Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Gatar napisał:

Witam.

Jeśli było i nie jest to co zgłosisz ?

Przecież teraz jest dobrze.

Obserwuj, tylko nich ta obserwacja nie zepsuje Ci przyjemności z oglądania 🙂 

Co prawda dzisiaj nie ma ,ale wczoraj sie swiecily.Zrobilem im zdjecie..Zglosilem to do serwisu i jutro przyjada wziasc tv na wymiane matrycy.Serwisant powiedzial,ze dla nich to zaden problem i najwazniejsze zebym ja byl zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, tonybcc napisał:

Ale po co kombinować skoro masz tryby kino czy isf ciemny?

To nie kombinowanie tyko zmodyfikowałem ustawienia trybu standart do swoich preferencji .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, STELVIO napisał:

Aha. Ciekawe jak to jest w praktyce? Może ktoś wie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Czy C8 czy C9. Bo B/C7 już nie ma chyba?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

U mnie  właśnie parę dni temu zmieniono matrycę w B7 65 cali.

Matryca nowiutka folia ściągana przy mnie.

Szkoda że nie dopytalem z którego roku itd.

Nie mniej w sprawie gwarancji to kazano dzwonić na infolinię jeszcze tego nie zrobiłem.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątpię że to matryce z serii 9 czy nawet 8 bo tam jednak były nowsze wersje, z drugiej strony dziwne aby LG produkowało matryce starej generacji.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matryce są zazwyczaj z roku bieżącego :) U mnie do 55B7 z 2017 zamontowali matrycę z 2019. Święci inaczej niż poprzednia, musiałem się przyzwyczaić na początku, na pewno szary 5% wypada lepiej niż na poprzedniej, powłoka antyrefleksowa też jest lepsza, można uznać, że wykonana w aktualnej technologii... Oczywiście gwarancja 24 m-ce od dnia wymiany :)

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, JohnnyCash napisał:

Matryce są zazwyczaj z roku bieżącego :) U mnie do 55B7 z 2017 zamontowali matrycę z 2019. Święci inaczej niż poprzednia, musiałem się przyzwyczaić na początku, na pewno szary 5% wypada lepiej niż na poprzedniej, powłoka antyrefleksowa też jest lepsza, można uznać, że wykonana w aktualnej technologii... Oczywiście gwarancja 24 m-ce od dnia wymiany :)

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
 

Skąd masz pewność że 24 m-ce od dnia wymiany. 

 W książce gwarancyjnej  serwisant wpisał  info o dacie wymiany i nic więcej.

Dobrze byłoby mieć nowa gwarancję tym bardziej że stara matryca wg serwisanta do niczego się nie nadaje, że oni tego nie naprawiają.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 7/29/2019 at 10:21 AM, JohnnyCash said:

1,5 roku i jesteś zdziwiony, że jakaś dystrybucja Linuxa troszkę przymula...? Serio?

Linux to nie Windows, potrafi chodzić i 15 lat bez zamulania, z regularnymi aktualizacjami, czego dowodzą systemy, którymi się zajmuję.

Natomiast Android, WebOS i inne wariacje na jądrze Linuksa - cóż - jacy twórcy taki system i takie problemy.

Inna sprawa, że mój OLED we wrześniu traci gwarancję, a zatem stuknie mu dwulatka, i WebOS chodzi jak na początku (regularnie aktualizowany + aplikacje). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skąd masz pewność że 24 m-ce od dnia wymiany. 
 W książce gwarancyjnej  serwisant wpisał  info o dacie wymiany i nic więcej.
Dobrze byłoby mieć nowa gwarancję tym bardziej że stara matryca wg serwisanta do niczego się nie nadaje, że oni tego nie naprawiają.
 
 
 
Info z serwisu... 24m-ce gw. na matrycę na podstawie wpisu w książce i systemie LG...

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Linux to nie Windows, potrafi chodzić i 15 lat bez zamulania, z regularnymi aktualizacjami, czego dowodzą systemy, którymi się zajmuję.
Natomiast Android, WebOS i inne wariacje na jądrze Linuksa - cóż - jacy twórcy taki system i takie problemy.
Inna sprawa, że mój OLED we wrześniu traci gwarancję, a zatem stuknie mu dwulatka, i WebOS chodzi jak na początku (regularnie aktualizowany + aplikacje). 
Thank you Captain Obvious!

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, JohnnyCash napisał:

Info z serwisu... 24m-ce gw. na matrycę na podstawie wpisu w książce i systemie LG...

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Thank you Captain Obvious!

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
 

Mi w serwisie kazali dzwonić na infolinię LG.

Ale jest oki.

Jak u ciebie tak jest to i u mnie będzie tak samo.

Pozdr

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, bardzo łatwo rozpoznać czy matryca jest z b7 czy jakaś nowsza. Jest inna budowa ramki (tej od obrazu właściwego do końca matrycy,) musi być tylko dostatecznie dużo światła. Dziwne ze nikt tu o tym nie pisał bo to od razu rzuciło mi się w oczy jak oglądałem w sklepach serie 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, bardzo łatwo rozpoznać czy matryca jest z b7 czy jakaś nowsza. Jest inna budowa ramki (tej od obrazu właściwego do końca matrycy,) musi być tylko dostatecznie dużo światła. Dziwne ze nikt tu o tym nie pisał bo to od razu rzuciło mi się w oczy jak oglądałem w sklepach serie 8
Żadna matryca z 2019r. nie jest tą samą, które montowali do B7 w 2017...

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie probowalem dowiedziec u serwisanta czy nowa matryca ktora mi wstawiono do mojego C7 jest od C8 czy moze nowsza. Pan stwierdzil, ze to typ do C7 bo osemki i dziewiatki sa w nowej technologi,, nano cell''... Rece mi opadly i o nic wiecej sie nie pytalem😁😁

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zauważyłem ciekawą rzecz: używam ustawienia kino, kolory są ciepłe, a biel mam lekko żółtawa, tak lubię. Kiedy siedzę naprzeciwko TV jest ok, ale kiedy wstaje i tym samym zmieniam kąt to zmienia się temperatura barw, biel robi się z ciepłej zimna... Wydaje mi się, że na poprzedniej matrycy nie miałem takiej degradacji kolorów, z każdego kąta było tak samo... :/

 

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 100% miałeś tak samo bo to wina polaryzatora i w każdym oledzie występuje to zjawisko.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na 100% miałeś tak samo bo to wina polaryzatora i w każdym oledzie występuje to zjawisko.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka


Jeśli miałem, to nie na tyle, żebym to zauważył :) Zresztą walić to, to tylko TV :)

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mi się wydaje czy po ostatniej aktualizacji znacznie poprawiły się algorytmy redukcji szumów i MPEG ?

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2019 o 13:14, Dawid Pawica napisał:

Kolejny update:

Serwis miał być wstępnie około piątku 11.01, ostatecznie byli dwa dni wcześniej. Przyjechali z nowym panelem i nową kartą sieciową. Ściągnęli telewizor, wymienili części, powiesili na nowo i podłączyli wszystko tak jak było. Całość trwała max 30 min,.Oczywiście zniknął problem prostokąta na środku ekranu, o którym pisałem wcześniej i wygląda na to, że jednak problem z zacinającym się interfejsem, gubieniem wifi i brakiem kursora po kilki godzinach użytkowania rzeczywiście był spowodowany problemem z kartą sieciową, po wymianie i dość intensywnym użytkowaniu TV przez weekend wszystko działało jak należy.

Jak coś nie działa tak jak powinno to nie ma co się zastanawiać i spędzać kupę czasu na szukaniu rozwiązania samemu, tak jak ja to robiłem, tylko póki jest gwarancja dać się zająć problemem odpowiednim ludziom.

Generalnie na + zarówno kontakt przez Infolinię LG jak i + za załatwienie sprawy przez Bielserwis z Bielska-Białej.

Deja Vu.

Po kilku miesiącach użytkowania znowu pojawiła się informacja o odświeżaniu pikseli po wyłączeniu TV. Nauczony doświadczeniem przeczuwałem, czym się to może skończyć, ale nic tak czy tak nie szło zrobić, więc z obawami czekałem na ranek i to, co zostanę po tym całym odświeżaniu. Oczywiście, tak jak przypuszczałem, znowu pojawił się "prostokącik śmierci" na ekranie. Zrobiłem kilka fotek, puściłem ręcznie to odświeżanie raz jeszcze, ale nie łudzę się i wiem, że prostokącik już ze mną zostanie.

Czy uważacie, że mogę żądać wymiany TV na całkowicie nowy model (podejrzewam, że prędzej to niż zwrot gotówki)? Niby na necie jest, że ten problem jest naprawiany przez LG nawet po gwarancji (która kończy mi się jakoś w lutym przyszłego roku), ale średnio uśmiecha mi się powtarzanie tej całej akcji co +/- pół roku. Wydaje mi się, że to było do naprawienia, tylko serwis powinien zmienić coś w ustawieniach tego odświeżania (tak gdzieś czytałem, nie wiem na ile to prawda), a oni tylko wymienili matrycę i szlag ją trafił tak jak poprzednią.

 

PS. Czy miał ktoś taką sytuację, że prostokąt pojawił mu się po raz drugi, już po naprawie?

IMG_20190818_093915.jpg

IMG_20190818_093953.jpg

IMG_20190818_094005.jpg

Edytowane przez Dawid Pawica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Deja Vu.
Po kilku miesiącach użytkowania znowu pojawiła się informacja o odświeżaniu pikseli po wyłączeniu TV. Nauczony doświadczeniem przeczuwałem, czym się to może skończyć, ale nic tak czy tak nie szło zrobić, więc z obawami czekałem na ranek i to, co zostanę po tym całym odświeżaniu. Oczywiście, tak jak przypuszczałem, znowu pojawił się "prostokącik śmierci" na ekranie. Zrobiłem kilka fotek, puściłem ręcznie to odświeżanie raz jeszcze, ale nie łudzę się i wiem, że prostokącik już ze mną zostanie.
Czy uważacie, że mogę żądać wymiany TV na całkowicie nowy model (podejrzewam, że prędzej to niż zwrot gotówki)? Niby na necie jest, że ten problem jest naprawiany przez LG nawet po gwarancji (która kończy mi się jakoś w lutym przyszłego roku), ale średnio uśmiecha mi się powtarzanie tej całej akcji co +/- pół roku. Wydaje mi się, że to było do naprawienia, tylko serwis powinien zmienić coś w ustawieniach tego odświeżania (tak gdzieś czytałem, nie wiem na ile to prawda), a oni tylko wymienili matrycę i szlag ją trafił tak jak poprzednią.
 
PS. Czy miał ktoś taką sytuację, że prostokąt pojawił mu się po raz drugi, już po naprawie?
IMG_20190818_093915.thumb.jpg.c0729283b4afaa887e1fcbda5c100f72.jpg
IMG_20190818_093953.thumb.jpg.e2f67339ab47f2a9366a78eccd270625.jpg
IMG_20190818_094005.thumb.jpg.54270b8bffc551324f287cf444ed3856.jpg
Problem można rozwiązać programowo, serwisy wiedzą jak :) Mimo to idą w wymianę matryc, co jest totalnie bez sensu, gdyż jak widać na kolegi przykładzie problem wraca :)

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2019 o 10:16, Dawid Pawica napisał:

Czy uważacie, że mogę żądać wymiany TV na całkowicie nowy model (podejrzewam, że prędzej to niż zwrot gotówki)?

Zawsze masz prawo do odstąpienia od umowy jeżeli zgłaszasz reklamację z tytułu rękojmi do sprzedawcy. Jeżeli poprzednim razem wadę matrycy reklamowałeś z tytułu gwarancji do LG, a podejrzewam że tak było, to teraz jak zareklamujesz na rękojmi telewizor u sprzedawcy, to on ma prawo zmienić Twoje żądanie i zamiast wymienić Ci TV, albo oddać kasę napisze Ci pismo że zreperuje TV, czyli zrobi za Ciebie zgłoszenie u LG i przyjedzie serwisant do domu. Dlatego zawsze każdą reklamację opłaca się robić u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Gdybyś tak zrobił poprzednio, to teraz reklamujesz ponownie to samo, żądasz odstąpienia od umowy (czyli zwrot gotówki) i sprzedawca nie może zmienić Twojego żądania. W tej sytuacji najczęściej pojawia się problem uznania usterki, bo sprzedawca się próbuje wywinąć i twierdzi że TV jest sprawny, ale jak wada jest ewidentna tak jak u Ciebie, to nie ma zmiłuj i wcześniej czy później dostałbyś plik banknotów do ręki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawsze masz prawo do odstąpienia od umowy jeżeli zgłaszasz reklamację z tytułu rękojmi do sprzedawcy. Jeżeli poprzednim razem wadę matrycy reklamowałeś z tytułu gwarancji do LG, a podejrzewam że tak było, to teraz jak zareklamujesz na rękojmi telewizor u sprzedawcy, to on ma prawo zmienić Twoje żądanie i zamiast wymienić Ci TV, albo oddać kasę napisze Ci pismo że zreperuje TV, czyli zrobi za Ciebie zgłoszenie u LG i przyjedzie serwisant do domu. Dlatego zawsze każdą reklamację opłaca się robić u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Gdybyś tak zrobił poprzednio, to teraz reklamujesz ponownie to samo, żądasz odstąpienia od umowy (czyli zwrot gotówki) i sprzedawca nie może zmienić Twojego żądania. W tej sytuacji najczęściej pojawia się problem uznania usterki, bo sprzedawca się próbuje wywinąć i twierdzi że TV jest sprawny, ale jak wada jest ewidentna tak jak u Ciebie, to nie ma zmiłuj i wcześniej czy później dostałbyś plik banknotów do ręki.
U siebie chyba też puszczę długą kompensację ;) Jak wywali prostokąt to jadę z rękojmią ;) Z poprzednim TV udało się w MM :)

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja, też mam prostokąt dziś to zauważyłem i kupiony był w MM w zeszłym roku lipec i co teraz najlepiej zrobić LG czy MM i jak w razie MM naprawią czyli wymienią matryce to będzie gwarancja szła nowa 24msc na ekran od naprawy czy nie. Bo jak LG daje ponoć od nowa 24msc na ekran to co na to MM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...