Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ostatnio byłem MM i zapytałem o jakiś rabat po rozmowie z kierownikiem sprzedawca zaproponował mi 6 300 po potwierdzeniu że tv jest nowy fabrycznie spakowany i że mam 30 dni na oddanie w razie jakichkolwiek problemów co o tym sądzicie?

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, tortue napisał:

Cześć, 

Ja już pytałem konsultanta i poniżej odpowiedź. 

image.thumb.png.ed5795ef154b4bb02f072bda36d0af95.png

Nie wiem co o tym myśleć. Zajrzałem do instrukcji i na stronie 5 w dziale "Przygotowanie" jest zapis: " Niektóre modele mają cienką folię zespoloną z ekranem i nie wolno tej folii usuwać " 

hmmm

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, paszczak7005 napisał:

Ja ostatnio byłem MM i zapytałem o jakiś rabat po rozmowie z kierownikiem sprzedawca zaproponował mi 6 300 po potwierdzeniu że tv jest nowy fabrycznie spakowany i że mam 30 dni na oddanie w razie jakichkolwiek problemów co o tym sądzicie?

Biorąc pod uwagę, że najniższa cena w internecie jest tylko minimalnie niższa to to brzmi naprawdę dobrze (jeśli to oczywiście nie jest egzemplarz poekspozycyjny - z takimi może być nawet problem z realizacją gwarancji).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem co o tym myśleć. Zajrzałem do instrukcji i na stronie 5 w dziale "Przygotowanie" jest zapis: " Niektóre modele mają cienką folię zespoloną z ekranem i nie wolno tej folii usuwać " 
hmmm
Ale jaki masz problem? Masz na swoim folie i nie wiesz czy ja usuwać czy nie? To jest jakaś ogólna formułka "niektóre modele" czyli które konkretnie?:) Jeśli folia posiada na rogach "metki", u mnie były srebrne, a jeden z kolegów ma czarne, to są one po to, żeby usunąć folię, jak nie ma metek, to nie zrywać nic i proste, tu nie ma żadnej filozofii :)

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Biorąc pod uwagę, że najniższa cena w internecie jest tylko minimalnie niższa to to brzmi naprawdę dobrze (jeśli to oczywiście nie jest egzemplarz poekspozycyjny - z takimi może być nawet problem z realizacją gwarancji).
Jak poznać czy właśnie nie jest to model poekspozycyny jutro jadę dokonać transakcji po czym poznać czy to oryginał.

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kolego zrób zdjęcie z fleszem takie samo jak ja , może masz jeszcze jedna warstwę i sam o niej nie wiesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ta folia na ekranie, to faktycznie bardzo dziwna sprawa. „Niektóre  modele” z instrukcji, to stwierdzenie bardzo ogólne. Na moim tv również, po dokładnym przyjrzeniu się jest folia. Folia  bez wybrzuszeń, fałd i pęcherzyków powietrza. Położona idealnie. Jednak po tak zdawkowej odpowiedzi serwisu jaką ktoś przytoczył wcześniej, na pewno nie odważę się jej zrywać.Tym bardziej, ze nie ma, ani srebrnych, ani czarnych fragmentów, które sugerowałyby, ze należy ja usunąć... A jakości obrazu nie obniża ani trochę.

Edytowane przez drozdek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzałem się dzisiaj ekranowi w 65B7V u mnie i między srebrną ramką a ekranem jest milimetr przerwy co wydaje mi się dawać wrażenie że jest niby folia a to jest ekran właściwy. Sprawdzcie czy między ramkę a ekran dacie radę lekko włożyć np kartkę. Myślę że to o to chodzi. A na chłopski rozum jak są pęcherze to folia do zdjęcia jak nie ma to nic nie robimy. No chyba że się mylę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro sam zobaczę jak to jest z tymi foliami jak będe odbierał mój Tv-ik B7V65 (nie moge sie doczekac :D)

A tak z innej beczki jakie treści(filmy,materiały filmowe itp.) polecacie na początek aby sprawdzić w swoim domowym zaciszu ?

Coś co od razu wywoła we mnie efekt "wow" ?  Może być coś z youtube , bo abonament netfliksa dopiero będe zamwiał ale w sumie pozycje z netfliksa też możecie podawać .

Najlepiej jakieś pozycje które pięknie wyglądaja w 4k  i takie które maja powalający hdr i dolby vision, będe wdzieczny :)

Edytowane przez ilidan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do czyszczenia ekranu ktoś kiedyś sie wypowiadał, że czyści tv jakimś płynem. Ja polecam microfibre od okularów, ja wziąłem od swoich Ray banow i czyści ekstra bez żadnych płynów itp. których swoja drogą nawet producent nie poleca.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jutro sam zobaczę jak to jest z tymi foliami jak będe odbierał mój Tv-ik B7V65 (nie moge sie doczekac :D)
A tak z innej beczki jakie treści(filmy,materiały filmowe itp.) polecacie na początek aby sprawdzić w swoim domowym zaciszu ?
Coś co od razu wywoła we mnie efekt "wow" ?  Może być coś z youtube , bo abonament netfliksa dopiero będe zamwiał ale w sumie pozycje z netfliksa też możecie podawać .
Najlepiej jakieś pozycje które pięknie wyglądaja w 4k  i takie które maja powalający hdr i dolby vision, będe wdzieczny
Netflix to kaszanka, za duża kompresja, aktualnie u mnie na propsie Grand Tour w native 4K :D

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jutro sam zobaczę jak to jest z tymi foliami jak będe odbierał mój Tv-ik B7V65 (nie moge sie doczekac ) A tak z innej beczki jakie treści(filmy,materiały filmowe itp.) polecacie na początek aby sprawdzić w swoim domowym zaciszu ?

Coś co od razu wywoła we mnie efekt "wow" ?  Może być coś z youtube , bo abonament netfliksa dopiero będe zamwiał ale w sumie pozycje z netfliksa też możecie podawać .

Najlepiej jakieś pozycje które pięknie wyglądaja w 4k  i takie które maja powalający hdr i dolby vision, będe wdzieczny

 

W Dolby Vision polecam Altered Carbon oraz drugi sezon Stranger Things. Fajnie wygląda też Okja. To jeżeli chodzi o Netflix. A tak to polecam zapoznać się też z Planet Earth 2. 

Możesz też pobrać sobie demo LG Chess.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używam TV w sumie około 2 miesiące i pojawiła się pierwsza awaria.
Wracam dzisiaj z pracy, odpalam TV i nic się nie dzieje. Zauważyłem natomiast że dioda czuwania miga 3 razy i gaśnie. Nic. Czarny ekran. Ponownie próbuje użyć pilota, żeby tym razem wyłączyć TV. Dioda czuwania znowu się świeci.
Odłączyłem wszystkie kable HDMI, usb itp. Dalej nic. Próbuję z innego gniazda podłączyć i nic.
Gdzieś na forum znalazłem coś takiego:
http://www.tomsguide.com/answers/id-3181952/turn-red-light-flashes.html

Okazuje się, że to wina uszkodzonych kondensatorów, czy ogólnie wina modułu zasilania.
Trochę marnie jak na dwa miesiące używania.
Jutro rano czeka mnie telefon do serwisu - zobaczymy co będzie dalej.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhh za[beeep]iście netflix mi nie działa... W modelu 55 cali... Połączenie internetowe jest, normalnie mogę strony przeglądać ale netflix się ładuje już 30 minut i nic się nie uruchamia. Włączałem i wyłączałem TV i nic to nie zmienia. Będę musiał do LG pisać. Uruchamia się wygaszacz na szczęście bo by mi wypaliło napis NETFLIX na środku ekranu. Nie po to mam w TV by teraz go nie używać czy poprzez konsole musieć włączać... 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ehhh za[beeep]iście netflix mi nie działa... W modelu 55 cali... Połączenie internetowe jest, normalnie mogę strony przeglądać ale netflix się ładuje już 30 minut i nic się nie uruchamia. Włączałem i wyłączałem TV i nic to nie zmienia. Będę musiał do LG pisać. Uruchamia się wygaszacz na szczęście bo by mi wypaliło napis NETFLIX na środku ekranu. Nie po to mam w TV by teraz go nie używać czy poprzez konsole musieć włączać... 
Mam to samo, po WiFi jest masakra po kablu jest ok, ale w sumie nie po to mam kartę ethernet 1Gb/s, żeby używać WiFi :D

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę zaraz czy w ogóle odpali po kablu... Bo coś jest nie tak skoro ładuje się pół godziny i nic. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, s2mar napisał:

Ehhh za[beeep]iście netflix mi nie działa... W modelu 55 cali... Połączenie internetowe jest, normalnie mogę strony przeglądać ale netflix się ładuje już 30 minut i nic się nie uruchamia. Włączałem i wyłączałem TV i nic to nie zmienia. Będę musiał do LG pisać. Uruchamia się wygaszacz na szczęście bo by mi wypaliło napis NETFLIX na środku ekranu. Nie po to mam w TV by teraz go nie używać czy poprzez konsole musieć włączać... 

Hmm, a u mnie na Philips 873 wszystko śmiga ładnie :D Dobra, a tak poważniej to może wina po stronie Netflix. Ostatnio była awaria w całej Europie i Polska też była bez Netflix. Niektóre rejony nawet parę godzin. Poczekaj do jutro i wtedy najwyżej atakuj serwis LG.

Edytowane przez Sławek M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś na wszystkim działa netflix tylko jak odpalę go bezpośrednio na TV już nie... Nawet kabel internetowy nie pomaga bo nie ładuję. Pomimo że konto na netflixie tworzyłem przed chwilą przy użyciu TV i jakoś stworzyło to konto a teraz nie chce uruchomić się. Przywrócę ustawiania fabryczne, może to coś da. 

Dobra pomogły ustawiania fabryczne na ten neflx :X I wszystko od nowa teraz ustawiać ehhh. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, vakosset napisał:

Nie wiem co o tym myśleć. Zajrzałem do instrukcji i na stronie 5 w dziale "Przygotowanie" jest zapis: " Niektóre modele mają cienką folię zespoloną z ekranem i nie wolno tej folii usuwać " 

hmmm

ostatnio serwis wymieniał mi matrycę na nową , była na niej foli i Pan z serwisu folie zdjął zarówno z ekranu jak i z tyłu matrycy na górze. Zapytałem szczególnie o ta folie z tyłu. Oznajmił że nie zdjęcie foli jest powodem odmowy gwarancji w przypadku wypaleń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ponawiam pytanie o pilota.
Tyle osób kupiło na tym forum i nikt nie sprawdza licznika godzin w dobie szwindli sklepowych? A jak sprawdzacie to jakimi pilotami?
Kupiłem TV, który miał góra 3 tyg., nie było sensu sprawdzać...

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No w  marcu 2018 raczej nie kupiłem go prosto z fabryki. Zależy mi jak nie wiem co bo z plazmą panasa tak mnie właśnie zrobiono.
Możesz trafić egzemplarz z marca, dlaczego nie?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, tracer10 napisał:

Panowie ponawiam pytanie o pilota.

Tyle osób kupiło na tym forum i nikt nie sprawdza licznika godzin w dobie szwindli sklepowych? A jak sprawdzacie to jakimi pilotami?

Na allegro możesz kupić specjalnego pilota serwisowego LG np taki:

http://allegro.pl/pilot-lg-serwisowy-mkj39170828-oryginal-i7244089865.html

ważne żeby miał przycisk IN START. Ten oryginalny to koszt około 100 zł, ale są też jakieś chińskie zamienniki za 40 zeta (nie wiem czy działają). 

Możesz też kupić któryś z modeli Logitech Harmony, można im zaprogramować komendę IN START i też wejść w menu serwisowe.

Pamiętaj tylko że każde wejście w menu serwisowe jest rejestrowane. Ktoś na forum pisał że serwisant w przypadku awarii TV mu zwrócił na to uwagę i gdyby był upierdliwy mógłby się tego przyczepić i dorobić teorię, że ktoś grzebał w serwisowych ustawieniach telewizora i to jest przyczyną jego nieprawidłowego działania.  

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem sms że telewizor czeka na mnie do odbioru a więc ruszam ! :)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie dostałem sms że telewizor czeka na mnie do odbioru a więc ruszam !
May the force be with You!

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ilidan napisał:

Właśnie dostałem sms że telewizor czeka na mnie do odbioru a więc ruszam ! :)

Super gratuluję zakupu ..... czy mógłbyś zwrócić uwagę czy na matrycy jest folia , która jest widoczna 1mm od ramki przy mocnym oświetleniu.... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...