Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Kto mi doradzi jakie opcje kalibracji wziąć w pakiecie? Oglądam głównie wieczorem, głównie Netflix i czasem coś w 4K z NASa... Trybów dziennych chyba nie warto kalibrować czy macie odmienne zdanie?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź jedynie nocny, dziennego się nie opłaca zupełnie. Możesz ewentualnie HDR, ale to tez jest problematyczne, bo pod DV chyba nie ma kalibracji, jedynie  HDR10  ?(mogę się mylić). A znowu jak masz Netflixa, to tam wszystko jest DV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mnie ktoś naprowadzić w temacie kabla do ps4 pro?

 Czy konsola daje 120Hz sygnał ? 

Bo chciałbym uzyskać jak najlepszy obraz 4k 60fps z HDR i nie wiem jaki hdmi byłby ok. Przy 60Hz chyba hdmi 2.0 , ale czy przy 120Hz da rade ? (o ile oczywiście konsola podaje taki sygnał - nie mogę tego nigdzie znależć)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Xbox one x daje 120hz ale samo w sobie nic to mu nie daje bo żadna konsola nie jest w stanie uzyskać 60fps w 4k.
Mówiąc krótko nie ma to większego sensu niż popis marketingowy.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, kKadajo napisał:

Xbox one x daje 120hz ale samo w sobie nic to mu nie daje bo żadna konsola nie jest w stanie uzyskać 60fps w 4k.
Mówiąc krótko nie ma to większego sensu niż popis marketingowy.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

Poza tym HDMI przyjmuje sygnał 60hz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dzięki

A czy korzysta ktoś z Horizona od Upc ? Nie mogę sparować tego pilota z B7V , próbowałem już kilkanaście kodów, z tym 9999 włącznie

Edytowane przez Mario Mario

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2018 o 23:49, tortue napisał:

P.S. Czy model 55B7 ma folię na ekranie? Mój ma i to taką, która odchodzi w rogach i widać bąble. W instrukcji jest napisane, że niektóre modele mają folię i nie należy jej usuwać. Będę wdzięczny za informację. 

Moj ze sklepu miał folie z bąbelkami która należało ściągnąć.

Ja kupiłem w Saturnie mojego oleda i miał folie ochronna która odchodzila w naroznikach.Sciagnolem i po sprawie.

Dnia 12.03.2018 o 17:18, tortue napisał:

HAHA. W domu remont i wszystkie bambetle leżą w jednym pokoju. 

Dzięki za konstruktywny komentarz. Reklamacja napisana, z UOKiK już rozmawiałem i wiem jak dalej działać. Zobaczymy jak będzie dalej. A na marginesie to obraz wgniata w fotel (obraz w 4K przy ustawieniu technicolor), funkcje smart TV też ładnie śmigają. Postaram się w tym wątku skupić się na rozmowie o samym TV, tematy związane ze sprzedawcą poruszę w wątku do tego stworzonym. 

Sprawdzone w menu serwisowym UTT 1 godzina. 

Ilidan, szczerze ODRADZAM,  a jak już się bardzo upierasz to tylko odbiór osobisty i jedź z jakimś znawcą tematu. 

Uwaga, bo na OLX wystawił kolejny taki sam model i wrzucił dokładnie te same zdjęcia, co w "moim" ogłoszeniu - a to znaczy, że albo sprzedaje coś czego nie ma, albo wrzuca przypadkowe fotki nie mające nic wspólnego z tym co aktualnie sprzedaje - zgłoszone do OLX jako oszustwo. 

Generalnie mnie to ani ziebi ani parzy ale jak łatwo wam przychodzi pisanie na kogoś Oszust skoro to są tylko jakieś wasze gdybania.

Jak ktoś się nie zna niech nie pisze bzdur.

ze zdjęć widać ze to folia do ściągnięcia.

Miałem taka sama na oledzie z Saturna.

 

  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2018 o 23:49, tortue napisał:

nP.S. Czy model 55B7 ma folię na ekranie? Mój ma i to taką, która odchodzi w rogach i widać bąble. W instrukcji jest napisane, że niektóre modele mają folię i nie należy jej usuwać. Będę wdzięczny za informację. 

Chłopie ty robisz aferę a folie należy ściągać.Kupilem w Saturnie i dokładnie tak było.

robisz [beeep]burze !!!!

Dnia 11.03.2018 o 23:53, ilidan napisał:

 

Dziękuje Ci za tamten post opisujący ten "sklep".

Zastanawiałem się właśnie nad zakupem od nich ze wzgledu na cene.

Moglbys podesłać jeszcze jakieś zdjęcia ? Bardziej oddalone ?

Ogólnie chciałem tam podjechać osobiście i  zobaczyc co biorę  a w tej chwili to nie wiem ....

Oni wystawili jakąś swoja fakture ?

Pytanie czy gwarancja jest 2 letnia tego pseudo sklepu ? czy producenta lg ? A jeżeli LG  to skoro to niemiecka dystrybucja to bedzie realizowana w Polsce ?

Kurczę na zbliżeniach  te uszkodzenia wyglądaja strasznie

Trzeba być niedouczonym żeby cos takiego napisać,to jest folia do ściągnięcia fabryczna.

ludzie opanujcie  się zanim kogoś oskarżycie o oszustwo lub o uszkodzenia !!!! Jest to folia zabezpieczająca do ściągnięcia!!!

Dnia 11.03.2018 o 23:49, tortue napisał:

P.S. Czy model 55B7 ma folię na ekranie? Mój ma i to taką, która odchodzi w rogach i widać bąble. W instrukcji jest napisane, że niektóre modele mają folię i nie należy jej usuwać. Będę wdzięczny za informację. 

To folia ochronna,robisz zadymę o prawidłową folie.To co wypisujesz o to jakaś kpina.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Poza tym HDMI przyjmuje sygnał 60hz

  

 

 

Miałem na myśli port HDMI w B7. 

Tzn?  Chodzi o 4k?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, kKadajo napisał:

Tzn?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

To znaczy, że do telewizora może zostać podany sygnał o częstotliwości max 60hz. Użytek ze 120hz matrycy robi dopiero upłynniacz. By przyjąć sygnał 4K 120 hz potrzebny jest port HDMI w wersji 2.1 a takiego w B7 nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale B7 w full hd zdaje sie przyjmie 120hz - wiec jakby w XB1 ustawic wyjscie na tylko full hd to wiele gier by mogło śmignąć teoretycznie w 120hz

tylko czy są takie gry konsolowe co nie mają lock'a na fps  ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się.

Sygnał 120hz można przesłać tylko maksymalnie w 1080p

 

Konsole maja na tyle dużo mocy aby teoretycznie mogły wyciągnąć 120fps w jakiś prostych grach 3d. Ale czy takie gry istnieją... Ja max co widziałem na konsolach to 60fps.

Pamiętajmy że targetem FPS w konsolach jest nadal 30.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Adrian2000

Będę trochę brutalny, ale to co Ty tu piszesz to jest jakaś kpina. Nie dosyć, że odkopujesz temat sprzed niemal 3 miesięcy i 3 razy cytujesz to samo, to jeszcze w ogóle nie zrozumiałeś tamtego wątku. Kolega, którego cytujesz, nie udał się do UOKIK bo na ekranie była folia, tylko dostał uszkodzonego mechanicznie OLEDa, a sprzedawca odmówił mu jakiejkolwiek reklamacji. Ten sprzedawca jest oszustą, nie tylko z powyższego względu, ale również dlatego, że wmawiał kupującym, że OLED B7D pochodzi z legalnej, polskiej dystrybucji, a jest to po prostu kłamstwo.

c141ecce-ae19-45dd-89e3-683afc3811b1.jpg

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, kKadajo napisał:

Konsole maja na tyle dużo mocy aby teoretycznie mogły wyciągnąć 120fps w jakiś prostych grach 3d. Ale czy takie gry istnieją... Ja max co widziałem na konsolach to 60fps.

Pamiętajmy że targetem FPS w konsolach jest nadal 30.

xbox 1x ma trochę zapasu mocy  - wiec dałby radę - chyba problemem jest bardzie blokada w grach dla "równych szans" tych bogatszych z xb1x  i tych z powolniakiem xb1/xb1s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Subman napisał:

@Adrian2000

Będę trochę brutalny, ale to co Ty tu piszesz to jest jakaś kpina. Nie dosyć, że odkopujesz temat sprzed niemal 3 miesięcy i 3 razy cytujesz to samo, to jeszcze w ogóle nie zrozumiałeś tamtego wątku. Kolega, którego cytujesz, nie udał się do UOKIK bo na ekranie była folia, tylko dostał uszkodzonego mechanicznie OLEDa, a sprzedawca odmówił mu jakiejkolwiek reklamacji. Ten sprzedawca jest oszustą, nie tylko z powyższego względu, ale również dlatego, że wmawiał kupującym, że OLED B7D pochodzi z legalnej, polskiej dystrybucji, a jest to po prostu kłamstwo.

c141ecce-ae19-45dd-89e3-683afc3811b1.jpg

Kpina to jest taka ze myślicie ze można kogoś nazwać Oszust bez żadnego prawomocnego wyroku ?

nie nie wolno i o to mi chodzi.

chcialbym widzieć ta reklamacje i odpowiedz-prawdziwego zdążenia napisana listownie jak w cywilizowanym kraju. 

Widzeliscie to ? 

Czy tylko wierzycie jednostronnie ?

apeluje o rozsądek 

58 minut temu, Subman napisał:

@Adrian2000

Będę trochę brutalny, ale to co Ty tu piszesz to jest jakaś kpina. Nie dosyć, że odkopujesz temat sprzed niemal 3 miesięcy i 3 razy cytujesz to samo, to jeszcze w ogóle nie zrozumiałeś tamtego wątku. Kolega, którego cytujesz, nie udał się do UOKIK bo na ekranie była folia, tylko dostał uszkodzonego mechanicznie OLEDa, a sprzedawca odmówił mu jakiejkolwiek reklamacji. Ten sprzedawca jest oszustą, nie tylko z powyższego względu, ale również dlatego, że wmawiał kupującym, że OLED B7D pochodzi z legalnej, polskiej dystrybucji, a jest to po prostu kłamstwo.

c141ecce-ae19-45dd-89e3-683afc3811b1.jpg

Widziałeś to ?

widziales jaka reklamacje lub odpowiedz ?

nie można nikogo nazwać oszust bez żadnego wyroku sądowego.

apeluje o rozwagę i rozsądek.

jednostronni  znawcy wszystkiego.

Nie jestem ani za tobą ani za nim.

szkoda tylko ze nie znamy wersji drugiej strony.Moze ktoś by się skontaktował z ta firma i zweryfikował wiarygodnie temat ?

Ciekaw jestem całej korespondencji reklamacyjnej (listownej o której piszesz )

jeśli nikt nie będzie chętny to jeśli będą zaintetesowani skontaktuje się z podana firma,poinformuje o tym wątku i zaczekm na ich odpowiedz.

jest ktoś chętny żeby wyjaśnić sprawę do końca ?

wiesz ze jeśli nazywasz kogoś oszust bez wyroku sądowego to jest karalne ?

Nie możemy być jednostronni !!!!

 

 

Dnia 12.03.2018 o 01:11, tortue napisał:

Pewnie że szkoda, ale w czwartek TV już jechał. Nie naciskali na zakup. Mi nie mówił że tv z polskiej dystrybucji, więc tutaj kłamstwa nie było. O stanie mogłem się zorientować po otrzymaniu TV i jego rozpakowaniu. Też najczęściej kupuję u zweryfikowanych, ale tutaj PODKREŚLAM nic nie wskazywało na oszusta - firma legalna, do zakupu nie namawiali, od razu propozycja pobrania. Może liczyli na to że nie zauważę uszkodzenia. Gdyby o tym napisali to człowiek świadomie podejmowałby decyzję. Zdjęcia folii i czarnej naklejki wrzucam. folia.thumb.jpg.bd93f941df6e797b1158526203f26748.jpgnaklejka.thumb.jpg.eca86ddf367e37da36a525c3d4225e67.jpg

Dzięki za rady. Dajcie proszę jeszcze znać co z tą folią. 

