Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED C7 Test - płaski OLED Ultra HD 2017 (OLED55C7V)

Rekomendowane odpowiedzi

I tak bardzo polecam kalibrację zrobić :) zrobiłem komplet i jestem bardzo zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja troszeńkę z innej beczki, ale oczywiście w temacie C7. Konkretnie interesuje mnie cena, za którą można kupić 65C7 teraz oraz chciałbym pospekulować z Wami odnośnie tego, jaki będzie dół cenowy. Czaję się na OLED-a od jakiegoś czasu. W grę wchodzi tylko LG i tylko B7/C7 i tylko 65". Wiem, że startowały z progu niemal 20 000zł. W tej chwili mam możliwość zakupu 65C7 za finalnie 10 600zł od oficjalnego dystrybutora. W związku z tym pytania. Czy da się na ten moment kupić taniej z pewnego źródła? Czy Waszym zdaniem ten model będzie jeszcze znacząco tańszy? Nie do końca znam historię ceny np. 65B6/C6, więc nie mam na czym się oprzeć. Nie spieszy mi się z zakupem, więc jeśli jest cień szansy, że 65C7 będzie kosztował np. 8 500zł w marcu, to bez problemu zaczekam. 2 klocki piechotą nie chadzają ;) Dzięki wielkie za jakiekolwiek podpowiedzi!

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Zihuatanejo napisał:

Panowie, ja troszeńkę z innej beczki, ale oczywiście w temacie C7. Konkretnie interesuje mnie cena, za którą można kupić 65C7 teraz oraz chciałbym pospekulować z Wami odnośnie tego, jaki będzie dół cenowy. Czaję się na OLED-a od jakiegoś czasu. W grę wchodzi tylko LG i tylko B7/C7 i tylko 65". Wiem, że startowały z progu niemal 20 000zł. W tej chwili mam możliwość zakupu 65C7 za finalnie 10 600zł od oficjalnego dystrybutora. W związku z tym pytania. Czy da się na ten moment kupić taniej z pewnego źródła? Czy Waszym zdaniem ten model będzie jeszcze znacząco tańszy? Nie do końca znam historię ceny np. 65B6/C6, więc nie mam na czym się oprzeć. Nie spieszy mi się z zakupem, więc jeśli jest cień szansy, że 65C7 będzie kosztował np. 8 500zł w marcu, to bez problemu zaczekam. 2 klocki piechotą nie chadzają ;) Dzięki wielkie za jakiekolwiek podpowiedzi!

Moim zdaniem nie ma na to szans żeby 65 cali kosztowało 8 tys w ciągu najbliższych miesięcy. Co więcej, wątpię żeby ceny spadły poniżej 10 tys. Ja kupowałem swojego B7 w wersji 55 cali pod koniec wakacji, wcześniej się też czaiłem 2 miesiące i zastanawiałem się czy wziąć starszą serię 6. Niestety wersje 65 cali B6 jak znikał z rynku to też był masakryczny koszt rzędu 11-12 tys. 

Ceny mogłyby pójść w dół mocno tylko, jeżeli pojawiłaby się znikąd konkurencja, np. chińczyków. Przy obecnym podziale rynku nie ma na to szans. Seria 8 od LG też wygląda na wyjątkowo mało rewolucyjną, więc jak wejdzie to dużych obniżek cen bym się nie spodziewał. 

Ale jak każdy, prorokiem nie jestem, mogę się mylić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Media Markt pokazał w Niemczech, że mozna zejśc z 65" poniżej 7 tys. Pod brandem Grundig.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, od piątku jestem posiadaczem C7. Mam już za sobą parę godzin oglądania seriali i filmów i w pełni się zgadzam, szczękę trzeba zbierać z podłogi. Telewizor zamówiony w saturnie, według naklejki wyprodukowany 01/2018, FW 04.70.36. Od pary tygodni czytam forum i gdzieś mi umknęło, jak sprawdzić ilość godzin itp.? Przycisk info w aplikacji LG TV Plus działa tylko podczas odtwarzania filmow/netflix. Dla oceny załączam zdjęcie przy 5% szarości. Widoczne wyraźne pasy, reklamować czy poczekać jeszcze parę dni?
Thank you from the mountaine! :)36683597d96e356201337fd874398f7e.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, pizza_the_hut napisał:

Witajcie, od piątku jestem posiadaczem C7. Mam już za sobą parę godzin oglądania seriali i filmów i w pełni się zgadzam, szczękę trzeba zbierać z podłogi. Telewizor zamówiony w saturnie, według naklejki wyprodukowany 01/2018, FW 04.70.36. Od pary tygodni czytam forum i gdzieś mi umknęło, jak sprawdzić ilość godzin itp.? Przycisk info w aplikacji LG TV Plus działa tylko podczas odtwarzania filmow/netflix. Dla oceny załączam zdjęcie przy 5% szarości. Widoczne wyraźne pasy, reklamować czy poczekać jeszcze parę dni?
Thank you from the mountaine! :)36683597d96e356201337fd874398f7e.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

REKLAMOWAĆ! Jak nie uwzględnią reklamacji, to przez okno go ?

Tak serio to wygląda na dobry egzemplarz. Jeśli nie widać pasów podczas oglądania, to nie wiem czego Ty jeszcze chcesz ;)

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej od razu przez okno, bo reklamacja nic nie da, poza tym że zapewne dostaniesz gorszy egzemplarz. :) 

Liczy się to jak telewizor sprawuje się podczas oglądania normalnej treści i to tam ma nie być bandingu, a nie na planszach testowych, na których zawsze będzie on w jakimś stopniu występował.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję się pod tym co napisał Damiano i vader -  liczy się jedynie to, czy będziesz widział ten banding w normalnej treści. Banding występuje poza tym w mniejszym lub większym stopniu na niemal każdym OLEDzie. Jednorodność matrycy poprawia się zazwyczaj poza tym po pierwszych kliku automatycznych czyszczeniach.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za wszystkie informacje i słowa otuchy :) Oglądnąłem parę filmów HEVC HDR z Atmos i jest petarda! Może ktoś polecić sprawdzoną firmę, która kalibruje tv na terenie Warszawy?

PS

Jakbym wyrzucał przez okno, to pierwsi się o tym dowiecie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, pizza_the_hut napisał:

Dzięki wielkie za wszystkie informacje i słowa otuchy :) Oglądnąłem parę filmów HEVC HDR z Atmos i jest petarda! Może ktoś polecić sprawdzoną firmę, która kalibruje tv na terenie Warszawy?

PS

Jakbym wyrzucał przez okno, to pierwsi się o tym dowiecie :)

Maciek Koper www.skalibrujtv.pl

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

także polecam kalibracje u Maćka, zrobił full wszystkiego co się dało i teraz oczu nie mogę oderwać podczas oglądania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

w połowie grudnia 2017 roku zakupiłem TV OLED 55C7. Po 2 dniach od zakupu okazało się, ze TV posiada jeden wypalony pixel + 1 subpixel (prawodpodobnie tak to się nazywa). Tego samego dnia wykonałem telefon na infolinię LG, gdzie otrzymałem informację, że w przypadku TV OLED już jeden wypalony pixel kwalifikuje TV do naprawy/wymiany. Postanowiłem wpierw udać się do sklepu (skoro minęły 2 dni od zakupu( w którym zakupiłem TV - gdzie bezproblemowo obiecano mi wymianę (lecz nie w tym momencie - brak modelu na stanach magazynowych tej sieci). Czekałem cierpliwie blisko 2 miesiące na kontakt ze strony sprzedawcy ale okazuje się, że ten TV jest niedostępny i padła sugestia, żebym (jak pierwotnie Państwa konsultant) skorzystał z serwisu gdzie mogę liczyć na wymianę bądź naprawę matrycy. Skontaktowałem się ponownie z LG kilka dni temu przez chat - gdzie informując o rodzaju usterki. Konsultant zamówił u mnie wizytę serwisanta z RAGZa. TV został zabrany na serwis po czym dzisiaj dostaję informację, że TV nie zostanie naprawiony/wymieniony z uwagi, że nie został przekroczony limit możliwych wyplaonych pikseli. Jak to w końcu jest z tym modelem i tymi pikselami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden martwy pixel nie kwalifikuje się do wymiany. Poczytaj instrukcje.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Łukasz Jerzmanowski napisał:

