Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Michadex napisał:

Dziękuję bardzo za odpowiedź kKadajo i leszekgd.

W takim razie jak ustawiacie opcję TruMotion, o ile jej nie wyłączacie ?

Witaj,

W pierwszej kolejności oglądasz opakowanie, szukasz uszkodzeń, wgnieceń.

Następnie stawiasz opakowanie na stojąco, tak aby napisy były poziomo, przecinasz dwa białe paski łapiesz z prawej i lewej strony opakowania i bez obaw ciągniesz w górę.

Sprawdzasz stan telewizora w pierwszej kolejności wyświetlacz do tego musisz rozciąć folię z dołu telewizora i pociągnąć ja do góry (zobacz na YouTube jakis unboxing żeby poznać więcej szczegółów.

Podsumowując:

Jeśli opakowanie będzie uszkodzone a telewizor cały to spoko.

Jeśli opakowanie i telewizor będą uszkodzone kurier zostawia Cię z kwitkiem a ty dzwonisz tam gdzie kupiłeś telewizor czyli do nadawcy paczki.

Jeśli telewizor będzie cały ale się nie włączy to kurier pewnie nawet nie wystawi dokumentu szkody, od tego masz gwarancję.

Kładź się dzisiaj wcześniej spać a jutro ciesz się z nowego telewizora, śpij dobrze bo te telewizory są dobrze zapakowane.

Twój jest zapakowany w folie z każdej strony osłonięty styropianem i włożony w karton z grubej tektury.

Dobranoc :)

Nie do końca tak jest jak napisałeś jeżeli chodzi o odbiór sprzętu.

Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, to w ogóle nie odbierasz sprzętu. Nie płacisz za niego jeśli płatność przy odbiorze, mówisz kurierowi że sorry ale masz uzasadnione obawy co znajdziesz w środku i nie chcesz tej paczki. Masz takie prawo i kurier nic nie może z tym fantem zrobić, nie może zmusić Cię żebyś odebrał sprzęt. Oczywiście najlepiej zrobić zdjęcie, żebyś miał dowód, jakby sprzedawca dzwonił z pretensjami że najpierw zamawiasz a później nie odbierasz sprzętu i on stratny z tego powodu. 

Jeżeli opakowanie jest całe, to najpierw płacisz, potem prosisz kuriera żeby poczekał aż sprawdzisz sprzęt. Odpakowujesz, montujesz stopkę i podłączasz do prądu. To zajmuje naprawdę chwilę, góra 5 minut. Jeżeli coś z telewizorem jest nie tak - są jakieś uszkodzenia zewnętrzne, albo coś z obrazem jest nie tak (wypalone piksele, plamy na obrazie) to razem z kurierem piszecie protokół szkody. Telewizor jest już niestety Twój i kurier Ci nie odda kasy, ale kurier jest w tym momencie Twoim jedynym świadkiem w sporze ze sprzedawcą, który będzie twierdził że sam sobie uszkodziłeś TV. Jak masz protokół szkody podpisany przez Ciebie i kuriera kontaktujesz się ze sprzedawcą i odsyłasz sprzęt z protokołem. W 99% przypadków bez problemu odzyskasz kasę. Jak nie będziesz miał protokołu szkody, a coś z TV będzie nie tak to niestety możesz się spodziewać że nie uda Ci się oddać sprzętu w ustawowym terminie 14 dni bez podawania przyczyny. Wtedy zostaje Ci tylko rękojmia albo gwarancja jeżeli usterka nie jest mechaniczna. Jeżeli usterka jest mechaniczna, tzn mogła powstać w transporcie i nie masz protokołu szkody to właśnie straciłeś kilka/kilkanaście tysięcy złotych. 

