rooland 1 Napisano 23 Lipca 2019 Witam, dziwna sprawa. Mam problemy z aplikacją Youtube. (1240 firmware). Uruchamia się, na czarnym ekranie dostaje zwiechę i koniec, nic dalej nie idzie ? Odinstalować jej się nie da bo jest wpisana na stałe, zresetować tez nie wiem jak... macie może jakieś pomysły co zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek666b 0 Napisano 23 Lipca 2019 4 minuty temu, rooland napisał: Witam, dziwna sprawa. Mam problemy z aplikacją Youtube. (1240 firmware). Uruchamia się, na czarnym ekranie dostaje zwiechę i koniec, nic dalej nie idzie ? Odinstalować jej się nie da bo jest wpisana na stałe, zresetować tez nie wiem jak... macie może jakieś pomysły co zrobić ? Wejdz w youtube, i przytrzymaj dlugo na pilocie strzalke return. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 23 Lipca 2019 Mam co jakiś czas podobny problem ,pomaga wyciągnięcie na chwilę wtyczki TV z prądu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 24 Lipca 2019 12 godzin temu, Gambit 007 napisał: Mam co jakiś czas podobny problem ,pomaga wyciągnięcie na chwilę wtyczki TV z prądu . Na chwilę nie pomagało, zostawiłem tv bez prądu na jakieś 15 min i ruszyło... dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fluid77 0 Napisano 10 Września 2019 Witam. Po niecałych 2 latach posiadania 65ki na matrycy pojawiły się prześwietlenia. Reklamowałem w sklepie z tytułu rękojmi. Mimo że chciałem zwrotu kasy, wymieniono mi na nową. Minął rok i matryca znowu siada. Serwis samsunga odmawia naprawy czy wymiany twierdząc że tv nie ma już gwarancji a że skorzystałem z rękojmi w sklepie gwarancja mi nie przysługuje. Ktoś się orientuje czy mają do tego prawo? Czy na matrycę nie powinna przysługiwać gwarancja? No chyba że powinienem zgłosić to w sklepie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 16 Września 2019 Dnia 10.09.2019 o 21:38, fluid77 napisał: Witam. Po niecałych 2 latach posiadania 65ki na matrycy pojawiły się prześwietlenia. Reklamowałem w sklepie z tytułu rękojmi. Mimo że chciałem zwrotu kasy, wymieniono mi na nową. Minął rok i matryca znowu siada. Serwis samsunga odmawia naprawy czy wymiany twierdząc że tv nie ma już gwarancji a że skorzystałem z rękojmi w sklepie gwarancja mi nie przysługuje. Ktoś się orientuje czy mają do tego prawo? Czy na matrycę nie powinna przysługiwać gwarancja? No chyba że powinienem zgłosić to w sklepie? Ja też reklamowałem w sklepie z tytułu rękojmi (matrycę, obudowę, płytę główną, pilota) Wszystko zostało wymienione przez serwis Samsunga.... po wszystkim serwisant samsunga stwierdził, że na wszystkie wymienione rzeczy mam 2 lata gwarancji (są one wpisane do ich systemu) i trzeba kontaktować się z samsungiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianlorencki 3 Napisano 5 Października 2019 (edytowane) Witam Ni z tego ni z owego mój 49KS7000 przestał widzieć urządzenia w sieci lokalnej. Telefon i komputer widzą telewizor w otoczeniu sieciowym, ale nie można przesłać obrazu na telewizor, a w menu urządzeń na TV zniknął mój PC i Uniwersal Media Server, z którego odtwarzałem sobie przez 3 lata filmy na TV. Ktoś poratuje? Dodam że TV bez problemu łączy się z Youtube czy innymi serwisami internetowymi. Edytowane 5 Października 2019 przez damianlorencki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artgg 0 Napisano 20 Października 2019 Witam, Z racji tego, że stary pilot przestaje działać, zacząłem szukać nowego, natrafiłem u znajomych na pilot który wydaje się być trwalszy z następnej serii TV Samsung - BN59-01274A, czy ten pilot będzie działał z KS7000? (na allegro pod listą obsługiwanych modeli nie ma KS7000 przy tym pilocie). Dziękuję z góry na odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 13 Listopada 2019 Mój TV już 4 raz pójdzie na serwis bezpośrednio do serwisu Samsunga. 2 razy była wymieniana matryca, teraz szykuje się 3 raz (prześwietlenie na dole) Czy można jakoś załatwić żeby wystawione zostały pismo że TV jest nienaprawialny i wtedy otrzymać zwrot kosztów? Bo nie bardzo widzę sens kolejnej wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach