Skocz do zawartości
Gmeru

Panasonic TX-65DX900 ( DX900 ) Aktualizacja testu - HDR, input lag z HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Panasonic TX-65DX900 ( DX900 ) Aktualizacja testu - HDR, input lag z HDR

W pierwszej połowie 2016 roku testowaliśmy dla Was wielce oczekiwany telewizor LCD marki Panasonic czyli model DX900. Był to właściwie pierwszy telewizor w naszej redakcji z tak wysokiej półki, który w pełni wspierał technologię Ultra HD zachowując przy tym wręcz wzorcowe parametry obrazu. Już wtedy dostał od nas najwyższą możliwą nagrodę czyli REFERENCJĘ. Mamy końcówkę roku, wszystkie najważniejsze telewizory przetestowane i podtrzymujemy naszą ocenę: to najlepszy telewizor LCD 2016 roku mimo dość silnej konkurencji.

 

Przeczytaj całość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś z kolegów sprawdzał z Panasonic TV 65DX900 65DX780 65DX750 jakie są skoki poboru energii przy włączonym na stałe HDR w TV w czasie oglądania filmu i grania w grę 4K z HDR . Generalnie dotyczy to wszystkich marek TV .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po trochę więcej jak rok użytkowania czar prysł, pojawiły się plamy na ekrenia, a Panasonic się wypiął i stwierdził, że wada nie podlega gwarancji. Do tej pory miałem duży szacunek do tej firmy, jednak okazuje się, że DX900E nie wytrzymuje roku, a co gorsze gwarancja to fikcja. Pozdrawiam Jarek
  • Smutny 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na ekranie pojawiły się jakieś plamy to czemu niby nie podlega to wg. serwisu gwarancji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwisant stwiedził że to kurz i może tak jest, ale jak to mozliwe, że tv za tyle kasy ma taki problem. Mam kilka tv w domu za ułamek ceny Panasonica i z żadnym nie mam takich problemów. Wniosek jest jeden tv jest słabej jakości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurz nie kurz co to ma do rzeczy, w każdym jednym lokalu jest kurz, myślę że warto abyś temat jednak wyjaśnił dogłębnie z serwisem, ale nie z szeregowym serwisantem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwiant był ok. Napisałem do Panasonica maila, że nie zgadzam sie z takim postępowaniem, zobacze co odpiszą. Miałem Japończyków za godnych zaufania na tą chwilę widzę, że starają się dorównać najgorszym europejskim standartom. Do tej chwili jestem lekko zszokowany, że tv za tyle kasy który kupiłem bo miał mieć jeden z najlepszych obrazów na rynku (i tak było) okazuje się zwykłą tandetą, a to tylko dlatego, że producent ma gdzieś klientów po zakupie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, asael66 napisał:

Po trochę więcej jak rok użytkowania czar prysł, pojawiły się plamy na ekrenia, a Panasonic się wypiął i stwierdził, że wada nie podlega gwarancji. Do tej pory miałem duży szacunek do tej firmy, jednak okazuje się, że DX900E nie wytrzymuje roku, a co gorsze gwarancja to fikcja. Pozdrawiam Jarek

Możesz zrobić zdjęcie tej plamy? i wrzucić je tu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ogólnie cały dół jest przyciemniony i takich mniejszych plaek jet więcej, ale szczególnie w jednym rogu jest takie jakby ekran był brudny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, asael66 napisał:

Serwiant był ok. Napisałem do Panasonica maila, że nie zgadzam sie z takim postępowaniem, zobacze co odpiszą. Miałem Japończyków za godnych zaufania na tą chwilę widzę, że starają się dorównać najgorszym europejskim standartom. Do tej chwili jestem lekko zszokowany, że tv za tyle kasy który kupiłem bo miał mieć jeden z najlepszych obrazów na rynku (i tak było) okazuje się zwykłą tandetą, a to tylko dlatego, że producent ma gdzieś klientów po zakupie.

Zgłoś tę usterkę oficjalnie w sklepie w ramach rękojmii. Jeśli też odmówią naprawy to zażądaj pisemnego uzasadnienia i wtedy idź z tym do UOKiK. To uzasadnienie z kurzem jest śmieszne... Przecież nie używałeś telewizora w kopalnii węgla, tylko w domu. 

PS. Zdjęcie możesz przesłać przez opcję "wybierz pliki" pod spodem jak rozpoczynasz dowolny wpis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I po co wydawać na kalibrację (a wydałem) jeśli tak zachwalany tv przez ten portal ma dobry obraz co najwyżej rok. Na marginesie zaczynam sądzić, że te testy są sponsorowane.
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, asael66 napisał:

Nie widzę opcji wybierz plik

Popatrz na poniższe zdjęcie. Zaznaczyłem na czerwono.

 

wybvierz_pliki2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewny jesteś ze to nie zle niesiony TV? Nie przesuwał go ktoś? Jesli nie to reklamuj....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak to trzeba ich ścigać bo to jest zle zabezpieczony panel..., powodzenia daj znać co i jak choć pewnie skończy się czyszczeniem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2018 o 19:51, asael66 napisał:

wisi na ścianie nikt go nie dotyka, czekam na to co odpowien Panasonic.

I jak kolego po wizycie serwisu?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam taki sam problem z ciemnymi plamami. Lewy dolny róg to dość mocna plama i na dolnej krawędzi również widać przyciemnienie. Jutro będę to zgłaszał do serwisu. Tv posiadam nie cały rok.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodaje zdjęcia jak to wygląda u mnie f18781a0c2163fbbd3f40a91ae6ae276.jpg073d37fc5a4cde7db546f75a06843d6f.jpgd24e5baa35bfecb33f896a3ab456bcdf.jpg

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rewelacja...serio..., ewidentnie problem z szczelnością...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem z plamami zgłoszony. Do 2 dni roboczych ma się ze mną skontaktować serwis. Zobaczymy co mi powiedzą. Będę opisywał działania serwisu. Jedno jest pewne nie dam się spuścić po rynnie i wciskaniem mi opowieści o tym że matryca jest brudna i że nie podlega to gwarancji. Jeżeli ten tv ma taki problem ze szczelnością to mogli w instrukcji napisać, że dla bezpieczeństwa powinno się tv trzymać w dużym foliowy worku, żeby zapobiegać osadzaniu się kurzu na matrycy.
Jedno jest pewne flagowy model producenta z takimi problemami to poprostu żenujące!


Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Flagowiec Samsunga na 2016 rok, KS9500 też miewa rozszczelnienia matrycy. Sam takie miałem, tyle, że mniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis już się skontaktował że mną. I cóż, opisałem problem na co gość powiedział doszło pewnie do zabrudzenia matrycy i coś wspomniał o dyfuzorze (co kolwiek to jest).
Powiedział że na matrycę dostała się kurz i czyszczą to w ramach gwarancji.
Serwis Bielsko Biała.
W piątek do południa ma się pojawić serwisant po mojego Panasa.

Jest tylko jedno pytanie tv jest jeszcze 13 miesięcy na gwarancji jak łatwo się domyśleć problem pewnie się powtórzy.
Jak myślicie czy mogę im zasugerować żeby jakoś spróbowali uszczelnić miejsca gdzie przedostaje się owy kurz?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...