Jest jeszcze jedna opcja. Kurier poczty polskiej czyli Pocztex24 wprowadził fajną usługę. Dopłacasz jakieś 12 zeta i masz prawo otworzyć paczkę PRZED zapłaceniem za nią. Jeżeli są jakieś uszkodzenia mechaniczne to nie płacisz po prostu i kurier zabiera TV. Tylko tutaj może być problem z telewizorami LG bo niestety żeby otworzyć paczkę trzeba przeciąć dwie taśmy które trzymają opakowanie w jednym kawałku. Jak je przetniesz to później nie da się bez nich normalnie wynieść TV. Nikt w domu nie ma zapasowych takich taśm i zgrzewarki do nich, więc podejrzewam że mógłby być z tym problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, czy Wam już nie przeszkadza posteryzacja obrazu w tym telewizorze ? Czy LG jest wstanie naprawić jakość obrazu.
Tak bardzo żałuje ze nie kupiłem Sony A1 w którym ten problem nie istnieje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Gworm napisał:

Cześć, czy Wam już nie przeszkadza posteryzacja obrazu w tym telewizorze ? Czy LG jest wstanie naprawić jakość obrazu.
Tak bardzo żałuje ze nie kupiłem Sony A1 w którym ten problem nie istnieje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nigdy nie zauważyłem posteryzacji, ale prawda jest taka, że oglądam tylko dobrej jakości materiały. Także ja nie mam z tym problemu. A jak ktoś zamierza oglądać materiały słabej jakości to faktycznie tutaj sony lepiej wypada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, efel napisał:

Nie do końca tak jest jak napisałeś jeżeli chodzi o odbiór sprzętu.

Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, to w ogóle nie odbierasz sprzętu. Nie płacisz za niego jeśli płatność przy odbiorze, mówisz kurierowi że sorry ale masz uzasadnione obawy co znajdziesz w środku i nie chcesz tej paczki. Masz takie prawo i kurier nic nie może z tym fantem zrobić, nie może zmusić Cię żebyś odebrał sprzęt. Oczywiście najlepiej zrobić zdjęcie, żebyś miał dowód, jakby sprzedawca dzwonił z pretensjami że najpierw zamawiasz a później nie odbierasz sprzętu i on stratny z tego powodu. 

Jeżeli opakowanie jest całe, to najpierw płacisz, potem prosisz kuriera żeby poczekał aż sprawdzisz sprzęt. Odpakowujesz, montujesz stopkę i podłączasz do prądu. To zajmuje naprawdę chwilę, góra 5 minut. Jeżeli coś z telewizorem jest nie tak - są jakieś uszkodzenia zewnętrzne, albo coś z obrazem jest nie tak (wypalone piksele, plamy na obrazie) to razem z kurierem piszecie protokół szkody. Telewizor jest już niestety Twój i kurier Ci nie odda kasy, ale kurier jest w tym momencie Twoim jedynym świadkiem w sporze ze sprzedawcą, który będzie twierdził że sam sobie uszkodziłeś TV. Jak masz protokół szkody podpisany przez Ciebie i kuriera kontaktujesz się ze sprzedawcą i odsyłasz sprzęt z protokołem. W 99% przypadków bez problemu odzyskasz kasę. Jak nie będziesz miał protokołu szkody, a coś z TV będzie nie tak to niestety możesz się spodziewać że nie uda Ci się oddać sprzętu w ustawowym terminie 14 dni bez podawania przyczyny. Wtedy zostaje Ci tylko rękojmia albo gwarancja jeżeli usterka nie jest mechaniczna. Jeżeli usterka jest mechaniczna, tzn mogła powstać w transporcie i nie masz protokołu szkody to właśnie straciłeś kilka/kilkanaście tysięcy złotych. 

Jest jeszcze jedna opcja. Kurier poczty polskiej czyli Pocztex24 wprowadził fajną usługę. Dopłacasz jakieś 12 zeta i masz prawo otworzyć paczkę PRZED zapłaceniem za nią. Jeżeli są jakieś uszkodzenia mechaniczne to nie płacisz po prostu i kurier zabiera TV. Tylko tutaj może być problem z telewizorami LG bo niestety żeby otworzyć paczkę trzeba przeciąć dwie taśmy które trzymają opakowanie w jednym kawałku. Jak je przetniesz to później nie da się bez nich normalnie wynieść TV. Nikt w domu nie ma zapasowych takich taśm i zgrzewarki do nich, więc podejrzewam że mógłby być z tym problem.

Wydaje mi się że to co napisałeś jest szczerą prawdą ale chyba tak trochę niepraktyczną. Czy jeśli dostajesz paczkę kurierską i opakowanie zewnetrzne jest uszkodzone to jej nie odbierasz ? Ja osobiście sprawdzam wtedy wnętrze bo wychodzę z założenia że opakowania są po to aby chronić zawartość. Co do wypalonego pixelu i plam na obrazie to już chyba lekka przesada, jaki ma na to wpływ kurier lub sam użytkownik? Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt nie posiada uszkodzeń zewnętrznych a jednak nie działa lub działa nieprawidlowo od tego masz gwarancję producenta.

Co do kuriera pocztex24 to po sprawdzeniu zamówionego produktu podpisuje się dodatkowo dokumen zgodności, jeśli go nie podpiszesz to kurier zabiera przesyłkę. A to co napisałeś z paskami to nie twój problem tylko jego. 

 

Edytowane przez Michadex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 hours ago, leszekgd said:

24 klatki były wprowadzone tylko ze względów ekonomicznych. 

Ale ja nie neguję historii. Neguję jedynie stwierdzenie, że dzisiaj są nadal jakieś ograniczenia techniczne. Nie ma ich. A mimo to nadal 24 fps w filmach jest standardem, a 60 fps jest postrzegane póki co jako coś zaburzającego odbiór filmu i przez to używane bardzo sporadycznie i to głównie w produkcjach mało realistycznych, z dużą ilością animacji komputerowej.

11 hours ago, leszekgd said:

Lubisz przycinanie to wyłączaj dejudder, ale to są Twoje zalecane ustawienia. Moje są zupełnie inne i uważam, że nie profanuję kina i filmów.

To nie są tylko moje zalecane ustawienia, ale także reżyserów i kalibratorów. Ale oczywiście jeśli ktoś lubi mieć dołożone do wyświetlanego filmu sztuczne, nieistniejące w rzeczywistości klatki obrazu, wygenerowane przez obarczony wadami algorytm, to przecież nikt mu tego nie zabrania. Należy jedynie mieć świadomość, że w ten sposób ogląda się nieco inny film niż w rzeczywistości nakręcony. Podobnie jak ktoś ogląda film w trybie "żywym" czy "dynamicznym" - są ludzie, którzy to lubią i szanuję ich. Mnie to wypala oczy, a z kolorami rzeczywistymi nie ma zbyt wiele wspólnego. Ale oczywiście można. Nie są to jednak zalecane ustawienia i mają  mało wspólnego z tym, co chciał pokazać reżyser filmu oraz z tym co obejrzelibyśmy w warunkach referencyjnych-studyjnych.

5 hours ago, Michadex said:

Wydaje mi się że jeśli chodzi o płynność wyświetlanego obrazu to kwestia preferencji danego użytkownika i przyzwyczajenie. Jednak jeśli obraz jest plynniejszy to widzimy więcej detali, mimo tego technicolor postanowił całkowicie wyłączyć opcję trumotion w swoich ustawieniach "technicolor expercki". Zostawili nam włączone prawdziwe kino. 

Zastanówmy się, dlaczego technicolor to wyłączył hm... no nie wiem, ktoś coś? ;)

Zgoda, że jak jest więcej klatek to jest więcej detali. Ale muszą to być klatki natywne, a nie sztucznie dodane. Sztucznie dodane algorytmem żadnych detali nie dodadzą, co najwyżej mogą je wymyśleć poprzez interpolację, co raz da efekt lepszy, a raz gorszy, ale nigdy nie będzie 100% trafne, a efektem ubocznym będzie teatr oraz rwanie obrazu tam gdzie algorytm + procesor nie będą nadążać.

