Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung KS9500/KS9800 (UE65KS9500) Test - Flagowy Direct LED, SUHD, Ultra HD Premium

Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, Rotpil napisał:

Przed wydaniem pieniędzy trzeba zdecydować czy chce się mieć telewizor do oglądania filmów i telewizji czy do analizowania z lupą plansz testowych. Sądzę, że zwolennicy drugiego rodzaju użytkowania nie znajdą dla siebie sprzętu u żadnego producenta - zawsze , prędzej czy później będzie coś do czego można się przypieprzyć i co odbierze im przyjemność z obcowania z doskonałością. 

Trafione tak.

Ja rozumie wiesz sprawdzić matryce pod kątem jakiś plam, czy BAD pixeli czy innych PODSTAWOWYCH analiz itp.

Ale jak czytam jak inni jakieś plansze ileś tam procentowe sprawdzają dniami, nocami zamiast cieszyć oczy Mega Filmami na nowych TV za duże $$$ to mam wrażenie że kupili tylko po to żeby mieć wirtualnych kolegów i mieć z kim pogadać o wynikach na Forach. ;)

Edytowane przez Robert_1988_KrK
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może inni nie są rozpieszczonymi dzieciakami, co im rodzice wszystko kupują. Szanuj siebie, swoje pieniądze i innych konsumentów. Nie pozwól, by sprzedawca wcisnął ci bubel. Płacisz, to wymagasz. Tv za 10k, a po 4 wymianach matrycy, nadal przysyłają z martwymi pikselami. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozpieszczonym dzieciakiem to trzeba być żeby szukać dziury w całym i to przy użyciu mikroskopu. Szanowanie swoich pieniędzy polega bardziej na tym , że kupuje się coś do używania, a nie na siłę szukania w tym niewidocznych wad. Można  kupić samochód a później ze stoperem sprawdzać czy przyspieszy do setki w obiecane 8,4s czy też w aż 8,5s, można kupić komputer i zamiast używać go , zapuszczać setki benchmarków ze strachem czy w którymś z nich nie będzie mniej wydajny o jeden promil niż powinien, albo pralkę i podłączyć na rurę wodomierz, bo jeszcze okaże się, że zamiast 20l wody na pranie pobiera 20,1l - tak, zgodzę się - trzeba być cholernie zmanierowanym, tracącym kontakt ze światem i niezbyt bystrym a przy tym niebywale upierdliwym dzieciakiem by tak postępować. A przede wszystkim trzeba być dzieciakiem znudzonym by tak postępować i nie mieć nic lepszego do roboty. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety pisałem by kupować kilka miesięcy temu. Teraz to już same zwroty są i tyle.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, vandel1 napisał:

Niestety pisałem by kupować kilka miesięcy temu. Teraz to już same zwroty są i tyle.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

Może nie same zwroty, bo kilka sklepów oferuje nowe sztuki, ale na pewno odsetek zwrotów skierowanych powtórnie do sprzedaży jest w tym przypadku ogromny i może sięgać i kilkudziesięciu procent. Do tego mnóstwo sztuk powystawowych, które nie dość, że chodziły rok na okrągło (bo to akurat w sumie żaden wyczyn), ale w takich warunkach, ustawieniach i tak traktowane, że nawet gdyby to byłby młotki, to mocno sfatygowane. No i sumaryczny efekt jest jaki jest - sporo narzekających. 

O, jeszcze bym zapomniał - nawet jeśli telewizor jest nowy, zupełnie nieużywany, to jak trafi na takich fachowców jak opisani tutaj kilkanaście postów wcześniej - wyrywających go z kartonu do góry, za obudowę i matrycę , to tylko cudem może wyjść z tego cały. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Rotpil nawiąże jeszcze do twojej wcześniejszej wypowiedzi i powiem tak. Z tym serwisem to nie tak do końca, że tylko Sony robi pod górę. Przepychanki klient, serwis są wszędzie. O  serwisie Samsunga już wspomnę, ponieważ to jakaś katastrofa. Zasada jest wszędzie ta sama, sprzedać i zapomnieć. A tak na marginesie twój KS jest ok. A co gdyby to właśnie twój ekran miał masę kropek a serwis od przeszło miesiąca nie robił nic w tej sprawie? Dałeś tyle kasy, więc oczekujesz sprzętu klasy premium, nie bubla. Popatrz na posty kolegi pawel_bthd tu też jest spory problem. Dodam, że telewizory były nowe, żadnych zwrotów, czy ekspozycji. Według mnie ten model również posiada swoje wady, które zdarzają się coraz częściej. Minął jakiś czas od premiery serii KS a babole zaczynają wyłązić. 