P.S. Jutro kontaktuję się z prawnikiem i składam reklamację. Jeśli sprzedawca pójdzie po rozum do głowy i otrzymam solidne zadośćuczynienie to zastanowię się nad pozostawieniem, ale po tym jak się wypowiadał myślę, że skończy się w UOKiK lub/i sądzie. 

Może żeruje na ludziach którzy odpuszczają takie sprawy? Tym razem tak nie będzie. Jeśli ktoś ma doświadczenia i rady jak skutecznie utrudniać takim firmom działalność to chętnie je poznam. 

Dobranoc. 

Zacząć trzeba od tego ze oni powinni iść z tobą pod sąd.

jakim prawem nazywasz ich na forum ze są oszustami ?wiesz co ? napisze do nich niech widza co się tu wyrabia i co ty chłopie wypisujesz. Ps sprzątnij ten bakagan do zdjęć :) 

 

42 minuty temu, Adrian2000 napisał:

Kpina to jest taka ze myślicie ze można kogoś nazwać Oszust bez żadnego prawomocnego wyroku ?

nie nie wolno i o to mi chodzi.

chcialbym widzieć ta reklamacje i odpowiedz-prawdziwego zdążenia napisana listownie jak w cywilizowanym kraju. 

Widzeliscie to ? 

Czy tylko wierzycie jednostronnie ?

apeluje o rozsądek 

Widziałeś to ?

widziales jaka reklamacje lub odpowiedz ?

nie można nikogo nazwać oszust bez żadnego wyroku sądowego.

apeluje o rozwagę i rozsądek.

jednostronni  znawcy wszystkiego.

Nie jestem ani za tobą ani za nim.

szkoda tylko ze nie znamy wersji drugiej strony.Moze ktoś by się skontaktował z ta firma i zweryfikował wiarygodnie temat ?

Ciekaw jestem całej korespondencji reklamacyjnej (listownej o której piszesz )

jeśli nikt nie będzie chętny to jeśli będą zaintetesowani skontaktuje się z podana firma,poinformuje o tym wątku i zaczekm na ich odpowiedz.

jest ktoś chętny żeby wyjaśnić sprawę do końca ?

wiesz ze jeśli nazywasz kogoś oszust bez wyroku sądowego to jest karalne ?

Nie możemy być jednostronni !!!!

 

 

Zacząć trzeba od tego ze oni powinni iść z tobą pod sąd.

jakim prawem nazywasz ich na forum ze są oszustami ?wiesz co ? napisze do nich niech widza co się tu wyrabia i co ty chłopie wypisujesz. Ps sprzątnij ten bakagan do zdjęć :) 

 

Z tego co czytam to ty chcesz wyłudzić jakaś kasę ...

jesli otrzymam solidna rekompensatę...

moze za darmo byś chciał ten telewizor ?’

  • Zmieszany 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale o co chodzi?? .... :)

 

Chyba długo za nudno było i ktoś wojenkę chce wywołać.

Inna sprawa, że kolega @tortuewrzucił dwa miesiące temu temat na forum i ... nie napisał czy i jaki jest finał sprawy.

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, pawelll napisał:

Ale o co chodzi?? .... :)

 

Chyba długo za nudno było i ktoś wojenkę chce wywołać.

Inna sprawa, że kolega @tortuewrzucił dwa miesiące temu temat na forum i ... nie napisał czy i jaki jest finał sprawy.

 

Tak podejrzewam że Adrian2000 może być jakimś pracownikiem tej firmy lub w najlepszym wypadku jakimś nieogarnietym adwokatem ;) Ciężko powiedzieć bo post napisany bez ładu i składu. Przynajmniej sprawa folii na ekranie została ostatecznie wyjaśniona ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pojawił się trol o niku Adrian2000   i odkopuje posty z przed paru miesięcy prowokując do wojenek

Co ty chcesz koleś tym osiągnąć ?

