.2018 o 22:06, Barnaba napisał: przypomniało mi się...:) Wszystko zadziałało po totalnej reinstalacji i telewizora i amplitunera. Jest ARC, jest CEC, jest ATMOS z Netflixa. czyli CO konkretnie zrobiłeś, reset do fabrycznych w LG i Denon w ustawieniach ? Którą wersję oprogramowania masz na LG ? Dnia 26.03.2018 o 22:06, Barnaba napisał: Edytowane 27 Czerwca 2018 przez strat69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 073 Napisano 18 Lipca 2018 Znowu się popsuło i brak dźwięku po ARC Była przerwa w dostawie energii i zapewne przez to. Nie da się niestety w żaden logiczny sposób przywrócić działania tej funkcji. Pewnie znowu trzeba resetować wszystko, a to mam w D*PIE (prędzej wyrzucę tego złoma i kupię nowy). Dźwięk po optyku oczywiście jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek Szymanski 0 Napisano 23 Sierpnia 2018 Ktoś ma wiadomości jak walczyć z problemem? Próbowałem na infolinii LG,ale tam żenujący poziom wiedzy konsultantów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 30 Sierpnia 2018 no właśnie - jest ten ATMOS na ARC w LG czy nie? wg tego artykułu http://community.cedia.net/blogs/david-meyer/2018/06/25/dolby-atmos-over-hdmi-arc ATMOS powinien być dostępny dopiero na eARC a jak jest na ARC to chyba tylko dlatego że bandwith danego streamu ATMOSa jakoś mieści się w przepustowości łącza ARC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 30 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, klaus71 napisał: no właśnie - jest ten ATMOS na ARC w LG czy nie? wg tego artykułu http://community.cedia.net/blogs/david-meyer/2018/06/25/dolby-atmos-over-hdmi-arc ATMOS powinien być dostępny dopiero na eARC a jak jest na ARC to chyba tylko dlatego że bandwith danego streamu ATMOSa jakoś mieści się w przepustowości łącza ARC Jest. Ale nie pełny a kompresowany i nie z podłączonego źródła HDMI np odtwarzacza Bluray a aplikacji smart TV. Całość jeszcze wymaga kompatybilnego amplitunera żeby to działało. Tu masz więcej info: https://www.avsforum.com/forum/39-networking-media-servers-content-streaming/2378442-dolby-digital-plus-dd-atmos-over-hdmi-arc.html 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 30 Sierpnia 2018 dzieki za link - czyli mój staruszek E6 i tak nie da rady a to co robi tv "re-encoding of TrueHD/Atmos to DD+" to na wyjściu jest to bliżej pełnego atmosa (czyli z kanałami górnymi) czy bliżej DD potraktowanego ewentualnie jakimiś "uprzestrzenniaczami" flagę atmos ponoć można dorzucić do każdego streama ale nie zrobi to z niego prawdziwego/oryginalnego atmosa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 30 Sierpnia 2018 2 godziny temu, klaus71 napisał: dzieki za link - czyli mój staruszek E6 i tak nie da rady a to co robi tv "re-encoding of TrueHD/Atmos to DD+" to na wyjściu jest to bliżej pełnego atmosa (czyli z kanałami górnymi) czy bliżej DD potraktowanego ewentualnie jakimiś "uprzestrzenniaczami" flagę atmos ponoć można dorzucić do każdego streama ale nie zrobi to z niego prawdziwego/oryginalnego atmosa Ten atmos który idzie przez DD+ to jest atmos ze wszystkimi kanałami, czyli z metadanymi. Różnica względem pełnego atmosa jest w kompresji. Atmos pełny ma każdą ścieżkę bezstratną a ten atmos w DD+ ścieżki ma skompresowane. To jest taka różnica jakbyś słuchał pliku .wav a .mp3. Część ludzi nie ma sprzętu i ucha żeby to wychwycić, część ma. Co do tego "re-encoding of TrueHD/Atmos to DD+" to podobno telewizor jest w stanie przekształcić ścieżkę pełnego atmosa z wejścia HDMI (odtwarzacz Bluray) na atmosa kompresowanego w DD+, ale szczerze to nic o tym nie wiem jak to działa i czy w ogóle. Raczej nie widziałem nikogo kto by się chwalił że mu to działa na żadnym forum, za to jest sporo osób które piszą że Atmos z Netflixa działa bez problemu na kompatybilnym ampli. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 073 Napisano 30 Sierpnia 2018 2 godziny temu, efel napisał: jest sporo osób które piszą że Atmos z Netflixa działa bez problemu na kompatybilnym ampli. No niby działa, a właściwie działał i to 2 razy. Raz mi się udało w jakiś czarodziejski sposób naprawić, a za drugim już nie. Po optyku oczywiście działa ale tylko DD+ bez Atmos. Po HDMI ARC głucha cisza:( LG65B7 + Denon6300 podobno kompatybilne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gaznik 1 Napisano 11 Września 2018 Znalazłem coś takiego i co najważniejsze działa na zestawie OLED55b8 i ONKYO TX-NR717 https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00020051 "Zresetuj telewizor i zestaw muzyczny przez odłączenie zasilania. W tym celu wykonaj następujące czynności: Wyłącz telewizor i zestaw muzyczny. Odłącz przewody zasilające telewizor i zestaw muzyczny oraz przewód HDMI łączący te urządzenia. Po odłączeniu odczekaj mniej więcej minutę. Z powrotem podłącz przewód HDMI do wejścia ARC HDMI telewizora oraz, w zależności od modelu zestawu muzycznego, wyjścia ARC HDMI na zestawie muzycznym. Niektóre amplitunery wielokanałowe są wyposażone w wejście A i wyjście B, zatem przewód HDMI należy podłączyć do wyjścia HDMI zestawu muzycznego, które nosi oznaczenie ARC." 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 073 Napisano 11 Września 2018 13 godzin temu, gaznik napisał: Znalazłem coś takiego i co najważniejsze działa na zestawie OLED55b8 i ONKYO TX-NR717 https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00020051 Działa i u mnie! Dzięki wielkie! Proste rozwiązania są, jak zwykle, najlepsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobtong 3 Napisano 9 Lutego 2019 Witam wszystkich u mnie po zakupie LG B7 problemowy okazał się amplituner onkyo model tx-sr444 który działa normalnie z tv PHILIPS PUS8102(wielokrotnie przepinałem i sprawdzałem), miałem zero dzwięku z LG B7 przez hdmi arc a gdy włączyłem simplink w TV ONKYO się zwyczajnie zawieszał, do tego stopnia że musiałem wyjąć wtyczkę czasami, jak już się nie zawiesił to zaś w kółko się włączał i wyłączał, dodam że na optyku wszystko działało poprawnie 3 dni poszukiwań w internecie jak rozwiązać problem spełzły na niczym, znalazłem kilka podobnych przypadków na anglojęzycznych forach ale tam również bez rozwiązania. Mój plan był taki aby odpalić dzwięk przez hdmi bez opcji simplink co jest nie możliwe bo opcja SIMPLINK oraz ARC są zintegrowane. Miałem już zwrócić TV ale wpadłem na pomysł aby wpadł do mnie kumpel z amplitunerem ONKYO TX-NR555 i na jego sprzęcie wszystko działało poprawnie z zastosowaniem tych samych opcji co w moim modelu. Zakupiłem model DENON x1300w wszystko działa poprawnie przez port HDMI ARC, dodatkowo pobrałem apke DOLBY ACCESS wystarczy ustawić region UK (region PL nie posiada) odpaliłem NETFLIX pobawiłem się przyciskiem MOVIE na pilocie którym możemy ustawić MONO, STEREO, DOLBY, DIRECT itp. DOLBY ATMOS się wyświetla na amplitunerze że aż miło, oczywiście działa tylko w oryginalnej ścieżce audio ENG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakol1994 0 Napisano 23 Maja 2019 Barnaba i jak u Ciebie z dolby atmos? Wszystko śmiga po instrukcji podanej przez gaznika, czy dalej po jakimś czasie tracisz Atmosa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 073 Napisano 23 Maja 2019 6 minut temu, Jakol1994 napisał: Barnaba i jak u Ciebie z dolby atmos? Wszystko śmiga po instrukcji podanej przez gaznika, czy dalej po jakimś czasie tracisz Atmosa? Wszystko działa, ale w międzyczasie się psuło. Psuło i psuło, aż wysiadło HDMI 2 (ARC). Wszystkie inne działały. Przyjechał technik LG, stwierdził, że to bardzo dziwne, i pierwsza taka awaria w jego historii. Wymienił całą płytę główną i od tego momentu wszystko pracuje koncertowo:) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 23 Maja 2019 2 godziny temu, Barnaba napisał: Wszystko działa, ale w międzyczasie się psuło. Psuło i psuło, aż wysiadło HDMI 2 (ARC). Wszystkie inne działały. Przyjechał technik LG, stwierdził, że to bardzo dziwne, i pierwsza taka awaria w jego historii. Wymienił całą płytę główną i od tego momentu wszystko pracuje koncertowo:) Też miałem awarię portu HDMI 2 w moim B7. Co prawda przyczyną była podejrzewam burza i jakieś przepięcie, bo nie tylko port HDMI w TV padł wtedy. Też miałem wymienianą płytę główną - od tego czasu wszystko działa, ale jak widać Twój przypadek nie był jedyny w historii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 073 Napisano 30 Sierpnia 2019 Przygód ciąg dalszy... W nowym C8 nie da się poprawnie połączyć dźwięku i sterowania po HDMI ze wzmacniaczem Denona Pozostaje optyk i wachlowanie pilotami. Wychodzi na to, ze seria B nie była zła pod tym względem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek Krzyś 0 Napisano 16 Września 2019 Posiadam C8 