9 minut temu, hymmen napisał:

 

Kupiłem 65KS9500 z jednym maleńkim pixelkiem. Przymknąłem na niego oko. Co tam na jeden na miliony. Po ponad miesiącu sprawdziłem drugi raz i szok, około 20. Czy to normalne w telewizorze za prawie 10000 zł? Celowo go nie wieszałem bo to kawał grzmota. Bałem się dodatkowych naprężeń i cloudingu. Ekranu nie dotykałem, wiadomo "Oko ćmy". Dwa kolejne ekrany przywozi serwis i dalej to samo. Masa pixeli, brudu i mory. W sumie to pierwszy był jeszcze najlepszy, gdybym oczywiście zaakceptował pixele. Nie chce mi się wierzyć, że kontrola jakości wypycha te ekrany dalej a potem firma na Słowacji je składa. Jednak jest to niezaprzeczalny fakt dotyczący się już nie tylko niższych modeli serii KS, ale również flagowca jakim jest KS9500.

 

Edytowane przez hymmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest tyle zwrotów to czy można jakoś w menu sprawdzić dotychczasowy czas pracy TV ? Jeżeli tak to jak i gdzie? 

Mnie sprzedawca firmowego sklepu Samsunga zapewniał, że jak zamówię to przychodzą fabrycznie nowe sztuki , gdyż są jeszcze one produkowane ze względu na spore zainteresowanie KS9500. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oKolego hymmen - zwrocilbym do sklepu i odzyskal pieniadze. Ewentualnie wymienil na inny i jesli ten tez by byl niesprawny - zegnaj Samsungu. A pozniej ... Albo zdecydowalbym sie na cos duzo tanszego albo czekal kolejne lata na cos wartego uwagi.

Czy ja gdzies pisalem , ze tylko Sony ma zly serwis ? Ale skoro tutaj atakuje sie Samsunga to wspominam, ze i u konkurencji jest z tym fatalnie. I jeszcze cos Wam napisze - to nasza wina. Przez lata nauczylismy firmy, ze mozna z nas kpic, z naszego kraju robic smietnik a z nas idiotow. W wielu innych krajach takie sytuacje sa nie do pomyslenia, ale u nas do niedawna nawet UOKiK zachowywal sie jak adwokat firm a nie urzad majacy stac po naszej stronie. Brak tez silnych organizacji konsumenckich a wiekszosc prasy i portali sprzetowych sprzedaje nam nie intormacje a kryptoreklame.  W sadzie potraktuja czlowieka jak intruza i upierdliwca zawracajacego sadowi glowe , szczegolnie w czasach gdy pan/pani sedzia musi angazowac sily w obrone wlasnego [beeep]ska pod plaszczykiem obrony niezawislosci. Wszystko razem zniecheca do walki o nasze prawa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rotpil, najpierw piszesz, że sprawdzanie TV to idiotyzm, a później "to nasza wina. Przez lata nauczylismy firmy, ze mozna z nas kpic, z naszego kraju robic smietnik"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem nowym użytkownikiem UE65KS9500. Telewizor kupiłem co prawda z ekspozycji aczkolwiek nie doszukałem się bad pixeli ani żadnych uszkodzeń (nie spędziłem jednak na tym kilku godzin z lupą bo raczej nie na tym mi zależy żeby na siłę coś znaleźć).

Mam natomiast pytanie do użytkowników tego modelu odnośnie ustawień dla oglądania kanałów TV z dekodera (mam Cyfrowy Polsat).

Aktualnie zmodyfikowałem tryb Film zgodnie z ustawieniami znalezionymi na http://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/2482745-official-2016-samsung-ks9800-owner-s-thread.html (załącznik Movie Modes). Podczas oglądania fimów kolory wyglądają bardzo dobrze - ale kanałyTV z dekodera już nie. Generalnie mam wrażenie że kolory z kanałów TV są lekko 'sprane' i odcienie skóry są zaszarzone (może za wyjątkiem kanałów HBO).

Czy stosujecie ten sam tryb zarówno do oglądania fimów jaki i kanałów TV? Czy ktoś mógłby się podzielić swoimi ustawieniami do oglądania zwykłych programów z TV. Mam prośbę tylko żeby odpowiedź nie sugerowała wykonanie profesjonalnej kalibracji TV - bo to jest oczywiste ale nie planuję tego aktualnie.

Poprzednio posiadałem leciwego 46b650 i nie zauważałem takich problemów z kolorami na kanałach TV (miałem zaaplikowane ustawienia znalezione dla tego modelu i było OK). 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, elvi napisał:

Witam. Jestem nowym użytkownikiem UE65KS9500. Telewizor kupiłem co prawda z ekspozycji aczkolwiek nie doszukałem się bad pixeli ani żadnych uszkodzeń (nie spędziłem jednak na tym kilku godzin z lupą bo raczej nie na tym mi zależy żeby na siłę coś znaleźć).

Mam natomiast pytanie do użytkowników tego modelu odnośnie ustawień dla oglądania kanałów TV z dekodera (mam Cyfrowy Polsat).

Aktualnie zmodyfikowałem tryb Film zgodnie z ustawieniami znalezionymi na http://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/2482745-official-2016-samsung-ks9800-owner-s-thread.html (załącznik Movie Modes). Podczas oglądania fimów kolory wyglądają bardzo dobrze - ale kanałyTV z dekodera już nie. Generalnie mam wrażenie że kolory z kanałów TV są lekko 'sprane' i odcienie skóry są zaszarzone (może za wyjątkiem kanałów HBO).

Czy stosujecie ten sam tryb zarówno do oglądania fimów jaki i kanałów TV? Czy ktoś mógłby się podzielić swoimi ustawieniami do oglądania zwykłych programów z TV. Mam prośbę tylko żeby odpowiedź nie sugerowała wykonanie profesjonalnej kalibracji TV - bo to jest oczywiste ale nie planuję tego aktualnie.

Poprzednio posiadałem leciwego 46b650 i nie zauważałem takich problemów z kolorami na kanałach TV (miałem zaaplikowane ustawienia znalezione dla tego modelu i było OK). 

 

Wczesniej nie widziales roznicy bo obraz ogolnie byl taki sobie i rownal wszystko w dol. 

 

Nie wiem jak inni, ja uzywam tych samych ustawien do roznych zrodel i wszedzie jest bardzo dobrze. Moze masz problem z dekoderem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, Rotpil napisał:

Wczesniej nie widziales roznicy bo obraz ogolnie byl taki sobie i rownal wszystko w dol. 

 

Nie wiem jak inni, ja uzywam tych samych ustawien do roznych zrodel i wszedzie jest bardzo dobrze. Moze masz problem z dekoderem ?

A możesz podzielić się swoimi ustawieniami na priv? Z chęcią bym sprawdził jak to wygląda. Może to jest kwestia dekodera CP bo nie mam zbyt dobrej opinii o tym sprzęcie. 

Obraz z 46LE650 naprawdę był niezły biorąc pod uwagę że TV ma 8 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

46 cali vs 65 cali obnaża słabość kanałów a CP ma taką sobie ich jakość. Podnieś trochę ostrość w zakładce obraz.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Rotpil po przeczytaniu twojej wcześniejszej wypowiedzi wnioskuję, że z serwisem firmy Sony też miałeś pod górę. To są twoje słowa...

1 minutę temu, hymmen napisał:

Jak ktoś chce przejść prawdziwy horror to zapraszam do Sony. Miałem nieprzyjemność kupić telewizory tej marki - jeden oddałem do sklepu bo był ewidentnie walnięty, ale serwis szedł w zaparte, że wszystko w porządku , drugi też w końcu odesłałem choć z innych powodów. 

 

Tak się nie trafnie składa, że w moim przypadku serwis firmy Samsung idzie także w zawarte, że wszystko jest z telewizorem w porządku a wady widzę tylko ja. Prawie jak z u ciebie z firmą Sony:)

Edytowane przez hymmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, hymmen napisał:

Kolego Rotpil po przeczytaniu twojej wcześniejszej wypowiedzi wnioskuję, że z serwisem firmy Sony też miałeś pod górę. To są twoje słowa...

 

Tak się nie trafnie składa, że w moim przypadku serwis firmy Samsung idzie także w zawarte, że wszystko jest z telewizorem w porządku a wady widzę tylko ja. Prawie jak z u ciebie z firmą Sony:)

Wymyślili, że mam im przesłać zdjęcia z obrazu telewizora. To sam w sobie pomysł dość ciekawy, ale ok, zrobiłem wysłałem. Jedno z nich wstawiam tutaj . No i dostałem odpowiedź, że oni nie widzą nic złego i telewizor jest w porządku. No czy ja wiem ... jakoś nadal bym się czepiał, szczególnie, że mój 55-calowy Samsung bił tego Soniaka pod każdym względem i to o wiele , wiele długości. Prócz obrazu dochodziło fatalne działanie wszystkich funkcji - nawet menu otwierało się koło minuty a później dokładnie z takim czasem reagowało na każde wywołanie funkcji. Przemyślałem to i doszedłem do wniosku, że bardzo, ale bardzo nie chce się mi z nimi użerać. Odwiozłem telewizor do sklepu i zażądałem zwrotu pieniędzy. Chwilkę próbowali się buntować, ale tylko chwilkę. Mi wyszło na dobre, bo mam dużo lepszego Samsunga, sklep oddając pieniądze nie stracił klienta (a wydaję tam sporo), ale Sony straciło . To był bodajże 65XE8005 . W sklepie obraz prezentował się fajnie, nawet na tle innych telewizorów. Moim zdaniem trafiłem uszkodzoną sztukę - mogli po prostu wymienić, ale woleli robić ze mnie idiotę. Nie lubię tego - jak trzeba idę na starcie, nawet włącznie z sądem. 

 

20170629_144925.jpg

4 godziny temu, elvi napisał:

A możesz podzielić się swoimi ustawieniami na priv? Z chęcią bym sprawdził jak to wygląda. Może to jest kwestia dekodera CP bo nie mam zbyt dobrej opinii o tym sprzęcie. 

Obraz z 46LE650 naprawdę był niezły biorąc pod uwagę że TV ma 8 lat.

Ja nie robię z nich żadnej tajemnicy, jeśli spojrzysz na ta dyskusję trochę postów wcześniej, znajdziesz wszystko - już to dla kogoś wcześniej wstawiałem. Jakbyś miał dodatkowe pytania, to śmiało - pomogę na ile będę w stanie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś chce oceniać jakieś wady tv na podstawie takiego zdjęcia to jest zupełnie niepoważny. Na podstawie powyższej fotki można jedynie stwierdzić, że tv wyświetla obraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Xisiek napisał:

Jeśli ktoś chce oceniać jakieś wady tv na podstawie takiego zdjęcia to jest zupełnie niepoważny. Na podstawie powyższej fotki można jedynie stwierdzić, że tv wyświetla obraz.

Nie mój pomysł, ale serwisu Sony. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, elvi napisał:

Witam. Jestem nowym użytkownikiem UE65KS9500. Telewizor kupiłem co prawda z ekspozycji aczkolwiek nie doszukałem się bad pixeli ani żadnych uszkodzeń (nie spędziłem jednak na tym kilku godzin z lupą bo raczej nie na tym mi zależy żeby na siłę coś znaleźć).

