Skocz do zawartości
Maciej Koper

Philips POS9002 TEST najnowszego OLED 2017 z Ambilight i Android TV!

Rekomendowane odpowiedzi

1 hour ago, Waldo94 said:

Zależy z jakiego źródła nabyłeś i z jaką gwarancją ?

Duży znany market rtv, stacjonarnie. Gwarancja standardowa bez dodatkowego ubezpieczenia lub rozszerzenia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Silazgor napisał:

Duży znany market rtv, stacjonarnie. Gwarancja standardowa bez dodatkowego ubezpieczenia lub rozszerzenia. 

Egzemplarz z ekspozycji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minutes ago, Waldo94 said:

Egzemplarz z ekspozycji ?

Nie. Na liczniku miał 14 godzin. Podobno sklep odsyłał do serwisu na wymianę matrycy z powodu bad pixeli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Silazgor napisał:

Nie. Na liczniku miał 14 godzin. Podobno sklep odsyłał do serwisu na wymianę matrycy z powodu bad pixeli.

To matryca pewnie była wymieniana a tv był przez kilka miesiecy na ekspozycji. Tego modelu już od roku nie produkują. Co do twojej gwarancji to masz uszkodzenie mechaniczne i zwykła gwara tego nie obejmuje. Tv musisz sprzedać na części, albo zapłacić za nową matryce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 hours ago, Waldo94 said:

To matryca pewnie była wymieniana a tv był przez kilka miesiecy na ekspozycji. Tego modelu już od roku nie produkują. Co do twojej gwarancji to masz uszkodzenie mechaniczne i zwykła gwara tego nie obejmuje. Tv musisz sprzedać na części, albo zapłacić za nową matryce.

Właśnie o to pytałem.. Czy lepiej sprzedać czy jest sens interesować się naprawą. Za ile orientacyjnie można by go sprzedać lub ewentualnie jakiego rzędu były by koszty naprawy.

Edytowane przez Silazgor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.09.2019 o 21:21, Silazgor napisał:

Właśnie o to pytałem.. Czy lepiej sprzedać czy jest sens interesować się naprawą. Za ile orientacyjnie można by go sprzedać lub ewentualnie jakiego rzędu były by koszty naprawy.

Nowa matryca to koszt ~2 tys PLN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 2 tyś nie kupi się OLED takiej klasy,  także może warto pomyśleć o wymianie matrycy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Wasze Philipsy 55POS9002?

Mój po niespełna 2 latach przywitał mnie następnego dnia czarnym ekranem i migającą diodą. 

Pomoc suportu Philipsa OK szybko odpisują i poratowali specjalnym softem.

Niestety wgranie serwisowego softu nic nie dało i teraz jestem przed naprawą gwarancyjną.

Jest tylko małe ale. MIK serwis z Radomia.

Od 2 godzin staram się tam dodzwonić by dowiedzieć się coś o całej procedurze naprawy i odbiorze TV.

Ale ta infolinia jest chyba tylko na pokaz. Łączy info o szacowanym czasie oczekiwania, leci muzyczka, co 15 s info o miejscu w kolejce i kiedy jestem pierwszy i przychodzi mój czas-słychać to po zmianie tonu sygnału dostaje info, numer zajęty XD....

Jeśli już na początku tak wygląda ten serwis o którym zdążyłem poczytać w trakcie tych 2 godzin.

To ja chyba  podziękuję za takie atrakcje i odwiozę sam TV do sklepu MM na reklamację.

Mam mało czasu bo TV padł 27 dni przed końcem gwarancji a w mailu od suportu Phila napisane, że w ciągu kilku dni MIK się skontaktuje telefonicznie.

Nawet jeśli odbiorą to później i tak nie ma z nimi kontaktu a jedynie status naprawy na stronie.

Czy jeszcze mogę odwieźć do sklepu zanim się wplączę w gwarancyjny proces serwisowy?

 

 

"Sukces", po 3 godzinach wiszenia na słuchawce tuż przed 17 (zamknięcie infolinii) ktoś zupełnie nie zorientowany w sprawach serwisowych odebrał zamiast się rozłączyć kolejny raz po oczekiwaniu rzędu 8-18minut  w kolejce 3 osób ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, jedrek_LCD napisał:

To ja chyba  podziękuję za takie atrakcje i odwiozę sam TV do sklepu MM na reklamację.

Mam mało czasu bo TV padł 27 dni przed końcem gwarancji a w mailu od suportu Phila napisane, że w ciągu kilku dni MIK się skontaktuje telefonicznie.

Nawet jeśli odbiorą to później i tak nie ma z nimi kontaktu a jedynie status naprawy na stronie.

Czy jeszcze mogę odwieźć do sklepu zanim się wplączę w gwarancyjny proces serwisowy?

Zdecydowanie na Twoim miejscu składałbym reklamację z tytułu rękojmi w MM. Po pierwsze mniej nerwów, a po drugie masz na to nawet rok, po zauważeniu usterki:

image.png.bea0a60826fd9416ce0e886610acc496.png

Źródło: http://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

 

W przypadku gwarancji tak naprawdę nie wiadomo jakie Philips sobie ustalił terminy i zapewne będzie nimi żonglował w taki sposób żeby Cię wydymać bez mydła. Najprawdopodobniej będzie tak, że jak zgłosisz do MIK Radom, oni zabiorą to do siebie, TV tam będzie czekał do końca gwarancji, dostaniesz go i tak popsutego, ale oni już będą umywać ręce, bo jest już po gwarancji.

 

Edytowane przez efel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, efel napisał:

Zdecydowanie na Twoim miejscu składałbym reklamację z tytułu rękojmi w MM. Po pierwsze mniej nerwów, a po drugie masz na to nawet rok, po zauważeniu usterki:

image.png.bea0a60826fd9416ce0e886610acc496.png

Źródło: http://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

 

W przypadku gwarancji tak naprawdę nie wiadomo jakie Philips sobie ustalił terminy i zapewne będzie nimi żonglował w taki sposób żeby Cię wydymać bez mydła. Najprawdopodobniej będzie tak, że jak zgłosisz do MIK Radom, oni zabiorą to do siebie, TV tam będzie czekał do końca gwarancji, dostaniesz go i tak popsutego, ale oni już będą umywać ręce, bo jest już po gwarancji.

 

Dziękuję za tak pomocną odpowiedź.

W sumie zgłosiłem problem z TV w MM ale papieru na to nie mam poza wpisanym nr. telefonu do poleconego serwisu prze pracownicę punktu serwisowego MM.

Jeszcze chyba mailem coś wyskrobię aby było to namacalne.

Co do serwisu z Radomia, dzisiaj z rana zadzwonił do mnie ktoś  bardziej kompetentny celem odebrania TV... niestety praktycznie na zaraz, jak nikogo nie było w domu.

Termin odbioru ustalony, zobaczę jak dalej sprawa się potoczy.  Może nie taki Radom straszny jak go malują.

Jeśli będą przeciągać to jeszcze raz się przejadę do MM i uzyskam na piśmie potwierdzenie przyjęcia zawiadomienia o wadach TV.

Wtedy nawet jak by serwis chciał kombinować z przeciąganiem naprawy czy wykonaniem jej nienależycie, dla mnie pozostanie zabezpieczenie z tytułu reklamacji w sklepie.

O tyle mam klarowną sytuację,  że TV jest całkowicie martwy. Albo przyjedzie sprawny albo nie.

Zwyczajnie go nie odbiorę i nie potwierdzę wykonania naprawy jeśli nie zabangla po zwrocie z naprawy.

Do tego bieg gwarancji został wstrzymany z chwilą zgłoszenia problemu suportowi PHILIPS.

 

Dla siebie zrobię dokładną dokumentację fotograficzną TV zwłaszcza matrycy.

Czego muszę jeszcze dopilnować poza podpisanym przez kuriera/technika protokołem przekazania TV do serwisu z opisem jego stanu i stwierdzeniem braku uszkodzeń mechanicznych?

Tak z filmików M4K wiem, że protokół przekazania auta  ( przedmiotu  często kilkunastokrotnie droższego niż taki OLED)  przy zlecaniu naprawy to często jedyna podstawa egzekwowania ewentualnych roszczeń od warsztatu na drodze sądowej.

 

Edytowane przez jedrek_LCD
dodałem słowo egzekwowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, jedrek_LCD napisał:

Jeszcze chyba mailem coś wyskrobię aby było to namacalne.

Co do serwisu z Radomia, dzisiaj z rana zadzwonił do mnie ktoś  bardziej kompetentny celem odebrania TV... niestety praktycznie na zaraz, jak nikogo nie było w domu.

Termin odbioru ustalony, zobaczę jak dalej sprawa się potoczy.  Może nie taki Radom straszny jak go malują.

Nic nie rozumiesz. Nie umawaj się z MIK Radom na odebranie telewizora ani nie skrob maili do MM. Napisz normalne pismo reklamacji z tytułu rękojmi (wzór znajdziesz w necie), wydrukuj to i zanieś do MM. Tylko takie coś na piśmie dostarczone do sprzedawcy uruchamia rękojmię i jesteś w tym momencie chroniony przez polskie prawo. Każde inne postępowanie z Twojej strony: pisanie maili, dzwonienie do Philipsa, do MIK Radom to moim zdaniem proszenie się o kłopoty. Załatw to tak jak należy, czyli przez rękojmię w sklepie. Nie musisz dostarczać do sklepu TV, bo przyjedzie do Ciebie i tak ktoś z MIK Radom (mają swoich kierowców). W takim przypadku ważne jest to, że w sprawie swojej reklamacji nie kontaktujesz się z MIK tylko z MM, poza tym prawnie odpowiada za tą reklamację MM, a nie Philips czy też MIK. W ten sposób zaoszczędzisz sporo nerwów. 

19 godzin temu, jedrek_LCD napisał:

Zwyczajnie go nie odbiorę i nie potwierdzę wykonania naprawy jeśli nie zabangla po zwrocie z naprawy.

Nie masz takiej możliwości, korzystając z gwarancji musisz odebrać sprzęt bo on jest prawnie Twój. Takie akcje z nieodebraniem, możesz odwalać tylko jeżeli korzystałeś z rękojmi i jako swoje żądanie względem sprzedawcy wpisałeś odstąpienie od umowy (praktycznie jest to możliwe przy drugiej reklamacji tej samej wady)

19 godzin temu, jedrek_LCD napisał:

Dla siebie zrobię dokładną dokumentację fotograficzną TV zwłaszcza matrycy.

Porób zdjęcia nie tylko matrycy, ale również obudowy TV. Tutaj na forum były takie przypadki gdy MIK Radom porysował, zniszczył obudowę TV i twierdził że tak było wcześniej.

19 godzin temu, jedrek_LCD napisał:

Czego muszę jeszcze dopilnować poza podpisanym przez kuriera/technika protokołem przekazania TV do serwisu z opisem jego stanu i stwierdzeniem braku uszkodzeń mechanicznych?

Protokół w zupełności wystarczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście, że jestem trochę leniwy i uparty.

Postanowiłem ciut mocniej poszperać w necie i znalazłem TPM171E_3.0.246.5_upgrade_loader.zip.

Po wypakowaniu jest upgrade_loader.pkg, który wrzuca się bezpośrednio do głównego katalogu 8GB sformatowanego w FAT32 napędu.

 I tyle proces przebiega identycznie jak dla tego softu serwisowego od Phila ale z "małą" różnicą. To działa....

Mało tego robi downgrade TV do wersji TPM171E_R.003.00.246.005 czyli wraca TV z androida 8 do 7.

Szkoda, że linki do starszych wersji wygasły.

A ponoć nie było innej opcji na wgranie oprogramowania jak tylko w serwisie i ponoć miało to bardzo długo trwać.

Czyli w efekcie niespodziewanego sukcesu śmiało mogę powiedzieć, że suport Phila można o kant czegokolwiek potłuc, a szpece z Radomia to naciągacze bo pewnie za usługę w firmie jest liczone więcej, coś jak u lekarzy za amputację zamiast np. udrożnianie żył w nodze...

 

Co do nieodebrania TV z gwarancyjnego serwisu to oczywiście w razie zwrotu niedziałającego lub zniszczonego. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy na ten TV była narzucona jakaś akcja serwisowa na wymianę wadliwych matryc?

Mój egzemplarz doprawdy trafił się jakiś felerny.

TV OLED z końca 2017r. zaledwie miesiąc po gwarancji pokazał na co go stać w temacie żywotności matrycy OLED. Na ekranie od przepalonego jednego piksela mam piękną pionową białą linię. Linia nie jest permanentna,,. Na czarnym tle jej nie widać o ile jasność nie jest tak ustawione, że sam TV podbija czerń do poziomu świecenia pikseli. Szczęście w nieszczęściu, że ta linia nie jest na środku ekranu a na krawędzi formatu 4:3 ( taki starodawny kwadratowy obraz) więc na starych grach z retro PC linii nie widać :D
 I teraz mam dość ciekawy odbiornik ...

Ps. można na tym TV odpalić 120Hz z PC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.11.2020 o 11:26, jedrek_LCD napisał:

TV OLED z końca 2017r. zaledwie miesiąc po gwarancji pokazał na co go stać w temacie żywotności matrycy OLED.

Mamy koniec 2020 roku. Miałeś 3 lata gwarancji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Btw nowy soft jest z 7 grudnia. A swoją drogą mam dziwny problem z nieprawidłowym aspektem obrazu. Otóż grając czy to na Xbox serie X czy ps4 pro, pomimo ustawienia Format obrazu -> Oryginalny, obraz jest rozciągany z jednej, albo drugiej strony. Tak jakby soft forsował w Format Obrazu - Zaawansowane -> Rozciągnij (zaznaczone). Nie mogę sobie z tym poradzić, ciągle się zmienia. Czy mam zrobić jakąś reinstalację tv czy coś złego się dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.11.2020 o 14:37, efel napisał:

Mamy koniec 2020 roku. Miałeś 3 lata gwarancji?

A czy napisałem, że z dniem wpisu na forum nastąpiła usterka matrycy. TV kupiłem jakoś w listopadzie 2017 a usterka wystąpiła w styczniu (pierwsze dni npo nowym roku )2020.

 Do tego TV przestał wcześniej jakiś czas z powodu awarii softu, którą sam naprawiłem wgrywając specjalny serwisowy soft znaleziony przypadkiem na niemieckim forum, więc jakby nie patrzeć ledwo 2 lata z groszem użytkowania i matryca kosz. Żadnych powidoków, wypaleń zwyczajny przepalony jeden piksel i zwarł pionową linię zasilającą. Jeśli w poziomie idzie zasilanie to te piksele też świecą.

TV do dzisiaj używam z tą krechą i jakoś na ekranach testowych nie widać wypalenia w tym miejscu.

Ewidentnie na tv za prawie 10k i matryce z permanentnym uszkodzeniem całych linii powinna być gwarancja ciut dłuższa niż na żarówki ledowe za 5zł xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, jedrek_LCD napisał:

 Do tego TV przestał wcześniej jakiś czas z powodu awarii softu

Przestał wcześniej co robić?

Kiepskie oprogramowanie w Philipsach to jest niekończąca się opowieść i temat rzeka. Dopóki nie poprawią znacząco tej kwestii to dla mnie ta marka mogłaby w ogóle nie istnieć. Po co kupować sprzęt, który będzie irytował błędami w sofcie, często uniemożliwiając normalne korzystanie ze sprzetu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.12.2020 o 12:49, reespl napisał:

Btw nowy soft jest z 7 grudnia. A swoją drogą mam dziwny problem z nieprawidłowym aspektem obrazu. Otóż grając czy to na Xbox serie X czy ps4 pro, pomimo ustawienia Format obrazu -> Oryginalny, obraz jest rozciągany z jednej, albo drugiej strony. Tak jakby soft forsował w Format Obrazu - Zaawansowane -> Rozciągnij (zaznaczone). Nie mogę sobie z tym poradzić, ciągle się zmienia. Czy mam zrobić jakąś reinstalację tv czy coś złego się dzieje?

Też zauważyłem, że na nowym sofcie  TV wie lepiej jak ustawiać parametry. U mnie mimo wyłączenia HDR w PS5 usilnie przełącza w opcjach HDMI ULTRA HD z Standard na Optymalny.

Nawet jak w ustawieniach PS5 wyłączę HDR, Pełen zakres RGB i Deep Colour to TV i tak twierdzi, że sygnał jest z HDR (nie widać tego na obrazie xD) i przełącza  sobie sam wcześniej ręcznie wymuszone ustawienie.

 

Ja grając na konsoli mam taki problem, że obraz sam się ściemnia.  Dzieje się to tak szybko, że będąc w menu wyposażenia Cyberpunka po chwili ledwo widać napisy.

Zwłaszcza grając wieczorem to jest bardzo upierdliwe. Więc wszelkie horrory można sobie podarować na tym TV...

Muszę wskoczyć do menu konsoli i wrócić do gry i znów jest chwilę ok.  To samo mam w filmach z ciemnymi scenami.

Na wcześniejszych softach to tak szybko nie działało. Inaczej TV by poleciał na zwrot bo co to za upierdliwa funkcja uniemożliwiająca oglądanie dłuższych scen w słabym oświetleniu.

Rozumiem sens takiej funkcji jeśli obraz jest nieruchomy  tak jak to jest z wygaszaczem. ALe ruchome piksele i w dodatku nie świecące intensywnie raczej nie wypalają matrycy.

Więc po co taka funkcja? Dla mnie to jest błąd softu. Podobny błąd jest jak jest obraz jasny i procent bieli przekracza ustalony prób wtedy całą biel przygasa, Jest to zauważalne np. jak kadr jest na okna nasłonecznione i raz te jasne pola migają ściemniając się  Podobnie np. jest przy ujęciach na niebo też migają jaśniejsze fragmenty.

Film przyrodniczy w zimowej scenerii to potrafi doprowadzić oczy do bólu.

 

Już qu... nigdy więcej OLEDa!!!

15 minut temu, efel napisał:

Przestał wcześniej co robić?

Kiepskie oprogramowanie w Philipsach to jest niekończąca się opowieść i temat rzeka. Dopóki nie poprawią znacząco tej kwestii to dla mnie ta marka mogłaby w ogóle nie istnieć. Po co kupować sprzęt, który będzie irytował błędami w sofcie, często uniemożliwiając normalne korzystanie ze sprzetu.

Jak co robić? Przestał działać :D 

Kilka postów wyżej opisałem co i jak ale w skrócie pewnego dnia przywitała mnie migająca doda i tyle w temacie.

Widać nie dają pamięci SLC na newralgiczny fragment kodu i coś tam wyskoczyło z komórki i TV nie potrafił się uruchomić.

Na szczęście bootblock dał radę  rozpoznać i wgrać nowy plik serwisowy.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, jedrek_LCD napisał:

Już qu... nigdy więcej OLEDa!!!

...Philipsa chciałeś dodać.

To przygaszanie jest obecne we wszystkich markach OLEDów ale prawie w ogóle nie jest upierdliwe tak jak w Twoim Philipsie. Przykładowo na LG obraz się przygasza po kilku minutach statyczności i bardzo bardzo rzadko mnie spotyka ta uciążliwość. 

10 minut temu, jedrek_LCD napisał:

Podobny błąd jest jak jest obraz jasny i procent bieli przekracza ustalony prób wtedy całą biel przygasa,

To akurat nie jest błąd i wszystkie OLEDy to mają. System się nazywa ABL i chroni matrycę jeżeli pojawia się zbyt dużo białego. I znowu LG ma to najlepiej rozwiązane, bo u innych producentów wystarczy że biały zajmuje 25% powierzchni ekranu i się zaczyna przyciemniać a u LG ten próg stanowi 70%, co powoduje że znowu rzadko irytuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem, na statycznym jaskrawym obrazie bez aktywności potrafię takie zachowanie TV zrozumieć by oszczędzać matrycę.