i Onkyo 656 i niestety resety , odłączanie i nowe FW nic nie pomaga by odpalić Atmos z Netflixa na Onkyo- znika znaczek Atmos na tv. Ma ktoś podobna konfigurację ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arti001 0 Napisano 23 Września 2019 Witam, od dłuższego czasu posiadam aplituner Sony STR-DN860 i mam też wlasnie problem, już nie chodzi o samo dźwięk Dolby Atmos a samo chociażby działanie dźwięku na ampli. Posiadam TV LG Oled55c8 i dzwiek z TV idzie tylko na głośnikach tv. Czy mogę mieć podłączone do TV kabel Hdmi ARC i optyczny? Na chwilę obecną mam podłączone Hdmi ARC (LG) do Hdmi ARC TV (Sony), kabel optyczny do Sony na wyjściu SAT CAB/TV i dekoder NC+ po kablu optycznym do wyjścia TV w Sony i hdmi do LG. Dźwięk z Nc+ śmiga noamlnie na wyjsciu TV na Sony, przy ustawieniach dźwięku z LG na optyczny i Hdmi ARC... A jak już chce włączyć netflixa to na wyjściu TV słychać NC+ a na drugim wyjściu SAT CAB/TV mam ciszę i dźwięk z Netflixa działa tylko na głośnikach TV. Nie wiem co jest grane czy to pomieszalem kabelki czy coś z ustawieniami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 27 Września 2019 Na C9 atmos w netflix działa 2 dni a później przez tydzień nie działa, olałem temat i używam Apple TV 4K i atmos jest! Co dziwne z Xbox one X działa bez problemu, co przekonuje mnie z eARC/ARC to żart Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 27 Września 2019 46 minut temu, qazar napisał: Na C9 atmos w netflix działa 2 dni a później przez tydzień nie działa, olałem temat i używam Apple TV 4K i atmos jest! Co dziwne z Xbox one X działa bez problemu, co przekonuje mnie z eARC/ARC to żart Przykro mi, natomiast jeszcze nie dawno przekonywałeś nas że warto dopłacić 10 tys do nowszego modelu, właśnie ze względu na takie ficzery jak eARC i inne dostępne w HDMI 2.1. Jak widać te rzeczy dopiero raczkują i wymagają kompatybilnych urządzeń. Upłynie sporo czasu zanim to wszystko zacznie ładnie działać. Podejrzewam że dopiero w C10 będzie dopracowane. Smutne że to konsument jest testerem sprzętu za grube tysiące, dlatego wszystkie funkcje których nie da się sprawdzić od razu po zakupie są moim zdaniem funta kłaków warte i nie warto ich brać pod uwagę rozważając zakup. LG już wielokrotnie coś obiecywało a później się okazuje, że jednak nie jest tak różowo. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 308 Napisano 27 Września 2019 U mnie na C9 i Onkyo Atmos przez e-ARC jest za każdym razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 27 Września 2019 Kolego eARC działa ( a raczej nie działa) tak samo jak ARC. Praca jest wybiórcza tego systemu i wymaga dopracowania ale to nie rzutuje na jakość C9 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 27 Września 2019 (edytowane) 3 godziny temu, efel napisał: Przykro mi, natomiast jeszcze nie dawno przekonywałeś nas że warto dopłacić 10 tys do nowszego modelu, właśnie ze względu na takie ficzery jak eARC i inne dostępne w HDMI 2.1. Jak widać te rzeczy dopiero raczkują i wymagają kompatybilnych urządzeń. Upłynie sporo czasu zanim to wszystko zacznie ładnie działać. Podejrzewam że dopiero w C10 będzie dopracowane. Smutne że to konsument jest testerem sprzętu za grube tysiące, dlatego wszystkie funkcje których nie da się sprawdzić od razu po zakupie są moim zdaniem funta kłaków warte i nie warto ich brać pod uwagę rozważając zakup. LG już wielokrotnie coś obiecywało a później się okazuje, że jednak nie jest tak różowo. Zawsze można reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową. BTW z moich doświadczeń wynika, że ARC bardzo często nie działa albo działa. W zalezności od nastroju oraz towarzyszących klocków. Podobne problemy jakie były kiedyś z transmisją sygnału video przez HDMI z zabezpieczeniem HDCP. Podobnie jest z eARC. Edytowane 27 Września 2019 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur Szczesio 0 Napisano 27 Września 2019 Powiedźcie mi jeszcze które wejście w LG Oled55C8 to wejście HDMI/ARC? tv mam już powieszone na ścianie i nie bardzo jest mi je zdejmować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arti001 0 Napisano 27 Września 2019 A mógł by mi ktos podać link do instrukcji obsługi LG55C8PLA i powiedzieć gdzie znajduje się dokładnie wejście HDMI/ARC? To jest Hdmi 1 czy HDMI 2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach