Skocz do zawartości

adamskulsk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

4 Neutral

O adamskulsk

  • Tytuł
    S-VHS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ok dzięki sprawdzę dzisiaj i dam znać,ale dzięki wszystkim za pomoc Motionflow - mam Standardowe ,ale po restarcie tv jest lepiej,a czy ktoś próbował odinstalować i zainstalować ponownie aplikację netflix?
  2. to ja naprawdę nie wiem czy mój tv nie jest uszkodzony mam jasność na maksimum i naprawdę jest ciemno
  3. witam posiadam mode kd65xf9005 i mam problem z dolby vision w netflix ,obraz jest tak ciemny ,że nie można oglądać normalnie filmu jeżeli film jest w dolby vision i nigdzie nie można tego wyłączyć .Jeżeli zatrzymam film to dolby vision się wyłącza i obraz jest jasny tylko na pauzie ,czy ktoś ma też taki problem z dolby vision ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...