Mr.Hankey 224 Napisano 14 Lutego 2018 12 godzin temu, borbon napisał: Jeżeli ten tv ma taki problem ze szczelnością to mogli w instrukcji napisać, że dla bezpieczeństwa powinno się tv trzymać w dużym foliowy worku, żeby zapobiegać osadzaniu się kurzu na matrycy. Dobre. A tak poważnie, to naturalnie mega żenada, żeby jakikolwiek TV miał takie problemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 23 Lutego 2018 Nie chcę martwić tych co mają problem z Panasonicem ja pisałem odwołanie 24 stycznia bo nie uznano mi reklamacji tłumacząc to że matryca jest zakurzona... i co okazuje się że Panasonic ma klientów w dupie bo do dzisiaj nie otzrymałem żadnej odpowiedzi. W sumie napisałem trzy razy i nic. Nie kupujcie tych tandetnych telewizorów bo firm jest żałosna. Jak mozna tak traktować klientów. I okazuje się że te wszystkie testy i rekomendacje to zwykła ściema. Pozdrawiam Jarek 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 24 Lutego 2018 (edytowane) Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi w ustawowym terminie a dobrze napisałeś pismo to z mocy samego prawa traktuje się twoje pismo/roszczenie jako rozpatrzone pozytywnie. Edytowane 24 Lutego 2018 przez Xisiek 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 25 Lutego 2018 Dnia 23.02.2018 o 19:29, asael66 napisał: Nie chcę martwić tych co mają problem z Panasonicem ja pisałem odwołanie 24 stycznia bo nie uznano mi reklamacji tłumacząc to że matryca jest zakurzona... i co okazuje się że Panasonic ma klientów w [beeep]ie bo do dzisiaj nie otzrymałem żadnej odpowiedzi. W sumie napisałem trzy razy i nic. Nie kupujcie tych tandetnych telewizorów bo firm jest żałosna. Jak mozna tak traktować klientów. I okazuje się że te wszystkie testy i rekomendacje to zwykła ściema. Pozdrawiam Jarek 75 dni czekałem na odpwiedz...., więc luz..., masz jeszcze duuuuzo czasu..., a poważnie, facebook Masz? Nie wiesz co zrobić? wrzuć fotki przy ich nowych TV z pytaniem czy funkcja odkurzacza tez jest ujęta w specyfikacji TV na rok 2018... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 25 Lutego 2018 1 godzinę temu, ma_ko napisał: (...)wrzuć fotki przy ich nowych TV z pytaniem czy funkcja odkurzacza tez jest ujęta w specyfikacji TV na rok 2018... Hehe i czy można ją wywołać z menu, czy konieczna jest wizyta serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borbon 0 Napisano 25 Lutego 2018 Nie chcę martwić tych co mają problem z Panasonicem ja pisałem odwołanie 24 stycznia bo nie uznano mi reklamacji tłumacząc to że matryca jest zakurzona... i co okazuje się że Panasonic ma klientów w [beeep]ie bo do dzisiaj nie otzrymałem żadnej odpowiedzi. W sumie napisałem trzy razy i nic. Nie kupujcie tych tandetnych telewizorów bo firm jest żałosna. Jak mozna tak traktować klientów. I okazuje się że te wszystkie testy i rekomendacje to zwykła ściema. Pozdrawiam JarekTo jak to jednym uznają te plamy na gwarancji, a innym nie?Mi gwarancję uznali.TV miał przyjechać w piątek, ale żeby nie czyścić matówki do takiego tv Serwis zamówił nową. Tak mnie poinformował serwisant w piątek.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr.Hankey 224 Napisano 27 Lutego 2018 Dnia 25.02.2018 o 15:40, borbon napisał: To jak to jednym uznają te plamy na gwarancji, a innym nie? To jest Panasonic Polska, tu jest wszystko możliwe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borbon 0 Napisano 27 Lutego 2018 TV wrócił do mnie, ale nie napisze że jestem w pełni zadowolony. Plamy są nadal, ale już nie w takim stopniu jak przed czeszczeniem. Serwisant też dał mi kartkę do podpisania na której było napisane że takie czyszczenie może się odbyć tylko raz podczas trwania gwarancji. Nie podpisując dokumentu nie ma czyszczenia w ogóle.Krótko mówiąc zawiodłem się na firmie która jest mocnym graczem jeśli chodzi o reprodukcje obrazu. A jeśli chodzi o traktowanie swoich klientów to już nie jest tak kolorowo Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr.Hankey 224 Napisano 27 Lutego 2018 (edytowane) 46 minut temu, borbon napisał: Serwisant też dał mi kartkę do podpisania na której było napisane że takie czyszczenie może się odbyć tylko raz podczas trwania gwarancji. Nie podpisując dokumentu nie ma czyszczenia w ogóle. To już są prawdziwe jaja! Czyli usterka może być naprawiona w ramach gwarancji, ale jedynie raz? Przecież to się aż prosi o zgłoszenie do uokik... A TV szczerze, to chyba wcale bym nie przyjął, bo wykonali to czyszczenie oględnie mówiąc słabo... Edytowane 27 Lutego 2018 przez Mr.Hankey 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 27 Lutego 2018 Nie prosi wręcz trzeba plus opisać sytuację na Facebook..., nie zartuj ze puscisz im to płazem, nie daj się r...uchać bo serio to zaczyna przerastać wszelkie możliwe scenariusze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borbon 0 Napisano 27 Lutego 2018 Nie mam Facebooka.I nie chce mieć.Ale jeśli chcecie to opisać na moim konkretnym przypadku, to wyrażam zgodę. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zordonik 4 Napisano 27 Lutego 2018 Niezła żenada i plucie klientowi w twarzy, który wywalił masę pieniędzy na ich tv. Nigdy bym nic od Panasonica nie kupił wiedząc jakie perypetie są z ich serwisem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 27 Lutego 2018 Jest faktycznie wciaż kiepsko A oprócz tego czy czasami na tej białej planszy nie ma bandingu ? Jak widać OLEDy mogą się wypalać, a takie topowe LCDki mogą się zabrudzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borbon 0 Napisano 27 Lutego 2018 Jest faktycznie wciaż kiepsko A oprócz tego czy czasami na tej białej planszy nie ma bandingu ? Jak widać OLEDy mogą się wypalać, a takie topowe LCDki mogą się zabrudzać.Co to jest banding? W którym miejscu?Nie znam się na tyle żeby to stwierdzić. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gangi007 345 Napisano 27 Lutego 2018 1 godzinę temu, Zordonik napisał: Nigdy bym nic od Panasonica nie kupił wiedząc jakie perypetie są z ich serwisem. Obstawiam że tylko w Polsce i może Romunii takie rzeczy są możliwe.W każdej firmie występują reklamacje,ale powinny być rozpatrywane rzetelnie.Infolinja Panasonica wypada słabo tak samo jak ogólna oferta produktów na Polskę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 27 Lutego 2018 11 minut temu, borbon napisał: Co to jest banding? W którym miejscu? Nie znam się na tyle żeby to stwierdzić. Na białym tle widzę wyraźnie 8 pionowych pasów. No chyba że to była taka plansza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borbon 0 Napisano 27 Lutego 2018 To była taka plansza Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 4 Marca 2018 Witam, ja ciągle czekam na odzew ze strony Panasonica,, jestem gotowy codziemne wysyłać im maila, aż do skutku. Mam nadzieję że Panasonic się obudzi i zacznie nas klientów w naszym kraju traktować poważnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 4 Marca 2018 Witam, ja ciągle czekam na odzew ze strony Panasonica,, jestem gotowy codziemne wysyłać im maila, aż do skutku. Mam nadzieję że Panasonic się obudzi i zacznie nas klientów w naszym kraju traktować poważnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 4 Marca 2018 Witam, ja ciągle czekam na odzew ze strony Panasonica,, jestem gotowy codziemne wysyłać im maila, aż do skutku. Mam nadzieję że Panasonic się obudzi i zacznie nas klientów w naszym kraju traktować poważnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 4 Marca 2018 Witam, ja ciągle czekam na odzew ze strony Panasonica,, jestem gotowy codziemne wysyłać im maila, aż do skutku. Mam nadzieję że Panasonic się obudzi i zacznie nas klientów w naszym kraju traktować poważnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 4 Marca 2018 Witam, ja ciągle czekam na odzew ze strony Panasonica,, jestem gotowy codziemne wysyłać im maila, aż do skutku. Mam nadzieję że Panasonic się obudzi i zacznie nas klientów w naszym kraju traktować poważnie. Źródło: https://hdtvpolska.com/panasonic-tx-65dx900-dx900-aktualizacja-testu-hdr-input-lag-z-hdr/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 4 Marca 2018 Witam, ja ciągle czekam na odzew ze strony Panasonica,, jestem gotowy codziemne wysyłać im maila, aż do skutku. Mam nadzieję że Panasonic się obudzi i zacznie nas klientów w naszym kraju traktować poważnie. Źródło: https://hdtvpolska.com/panasonic-tx-65dx900-dx900-aktualizacja-testu-hdr-input-lag-z-hdr/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asael66 4 Napisano 4 Marca 2018 Witam, ja ciągle czekam na odzew ze strony Panasonica,, jestem gotowy codziemne wysyłać im maila, aż do skutku. Mam nadzieję że Panasonic się obudzi i zacznie nas klientów w naszym kraju traktować poważnie. Źródło: https://hdtvpolska.com/panasonic-tx-65dx900-dx900-aktualizacja-testu-hdr-input-lag-z-hdr/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 4 Marca 2018 @asael66 Nas też chcesz zaspamować ? A tak na serio - mogą ustawić prosty filtr na koncie i wszystko co będziesz im wysyłał będzie od razu kasowane. Bardziej skuteczne byłoby opublikowanie zdjęcia DX900 na facebooku Panasonica lub też złożenie sprzedawcy (nie Panasonicowi) oficjalnej, pisemnej reklamacji w ramach rękojmii (a nie w ramach gwarancji - to bardzo istotne). W ciągu 14 dni mają prawny obowiązek ustosunkować się do takiego pisma. W razie odmowy możesz sporządzić do sądu o Zawezwanie do próby ugodowej. Wszelkie informacje i wnioski znajdziesz na stronach UOKIK: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ , https://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php . Na koniec pozostaje droga sądowa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach