Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony XF90 - TEST następcy XE93/XE90 na 2018 rok (KD-55XF9005) z Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, shortie napisał:

Jak dla mnie to wyglada na zapchana pamiec ram albo jakis bufor bo dzieje sie to na filmach o duzym rozmiarze pliku. Na serialach i plikach po kilka GB jest ok.

Kupiłem ten pendrive Pendrive Kingston DataTraveler 106 256GB i od początku coś mi się nie podoba,bo mam jeszcze inny pendrive kingston i o wiele szybciej się na niego filmy nagrywają,a jest starszy.Mi się wydaje,że to może być wina buforu pendrive.Muszę nagrać film 4k na inny pendrive i sprawdzę.Albo też nagram na dysk usb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie: Czy do tego TV da się podłączyć (i używać 😉 )  moduł WiFi na USB? 

Chodzi mi o to że nie wiedzieć czemu połączenie z routerem jest dość wolne (około 30-60Mbit) podczas gdy telefon w tym samym pokoju łączy się z routerem w prędkością ponad 400Mbit. Widać wyraźną różnicę w poziomie sygnału między TV i telefonem. Nie wiem dlaczego tak jest. Może Sony na słabe anteny WiFi albo coś innego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aida64

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.finalwire.aida64

 

Z tym że ta apka pokazuje prędkość połączenie z routerem a nie prędkość internetu. Do sprawdzenia prędkości internetu są inne apki

 

Ja mam internet domowy 1Gbit tylko co z tego jeżeli mój tv łączy się z routerem przy prędkości 30Mbit

 

Edytowane przez Tomek398

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I mam nowy telewizorek z nową 2 letnia gwarancją  choć troszkę to trwało bo tydzień.

Czwartek - zgłoszenie

Piątek - odpowiedź i i zamówienie nowego TV

dziś - rano info, że TV dotarł i umówienie godziny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TV był we wszystkich foliach i tych usztywnieniach po obu stronach ekranu, matryca czysciutka a przebiegu powiem szczerze nie sprawdzałem bo nie chce sie dodatkowo stresować. Mam 2 lata nowej gwarancji a z tego co widze to trafiła sie sztuka z lepszym ekranem niż poprzednio wiec mnie to zadowala. Dzis porobilem aktualizacje oraz poustawialem wszystko i ciesze sie dalej z wspaniałego TV. Teraz tylko czekac aż tegoroczny model XH95 bedzie juz starym modelem i wymieniamy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dostałeś sam TV czy z akcesoriami? Bo mi wymienili, a pilot został stary.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem ten samo model co reklamowałem 55 XF9005. Serwisant przyszedł z całym kartonem oryginalnie zaklejonym i razem go otwarliśmy a dostałem sam nowy TV bez akcesoriów i moj TV zabrał do tego samego kartonu bo pytałem wczesniej czy przyniesc karton bo mam w piwnicy.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli to samo co u mnie, myślałem że może u mnie coś inaczej było, że pilot został stary. Dzięki za info

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widocznie taka procedura :) Po tygodniu ogladania na monitorku Iiyama 23 cale, ktory wyciagnalem z szafy to 55 cali wydaje sie znowu wielkie i HDR  daje po oczach :P Kaloryfer tez musialem lekko przykrecic bo ekran ładnie ogrzewa pokoik B)

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, shortie napisał:

Dostałem ten samo model co reklamowałem 55 XF9005. Serwisant przyszedł z całym kartonem oryginalnie zaklejonym i razem go otwarliśmy a dostałem sam nowy TV bez akcesoriów i moj TV zabrał do tego samego kartonu bo pytałem wczesniej czy przyniesc karton bo mam w piwnicy.

Gdzie kupowałeś tv? I u kogo składałeś reklamacje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowalem w Sony Center w Silezji Katowice a reklamowalem mejlowo w My Sony, Sony Center i w serwisie Mik Radom zeby bylo szybciej i jeden poganial drugiego wiec tak jak pisalem w czwartek kolo 11 tak w piatek kolo 12 dzwonil serwisant.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy dobrze zrobiłeś nie zamieniając pudeł od tv. Ja jak reklamowałem tv w media Markt a inny oddawałem to sprawdzali mi zgodność nr seryjnych na nalepkach na pudle i tv. Pytałem czemu to sprawdzają to powiedzieli że ludzie przywozili tv które nie były u nich kupowane i reklamowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bedzie nowa usterka to mam nadzieje, ze bedzie tak samo jak teraz wymiana na nowy tv a anajlepiej na nowszy model jak by juz nie mieli obecnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz niechcial kartonu to nastepnym razem nawet nie zapytam czy przygotowac karton.I jak cos to tak samo reklamowac bezposrednio w sony bo nawet sony center odeslalo mnie do supportu sony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karton już od dawna nie jest wymagany do gwarancji

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Posiadam Xf 9005 65 cali. Pilot działa, ale nie mogę nim korzystać bo chyba dioda przestała świecić w TV. Można to zrobić samemu? Wyciągnąłem baterie i trzymałem kilka sekund przycisk zielony na pilocie, nie pomogło. Tv teraz odpalam za pomocą aplikacji w telefonie, ale to już mnie drażni. Na pilocie działa tylko biały przycisk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samemu raczej bym nie polecał , sprawdź czy masz najnowszą aktualizacje w TV jeśli to nie zadziała to raczej pilot do wymiany albo na jakiś uniwersalny albo oryginalny .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...