Mam natomiast pytanie do użytkowników tego modelu odnośnie ustawień dla oglądania kanałów TV z dekodera (mam Cyfrowy Polsat).

Aktualnie zmodyfikowałem tryb Film zgodnie z ustawieniami znalezionymi na http://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/2482745-official-2016-samsung-ks9800-owner-s-thread.html (załącznik Movie Modes). Podczas oglądania fimów kolory wyglądają bardzo dobrze - ale kanałyTV z dekodera już nie. Generalnie mam wrażenie że kolory z kanałów TV są lekko 'sprane' i odcienie skóry są zaszarzone (może za wyjątkiem kanałów HBO).

Czy stosujecie ten sam tryb zarówno do oglądania fimów jaki i kanałów TV? Czy ktoś mógłby się podzielić swoimi ustawieniami do oglądania zwykłych programów z TV. Mam prośbę tylko żeby odpowiedź nie sugerowała wykonanie profesjonalnej kalibracji TV - bo to jest oczywiste ale nie planuję tego aktualnie.

Poprzednio posiadałem leciwego 46b650 i nie zauważałem takich problemów z kolorami na kanałach TV (miałem zaaplikowane ustawienia znalezione dla tego modelu i było OK). 

 

Jesli Ci  to pomoze,tak na codzien uzywam.HDR+ wylaczony,na netfixie HDR sie  automatycznie sie zalaza.UHD color wlaczone.Tryb film.Horizon UPC  dekoder

20170913_211142.jpg

20170913_211221.jpg

20170913_211240.jpg

20170913_211311.jpg

Edytowane przez Donio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Rotpil napisał:

Nie mój pomysł, ale serwisu Sony. 

Miałem na myśli naturalnie serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, elvi napisał:

A możesz podzielić się swoimi ustawieniami na priv? Z chęcią bym sprawdził jak to wygląda. Może to jest kwestia dekodera CP bo nie mam zbyt dobrej opinii o tym sprzęcie. 

Obraz z 46LE650 naprawdę był niezły biorąc pod uwagę że TV ma 8 lat.

Jeszcze jedna wazna rzecz - koniecznie zaktualizuj oprogramowanie do najnowszej wersji - usuwa problemy i automatycznie rozpoznaje i przelacza HDR. Sciagasz je ze strony Samsunga i instalujesz z pamieci USB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Rotpil napisał:

Jeszcze jedna wazna rzecz - koniecznie zaktualizuj oprogramowanie do najnowszej wersji - usuwa problemy i automatycznie rozpoznaje i przelacza HDR. Sciagasz je ze strony Samsunga i instalujesz z pamieci USB.

Dzięki. Chyba mam najnowsze jakie jest na rynek europejski (1201.6). 

Nie wiem - może to kwestia przyzwyczajenia - ale mam wrażenie że takie wybielone wszystko jest na programach TV. Z jasnością nie idę wyżej niż 7 bo to już wypala oczy.

Ustawień balansu bieli - rozumiem że nie ruszaliście w ogóle?

Czy ktoś z was używa dysku sieciowego z Twonky?

Ja na razie mam problem z odtwarzaniem filmów z napisami w osobnym pliku srt. Niby po instalacji wyższej wersji Twonky to powinno działać a u mnie napisy się nie odtwarzają.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1201,tez mam ta wersje.Automatycznie mi zaktualizował zaraz po podlaczeniu.jasnosc na 7 ? A nie podswietlenie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Donio napisał:

1201,tez mam ta wersje.Automatycznie mi zaktualizował zaraz po podlaczeniu.jasnosc na 7 ? A nie podswietlenie ?

Podświetlenie oczywiście; Jasność na 45 mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podświetlenie automatycznie na max wchodzi przy hdr.co do plikow tekstowych srt przy filmsch tez mam problem.Albo wbudowane albo lektor :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Jasność 590 - widać wyraźne wahania jasności". Czy to bardzo doskwiera przy oglądaniu czy graniu (treść hdr)?

Czy to prawda, że ten model dostanie aktualizację do hdr10+?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...