Twoje argumenty są z [beeep]y wzięte więc najlepiej zamilcz bo się ośmieszasz

Temat folii został już dawno  wyjaśniony ale musiał pojawić się taki Adrian2000   i zacząć ponownie [beeep]-burze o nic

Edytowane przez ilidan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To po co mu odpisujecie. Nie karmić Trola a zdechnie w meczarniach

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, kKadajo napisał:

To po co mu odpisujecie. Nie karmić Trola a zdechnie w meczarniach emoji6.png

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

Witam, ponownie. Troll czy nie w ramach wdzięczności dla Was za wsparcie i cenne rady przytoczę dalsze losy historii opisanej wcześniej. Od razu zacznę od tego, że nie wycofuję się z nazwania sprzedawcy oszustem, pomimo wielkiego oburzenia @Adrian2000

Ja się dowiedziałem kilku ważnych kwestii którymi się dzielę poniżej. 

A więc jak napisałem wcześniej z pomocą UOKiK napisaliśmy i wysłaliśmy do sprzedawcy reklamację proponując obniżenie ceny z tytułu uszkodzenia oraz utraty z tego powodu gwarancji producenta. Wysłane oczywiście za potwierdzeniem odbioru. Sprzedawca odebrał pismo, jednak nie ustosunkował się do niego w żaden sposób w czasie 14 dni (zgodnie z przepisami prawa). Oznaczało to z automatu, że nasze roszczenie nabiera mocy prawnej i powinniśmy otrzymać zwrot proponowanej kwoty. 

Pieniędzy oczywiście nie zobaczyłem, ale nie to jest najważniejsze tylko dalsze losy. 

Otóż w między czasie zauważyłem, że w TV nie działa opcja odświeżania pikseli (chyba wszyscy na forum wiedzą jak jest to istotna kwestia w OLED).

Zadzwoniłem do serwisu LG, byli na tyle uprzejmi, że serwisant przyjechał sprawdzić co się dzieje. Diagnoza - wadliwa matryca kwalifikująca się do wymiany. Z LG otrzymałem informację, że oczywiście nie przysługuje mi naprawa w ramach gwarancji, ale UWAGA - nie tyle z tytułu mechanicznego uszkodzenia tylko przedstawiony dowód zakupu nie zawierał rozliczenia podatku VAT. Okazało się, że sprzedawca nie jest Vatowcem i w związku z tym nie przysługuje żadna gwarancja producenta, chyba że sprzedawca przedstawi dowód zakupu TV przez niego, gdzie odprowadza podatek VAT. Potwierdziła to później Pani z UOKiK.

Pozostała oczywiście rękojmia.

Tak więc ponownie z pomocą UOKIK napisaliśmy reklamację tym razem już informując, że zwracamy telewizor i żądamy zwrotu pieniędzy. Dodatkowo poinformowaliśmy sprzedawcę telefonicznie o sytuacji i żeby oczekiwał reklamacji. Pismo wysłane, czekam na potwierdzenie odbioru z poczty już ponad tydzień, więc stawiam tezę o celowym nie odbieraniu poczty ode mnie przez sprzedawcę. TV czeka na wysłanie.

Jutro udaję się ponownie do UOKiK w celu zasięgnięcia opinii, co w sytuacji kiedy sprzedawca dalej będzie unikał odebrania reklamacji. 

Jeśli sprawa skończy się w sądzie, to prawda jest po mojej stronie. 

Dzięki za Wasze wsparcie. Życzę wszystkim tylko udanych transakcji. 

P.S. może ktoś doradzić jakim, kurierem najlepiej wysłać TV? Ostatnio coś dziwnego stało się na rynku kurierskim i nikt nie chce przyjmować TV jako paczki od osoby prywatnej. 

 

  • Plusik 1
  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tortue
Oj coś mi się wydaje że albo nie zobaczysz zwrotu pieniędzy, albo czeka Cię długa walka w sądzie :( Dzięki za aktualizację. Napisz później jak to się będzie dalej toczyć.

  • Dzięki 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tortue napisał:

Witam, ponownie. Troll czy nie w ramach wdzięczności dla Was za wsparcie i cenne rady przytoczę dalsze losy historii opisanej wcześniej. Od razu zacznę od tego, że nie wycofuję się z nazwania sprzedawcy oszustem, pomimo wielkiego oburzenia @Adrian2000

Ja się dowiedziałem kilku ważnych kwestii którymi się dzielę poniżej. 

A więc jak napisałem wcześniej z pomocą UOKiK napisaliśmy i wysłaliśmy do sprzedawcy reklamację proponując obniżenie ceny z tytułu uszkodzenia oraz utraty z tego powodu gwarancji producenta. Wysłane oczywiście za potwierdzeniem odbioru. Sprzedawca odebrał pismo, jednak nie ustosunkował się do niego w żaden sposób w czasie 14 dni (zgodnie z przepisami prawa). Oznaczało to z automatu, że nasze roszczenie nabiera mocy prawnej i powinniśmy otrzymać zwrot proponowanej kwoty. 

Pieniędzy oczywiście nie zobaczyłem, ale nie to jest najważniejsze tylko dalsze losy. 

Otóż w między czasie zauważyłem, że w TV nie działa opcja odświeżania pikseli (chyba wszyscy na forum wiedzą jak jest to istotna kwestia w OLED).

Zadzwoniłem do serwisu LG, byli na tyle uprzejmi, że serwisant przyjechał sprawdzić co się dzieje. Diagnoza - wadliwa matryca kwalifikująca się do wymiany. Z LG otrzymałem informację, że oczywiście nie przysługuje mi naprawa w ramach gwarancji, ale UWAGA - nie tyle z tytułu mechanicznego uszkodzenia tylko przedstawiony dowód zakupu nie zawierał rozliczenia podatku VAT. Okazało się, że sprzedawca nie jest Vatowcem i w związku z tym nie przysługuje żadna gwarancja producenta, chyba że sprzedawca przedstawi dowód zakupu TV przez niego, gdzie odprowadza podatek VAT. Potwierdziła to później Pani z UOKiK.

Pozostała oczywiście rękojmia.

Tak więc ponownie z pomocą UOKIK napisaliśmy reklamację tym razem już informując, że zwracamy telewizor i żądamy zwrotu pieniędzy. Dodatkowo poinformowaliśmy sprzedawcę telefonicznie o sytuacji i żeby oczekiwał reklamacji. Pismo wysłane, czekam na potwierdzenie odbioru z poczty już ponad tydzień, więc stawiam tezę o celowym nie odbieraniu poczty ode mnie przez sprzedawcę. TV czeka na wysłanie.

Jutro udaję się ponownie do UOKiK w celu zasięgnięcia opinii, co w sytuacji kiedy sprzedawca dalej będzie unikał odebrania reklamacji. 

Jeśli sprawa skończy się w sądzie, to prawda jest po mojej stronie. 

Dzięki za Wasze wsparcie. Życzę wszystkim tylko udanych transakcji. 

P.S. może ktoś doradzić jakim, kurierem najlepiej wysłać TV? Ostatnio coś dziwnego stało się na rynku kurierskim i nikt nie chce przyjmować TV jako paczki od osoby prywatnej. 

 

Wyślij nam potwierdzenie złożenia reklamacji do tej firmy.

sprawdzimy 

 

nie jestem żadnym prawnikiem a tym bardziej pracownikiem tej firmy.

ni usuwaj moich wpisów 

Potwierdzenie nadania proszę !!!!

43 minuty temu, Subman napisał:

@tortue
Oj coś mi się wydaje że albo nie zobaczysz zwrotu pieniędzy, albo czeka Cię długa walka w sądzie :( Dzięki za aktualizację. Napisz później jak to się będzie dalej toczyć.

Będę śledził do końca ta sprawę 

 

43 minuty temu, Subman napisał:

@tortue
Oj coś mi się wydaje że albo nie zobaczysz zwrotu pieniędzy, albo czeka Cię długa walka w sądzie :( Dzięki za aktualizację. Napisz później jak to się będzie dalej toczyć.

Będę śledził do końca ta sprawę 

Nie strasz nie strasz bo sie zes.... 

uokik 

2 godziny temu, tortue napisał:

Witam, ponownie. Troll czy nie w ramach wdzięczności dla Was za wsparcie i cenne rady przytoczę dalsze losy historii opisanej wcześniej. Od razu zacznę od tego, że nie wycofuję się z nazwania sprzedawcy oszustem, pomimo wielkiego oburzenia @Adrian2000

Ja się dowiedziałem kilku ważnych kwestii którymi się dzielę poniżej. 

A więc jak napisałem wcześniej z pomocą UOKiK napisaliśmy i wysłaliśmy do sprzedawcy reklamację proponując obniżenie ceny z tytułu uszkodzenia oraz utraty z tego powodu gwarancji producenta. Wysłane oczywiście za potwierdzeniem odbioru. Sprzedawca odebrał pismo, jednak nie ustosunkował się do niego w żaden sposób w czasie 14 dni (zgodnie z przepisami prawa). Oznaczało to z automatu, że nasze roszczenie nabiera mocy prawnej i powinniśmy otrzymać zwrot proponowanej kwoty. 

Pieniędzy oczywiście nie zobaczyłem, ale nie to jest najważniejsze tylko dalsze losy. 

Otóż w między czasie zauważyłem, że w TV nie działa opcja odświeżania pikseli (chyba wszyscy na forum wiedzą jak jest to istotna kwestia w OLED).

Zadzwoniłem do serwisu LG, byli na tyle uprzejmi, że serwisant przyjechał sprawdzić co się dzieje. Diagnoza - wadliwa matryca kwalifikująca się do wymiany. Z LG otrzymałem informację, że oczywiście nie przysługuje mi naprawa w ramach gwarancji, ale UWAGA - nie tyle z tytułu mechanicznego uszkodzenia tylko przedstawiony dowód zakupu nie zawierał rozliczenia podatku VAT. Okazało się, że sprzedawca nie jest Vatowcem i w związku z tym nie przysługuje żadna gwarancja producenta, chyba że sprzedawca przedstawi dowód zakupu TV przez niego, gdzie odprowadza podatek VAT. Potwierdziła to później Pani z UOKiK.

Pozostała oczywiście rękojmia.

Tak więc ponownie z pomocą UOKIK napisaliśmy reklamację tym razem już informując, że zwracamy telewizor i żądamy zwrotu pieniędzy. Dodatkowo poinformowaliśmy sprzedawcę telefonicznie o sytuacji i żeby oczekiwał reklamacji. Pismo wysłane, czekam na potwierdzenie odbioru z poczty już ponad tydzień, więc stawiam tezę o celowym nie odbieraniu poczty ode mnie przez sprzedawcę. TV czeka na wysłanie.

Jutro udaję się ponownie do UOKiK w celu zasięgnięcia opinii, co w sytuacji kiedy sprzedawca dalej będzie unikał odebrania reklamacji. 

Jeśli sprawa skończy się w sądzie, to prawda jest po mojej stronie. 

Dzięki za Wasze wsparcie. Życzę wszystkim tylko udanych transakcji. 

P.S. może ktoś doradzić jakim, kurierem najlepiej wysłać TV? Ostatnio coś dziwnego stało się na rynku kurierskim i nikt nie chce przyjmować TV jako paczki od osoby prywatnej. 

 

Najlepiej byłoby żebyś odwiózł osobiście ta paczkę do tej firmy....

  • Haha 2
  • Zmieszany 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Subman napisał:

@tortue
Oj coś mi się wydaje że albo nie zobaczysz zwrotu pieniędzy, albo czeka Cię długa walka w sądzie :( Dzięki za aktualizację. Napisz później jak to się będzie dalej toczyć.

Nie wiem jak @tortue, ale ja już tego gościa, który sprzedał mu ten TV, nie lubię? Ciekawe co na to powiedzieliby kontrolerzy z UKS- u? Może oni pomogli by Ci odzyskać kasę? Albo inaczej, zaproponuj gościowi deal- albo kasa albo UKS. Jak jest rozsądnym gościem, to nie zaryzykuje kontroli UKS- u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahaha ten Adrian2000 to pewnie ten sprzedawca co tak pięknie oszukał kolegę @tortue, albo jego znajomy. Zarejestrował się tu żeby rozpoznać temat, dowiedzieć się jakie kroki podjął torture i na jakim etapie jest sprawa po jego stronie. Mam nadzieję że sprawa szybko się skończy w sądzie i kolega odzyska kasę. Ostatnio zauważyłem że na OLX skala oszustw urosła do niebotycznych rozmiarów. To jest portal samych Januszy biznesu i wszelakiej maści cwaniaczków, których należałoby tępić ogniem. Nie kupujcie tam niczego, to zdechnie to śmiercią naturalną.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...