Natomiast działanie na szkodę użytkownika ograniczając mu korzystanie z TV gdy obraz jest statyczny ale ciemny to jest to jednak uciążliwe działanie a często wręcz uniemożliwia komfortowe użytkowanie. 

TV powinien robić niezauważalnie co do niego należy czyli wyświetlać dostarczane treści a nie wprowadzać swoje dziwne zachowania rozpraszające widza.

Czyli jeśli takie przyciemnianie i tak już ciemnego obrazu jest w każdym  tv z ekranem OLED to jak powiedziałem wolał bym QLEDa szajsunga. 

Jedyny problem to jak już się raz zobaczyło obraz z OLEDa i posiedziało na nim dłuższy czas to jednak do filmów jest to świetna sprawa. O ile ciemne sceny nie stają się praktycznie niewidoczne... O co mi się przypomniał film z Netflixa Głęboko w trawie... męka gamma na max i co chwilę do menu TV by obraz się rozjaśnił.

 

Na koniec dorzucę wisienkę na tym torciku. Na YT TV często mimo automatu ustawia zamiast i tak już obciętego przez pandemię  strumienia z 4k czy 1080p do 720p -480p, gdzie z konsoli PS5 idzie 1080p lub 4k... Jakieś promowanie nowego sprzętu przez elektronicznego kolosa? To może nowe trendy dajemy fory nowym sprzętom a stare po gwarancji przycinamy bo niby za słabe xD

Na tym samym filmie różne urządzenia różnie je odtwarzają. Dotyczy to popularnych kanałów.

Inne treści 4k i to już nawet w HDR TV wyświetla płynnie w 4k... po prawie 3 latach HDR zaczął na YT działać w tym OLEDzie xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, jedrek_LCD napisał:

Natomiast działanie na szkodę użytkownika ograniczając mu korzystanie z TV gdy obraz jest statyczny ale ciemny to jest to jednak uciążliwe działanie a często wręcz uniemożliwia komfortowe użytkowanie. 

TV powinien robić niezauważalnie co do niego należy czyli wyświetlać dostarczane treści a nie wprowadzać swoje dziwne zachowania rozpraszające widza.

Czyli jeśli takie przyciemnianie i tak już ciemnego obrazu jest w każdym  tv z ekranem OLED to jak powiedziałem wolał bym QLEDa szajsunga. 

Masz rację że to powinno być niezauważalne.

Nie wiem w sumie, czy każdy OLED przyciemnia już ciemny obraz - strzelam że w LG tego nie ma, bo szczerze powiedziawszy przez 3.5 roku użytkowania B7 sytuacje w ogóle z przyciemnianiem zdarzyły mi się kilka razy, a czy na ciemnym też się to aktywuje przyznam nie mam pojęcia.

3 godziny temu, jedrek_LCD napisał:

Na koniec dorzucę wisienkę na tym torciku. Na YT TV często mimo automatu ustawia zamiast i tak już obciętego przez pandemię  strumienia z 4k czy 1080p do 720p -480p, gdzie z konsoli PS5 idzie 1080p lub 4k... Jakieś promowanie nowego sprzętu przez elektronicznego kolosa? To może nowe trendy dajemy fory nowym sprzętom a stare po gwarancji przycinamy bo niby za słabe xD

A to już specyfika Philipsa - słaby procek, stary Android i na bieżąco aktualizowana apka YT pewnie doszła do wniosku że na takim starym sprzęcie na węgiel i parę nie da rady wyświetlić już 4K albo chociaż 1080. Powiem Ci że na webosie od LG apka YT działa od samego początku bez zarzutu - chodzi płynnie i zawsze daje najwyższą możliwą jakość. Tak jak pisałem - używam od 3.5 roku i się przyczepić nie da. No może gdyby nie te reklamy, ale to ogólna specyfika YT ostatnio żeby sprzedać premium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...