Witam, 

w połowie grudnia 2017 roku zakupiłem TV OLED 55C7. Po 2 dniach od zakupu okazało się, ze TV posiada jeden wypalony pixel + 1 subpixel (prawodpodobnie tak to się nazywa). Tego samego dnia wykonałem telefon na infolinię LG, gdzie otrzymałem informację, że w przypadku TV OLED już jeden wypalony pixel kwalifikuje TV do naprawy/wymiany. Postanowiłem wpierw udać się do sklepu (skoro minęły 2 dni od zakupu( w którym zakupiłem TV - gdzie bezproblemowo obiecano mi wymianę (lecz nie w tym momencie - brak modelu na stanach magazynowych tej sieci). Czekałem cierpliwie blisko 2 miesiące na kontakt ze strony sprzedawcy ale okazuje się, że ten TV jest niedostępny i padła sugestia, żebym (jak pierwotnie Państwa konsultant) skorzystał z serwisu gdzie mogę liczyć na wymianę bądź naprawę matrycy. Skontaktowałem się ponownie z LG kilka dni temu przez chat - gdzie informując o rodzaju usterki. Konsultant zamówił u mnie wizytę serwisanta z RAGZa. TV został zabrany na serwis po czym dzisiaj dostaję informację, że TV nie zostanie naprawiony/wymieniony z uwagi, że nie został przekroczony limit możliwych wyplaonych pikseli. Jak to w końcu jest z tym modelem i tymi pikselami?

Jesteś pewien że masz wypalony tylko jeden piksel i jeden subpiksel? Na ekranie 4K ciężko to znaleźć, trzeba szukać z nosem w ekranie. Jeżeli faktycznie jest tylko jeden, to chyba nie masz się czym martwić, bo normalnie tego nie widać. Jeżeli TV masz w serwisie i uwalili reklamację, to fajnie by było jakbyś ich poprosił o szczegółowe normy dotyczące martwych pikseli. Niby jest norma ISO 13406-2  ale ważna jest klasa wyświetlacza, poza tym niektórzy producenci (w tym LG) stosowali własne (lepsze dla konsumenta) normy. Dobrze by było gdybyś wyciągnął z serwisu maksymalnie informacji na ten temat i się podzielił tą wiedzą z nami :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś trafiłem na film, który mi nie poszedł z USB. Wyświetla się komunikat, że film nie może zostać odtworzony na tym urządzeniu. Jest to pierwszy odcinek 1 sezonu Columbo z tego linku:

http://darkwarez.pl/forum/seriale-hd-720-1080/6110563-columbo-1968-2003-x.html

Plik .mkv jakich już wiele mój telewizor odczytywał, a tu zonk.

Co może być przyczyną?

Może ktoś sprawdzić u siebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kolego byczeks,  nie wydaje mi się stosowne na tym forum podawanie linka do wareza.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę edytować posta. Poproszę o edycję przez moderatora.

To inaczej, czy spotkał się ktoś podczas odtwarzania pliku .mkv z takim komunikatem? „Film nie może zostać odtworzony na tym urządzeniu.” (Na innych urządzeniach działa bez problemu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem telewizora OLED55C7V :) 

Chciałem zapytać o pewną kwestię, po podłączeniu dekodera CP w kanałach HD występuje lekkie przycięcie się obrazu? Czym to może być spowodowane? Proszę o podpowiedzi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki sygnał podaje ? 1080i ? Sprawdź czy w dekoderze nie ma jakiś innych opcji. Na module CAM z nc+ u mnie jest wszystko ok.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Subman w dekoderze podaje że jest 1080i oraz HDMI-CEC jest włączone 

Edytowane przez Knight0792
dodanie opisu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zyga zadał dobre pytanie. Jeśli obraz przez przycięty z boku, to wejdź na OLEDa w ustawienia proporcji ekranu i zmień opcję skanuj obraz. Jeśli natomiast problem jest z płynnością, to byłoby to trochę dziwne.

Przy probleme z płynnością możesz spróbować albo zmienić wyjście na dekoderze, albo też wyłącz Truemotion.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...