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Michadex napisał:

Wydaje mi się że to co napisałeś jest szczerą prawdą ale chyba tak trochę niepraktyczną. Czy jeśli dostajesz paczkę kurierską i opakowanie zewnetrzne jest uszkodzone to jej nie odbierasz ? Ja osobiście sprawdzam wtedy wnętrze bo wychodzę z założenia że opakowania są po to aby chronić zawartość. Co do wypalonego pixelu i plam na obrazie to już chyba lekka przesada, jaki ma na to wpływ kurier lub sam użytkownik? Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt nie posiada uszkodzeń zewnętrznych a jednak nie działa lub działa nieprawidlowo od tego masz gwarancję producenta.

Co do kuriera pocztex24 to po sprawdzeniu zamówionego produktu podpisuje się dodatkowo dokumen zgodności, jeśli go nie podpiszesz to kurier zabiera przesyłkę. A to co napisałeś z paskami to nie twój problem tylko jego. 

 

Wiesz, wszystko zależy od tego jak chcesz podejść do tematu i czy Ty później chcesz się użerać z niesprawnym sprzętem czy nie. W momencie jak dostajesz uszkodzone opakowanie i decydujesz się na jego otwarcie, paczka jest już Twoja. Jeżeli zawartość będzie również uszkodzona, to jeżeli spiszesz protokół szkody, to po jakimś czasie odzyskasz i tak kasę. Jak nie przyjmiesz paczki od razu, to kasę masz nadal w kieszeni i możesz mieć np jutro sprawny TV a nie za dwa tygodnie.

Jeżeli chodzi o pixele/plamy to sprawa jest prosta. Czasami gwarancja nie uwzględnia pewnych wad, producenci się zasłaniają że dana technologia tak ma i już. Np uwzględniają dopiero 8 wypalonych pikseli, a jednego nie. Co wtedy zrobisz jak masz jeden piksel padnięty na samym środku ekranu?  Zareklamujesz i dostaniesz z powrotem sprzęt i odmowę uznania reklamacji. Jak masz protokół podpisany przez kuriera powinieneś bez problemu odzyskać kasę, bo jest świadek, że towar dostałeś już nie pełnowartościowy. Masz dowód na to, że sam sobie nie wypaliłeś tego piksela, czy też swoim działaniem nie wywołałeś w jakiś sposób owych plam na obrazie. Ścigasz wtedy sprzedawcę o niezgodność z umową, bo dostałeś wadliwy towar, być może już używany, albo ze zwrotu a mówił że jest nowy.   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zastanawiam sie nad kupnem B7 55cali u jednego z allegrowiczów tj. Borys24pl, bądź Zuk_Wa-wa. U obu sprzedawców cena jest taka sama: 6949 PLN. Bardziej skłaniam sie ku Borysowi, ze względu na wysyłkę Pocztexem(możliwość odbioru w sobotę za dopłatą), jednak na jego aukcji nie jest wspomniane z jakiej dystrybucji pochodzi sprzęt (Zuk ma to wyraźnie zaznaczone). Czy ktoś z obecnych tutaj ma doświadczenie z Borysem i jest w stanie potwierdzic, czy sprzęt jest z polskiej dystrybucji i jest objęty gwarancją na terenie Polski? Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, jim1990 napisał:

Witam,

Zastanawiam sie nad kupnem B7 55cali u jednego z allegrowiczów tj. Borys24pl, bądź Zuk_Wa-wa. U obu sprzedawców cena jest taka sama: 6949 PLN. Bardziej skłaniam sie ku Borysowi, ze względu na wysyłkę Pocztexem(możliwość odbioru w sobotę za dopłatą), jednak na jego aukcji nie jest wspomniane z jakiej dystrybucji pochodzi sprzęt (Zuk ma to wyraźnie zaznaczone). Czy ktoś z obecnych tutaj ma doświadczenie z Borysem i jest w stanie potwierdzic, czy sprzęt jest z polskiej dystrybucji i jest objęty gwarancją na terenie Polski? Z góry dziękuję.

