Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony A1 (KD-55A1) TEST pierwszego OLED tej marki z 4K i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
32 minuty temu, klaus71 napisał:

prawda jest taka ze w modzie jest chwalic jakie to nintendo jest super

Modny to jest wyjazd nad morze firmową Skodą????

32 minuty temu, klaus71 napisał:

ale napisz w  jakie to wybitne gry z nintendo przegrałeś ponad 100h

Szkoda miejsca ,będzie z tego ponad setka???

Edytowane przez gangi007
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, gangi007 napisał:

Szkoda miejsca ,będzie z tego ponad setka???

to chyba jak weźmiesz pod uwagę 15lat historii nintendo

gratuluję że w każdą z nich grałeś ponad  100h - aż dziw że masz czas na cokolwiek innego przy takim obciążeniu graniem :)

switch to mario odysey + zelda + odgrzewane kotlety w postaci mario kart/donkey kong itp , ludzie to kupują  bo dla dzieci nie ma nic lepszego 

ale dla gracza w pewnym wieku szukającego dorosłej rozrywki to tam jest bieda z nędzą

co do duszy w grach nintendo to dla mnie to jest dobrze zrobione rzemiosło - często prefekcyjnie dopracowane dla dzieci - i tylko tyle

ale wiedzmin, gta v, eve valkyrie, elite dangerous to tez świetne rzemiosło - kwestia czy jara cię zbieranie jabłek w animal crossing czy coś innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku napisałem że gry Nintendo mają "" dusze"". W odpowiedziach pojawiło się 100 godzin???po co to nie wiem? Dla mnie gra może trwać 10godzin,ważne aby dostarczyła wiele przyjemności.To że wiele - nie wszystkie/ktoś oczywiście przekręci/exów od Sony nie daje mi radości - tak bywa czasami.Dziwi mnie jedno, bardzo dużo osób krytykuje Call of duty, a sprzedaż mają fenomenalną. Pora chyba wrócić do A1. Pytanie. Czy ktoś zrobił profesjonalną kalibracje dla trybu gra HDR w A1??? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziękuję ? za takie poruszenie, tylko przypomnę że konsolkę mam wybraną...

Po przesłaniu dowodów zakupu dostałem zwrotne info o przekazaniu mojej sprawy do działu reklamacji jak to ładnie Pani napisała w celu indywidualnego rozpatrzenia sprawy.

 

20 minut temu, gangi007 napisał:

Czy ktoś zrobił profesjonalną kalibracje dla trybu gra HDR w A1??? 

tutaj jedynie osoba kalibrująca może odpowiedzieć na pytanie czy ma otwarty dostęp do systemów wygaszania ekranu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Może dadzą 50%zniżki na PS5???? 

Nawet serwisant z komputerem nie może tego naprawić???? 

Edytowane przez gangi007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, gangi007 napisał:

Może dadzą 50%zniżki na PS5???? 

Nawet serwisant z komputerem nie może tego naprawić???? 

1 - za brak HDR to kiepska zniżka :)

2 - na własną rękę nie będę kombinował, znając moje szczęście "coś" padnie po zabiegu i już całkowicie wypną się na mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@wszyscy użytkownicy XOX - akurat tę konsolę uważam za małe dzieło sztuki technologicznej, widać że MS bardzo się postarał. 6 teraflopów w takim małym i cichym pudełku robi ogromne wrażenie. Nie zmienia to jednak sprawy najważniejszej - konsola jest do GRANIA. Na Soniaku zagram w znacznie więcej tytułów, niż na XO. Różnica w muliplatformach istnieje (jednak 6 TF > 4.2 TF), na XOX będzie najładniej. Natomiast każdy exlusive na PS4Pro graficznie kopię tyłki każdej muliplatformie, chyba tutaj musicie się zgodzić? Zobaczcie, jak wygląda GOW, Detroit, HZD, Uncharted i wiele innych. Dodam, że Soniak jest jedyną konsolą, gdzie można zagrać w gry VR.

@mistrzunio - wchodziłeś do trybu serwisowego? Tam jest naprawdę sporo opcji, może znajdzie się coś na cholernego HDRa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, gangi007 napisał:

Na początku napisałem że gry Nintendo mają "" dusze"". W odpowiedziach pojawiło się 100 godzin???po co to nie wiem? Dla mnie gra może trwać 10godzin,ważne aby dostarczyła wiele przyjemności.

toteż ci odpisałem że mylisz "duszę" gry z tym że jest po prostu perfekcyjnie zrobioną grą dla dziecka  (i rodzica do wspólnej zabawy) 

przyjemnie to mi się grało w kilkadziesiąt gier - a emocji np. w VR jakie dostarcza ResidentEvil7 lub Eve Valkyrie to żadna gra  z Nintendo nawet w 50% nie dostarcza

z "płaskimi" grami jest zresztą podobnie - gta v/wiedzmin 3/shadow of colossus/... i dziesiątki innych - gry dla dorosłych też mają "duszę" - z tego powodu że są dla dorosłych nie można im tego odmówić

podsumowując: opinie o wyjątkowej "duszy" gier z nintendo są mocno przesadzone - są po prostu inne 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Toma-San napisał:

wchodziłeś do trybu serwisowego? Tam jest naprawdę sporo opcji, może znajdzie się coś na cholernego HDRa?

wszelkie manewry użytkownika są widoczne - trzymam się z dala. Producent popsuł więc niech naprawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, klaus71 napisał:

podsumowując: opinie o wyjątkowej "duszy" gier z nintendo są mocno przesadzone - są po prostu inne 

No nie każdy może to docenić,takie życie.Teraz świat jest jaki jest,pusta plastikowa telewizja,ludzie chodzący jak Zoombi,większośći wszystkiego jest mało?????Ciekawe jest to że Xboxa prawie nie ma w Japonii,a Nintendo jest na pierwszym miejcu?Większość Polaków kojarzy Wielkie N z Mario,Zeldą a bardzo dużo perełek było na Gamecube,Wii??Tylko laik napisze że Nintendo jest dla dzieci???

2 godziny temu, Toma-San napisał:

Natomiast każdy exlusive na PS4Pro graficznie kopię tyłki

Proszę poczekać na FH4,nowe GOW,Halo.Będzie się działo,bo dopieraz teraz zaczęto robić pod Xone X.

2 godziny temu, klaus71 napisał:

toteż ci odpisałem że mylisz "duszę" gry z tym że jest po prostu perfekcyjnie zrobioną grą dla dziecka  (i rodzica do wspólnej zabawy) 

Tego to już nie rozumiem wcale.???

Typowe myślenie Kowalskiego,Nintendo jest dla dzieci.?

Edytowane przez gangi007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

dziękuję za ponowny kontakt z firmą Sony.

Nawiązując do zgłoszenia, informuję, iż dział reklamacji podtrzymuje stanowisko działu technicznego, jako, iż odbiornik mieści się w specyfikacji producenta.

Cytuję : "Wyświetlany obraz przez Pana telewizor mieści się w specyfikacji danego urządzenia. Telewizory firmy Sony mają możliwości wyświetlania zakresu kolorów szerszego niż BT709 (SDR), co oznacza, że normalnie rozszerzają gamę kolorów w trybie SDR Vivid. Jednak większość gier nie należy do serii BT2020 (HDR) i jest bliżej zakresu SDR, zgodnie z zamierzeniami większości twórców gier wideo. Skutkuje to większością gier wyglądających na wymyte w trybie HDR. Może Pan ręcznie zwiększyć kontrast w ustawieniach obrazu".

W razie kłopotów z działaniem samej konsoli zalecamy kontakt z Supportem Playstation :

+48 22 397 89 24


W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub kontakt telefoniczny pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:

Telefon: +48 22 30 60 694

E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Z wyrazami szacunku,


Martyna Michalska
Dział wsparcia technicznego Sony 
http://www.sony.pl/support/pl

JEST TO OSTATNI TV SONY KTÓRY KUPIŁEM

  • Lubię 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, gangi007 napisał:

No nie każdy może to docenić,takie życie.....

Ciekawe jest to że Xboxa prawie nie ma w Japonii,a Nintendo jest na pierwszym miejcu?Większość Polaków kojarzy Wielkie N z Mario,Zeldą a bardzo dużo perełek było na Gamecube,Wii??Tylko laik napisze że Nintendo jest dla dzieci???

.....

Typowe myślenie Kowalskiego,Nintendo jest dla dzieci.?

bo jest konsolką dla dzieci - dlatego jej popularność tak "wymiata" w Polsce, że nawet serwisu pogwarancyjnego chyba nie mają

i po jakości 3ds mogę powiedzieć że ta konsolka sięgneła jakościowego dna - 2 lata i 3 miesiące i black screen - wstyd nintendo za produkcję bubla w mega cenie (tak przy okazji zna ktoś jakiś serwis w Poznaniu ?)

 

to że w Japonii wymiata to tylko w konkurencji z xbox, od ps4 odstaje dalej w ilosci sprzedanych konsol

a to tylko dlatego że Japońce są specyficzne - np. jarają ich mangowe kreskówki stąd animowane zeldy i księzniczki o dużych oczach mają tam absurdalną popularność

 

cała super exclusive kolekcja gierek z nintendo ma target na dzieci - wszystkie zeldy, mariany itp - owszem cieszą też dorosłych ale często wynika to z sentymentu

genialna nawet dla dorosłych jest tylko zelda breath of wild 

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, klaus71 napisał:

bo jest konsolką dla dzieci - dlatego jej popularność tak "wymiata" w Polsce, że nawet serwisu pogwarancyjnego chyba nie mają

i po jakości 3ds mogę powiedzieć że ta konsolka sięgneła jakościowego dna - 2 lata i 3 miesiące i black screen - wstyd nintendo za produkcję bubla w mega cenie (tak przy okazji zna ktoś jakiś serwis w Poznaniu ?)

 

to że w Japonii wymiata to tylko w konkurencji z xbox, od ps4 odstaje dalej w ilosci sprzedanych konsol

a to tylko dlatego że Japońce są specyficzne - np. jarają ich mangowe kreskówki stąd animowane zeldy i księzniczki o dużych oczach mają tam absurdalną popularność

 

cała super exclusive kolekcja gierek z nintendo ma target na dzieci - wszystkie zeldy, mariany itp - owszem cieszą też dorosłych ale często wynika to z sentymentu

genialna nawet dla dorosłych jest tylko zelda breath of wild 

zgłosiłem ten post jako śmieć i pozdrawiam

Ostrzegam użytkowników przed szkodami aktualizacji a takie puste wiadomość tylko ukrywają prawdziwą treść - z pewnością jest tutaj kącik z grami.

A teraz piszę wiadomość do supportu sony w jaki sposób ocenili poprawne działanie trybu HDR na podstawie skompresowanych zdjęć wykonanym prostym aparatem z telefonu.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Mistrzuniu napisał:

Wyświetlany obraz przez Pana telewizor mieści się w specyfikacji danego urządzenia

No ładnie????????????????????????????????????????????/

 

21 minut temu, Mistrzuniu napisał:

JEST TO OSTATNI TV SONY KTÓRY KUPIŁEM

Szkoda że to tak ma się to zakończyć?????????????????????????

Może na dniach to naprawią?????????

A był kontakt z firmą Skalibruj TV,może ''COŚ''wymyślą??????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
26 minut temu, Mistrzuniu napisał:

JEST TO OSTATNI TV SONY KTÓRY KUPIŁEM

niestety to jest standardowy problem serwisów - dla nich wszystko należy podciągnąć pod normę - a w twoim przypadku chyba za bardzo sami nie rozumieją twojego zgłoszenia

wg mnie musisz udowodnić że TV działa niepoprawnie - czyli np. nagrać 2 filmy jak konsola działa na ich oledzie i na  innym  (lg,panas,philips) - na obu z informacją/statusem o tym że tryb HDR jest załączony i takimi samymi nastawami aparatu- by cfaniaki nie zrzucały winy na konsolę

i żądasz usunięcia wadliwie działąjącego wygaszania - napisz że grasz w dzień w słonecznym pokoju i na tak ciemnym obrazie nic nie widać a sprzedawca w sklepie mówił że ten oled da radę jak lcd

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
13 minut temu, Mistrzuniu napisał:

Ostrzegam użytkowników przed szkodami aktualizacji

Taka informacja powinna znaleźć się w NEWS na tym portalu dawno temu ,z tytułem UWAGA!??????

Edytowane przez gangi007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej na pierwszej stronie w pierwszym poście z testem w wadach dużą wyboldowaną czcionką UPDATE TESTU że TV w obecnej wersji firmware nie nadaje się do konsol bo po ich wykryciu w zasadzie wyłącza HDR i zachowuje się jak wypalony projektor

poproś forumowych testerów o to bo skoro tak jest  to powinni to zrobić - by kolejni fani oled nie byli na niego wkuci jakimś głupimi zagrywkami producenta które oddają klientowi wybrakowany towar

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam
 
Proszę odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób dział techniczny jest w stanie stwierdzić poprawne działanie trybu HDR na podstawie skompresowanych zdjęć wykonanym prostym aparatem z telefonu.
wysłałem w sumie 16 wiadomości !!!, ponieważ załącznik nie może przekraczać 5mb?! sprytne utrudnienie !!!
Odbiornik wyraźnie przygasza, sytuacja nie miała miejsca przed aktualizacją więc proszę mi nie wciskać "kitu" o normach.
 
Parametry odbiornika zmieniły się na niekorzyść po aktualizacji ( tryb HDR nie działa poprawnie) i takiego produktu bym nie kupił.
Korzystanie z konsoli PS4PRO po aktualizacji w żaden sposób nie można nazwać komfortowym.
Tak na marginesie moja konsola jest w pełni sprawna została przetestowana na odbiorniku HDR konkurencji.
Jest to produkt niezgodny z umową.
Żądam przywrócenia poprzedniej aktualizacji - przed DolbyVision ( trudno będę stratny) jest to niewykonalne? 
Proszę? Nie, żądam rozwiązania które w pełni mnie zadowoli.
 
Pozdrawiam

DROGI FORUMOWICZU JAKO UŻYTKOWNIK MODELU SONY A1 OSTRZEGAM PRZED AKTUALIZACJĄ !!! ZEPSUJESZ ODBIORNIK !!!

Zdaję sobie sprawę że potencjalnych odbiorców A1/AF8 jest niewielu i stąd takie nie inne zachowanie serwisu...

1 godzinę temu, gangi007 napisał:

Taka informacja powinna znaleźć się w NEWS na tym portalu dawno temu ,z tytułem UWAGA!??????

 

1 godzinę temu, klaus71 napisał:

raczej na pierwszej stronie w pierwszym poście z testem w wadach dużą wyboldowaną czcionką UPDATE TESTU że TV w obecnej wersji firmware nie nadaje się do konsol bo po ich wykryciu w zasadzie wyłącza HDR i zachowuje się jak wypalony projektor

poproś forumowych testerów o to bo skoro tak jest  to powinni to zrobić - by kolejni fani oled nie byli na niego wkuci jakimś głupimi zagrywkami producenta które oddają klientowi wybrakowany towar

 

krytyczna opinia jednego, młodego użytkownika jest oczywiście mało wiarygodna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zachowanie serwisu raczej typowe. Podejrzewam że u innego producenta było by to samo. Jednym słowem masakra. Ciekawe kiedy teraz Panasonic wprowadzi jakiś super system ochrony wyświetlacza... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Mistrzuniu napisał:
Proszę odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób dział techniczny jest w stanie stwierdzić poprawne działanie trybu HDR na podstawie skompresowanych zdjęć wykonanym prostym aparatem z telefonu.
wysłałem w sumie 16 wiadomości !!!, ponieważ załącznik nie może przekraczać 5mb?! sprytne utrudnienie !!!

Rozumiem Twoje rozgoryczenie i sam byłbym nieźle wkurzony na jakiegokolwiek producenta TV, gdyby nowa aktualizacja spowodowała że pewien tryb nagle stał się o wiele ciemniejszy. Ale wydaje mi się, że w korenspondencji z Sony, musisz być możliwie maksymalnie precyzyjny, bo jak widać Sony w ogóle nie zrozumiało w czym problem. Nie ma sensu według mnie wysyłać zdjęć  (a tym bardziej 16 wiadomości 5Mb). Wystarczyłoby według mnie gdybyś napisał, że wraz z wprowadzeniem nowego firmware'u zauważyłeś nieakceptowalną, znaczącą zmianę w specyfikacji telewizora, objawiającą się wyraźnym zmniejszeniem luminancji w trybie gra po kilku minutach i na dowód najlepiej podać link do filmu innego użytkownika, który najlepiej pokazuje problem z nowym firmwarem. Np. https://www.youtube.com/watch?v=fT5EetM7Zeo. Powinieneś zaznaczyć, że w momencie zakupu telewizora znałeś jego specyfikację jeśli chodzi o jasność w trybie gra, a obecnie telewizor po aktualizacji firmware'u nie spełnia tej specyfikacji i nie akceptujesz takiej sytuacji.

 

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, Subman napisał:

bo jak widać Sony w ogóle nie zrozumiało w czym problem. Nie ma sensu według mnie wysyłać zdjęć  (a tym bardziej 16 wiadomości 5Mb). Wystarczyłoby według mnie gdybyś napisał, że wraz z wprowadzeniem nowego firmware'u zauważyłeś nieakceptowalną, znaczącą zmianę w specyfikacji telewizora, objawiającą się wyraźnym zmniejszeniem luminancji w trybie gra po kilku minutach i na dowód najlepiej podać link do filmu innego użytkownika, który najlepiej pokazuje problem z nowym firmwarem. Np. https://www.youtube.com/watch?v=fT5EetM7Zeo. Powinieneś zaznaczyć, że w momencie zakupu telewizora znałeś jego specyfikację jeśli chodzi o jasność w trybie gra, a obecnie telewizor po aktualizacji firmware'u nie spełnia tej specyfikacji i nie akceptujesz takiej sytuacji.

 

do podjęcia dyskusji wymagali przesłania zdjęć z usterką - przesłałem i zaznaczyłem na czym polega problem, pliki odpowiednio opisałem 

i tutaj już możemy wątpić w support "chęci szczerej pomocy" który prosi o zdjęcia w HDR

odnośnie luminacji... część wiadomości i to nie jednej

...Mój problem nie jest związany z gamą kolorów a jasnością matrycy która wyraźnie straciła na "mocy" po wprowadzeniu aktualizacji z DolbyVision. Tak jak wspomniałem w poprzedniej wiadomości przed aktualizacją nie miałem żadnego problemu z odbiornikiem.
Proszę nie pisać o zakresach kolorów ponieważ nie na tym polega mój problem.
Przypominam, JASNOŚĆ drastycznie spada podczas gry (czujnik światła wyłączony, tryb eco wyłączony). Proszę o czytanie ze zrozumieniem.
 
Drogi Submanie film oczywiście przesłałem, jak krowie na rowie tłumaczyłem w czym rzecz.
Prosty ze mnie chłopak i wniosek mam już tylko jeden jak już było wspomniane dobrze wiedzą czym pachnie nowa aktualizacja i palą durnia.
 
Tylko szkoda że ten oled dalej reklamowany jest jako świetny do gier

Przyznam zagranie mistrzowskie!, najpierw pokazać jak ekrany SONY OLED są świetne, przeczekać pierwsze recenzje a później systematycznie je przygaszać.

...tylko tutaj z tym przygaszeniem to doje.... !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mistrzuniu

Tak, a propo. Poszukałem trochę na stronie Sony i wydaje mi się, że jest mowa dokładnie o Twoim problemie. Pierwsza rzecz, to wyłączenie sensora światła, a druga zmiana w zaawansowanych opcjach Szczytowej Luminancji na "Medium" lub "Low". Sprawdzałeś to ?

https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00173465

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Subman napisał:

@Mistrzuniu

Tak, a propo. Poszukałem trochę na stronie Sony i wydaje mi się, że jest mowa dokładnie o Twoim problemie. Pierwsza rzecz, to wyłączenie sensora światła, a druga zmiana w zaawansowanych opcjach Szczytowej Luminancji na "Medium" lub "Low". Sprawdzałeś to ?

https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00173465

oczywiście przerabiałem, jak wyżej wspomniałem. Szczytowa Luminacja ustawiona na ( Duża - maksymalna) spełniała swoją rolę przed aktualizacją.

szczytową luminację opisywał Vincent w swoich filmach, przełączenie luminacji na medium bądź low pozbywasz się HDR.

Granie przy ustawieniu luminacji na medium ( średniej) - po chwili stwierdzasz nie da się grać

Granie przy ustawieniu luminacji na low ( niska) - trzeba być masochistą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche obok tematu ale właśnie „walczę” z playstation store. Opisze temat w odpowiednim dziale ale w skrócie:

nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi?

wiec powodzenia życzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem bardziej szczegółowe testy i niestety nie ma znaczenia czy treść jest HDR bądż SDR, Horizon Zero Dawn odpalony na obydwu trybach ściemnia się.

Nie ważne jaki tryb luminacji ustawimy Wysoka bądź średnia odbiornik po ok minucie ściemnia się do poziomu niska ( wrażenia można porównać do podświetlenia matrycy za pomocą świeczki)  

Jest jeszcze opcja wyłącz luminacje szczytową - tutaj po prostu światło gaśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...