Ja we wrześniu kupowałem od Zuk_Wa-wa. Faktycznie jest z polskiej dystrybucji. Zero problemów. Polecam. Natomiast kontaktowałem się z Borysem też mailowo, bo bardziej mi pasowała jego dostawa Pocztexem, niestety wtedy akurat sprzedał wszystkie B7ki. Odpisał mi wtedy że TV pochodzi z importu, cytuję:

"Tv z importu, gwarancja realizowana w Polsce, my nie spotkaliśmy się z problemami przy realizowaniu gwarancji. TV z ue, produkowany w Polsce w Mławie,"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Gworm napisał:

Cześć, czy Wam już nie przeszkadza posteryzacja obrazu w tym telewizorze ? Czy LG jest wstanie naprawić jakość obrazu.
Tak bardzo żałuje ze nie kupiłem Sony A1 w którym ten problem nie istnieje.

Możesz wykonać kalibrację i to powinno poprawić problem, natomiast faktycznie Sony A1 dysponuje lepszym postprocessingiem, więc w słabszych materiałach i tak obraz będzie lepiej wygładzony. Ale A1 też ma inne problemy - np. u Maćka wyszła bardzo słaba jednorodność ekranu, A1 a też gorszy ABL, słabszy SmartOS, brak Active HDR.

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, plast napisał:

A ja proponuję oba na zero, wtedy jest obraz taki jak powinien być i nie będzie żadnych problemów z różnicą płynności.

 

Dziękuję za radę Plast, jak dla mnie najlepsze ustawienie z wielu testowanych.

Chciałbym jeszcze zapytać czy też masz B7?

Jeśli tak to czy została profesjonalnie skalibrowana?

Jeśli nie to z jakich ustawień obrazu korzystasz?

Jeszcze raz wielkie dzięki za dobrą radę.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, jim1990 napisał:

Witam,

Zastanawiam sie nad kupnem B7 55cali u jednego z allegrowiczów tj. Borys24pl, bądź Zuk_Wa-wa. U obu sprzedawców cena jest taka sama: 6949 PLN. Bardziej skłaniam sie ku Borysowi, ze względu na wysyłkę Pocztexem(możliwość odbioru w sobotę za dopłatą), jednak na jego aukcji nie jest wspomniane z jakiej dystrybucji pochodzi sprzęt (Zuk ma to wyraźnie zaznaczone). Czy ktoś z obecnych tutaj ma doświadczenie z Borysem i jest w stanie potwierdzic, czy sprzęt jest z polskiej dystrybucji i jest objęty gwarancją na terenie Polski? Z góry dziękuję.

http://allegro.pl/lg-oled55b7d-4k-uhd-hdr-active-webos-3-5-fvat-i7035781419.html  to jest nie polska dystrybucja gdyż niska cena 6450

Polska dystrybucja  ma zwrot kasy od Lg jak na stronie 200 pln oraz Neflixa

http://www.lg.com/pl/oled-tv

 

Nie jest ważne od kogo kupisz...miesiąc od aukcji w 48 godzin Allegro wypłaci ci odszkodowanie czyli zwrot kosztów z wysyłką gdyby towar nie doszedł ..

https://allegro.pl/pomoc/faq/warunki-skorzystania-z-pok-MM9Y6lR0lUy  korzystałam wiec pisze,,,,lepiej Allegro niz kazdy inny sklep który za chwile upadłość ogłosi

 

Polecam raty 0 % Allegro

zamiast ceny 6949 zapłacisz od 12 2017 do 07/2019 20 razy po 347 zeta a decyzja w necie jest w 5 minut...dane osobowe logowanie do banku i finito...masz tv a płacisz przez 20 miesięcy dokładnie cenę towaru podzieloną przez 20 ...ani centa nie dopłacasz...:)

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja właśnie kupiłem w Zuk_W-wa. Tv przyjechał Fedexem wszystko było ok i bez problemów. Tv już świeci i cieszy oko. Mam tylko pytanie do użytkowników co powiesili tv na ścianie. Jaki uchwyt płaski-uchylny będzie do niego pasował-najlepszy. Mój po samsungu 55" niestety nie pasował i muszę zmienić (dolna część uchwytu za długa, wystawała po za obrys tv) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 hours ago, Michadex said:

Chciałbym jeszcze zapytać czy też masz B7?

Jeśli tak to czy została profesjonalnie skalibrowana?

2x tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, zbycho45 napisał:

Witam, ja właśnie kupiłem w Zuk_W-wa. Tv przyjechał Fedexem wszystko było ok i bez problemów. Tv już świeci i cieszy oko. Mam tylko pytanie do użytkowników co powiesili tv na ścianie. Jaki uchwyt płaski-uchylny będzie do niego pasował-najlepszy. Mój po samsungu 55" niestety nie pasował i muszę zmienić (dolna część uchwytu za długa, wystawała po za obrys tv) 

Ja mam powieszony, co prawda uchwyt nie jest płaski i wygląda futurystycznie ale jakbyś chciał więcej stopni regulacji to polecam coś takiego:
http://www.uchwytylcd.eu/p1510,f500-new-solidny-obrotowy-scienny-uchwyt-na-sprezynie-gazowej-do-telewizorow-lcd-led-50-60.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy kupując od Zuk_W-wa można skorzystać ze zwrotu 300zł od LG?

Jak myślicie, czy ceny na black friday w popularnych sieciówkach zbliżą się do tych od sprzedawców z allegro? 

Mam dylemat bo raty allegro są tylko do 19.11:) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie kilka pytań - planuje zakupić już od dłuższego czasu TV 4k. W zeszłym roku interesowały mnie serie KS od Samsunga, ale okazało się, że zbyt długo zwlekałem z zakupem (nie wiedziałem, że teraz nowe wersje TV wychodzą co roku, a stare już nie są produkowane) i okazało się, że ciężko kupić nowy nie-powystawowy telewizor z serii KS. Tegoroczna seria MU jest o wiele gorsza, natomiast QLED są po prostu zbyt drogie na to co oferują.

Wybór padł na LG B7 ale nie ukrywam, że wolałbym kupić albo teraz na jakiejś super czarno-piątkowej promocji albo po świętach, ponieważ ceny na święta rosną. Tylko mam dwa pytania - czy znów nie obudzę się z tzw. ręką w nocniku tzn LG absolutnie miażdży jakością obrazu konkurencję, i nie chce aby było tak jak z serią KS z 2016 - że wejdą nowe modele LG które będą trzymać cenę serii 7 ale jakość będzie gorsza bo LG tak zdominuje rynek i będzie mogło sobie na to pozwolić.

Druga sprawa - ja osobiście dużo nie korzystam z TV. Raz w tygodniu film, czasami maraton serialu jakiegoś, czasami w weekend albo wolny dzień 5h grania na raz. Za to moja narzeczona zawsze ma włączony TV - po prostu jak wraca z pracy to TV odpala "żeby jej coś grało". Lecą jakieś bzdury na TVN etc. Zazwyczaj taki TV działałby max 5h dziennie, (od 18-23) chociaż też nie zawsze. Czy to nie sprawi, że na OLED B7 coś wypali się nader szybko lub powstaną jakieś defekty obrazu? Nie ukrywam, że chciałbym aby ten TV służył mi minimum 5 lat...

No i jeszcze jedno pytanie ale zgaduje że raczej nikt mi nie pomoże - lecę do Holandii 29.11 - czy ktoś się orientuje jak tam wyglądają promki z okazji czarnego piątku? Jest szansa coś złapać? No i jak z przetransportowaniem w samolocie takiego TV? Da się jakoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej praktyka jest taka (aczkolwiek niezbyt długa), że kolejne roczniki OLEDów LG są lepsze, w cenie startowej niższej lub podobnej do ubiegłorocznej, ceny spadają szybciej. A poprzednioroczne modele nie znikają z dnia na dzień - np. B6 jeszcze do niedawna był swobodnie dostępny a i teraz pewnie jest do kupienia.

Inna sprawa czy seria 8 przyniesie coś lepszego? Możliwości i potrzeby rozwoju są dwie: zwiększenie odporności na powidoki i wypalenia (mniej lub bardziej hipotetyczne) i poprawa obróbki obrazu (choćby do poziomu Sony A1).

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak to jest z tym przyciskiem 'info' na pilocie? Jest on we wszystkich modelach?
Nie ma go w pilotach do telewizorów B7 i C7. W e7 podobno jest.

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 hours ago, pawelll said:

Inna sprawa czy seria 8 przyniesie coś lepszego? Możliwości i potrzeby rozwoju są dwie: zwiększenie odporności na powidoki i wypalenia (mniej lub bardziej hipotetyczne) i poprawa obróbki obrazu (choćby do poziomu Sony A1).

Jest jeszcze kwestia poprawy jasności w HDR - tutaj jest największe pole do popisu, no i stabilnej jednorodności ekranów, bo jednak sporo ludzi wymienia swoje zakupy. Niemniej równie dobrze może być tak, że za 5 lat będziemy wspominać serię 7 jako najbardziej udaną od lat ;) Nie ma reguły. Dla mnie wyznacznikiem jest to, że seria 7 jako pierwsza zdecydowanie wygrywa z LCD/(Q)LED w niemal wszystkim i jest pierwszym wyborem kalibratorów i ekspertów, w życiu zawodowym, ale i prywatnym. Co nie znaczy, że 8+ będzie gorsze, ale po czymś bardzo udanym zawsze jest pokusa by produkt ulepszyć w dziwny sposób i niekoniecznie wychodzi to na dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, plast napisał:

kwestia poprawy jasności w HDR - tutaj jest największe pole do popisu, no i stabilnej jednorodności ekranów, bo jednak sporo ludzi wymienia swoje zakupy.

Jasność max jako taka jest moim zdaniem drugorzędna. Jeśli juz to ważniejsze byłoby aby była ona stała do 100% bieli. W modelu 7 jest pod tym względem znacznie lepiej niż w 6 (ok. 70%) ale można byłoby lepiej. Co do jednorodności - słuszna uwaga. Tutaj kwestią jest zapewne uzysk z partii produkcyjnej i kontrola jakości. Tu (podobnie jak z powidokami) to już kwestia bezpośrednio technologii produkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, szra_ma napisał:

Jak to jest z tym przyciskiem 'info' na pilocie? Jest on we wszystkich modelach?

Zawsze możesz dokupić jakiś uniwersalny pilot. Ja dokupiłem Logitecha Harmony do mojego C7 i mam już Info i możliwość wejśćia do menu serwisowego.

@pawell

Według mnie to co uzyskało z ABLem LG w tegorocznej serii OLEDów jest w zupełności wystarczające i ja już nie oczekuję tu poprawy. To nad czym powinno LG powalczyć to w pierwszej banding przy niskich jasnościach, ułożenie tego polaryzatora, potencjalne wypalenia (choć wciąż nikt nie zgłosił ani jednego przypadku wypalonego OLEDa 7 serii), no i wyższa jasność w HDR - tak z 4000 cd/m2 byłoby ok. Ale popłynąłem :D 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, szra_ma napisał:

Czy kupując od Zuk_W-wa można skorzystać ze zwrotu 300zł od LG?

Jak myślicie, czy ceny na black friday w popularnych sieciówkach zbliżą się do tych od sprzedawców z allegro? 

Mam dylemat bo raty allegro są tylko do 19.11:) 

Raty allegro są co kilka dni wznawiane .To nie koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...